M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wieden & Kennedy (firma)"

Zagranica, 26 października 2015

Adam & Eve/DDB z tytułem Agencji Roku OOH

Podczas ceremonii Campaign Big Awards, która odbyła się w Londynie, agencja ta zwyciężyła w kategorii retail oraz zdobyła trzy srebrne statuetki w kategoriach: fashion, clothing, footwear & accessories.

Zagranica, 27 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa budżet Nurofenu

Przetarg na globalną obsługę marki z portfolio Reckitt Benckiser rozstrzygnięty.

Zagranica, 6 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa globalny budżet Bud Light i Corony

Niespełna dwa tygodnie po rozstaniu z Heinekenem agencja zdobywa budżet dwóch marek z portfolio Anheuser-Busch InBev.

Zagranica, 2 lipca 2015

Publicis Worldwide będzie wiodącą agencją kreatywną dla Heinekena

Marka wybrała nową agencję po rozstaniu z Wieden & Kennedy.

Zagranica, 4 maja 2015

Tesco przeniosło budżet mediowy do MediaComu

Przetarg trwał od marca br. W wyniku jego rozstrzygnięcia Tesco po 20 latach współpracy przeniosło swój wart 90 mln funtów budżet mediowy z Initiative do MediaComu.

Zagranica, 15 kwietnia 2015

Lurpak z teaserową kampanią

Na Wyspach marka Lurpak przygotowała jazzowo-taneczną kampanię dla swoich produktów.

Zagranica, 25 marca 2015

Koniec "Open Happiness" Coca-Coli?

Marketer zaprasza 10 agencji do wielkiego przetargu kreatywnego.

Zagranica, 20 marca 2015

Waitrose ogłasza przetarg reklamowy

Budżet to 25 mln funtów.

Kraj, 23 lutego 2015

Heineken rusza z promocją na motywach Ligi Mistrzów

Tym razem konsumenci mogą wygrać nagrody i porozmawiać na Twitterze z gwiazdami.

Kraj, 16 stycznia 2015

Halls z kampanią w telewizji

Od początku roku Mondelez stawia na marki Milka i cukierki odświeżające Halls.

Zagranica, 22 grudnia 2014

Johnnie Walker przekazuje globalny budżet kreatywny w ręce Anomaly

Po 15 latach marka kończy współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.

Zagranica, 5 grudnia 2014

Arla ogłasza globalny przetarg

Właściciel m.in. marki Lurpak poszukuje agencji do obsługi kreatywnej.

Zagranica, 6 października 2014

Leo Burnett, Wieden & Kennedy i BBH obsłużą Samsunga

Marketer rozstrzygnął globalny przetarg kreatywny.

Kraj, 25 września 2014

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak pokierują kreacją FCB Warsaw

Zakończono rekrutację na stanowisko zajmowane wcześniej przez Roberta Kubickiego.

Zagranica, 5 września 2014

Maszynki Gillette jako młotki w fortepianie

Wystartowała kampania maszynek do golenia, które polecają się melomanom.

Zagranica, 16 lipca 2014

Nike "pociesza" Brazylię

Firma wystartowała ze spotem, którego głównym hasłem jest "Tomorrow starts now". Film ma być próbą otarcia łez brazylijskich piłkarzy i kibiców po wielce rozczarowującym występie podczas właśnie zakończonych XX piłkarskich MŚ.

Zagranica, 16 lipca 2014

Chambord rusza z surrealistyczną kampanią

Producent likieru malinowego zaprosił do współpracy w spocie flamingi.

Zagranica, 13 maja 2014

Reckitt Benckiser rozszerzył grono agencji reklamowych

Nowe agencje wybrane w drodze rozstrzygniętego właśnie przetargu to McCann, Droga5 i Wieden & Kennedy.

Zagranica, 15 stycznia 2014

W Niemczech Coca-Cola wraca do niedźwiadków

Wystartowały animowane działania promocyjne z udziałem dobrze znanych konsumentom bohaterów.

Zagranica, 4 listopada 2013

Levi's i Wieden & Kennedy kończą współpracę

Po prawie pięciu latach marketer rozstaje się z agencją, która obsługiwała globalny budżet marki.

Zagranica, 1 października 2013

"Elle" z rebrandingiem feminizmu

Magazyn angażuje trzy agencje reklamowe do kampanii związanej z listopadowym wydaniem, które mają na celu ukazanie "nowej twarzy feminizmu".

Zagranica, 27 września 2013

Wieden & Kennedy traci Schweppesa

Coca-Cola przenosi obsługę kreatywną marki w regionie Wielkiej Brytanii do Publicis London.

Zagranica, 6 września 2013

Procter & Gamble znów wybiera Wieden & Kennedy

Agencja wygrywa obsługę Herbal Essences, a Leo Burnett traci kolejny w tym roku budżet.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Heineken Dropped w Polsce

Jak przekonuje marketer, największą atrakcją ma być szok kulturowy, który przeżywają podróżnicy.

Zagranica, 8 lipca 2013

Carlos Bayala zostanie globalnym szefem kreacji w Mother

Współzałożyciel siostrzanej agencji Madre przenosi się z Buenos Aires do Londynu, żeby pokierować kreacją w całej sieci.

