M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wilk Studio (firma)"

Kraj, 29 kwietnia 2015

Startuje kampania Tyskie Radler

Autorem kreacji jest Young & Rubicam.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Kompania Piwowarska będzie reklamowała nowe Tyskie Radler

Największy w kraju producent piwa wprowadza pod swoją sztandarową marką miks piwa i lemoniady. Kampanię szykuje agencja Young & Rubicam, a opakowanie zaprojektowało Wilk Studio.

Kraj, 29 września 2014

Kampania Specjala Bursztynowego

Za przygotowanie i realizację odpowiada agencja Just.

Kraj, 13 stycznia 2014

Piwo Krakus wraca, ale tylko do Tesco

Kultowa niegdyś marka Grupy Żywiec na zasadach wyłączności u jednego detalisty.

Kraj, 20 listopada 2013

"Perła" Browary Lubelskie reaktywują markę piwa Zwierzyniec

Po blisko pięciu latach przerwy browar z Zwierzyńcu wznawia produkcję.

Kraj, 18 lipca 2013

Królewskie z nowym opakowaniem

Nowa identyfikacja graficzna piwa przygotowana przez agencję Wilk Studio.

Kraj, 3 października 2012

Agencja Grey będzie obsługiwała markę Tyskie

Tyskie ma nową agencję i jednocześnie chwali się sukcesem kampanii Tyskiego współrealizowanej przez dotychczasową agencję DDB. Ta zaś pracuje już dla konkurencji.

Kraj, 8 maja 2012

Wracają flagi Tyskiego

Marka rozpoczyna kolejny etap działań w ramach kampanii "5. stadion".

Kraj, 30 marca 2012

Piłkarski projekt Tyskiego wkracza w decydującą fazę

Największa w historii kampania marki z udziałem Bońka, Figo i van Bastena ma podnieść sprzedaż.

Kraj, 1 marca 2012

Największy projekt w historii Tyskiego

Marka w kampanii piłkarskiej sięgnęła po legendy futbolu.

Kraj, 13 września 2010

GPD pracuje dla Dębowego

Agencja jest autorem najnowszej kampanii odświeżającej wizerunek marki Dębowe Mocne.

Kraj, 7 grudnia 2009

Wilk Studio autorem świątecznych opakowań słodyczy Wawelu

Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia firma Wawel SA przygotowała okolicznościową serię opakowań swoich produktów. Świąteczną szatę graficzną otrzymały...

Kraj, 2 kwietnia 2009

Członkostwo w SAR wzrosło do 73 firm

Podczas ostatniego walnego spotkania Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przyjęto do jego grona nowych członków - agencje reklamowe: Albert Lumberjacker, Fat...

Kraj, 4 lutego 2009

Lech wykorzystuje fotokody w kampanii

Marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej w kampanii promującej nowe opakowanie wykorzystuje fotokody. Według marketera to pierwsze użycie fotokodów do...

Kraj, 14 stycznia 2009

Kompania Piwowarska odświeża wizerunek marki piwa Lech

Kompania Piwowarska odświeża wizerunek marki piwa Lech. - Jest to kontynuacja zmian marki zapoczątkowanych w 2004 r., kiedy wykreowano wizerunek...

Kraj, 29 maja 2006

Wilk Studio przygotowało nową identyfikację wizualną Animeksu

Grupa Animex przeprowadziła zmianę identyfikacji wizualnej. Wieńczy ona proces konsolidacji firm Animex i Morliny SA. Dotychczasowe logo Animeksu pochodziło z...

Kraj, 24 listopada 2004

Kolejna kampania przeciw sprzedaży alkoholu nieletnim

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" i Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wspólnie przeprowadzą społeczną kampanię reklamową, której celem jest...

Kraj, 24 września 2004

Animex wzmacnia markę Krakus i raportuje wzrost jej sprzedaży

Firma Animex prowadzi kampanię telewizyjną marki Krakus, która z niewielkimi przerwami potrwa do końca br. Jest to kontynuacja czerwcowej kampanii...

Kraj, 29 marca 2004

Wilk Studio zaprojektowało opakowania dla Krakusa

W maju br. firma Animex SA wprowadzi na rynek wędliny marki Krakus w nowych opakowaniach. Autorem opakowań jest firma Wilk...

Kraj, 19 stycznia 2004

Marka Okocim ma być bardziej skuteczna od Okocimia Jasne Pełne

Tomasz Ziółkowski, wiceprezes zarządu grupy Carlsberg Okocim SA ds. marketingu, powiedział, że firma zdecydowała się zmienić nazwę marki piwa Okocim...

Kraj, 1 sierpnia 2003

Piwo Harnaś sponsorem "Tatrzańskich Wici"

Należące do grupy Carlsberg-Okocim SA piwo Harnaś będzie sponsorem cyklu imprez "Tatrzańskie Wici" zaplanowanych na 2-17 sierpnia br. w wybranych...

Kraj, 12 czerwca 2003

Carlsberg Okocim wprowadza Karmi w nowym opakowaniu

Browar Carlsberg Okocim wprowadził na rynek nowe opakowanie piwa Karmi - puszka 0,25 l (dotychczas są dwie butelki o pojemności...