M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "West (marka)"

Kraj, 6 grudnia 2013

Wygraj 20 tys. zł od Westów

Producent papierosów przygotował nową promocję konsumencką.

Kraj, 5 marca 2013

Dyrektor marketingu Imperial Tobacco Polska odchodzi

Waldemar Zegar po roku pracy żegna się z firmą.

Kraj, 15 października 2012

Philip Morris poszerza markę Marlboro

Na rynku pojawiły się nowe papierosy Marlboro Beyond.

Kraj, 6 sierpnia 2012

Afekt wzmacnia zespół

Majewski creative directorem, Szymczak senior client managerem.

Kraj, 19 kwietnia 2012

Waldemar Zegar nowym dyr. marketingu Imperial Tobacco

Odpowiada zarówno za marketing konsumencki, jak i handlowy.

Kraj, 16 listopada 2011

Polska pierwszym rynkiem debiutu West Duo

Imperial jako trzeci gracz w Polsce wprowadza na rynek dwusmakowe papierosy.

Kraj, 2 lutego 2011

West chce umocnić pozycję w segmencie niskich cen

Imperial Tobacco wprowadza innowację produktu, który teraz będzie sprzedawany w trzech wersjach.

Kraj, 25 listopada 2010

Imperial optymalizuje portfolio marek

Wycofuje z rynku markę papierosów Tiger.

Kraj, 14 lipca 2010

Limonkowe Westy - nowość na rynku papierosów

Firma Imperial Tobacco Polska wprowadza na rynek nowy wariant papierosów pod marką West.

Kraj, 5 lutego 2010

Imperial Tobacco będzie współfinansować saloniki Kolportera

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska będzie współfinansować rozwój sieci saloników prasowych Kolportera i współpracować przy tworzeniu ekspozycji wyrobów tytoniowych. Dotyczy...

Przetargi, 3 lutego 2010

Endorfina Events zrealizuje eventy dla marki Davidoff

Agencja Endorfina Events wygrała przetarg na realizację eventów dla kolejnej marki koncernu Imperial Tobacco Polska. Przedstawiciele marketera i agencji nie...

Przetargi, 1 grudnia 2009

Endorfina Events zdobyła budżet BTL Imperial Tobacco Polska

Agencja Endorfina Events wygrała przetarg na obsługę producenta papierosów - koncernu Imperial Tobacco Polska (właściciel m.in. marek: West, Route 66,...

Kraj, 10 września 2009

Branża oburzona - Ruch promuje tylko papierosy Imperial Tobacco

Spółka Ruch zajmująca się głównie kolportażem prasy wprowadziła nowe zasady polityki marketingowej w zakresie dystrybucji papierosów. Władze spółki postanowiły ograniczyć...

Kraj, 9 września 2009

BAT wchodzi z marką Viceroy w segment super slims

British American Tobacco wprowadza na rynek papierosy Viceroy w wersji super slims. Dotychczas marka ta dostępna była w formacie king...

Kraj, 18 czerwca 2009

Imperial wprowadza markę West w wersji super slim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco wprowadziła do sprzedaży papierosy marki West w wersji super slim. W tej wersji dostępne są dwa...

Kraj, 20 stycznia 2009

Artegence pracuje dla marki West

Agencja interaktywna Artegence rozpoczęła obsługę marki papierosów West należącej do Imperial Tobacco Polska SA. Zrealizowała już dla tego klienta konkurs...

Kraj, 15 stycznia 2009

Dominic Brisby pokieruje Imperial Tobacco Polska

Dominic Brisby został nowym prezesem spółki Imperial Tobacco Polska. Zastąpił Detlefa Moedego, który odszedł z firmy. Brisby z Imperial Tobacco...

Kraj, 22 lipca 2008

West wykorzystuje narzędzia interaktywne w konkursie dla konsumentów

Agencja interaktywna MobiJoy! przygotowała dla marki papierosów West (Imperial Tobacco) w ramach akcji "Make It Your Summer" pakiet interaktywnych rozwiązań:...