Zagranica, 4 czerwca 2013

Heineken chce inspirować odkrywców

Ruszyła nowa kampania marki w USA.

Kraj, 21 maja 2013

Mustafa Old Spice'a w Polsce

Nietypowa akcja marki Procter & Gamble.

Zagranica, 9 kwietnia 2013

Facebook nie boi się surrealizmu

W Stanach wystartowały działania promujące nowy model telefonu HTC i nowy interfejs.

Zagranica, 12 marca 2013

Gadające FMCG w reklamie Tesco

Na Wyspach niskie ceny promują warzywa i owoce na taśmach przy kasie.

Zagranica, 11 lutego 2013

Wieden & Kennedy z budżetem Tridenta w USA

Agencja będzie obsługiwać kolejną markę z portfolio Mondelez International.

Zagranica, 24 stycznia 2013

Coca-Cola prezentuje spot przygotowany na Super Bowl

Marka angażuje telewidzów w wyścig do butelki.

Zagranica, 18 stycznia 2013

Tesco przeprasza za koninę

"The Times", "Daily Telegraph", "Guardian", "Independent", "Sun", "Mirror", "Daily Express" i "Daily Mail" publikują oficjalne oświadczenie marki.

Zagranica, 12 grudnia 2012

Chrysler Group Marketerem Roku 2012 w USA

Tygodnik "Advertising Age" przyznał tytuł Marketera Roku 2012 firmie Chrysler Group (należącej obecnie w 58,5 proc. do Fiata), której marketingiem od końca 2009 roku kieruje Francuz - Olivier Francois.

Zagranica, 30 listopada 2012

Heineken ogłosił globalny przetarg digitalowy

Heineken International poszukuje agencji, której najpierw zamierza powierzyć globalną obsługę swojego flagowego produktu.

Zagranica, 6 listopada 2012

Tesco już świąteczne

Tesco startuje w Wlk. Brytanii ze swoją świąteczną kampanią. Tym razem Boże Narodzenie ma być w niej traktowane jako czas "uczuć", a nie "sezon komercyjny".

Zagranica, 5 października 2012

Facebook ma miliard użytkowników [wideo]

Spot przygotowany z tej okazji będzie prezentowany w 13 krajach na świecie.

Kraj, 25 września 2012

Arla Foods zmienia markę Lurpak

Po kilkumiesięcznej przerwie wraca ze wsparciem reklamowym produktu.

Zagranica, 15 czerwca 2012

Honda szuka agencji do launchu CR-V

Marketer rozpoczyna paneuropejski przetarg.

Zagranica, 18 maja 2012

Adidas dalej z TBWA\Worldwide

Marketer postanowił kontynuować współpracę z TBWA\Wordlwide w zakresie obsługi budżetu reklamowego przeznaczonego na wsparcie działań promocyjnych związanych z mistrzostwami świata w piłce nożnej, które w 2014 r. odbędą się w Brazylii.

Zagranica, 3 kwietnia 2012

James Bond będzie warzył Heinekena

Daniel Craig, odtwórca ostatniego wcielenia Jamesa Bonda, pojawi się w najnowszych reklamach Heinekena.

Kraj, 22 marca 2012

Mustafa Old Spice'a jednak etyczny

Komisja Etyki Reklamy uznała odwołanie P&G od poprzedniej decyzji.

Zagranica, 16 marca 2012

Adidas ogłasza otwarty przetarg

Adidas już myśli o mistrzostwach świata w piłce nożnej w 2014 roku, które odbędą się w Brazylii, i ogłasza otwarty przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego mającego wspierać to wydarzenie.

Kraj, 24 lutego 2012

P&G odwoła się od decyzji Komisji Etyki Reklamy

Marketer na razie nie zamierza wycofać kampanii Old Spice.

Zagranica, 28 listopada 2011

Lurpak przenosi globalny budżet kreatywny

Za obsługę marki w skali międzynarodowej będzie odpowiadać agencja reklamowa Wieden & Kennedy.

Zagranica, 21 września 2011

Coca-Cola emituje ostatni odcinek projektu "Happiness Factory"

Ostatni film kampanii reklamowej trwa ponad 6 minut i zabiera konsumenta do świata wewnątrz maszyny vendingowej.

Kraj, 14 września 2011

P&G wierzy w Old Spice

Marketer wyciąga markę z niebytu - są nowe produkty i wsparcie.

Zagranica, 19 sierpnia 2011

Zmarł Alex Melvin, twórca 180 Amsterdam

Dzięki niemu Amsterdam stał się centrum światowej reklamy.

Zagranica, 8 sierpnia 2011

Nokia rozstaje się z Wieden & Kennedy

Agencja obsługiwała globalny budżet reklamowy marketera od 2007 r.

Zagranica, 29 lipca 2011

Inferno przygotuje globalną kampanię Nokii

Agencja wygrała przetarg na międzynarodowy projekt marki wart 80 mln funtów.

Zagranica, 13 lipca 2011

Wielka jesień Nokii

Nokia planuje wielki relaunch w październiku. Będzie go wspierać budżet wart 80 mln funtów. Kampania jest odbiciem ogłoszonego w lutym partnerstwa z Microsoftem.