M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Wielka Brytania (miejsce)"

Zagranica, 11 lipca 2019

BBC StoryWorks przygotowało kampanię dla Huaweia

Kampania branded content chińskiej firmy pojawi się na różnych platformach BBC Worldwide.

Zagranica, 9 lipca 2019

Brytyjczycy nie chcą plastikowych zabawek w Happy Meals

Pod petycją skierowaną do McDonald's i Burger Kinga zebrano już ponad 325 tys. podpisów.

Zagranica, 3 lipca 2019

Robert De Niro w brytyjskiej kampanii Kia Niro

Kreację przygotowała agencja Innocean Worldwide, za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Zagranica, 23 maja 2019

"The Daily Mirror" 22 maja był redagowany przez nastolatków

Oddając nastolatkom na jeden dzień kontrolę nad newsroomem brytyjski dziennik chce zdobyć lojalność młodych czytelników i zainteresowanie reklamodawców.

Zagranica, 23 maja 2019

Premiery nowych modeli Huaweia odwołane w Wielkiej Brytanii i Japonii

Operatorzy komórkowi obawiają się, że amerykańskie restrykcje nakładane na Huaweia negatywnie wpłyną na sprzedaż nowych telefonów obsługujących 5G.

Zagranica, 15 maja 2019

David Beckham powołuje nowy team marketingowy

Brytyjski piłkarz-celebryta rozstaje się z dotychczasowym partnerem - XIX Entertainment, firmą zajmującą się m.in. managementem artystów oraz produkcją muzyczną i telewizyjną.

Zagranica, 26 kwietnia 2019

IPA: domy mediowe rosną, agencje kreatywne kurczą się

To wyniki dorocznego badania Agency Census przeprowadzanego przez brytyjską organizację branżową IPA (The Institute of Practitioners in Advertising).

Zagranica, 26 kwietnia 2019

Brytyjski regulator zablokował fuzję sieci Asda i Sainsbury's

Amerykański Walmart, właściciel Asdy, będzie musiał zadbać o to, by brytyjska spółka dała sobie radę samodzielnie na wysoce konkurencyjnym rynku.

Zagranica, 25 kwietnia 2019

Brytyjski rynek reklam cyfrowych urósł o 15 proc.

W 2018 r. osiągnął wartość 13,4 mld funtów, a motorem wzrostu były reklamy na smartfonach.

Zagranica, 16 kwietnia 2019

Diageo usuwa plastik z wielopaków Guinnessa

Akcja zamiany plastiku na karton zacznie się w Irlandii w sierpniu br.

Zagranica, 10 kwietnia 2019

Tesco Mobile powierza obsługę kreatywną BBH London

Wielomilionowy budżet traci agencja The Community z grupy Publicis.

Zagranica, 9 kwietnia 2019

Superbrands: Lego po raz drugi ulubioną marką Brytyjczyków

Amazon okazał się natomiast marką najbardziej istotną w ich codziennym życiu.

Zagranica, 4 kwietnia 2019

Marks & Spencer wraca do reklam "food porn"

Za kampanię odpowiada agencja Grey London.

Zagranica, 3 kwietnia 2019

Boots sponsoruje kobiecy futbol

Trzyletni kontrakt przewiduje sponsorowanie wszystkich narodowych drużyn kobiecych w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Zagranica, 1 kwietnia 2019

ODD będzie pracować dla Marksa & Spencera

Niezależna londyńska agencja zajmie się reklamą działu odzież i dom, a Grey London będzie nadal obsługiwać dział spożywczy M&S.

Zagranica, 20 marca 2019

77 proc. Brytyjczyków uczestniczy w co najmniej jednym programie lojalnościowym

W sondażu przeprowadzonym przez YouGov i Mando-Connect wzięło udział 275 tys. respondentów.

Zagranica, 7 marca 2019

Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light

Agencja 72&Sunny, obsługująca piwną markę na rynku amerykańskim od 2015 r., najprawdopodobniej nie weźmie udziału w nowym przetargu.

Zagranica, 28 lutego 2019

Piłkarze Tottenham Hotspur i kogut w reklamie sponsorskiej Audi

Spot jest niekonwencjonalny zgodnie ze sloganem marki "Ośmiel się być innym".

Zagranica, 19 lutego 2019

Dentsu Aegis Network kupuje BJL

Wartość transakcji nie została ujawniona.

Zagranica, 12 lutego 2019

Euan Jarvie CEO Dentsu Aegis Network w Wlk. Brytanii i Irlandii

Do Wielkiej Brytanii wraca po ośmiomiesięcznej przygodnieokresie, gdy zajmował w grupie stanowisko president of global clients.

Zagranica, 31 stycznia 2019

Channel 4 wprowadza Dynamic TV

Nowa oferta umożliwia precyzyjne targetowanie reklam emitowanych na różnych urządzeniach.

Zagranica, 29 stycznia 2019

Kampania o menopauzie wygrywa w konkursie Transport for London

Kampanię "Me.No.Pause" dla sieci sklepów ze zdrową żywnością Holland & Barrett przygotowała agencja Pablo.

Zagranica, 29 stycznia 2019

Booker szuka nowego sponsora

Ze sponsorowania prestiżowej brytyjskiej nagrody literackiej wycofał się funusz hedgingowy Man Group.

Zagranica, 28 stycznia 2019

100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways

To kontynuacja kampanii "BA Magic 100".

Zagranica, 23 stycznia 2019

IKEA przypomina, jak ważny jest sen

Kampania na rynek brytyjski to odpowiedź na badania, w których 63 proc. osób zadeklarowało, że nie wysypia się należycie.