Kraj, 4 grudnia 2006

Agnieszka Kubiak odpowiada za markę West w Imperial Tobacco

Agnieszka Kubiak została nowym senior brand managerem marki papierosów West, sztandarowego brandu w portfolio Imperial Tobacco Polska SA. Marek Wziątek,...

Kraj, 13 lipca 2006

BAT wspiera markę Pall Mall promocją opartą na motywie lwa

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) przygotowała akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall. Od 11 lipca do 24 sierpnia br....

Kraj, 12 czerwca 2006

Mundialowe Westy wprowadza Imperial Tobacco Polska

Korzystając z piłkarskiej gorączki związanej z mundialem, Imperial Tobacco Polska wprowadził do sprzedaży limitowaną serię papierosów West (5,75 za paczkę),...

Kraj, 22 maja 2006

Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska

Agencja Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska mający na celu poprawę ekspozycji i zwiększenie obrotu papierosów marek:...

Kraj, 24 kwietnia 2006

BAT obniża cenę Golden American z 5,5 do 4,6 zł

British American Tobacco Polska SA (BAT) obniża cenę papierosów swojej sztandarowej marki Golden American z 5,5 do 4,6 zł za...

Kraj, 4 maja 2005

Wojciech Usak jest nowym dyrektorem marketingu Imperial Tobacco Polska

Wojciech Usak został nowym dyrektorem marketingu firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska SA. Zastąpił na tym stanowisku Carmen Zieringer, która kierowała...

Kraj, 24 września 2004

Imperial Tobacco poszerza linię papierosów West o odmianię Blue

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza nowy, czwarty wariant papierosów marki West o nazwie Blue (są to papierosy typu...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Axel Springer Kontakt realizuje akcję SMS dla Imperial Tobacco

Imperial Tobacco rozpoczęło akcję promocyjną papierosów marki West (odmiany Full Flavour, Lights, Ice i Blue) pod nazwą "SMS-owy wyścig". Projekt...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Magdalena Darska account executive w G2

Magdalena Darska objęła stanowisko account executive w G2. Będzie odpowiedzialna za realizację projektów dla British American Tobacco. Dotychczas pracowała w...

Kraj, 6 stycznia 2004

Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska

Koncern tytoniowy Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska. Nowa nazwa jest związana z przejęciem w maju 2002 niemieckiej...

Kraj, 23 maja 2003

Reemtsma promuje markę papierosów West

Reemtsma Polska po raz drugi przygotowała promocję konsumencką dla marki papierosów "West". Producent liczy na powtórzenie sukcesu ubiegłorocznej kampanii promocyjnej,...

Kraj, 28 kwietnia 2003

BAT odmładza markę papierosów Golden American

British American Tobacco Polska postanowił odmłodzić wizerunek jednego ze swoich sztandarowych produktów - papierosów marki Golden American. Do sprzedaży trafiły...

Kraj, 3 kwietnia 2003

ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę zajmującą się m.in. sponsoringiem

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę Sponsoring up! mającą się zajmować usługami sponsoringowymi i działaniami z zakresu product...

Kraj, 28 marca 2002

Agencja Constans PR wygrała przetarg na obsługę Reemtsma Polska

Agencja public relations Constans PR ponownie wygrała przetarg na obsługę koncernu tytoniowego Reemtsma Polska. "Wybraliśmy agencję Constans PR, gdyż wiemy,...

Zagranica, 14 marca 2002

Czy Scholz & Friends utrzyma budżet Reemtsmy?

Współpraca grupy reklamowej Scholz & Friends z koncernem tytoniowym Reemtsma Cigarettenfabriken stoi pod znakiem zapytania po tym, jak brytyjski koncern...

Zagranica, 13 grudnia 2001

Scholz & Friends zakłada agencję public relations

Scholz & Friends powołała do życia agencję public relations o nazwie Scholz & Friends Brand Affairs. Jej siedziba mieści się...