M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wide Open (firma)"

Kraj, 14 stycznia 2015

Wide Open połączy się z GPD

Agencja full service zintegruje w swoich strukturach siostrzaną agencję interactive.

Kraj, 24 września 2014

Lubię To przejmuje obsługę Lecha

Kompania Piwowarska nie komentuje naszych informacji.

Kraj, 10 września 2014

VML traci obsługę Lecha

Kompania Piwowarska nie podaje na tym etapie, kto dalej będzie zajmował się komunikacją Lecha w internecie.

Kraj, 4 lipca 2014

Staropolanka wystartowała z kampanią

Autorem kreacji jest agencja Wide Open.

Kraj, 5 czerwca 2014

Pamapol prezentuje spot "Sprytnych i zakręconych"

Ruszyła kampania dań gotowych firmy, których flagowym produktem są gołąbki.

Kraj, 30 maja 2014

Pamapol ruszył z kampanią gołąbków

Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez Maxus.

Przetargi, 30 stycznia 2014

W przetargu Lecha brały udział cztery agencje

W konkursie nie uczestniczyła agencja John Pitcher, dotychczas pracująca dla marki Lech w internecie.

Kraj, 2 października 2013

Kampania "Hello" w Poznaniu

Akcja, która obejmie głównie OOH, jest zapowiedzią otwarcia nowego centrum handlowego. Za kreację odpowiada poznańska agencja GPD Advertising.

Kraj, 17 września 2013

Grupa GPD rozbudowuje oddziały w Warszawie i Poznaniu

W agencji na przestrzeni ostatnich tygodni wzmocnione zostały grupy strategiczno-kreatywne GPD Advertising, struktura interaktywna Wide Open i dom produkcyjny Simplicity.

Kraj, 23 sierpnia 2013

Marcin Gortat w kampanii Asusa

Producent sprzętu IT rozpoczyna nowe działania marketingowe.

Kraj, 11 czerwca 2013

GPD autorem kampanii nowego poznańskiego centrum handlowego

Duży kolorowy but jest elementem nowej kampanii centrum handlowego w Poznaniu.

Kraj, 28 stycznia 2013

Dla Lidla Facebook to za mało

Sieć będzie prowadzić komunikację również w Pintereście.

Kraj, 4 stycznia 2013

Alicja Łacna prezesem Wide Open

Agencja interaktywna ma nowego szefa.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wide Open autorem działań Lidla w internecie

Spółka zależna agencji GPD stoi za działaniami promocyjnymi Lidla w sieci.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Kryminalna powieść od Aviko

Publikacji ponad 20 odcinków towarzyszy konkurs dla fanów marki.

Kraj, 2 marca 2012

Marka BP korzysta z praw Castrola do Euro 2012

Wśród brandów, które rozdają bilety na imprezę, niespodziewanie pojawiła się sieć stacji paliw.

Kraj, 16 listopada 2011

Polska pierwszym rynkiem debiutu West Duo

Imperial jako trzeci gracz w Polsce wprowadza na rynek dwusmakowe papierosy.

Kraj, 15 lutego 2011

Korcz i Maliszewski w Huncwocie

Zespół studia interaktywnego Huncwot zasiliły dwie osoby: Magda Korcz i Michał Maliszewski.

Kraj, 13 maja 2010

Paweł Schedler z Byss trafił do Wide Open

Paweł Schedler dołączył jako dyrektor kreatywny do agencji interaktywnej Wide Open. Do niedawna pełnił taką funkcję w Byss.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Więcej wideo i rozrywki w realizacjach Wide Open

Agencja interaktywna Wide Open poszerza kompetencje wideo- i socialmediowe. Firma powiększy działy kreacji i strategii.

Kraj, 17 marca 2010

Superslimy Route 66 mają poszerzyć target tej marki

Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...

Przetargi, 29 września 2009

Dwie agencje w konkursie na strategię Helleny; Wide Open stworzy serwis WWW marki

Spółka Jutrzenka Colian prowadzi przegląd ofert dotyczący opracowania kompleksowej strategii reklamowej napojów marki Hellena. Firma rozmawia z dwiema agencjami -...

