Mariusz Wąsiński będzie odpowiadał za sprzedaż oferty Programmatic, a Rafał Karski m.in. za sprzedaż regionalną.
Rozpoczęła pracę wspólna struktura sprzedażowa Ringiera i Onetu. W jej zarządzie nie ma jednak Justyny Duszyńskiej, reprezentującej Onet.pl.
Powstaje nowa spółka odpowiedzialna za sprzedaż reklam w Grupie Onet i Ringier Axel Springer Polska.
Dotychczasowy dyrektor operacyjny zmienia kompetencje w strukturach Ringier Axel Springer.
Ringier Axel Springer obsadza stanowisko dyr. reklamy i marketingu online.
Spośród trzech głównych tygodników opinii tylko "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zmieni cennik reklam w 2008 r. Zmian w cennikach...
Przyszłość tytułów kobiecych Axel Springer Polska (miesięcznik "Olivia", tygodnik "Pani Domu") ma rozstrzygnąć się do końca lipca br., dowiedzieliśmy się...
Małgorzata Cetera-Bulka, obecnie dyrektor biura reklamy magazynów Axel Springer Polska, odchodzi z wydawnictwa do grupy wydawniczej Polskapresse. Od sierpnia br....
Do biura reklamy magazynów Axel Springer Polska dołączy Mariusz Wąsiński. Obejmie on stanowisko z-cy dyrektora biura reklamy. Ostatnio Wąsiński był...
Jarosław Łuczka, dotychczas handlowiec w firmie Broker FM, domu sprzedaży m.in. RMF FM, awansował na stanowisko szefa sprzedaży warszawskiego biura...