M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wirtualna Polska (marka)"

Kraj, 2 listopada 2015

Radio Zet startuje z kampanią

Dzisiaj rozpoczną się wielokanałowe działania stacji, a hasło przewodnie to "Radio Zet się udziela".

Kraj, 24 lutego 2015

Telewizja Puls wspiera wiosenną ramówkę

Działania obejmą prasę, radio i internet.

Kraj, 28 października 2014

Bezpieczniej w kuchni z Amiką

Rynkową premierę systemu Pro Baby System wesprze obecność na profilu społecznościowym Amica w Facebooku. Kreację do tej kampanii przygotowała agencja Resort Marketing, a media kupił dom mediowy Equinox.

Kraj, 11 sierpnia 2014

HBO promuje "The Knick"

Nadawca reklamuje premierę serialu.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Rusza chrupiąca promocja Bahlsena

Wystartowała promocja konsumencka marki Hit Choco Sticks.

Kraj, 21 maja 2014

Pierwsza kampania reklamowa marki UniGel

Szeroko zasięgowa kampania została przygotowana przez Focus Advantage i Value Media.

Kraj, 6 czerwca 2012

Nokaut podpisał umowę z Onetem

Wartość dwuletniej umowy wyniosła 1,85 mln zł.

Kraj, 4 listopada 2011

Mohito rusza z kampanią internetową

Odzieżowa marka kusi internautów kuponami rabatowymi w Facebooku.

Kraj, 5 października 2011

Animowane auta polecają Wartę [WIDEO]

Ubezpieczyciel podkreśla w reklamach łatwość i wygodę likwidacji szkód.

Kraj, 16 września 2011

Przedsiębiorcy kochają Onet.pl i "Wyborczą"

Onet.pl, TVN, "Gazeta Wyborcza" i RMF to ulubione media przedsiębiorców - podał portal internetowy Firmy.net.

Kraj, 12 września 2011

Konrad Wiak interactive media managerem w Value Media

Dom mediowy wzmacnia kompetencje działu client service w obszarze obsługi kampanii internetowych.

Kraj, 5 września 2011

Marcin Jeziorski szefem Scholz & Friends

Joanna Hurda, dotychczasowa CEO, odchodzi z agencji.

Kraj, 8 grudnia 2010

Tomasz Jażdżyński prezesem GG Network SA

Jażdżyński zastąpi Pokrzywę i Szalwę.

Kraj, 1 września 2010

PKT reklamują swój serwis e-commerce

Firma yellow pages zachęca internautów do zakupów online w swojej Alei Handlowej.

Kraj, 8 czerwca 2005

Nowy pakiet telewizyjny Aster wspierany kampanią w prasie i internecie

Sieć Aster rozpoczyna kampanię promocyjną nowego pakietu telewizji cyfrowej Basic Plus. Kampania prowadzona będzie do początku lipca. Jej celem jest...

Kraj, 29 kwietnia 2005

WP i NetSprint wprowadziły do wspólnej oferty linki reklamowe targetowane geograficznie

Portal Wirtualna Polska i wyszukiwarka Netsprint.pl poszerzyły wspólną ofertę dla reklamodawców o tzw. link lokalny. Daje on możliwość wyświetlania reklamy...

Kraj, 23 marca 2005

Simplus kontra Heyah - kolejna odsłona reklamowej potyczki pre-paidów

Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną edycję multimedialnej kampanii reklamowej Simplus Team (Polkomtel) w telewizji, prasie, radiu, internecie, na outdoorze i...

Kraj, 15 października 2004

Discovery wykorzystuje w kampanii internetowej metody streamingowe

Najnowsza kampania internetowa kanału telewizyjnego Discovery wykorzystuje technologię streamingu, czyli transmisji obrazu w czasie rzeczywistym. Internauci, klikając na banner, tzw....

Kraj, 30 sierpnia 2004

TPI przedstawi projekt zmiany przedmiotu działalności Wirtualnej Polski

TP Internet, spółka z grupy Telekomunikacji Polskiej SA, przedstawi na najbliższym NWZA 30 sierpnia projekt "istotnej zmiany przedmiotu działalności" prowadzonej...

Kraj, 12 września 2003

Moby Dick Warszawa realizuje akcję upamiętniającą atak na USA

10 września, w przededniu drugiej rocznicy tragedii na Manhattanie, ruszyła ogólnopolska kampania upamiętniająca wydarzenia w USA sprzed dwóch lat. Akcja...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Polskapresse nawiązała współpracę z domem sprzedaży ARBOmedia

Ogólnopolska sieć miejskich serwisów informacyjnych Naszemiasto.pl należących do Polskapresse znalazła się w ofercie domu sprzedaży ARBOmedia Polska. Firma zajmie się...