Zagranica, 15 stycznia 2019

Zmiany w kierownictwie JCDecaux w Wielkiej Brytanii

Ze wspólnie piastowanego stanowiska CEO odchodzą Philip Thomas i Spencer Berwin.

Zagranica, 10 stycznia 2019

Wielka Brytania: Mindshare zdobywa budżet mediowy Red Bulla

Od 1996 r. obsługą mediów marki zajmowała się AMS Media Group.

Zagranica, 9 stycznia 2019

HSBC tłumaczy się z kampanii "Nie jesteśmy wyspą"

Kampania mająca być apoteozą otwartości na świat została odebrana jako krytyczny głos w sprawie brexitu.

Zagranica, 7 stycznia 2019

"The Economist" reklamuje się w telewizji po raz pierwszy od dekady

Tygodnik chce dotrzeć do nowych odbiorców w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 19 grudnia 2018

Manchester United rozstaje się z Jose Mourinho

Słynny szkoleniowiec kończy współpracę z niemniej słynną drużyną z mocno nadszarpniętą reputacją.

Zagranica, 18 grudnia 2018

TikTok rusza z pierwszą dużą kampanią w Wlk. Brytanii

Przewidziano m.in. spektakularne reklamy OOH w centrum Londynu.

Zagranica, 10 grudnia 2018

Młodzi bezdomni opowiadają o swym życiu przez playlisty na Spotify

Autorem projektu dla brytyjskiej organizacji charytatywnej Depaul jest Publicis London.

Zagranica, 8 listopada 2018

Lidl wystartował z kampanią świąteczną w Wielkiej Brytanii

Spotu autorstwa TBWA utrzymane w humorystycznej konwencji namawiają do inwestycji w produkty wyższej jakości.

Zagranica, 26 października 2018

Tesco wprowadza ekologiczne produkty higieny kobiecej

Tesco ogłosiło wprowadzenie na rynek nowej gamy kobiecych produktów higienicznych, które są organiczne lub wielokrotnego użytku.

Zagranica, 24 października 2018

Nowa kampania Philip Morris krytykowana za hipokryzję

Producent papierosów namawia do rzucenia palenia, ale jednocześnie promuje alternatywy, w tym podgrzewany tytoń.

Zagranica, 3 października 2018

Stany Zjednoczone: Amazon podnosi stawkę minimalną do 15 dol. za godzinę

To reakcja firmy na falę krytyki dotyczącej warunków pracy w jej magazynach.

Zagranica, 24 września 2018

Brytyjska megafuzja pod lupą

Urząd ds. Konkurencji i Rynków (ang. CMA), czyli odpowiednik naszego UOKiK-u, rozpoczął badanie konsekwencji połączenia drugiego i trzeciego największego detalisty Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 13 września 2018

Mindfullness w kampanii KFC

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci nawiązująca do popularności medytacji.

Zagranica, 10 września 2018

Burberry nie będzie już niszczyć niesprzedanych produktów

Brytyjski producent dóbr luksusowych zaprzestanie też używania prawdziwego futra w swych wyrobach.

Zagranica, 26 lipca 2018

Udane lato dla brytyjskiej ITV

Dobry występ drużyny angielskiej w mundialu oraz popularność programu reality TV "Love Island" przyniosły stacji wzrost przychodów reklamowych i rekordowy udział w widowni.

Zagranica, 19 lipca 2018

Wlk. Brytania: przychody płatnej TV zmalały po raz pierwszy w historii

Liczba użytkowników serwisów streamingowych jest już większa niż abonentów płatnych kanałów telewizyjnych.

Zagranica, 4 lipca 2018

JWT wykorzystuje popularność mundialu 2018 w kampanii przeciw przemocy domowej

"Jeśli Anglia zostanie pobita, to ona też" - takie hasło pojawia się na jednej z reklam.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Wielka Brytania: wystawianie słodyczy i kalorycznych przekąsek przy kasie ma być zabronione

To część rządowego planu zmniejszenia wskaźnika otyłości dzieci o połowę do 2030 r.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Tesco rezygnuje z "Brand Guarantee"

Brytyjska sieć chce inwestować w "codziennie niższe ceny".

Zagranica, 21 czerwca 2018

Wlk. Brytania: 21st Century Fox ma otwartą drogę do walki o Sky

W skomplikowanej rywalizacji o kontrolę nad brytyjskim potentatem płatnej telewizji uczestniczą też Walt Disney i Comcast.

Zagranica, 14 czerwca 2018

Brytyjska sieć pubów zmienia asortyment w związku z brexitem

W pubach JD Wetherspoon francuski szampan i niemieckie piwa ustąpią miejsca produktom z Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 4 czerwca 2018

Barclaycard ogłasza przetarg kreatywny w Wielkiej Brytanii

Agencja Iris w gotowości.

Zagranica, 20 kwietnia 2018

Jo Suterland zastąpi Ricka Hirsta jako CEO Carat UK

Hirst zajmie nieokreślone jeszcze stanowisko w globalnych strukturach Carat.

Zagranica, 4 kwietnia 2018

Sky News może trafić do Disneya

Miałoby to ułatwić 21st Century Fox przejęcie innych aktywów Sky.

Zagranica, 23 lutego 2018

Nowa odsłona kampanii O2 "Follow The Rabbit"

Premiera telewizyjna dwuminutowego spotu z muzyką Chemical Brothers odbyła się 21 lutego podczas transmisji gali Brit Awards na O2 Arena w Londynie.