M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Winterfresh (marka)"

Kraj, 17 września 2014

Trzy osoby dochodzą do kreacji Gonga

Agencja powiększa zespół.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Zmiany w dziale kreacji agencji.

Kraj, 7 czerwca 2013

Winterfresh rozstawia budki ze zdjęciami i ogłasza konkurs

W Łodzi, Krakowie i Warszawie Wrigley's rozstawi budki fotograficzne i nagrodzi zwycięzców nagrodami pieniężnymi.

Kraj, 3 grudnia 2012

Wrigley's rusza ze sklepem internetowym

Wszystkie produkty marki i gadżety będzie można kupić online.

Kraj, 29 listopada 2011

Wrigley wraca z kultową marką na polski rynek

Na sklepowe półki trafiła Wrigley Spearmint w nowej odsłonie, a Orbit korzysta z placementu w TV.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Jacek Wilczkowski pokieruje Pełka Interactive

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają dział interaktywny.

Kraj, 20 kwietnia 2009

Wrigley wprowadza limitowaną wersję Winterfresh - dla niej i dla niego

Wrigley Poland wprowadził na rynek limitowaną serię miętowych gum do żucia pod marką Winterfresh. Jest to guma LTD - w...

Kraj, 19 stycznia 2009

Patio TV współpracuje z Winterfresh przy evencie zimowym

Patio TV współpracuje z brandem Winterfresh z portfolio Wrigley Poland przy evencie zimowym. Działania, które właśnie startują, prowadzone będą w...

Kraj, 13 stycznia 2009

Adam Śmiłowski dyrektorem strategicznym Change Integrated

Adam Śmiłowski awansował na stanowisko dyrektora strategicznego grupy Change Integrated. Do tej pory zajmował stanowisko senior strategic plannera, a pracę...

Kraj, 29 maja 2008

BBDO realizuje projekt "Międzynarodowy Dzień Zbliżenia" dla Wrigley

Agencja reklamowa BBDO Warszawa przygotowała dla Wrigley Poland niestandardową akcję pt. "Międzynarodowy Dzień Zbliżenia Winterfresh". Akcja zaplanowana jest na 5...

Kraj, 6 lutego 2008

Katarzyna Masewicz odeszła z DFF; Adam Śmiłowski nowym senior strategic plannerem

Katarzyna Masewicz, dyrektor strategiczny w DougFaberFamily (DFF), rozstała się z agencją. Pracowała w DFF od kwietnia 2007 r., wcześniej przez...

Kraj, 31 stycznia 2008

Wrigley rusza z telewizyjną kampanią miętusów Winterfresh

Wrigley Poland wspiera spotami telewizyjnymi swój nowy produkt - miętusy Winterfresh. Celem sześciotygodniowej kampanii jest zbudowanie świadomości marki i chęci...

Kraj, 28 stycznia 2008

Zmiany w zarządzie Netizens

Agencja interaktywna Netizens ma nowego wiceprezesa zarządu. Został nim Sebastian Nejfeld, od 2 lat związany z firmą. Jednocześnie objął stanowisko...

Kraj, 12 grudnia 2007

DDB Warszawa przejęła obsługę marek Airwaves i Hubba Bubba

Agencja reklamowa DDB Warszawa przejęła obsługę części marek z portfolio producenta gum do żucia Wrigley Poland. Na rynku polskim agencja...

Kraj, 7 listopada 2007

Wrigley rozpoczyna internetowy program promocyjny dla Winterfresh

Wrigley Poland rozpoczyna internetowy program promocyjny dla Winterfresh. Projekt podzielony jest na dwa etapy. Pierwszy to 6-tygodniowa akcja prowadzona pod...

Zagranica, 6 sierpnia 2007

Wrigley dzieli budżet kreatywny pomiędzy BBDO i DDB

Wrigley podzielił swój kreatywny budżet reklamowy. Dotychczas całość była obsługiwana przez sieć BBDO, obecnie dołączyła do niej DDB. Decyzje te...

Kraj, 5 czerwca 2007

BBDO i Media Direction OMD realizują projekt dla marki Winterfresh

"Winterfresh - ułatwia zbliżenie" - pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki gum do żucia Winterfresh z portfolio firmy...

Kraj, 12 marca 2007

Wrigley buduje serwis społecznościowy dla Winterfresh

Producent gum do żucia Wrigley Poland zamierza zrealizować projekt internetowy dedykowany marce Winterfresh, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Chodzi o budowę serwisu...

Kraj, 6 września 2006

Rafał Masiak został marketing managerem Wrigley Polska

Rafał Masiak objął stanowisko marketing managera w firmie Wrigley Polska. Będzie zarządzał m.in. markami: Airwaves, Juicy Fruit, Orbit, Winterfresh. Rafał...

Kraj, 18 maja 2006

Niestandardowe billboardy z soplami lodu promują miętusy Winterfresh

Agencja BBDO Warszawa zrealizowała kolejny etap kampanii marki Winterfresh "Ostrożnie! Mrożące miętusy". Stanowi on kontynuację wizerunkowej kampanii, która rozpoczęła się...

Kraj, 13 lutego 2006

Wyjaśnienie: BBDO Chicago zarządza działaniami reklamowymi dla Winterfresh

W nawiązaniu do informacji "BBDO Chicago poszerza współpracę z Wrigley Poland" opublikowanej w DS "MMP" z 9 lutego br. informujemy,...

Kraj, 7 października 2003

Wrigley wprowadza na polski rynek produkt nowej kategorii

Firma Wrigley wprowadza na polski rynek produkt o nazwie Wrigley's Winterfresh Thin Ice i planuje jego wsparcie kampanią reklamową w...