M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wild Bean Cafe (marka)"

Kraj, 25 czerwca 2013

Starbucks i McCafe coraz bardziej znane

ARC Rynek i Opinia zaprezentował kolejną edycję badania Cafe Monitor.

Kraj, 11 grudnia 2012

Wild Bean Cafe promuje śniadania

Pod hasłem "Kontrola śniadaniowa" trwa kampania reklamowa wspierająca promocyjną ofertę śniadaniową w kawiarniach Wild Bean Cafe zlokalizowanych na stacjach BP.

Kraj, 16 marca 2011

Gruppa66 Ogilvy promuje kurczaki na stacji BP [WIDEO]

Pierwsza kampania telewizyjna dla należącej do BP sieci Wild Bean Cafe (WBC) wyprodukowana w Polsce.

Kraj, 23 grudnia 2009

Stanisław Tomczak szefem strategii w agencji Minima

Stanisław Tomczak został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Minima. Tomczak ma 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach senior strategy...

Kraj, 28 lipca 2009

Orlen chce mieć do końca roku prawie 600 punktów pod marką Stop Cafe

Sieć paliwowa PKN Orlen rozwija projekt gastronomicznej sieci Stop Cafe. Obecnie jest ona podzielona na dwa brandy: 416 kącików kawowych...

Kraj, 27 kwietnia 2009

GoldenSubmarine powiększyła dział kreacji i szuka stratega

Do działu kreacji agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyli grafik Maciej Mach i dwóch flash developerów: Bartłomiej Jerzy i Grzegorz Michlicki. Jak...

Kraj, 25 września 2008

Paweł Dziadkowiec marketing managerem BP; zmiany w dziale

Paweł Dziadkowiec objął stanowisko marketing managera w firmie paliwowej BP Polska. W BP pracuje od ponad 12 lat, w większości...

Kraj, 6 września 2007

Gruppa66 Ogilvy realizuje projekt Wild Bean Cafe dla sieci BP

Gruppa66 Ogilvy przygotowała pierwszą w Polsce kampanię reklamową kawiarenek Wild Bean Cafe, należących do sieci stacji benzynowych BP Polska. Motto...