Kraj, 18 maja 2009

Wide Open wzmacnia dział kreacji

Do działu kreacji agencji interaktywnej Wide Open dołączyli Kamil Tatara i Michał Bajerlein. Odpowiadają za animacje i projektowanie graficzne. Kamil...

Kraj, 6 maja 2009

Joanna Bartkowska będzie rozwijać Wide Open

Joanna Bartkowska dołączyła do agencji interaktywnej Wide Open. Jako specjalista ds. rozwoju odpowiada za rozwój agencji, śledzenie i wdrażanie trendów...

Kraj, 27 kwietnia 2009

GoldenSubmarine powiększyła dział kreacji i szuka stratega

Do działu kreacji agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyli grafik Maciej Mach i dwóch flash developerów: Bartłomiej Jerzy i Grzegorz Michlicki. Jak...

Kraj, 3 marca 2009

Wide Open realizuje konkurs internetowy dla Aviko

Agencja interaktywna Wide Open przygotowała dla firmy Aviko konkurs internetowy "Akcja - kreacja", w którym internauci mogą tworzyć obrazki z...

Przetargi, 11 lutego 2009

Wide Open wygrała przetarg BZ WBK na odświeżenie serwisu Superfirmy.pl

Agencja interaktywna Wide Open wygrała przetarg Banku Zachodniego WBK na przebudowę serwisu Superfirmy.pl. Zrzesza on firmy, które pod marką BZ...

Kraj, 11 lutego 2009

Marcin Kozubski account directorem w Wide Open

Do agencji interaktywnej Wide Open dołączył account director Marcin Kozubski. Pokieruje zespołem obsługującym m.in.: BZ WBK, KPMG, Wild Bean Cafe...

Kraj, 24 czerwca 2008

Supermedia Interactive poszerza dział IT

Do zespołu IT agencji Supermedia Interactive dołączyli Jacek Nowaczyk (programista PHP) i Marcin Jeleń (flash developer). Nowaczyk będzie odpowiedzialny m.in....

Kraj, 19 maja 2008

GPD w promocji dla BP proponuje zaprojektowanie Skody

Agencja GPD przygotowała promocję dla klientów BP. Jej uczestnicy po zatankowaniu paliwa BP Ultimate i wejściu na stronę www.ultimatefabia.pl (autorstwa...

Kraj, 7 maja 2008

Wide Open zrealizowała serwis Grześków w formie wirtualnej mapy miasta

Jutrzenka uruchomiła nową witrynę internetową www.grzeski.pl. Wirtualna mapa miasta prezentuje wszystkie smaki popularnych Grześków, ukazując osoby, które je jedzą. -...

Kraj, 10 marca 2008

Kampania pralin Goplany oparta głównie na internecie

Jutrzenka SA ruszyła z kampanią pralin Goplany. Akcja obejmuje głównie internet, w tym nową stronę www.czekoterapia.pl, kampanię teaserową prowadzoną w...

Kraj, 7 marca 2008

Agencja Wide Open autorem strony internetowej Appetity

Firma Ziołopex uruchomiła nową stronę internetową marki Appetita. Odświeżony serwis jest zapowiedzią nowej komunikacji dla brandu sygnowanej hasłem: "Appetita pełna...

Kraj, 16 września 2005

KP SA rozpoczęła telewizyjną kampanię marki Pilsner Urquell

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową marki Pilsner Urquell. - Celem kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz rozszerzenie...

Kraj, 6 września 2005

Starcom Next przygotował internetowy projekt dla piwa marki Miller Genuine Draft

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa piwa marki Miller Genuine Draft należącego do Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA). Kampania w internecie...

Kraj, 8 sierpnia 2005

Kompania Piwowarska prowadzi przegląd ofert strategicznych agencji

Kompania Piwowarska SA (KP SA) przeprowadziła pierwszą turę rozmów z agencjami reklamowymi. Ich celem była prezentacja rozwiązań strategicznych oraz propozycji...