Kraj, 26 sierpnia 2003

WP szuka kolejnych źródeł przychodów - nowa oferta hostingowa portalu

Wirtualna Polska przedstawia nową ofertę hostingu. Od dziś w portalu można założyć własną stronę internetową w wybranej przez siebie domenie...

Kraj, 5 sierpnia 2003

Wirtualna Polska promuje zakładanie kont pocztowych

Wystartowała limitowana promocja konta Poczta75 (poczta.wp.pl) związana z jednym z największych wydarzeń żeglarskich w Polsce - Idea Gdynia Sailing Days....

Kraj, 5 sierpnia 2003

Iwanicki kierownikiem nowego działu badań i analiz w Bauerze

Pisma popularne Wydawnictwa Bauer mają własny nowy dział badań i analiz, który pracuje w ramach działu reklamy. Kierownikiem nowo utworzonej...

Przetargi, 28 maja 2003

Wirtualna Polska nie wybrała dodatkowej agencji reklamowej

Wirtualna Polska zrezygnowała na razie z wyboru drugiej agencji reklamowej do stałej współpracy. Przez kilka miesięcy trwał przegląd ofert agencji...

Kraj, 22 maja 2003

Nowa wersja wyszukiwarki NetSprint.pl

NetSprint.pl udostępnił nową wersję swojej wyszukiwarki. Dzięki wprowadzonym zmianom internauci mieli uzyskać dostęp do znacznie precyzyjniejszych wyników wyszukiwania otrzymywanych z...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Allianz promuje w internecie ubezpieczenie Car Assistance

Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Allianz Polska" przygotowało multimedialny film reklamowy i opartą na nim akcję marketingu wirusowego promującą pakiet Car Assistance. 60-sekundowy...

Kraj, 23 kwietnia 2003

Telekomunikacja Polska i Digital One realizują konkurs dla kibiców

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) jako główny sponsor polskiej reprezentacji piłkarskiej wraz z portalem WP.pl oraz agencją Digital One realizują...

Kraj, 23 kwietnia 2003

Według TNS OBOP serwis Ery jest najpopularniejszy wśród telekomów

Serwis Ery notuje najwyższy odsetek oglądalności wśród badanych witryn telekomunikacyjnych - wynika z badań TNS OBOP Interbus przeprowadzonych w marcu...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Zebra przygotowała kolejną kampanię reklamową dla PWN

W kwietniu br. ruszyła kolejna kampania reklamowa Wydawnictwa PWN przygotowana przez agencję reklamową Zebra. Tym razem promuje ona następne ważne...

Kraj, 18 kwietnia 2003

Wirtualna Polska ulepszyła serwis Wiadomosci.wp.pl

Wirtualna Polska zmodyfikowała w kierunku większej przejrzystości, interaktywności, multimedialności i szybkości serwis Wiadomości (wiadomosci.wp.pl). Aktualizowane na bieżąco informacje przedstawiane są...

Kraj, 9 kwietnia 2003

Volkswagen Bank direct i mBank rozpoczęły kampanie

Internetowe banki Volkswagen Bank direct (VBd) i mBank rozpoczęły swoje kampanie reklamowe. Jednym z celów kampanii VBd jest przypomnienie konsumentom...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Korzystanie z internetu w Polsce według Ipsos Demoskop

Jedna czwarta Polaków korzysta z internetu. Są to przede wszystkim ludzie młodzi, z wyższym i średnim wykształceniem, mieszkańcy dużych miast....

Kraj, 2 kwietnia 2003

TP SA i Wirtualna Polska zorganizowały konkurs dla kibiców piłkarskich

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) i należący do niej portal Wirtualna Polska zorganizowały konkurs dla kibiców polskiej reprezentacji piłki nożnej....

Kraj, 12 marca 2003

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię modelu Stilo Multi Wagon

Fiat Auto Poland uruchomił kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy model samochodu - Fiat Stilo Multi Wagon. Pierwszy etap kampanii...

Kraj, 12 marca 2003

W przyszłym tygodniu startuje kampania reklamowa "Teraz Rocka"

W przyszłym tygodniu startuje kampania reklamowa nowego magazynu muzycznego "Teraz Rock". "Kampania reklamowa magazynu będzie skierowana przede wszystkim do młodzieży...

Kraj, 12 marca 2003

WP organizuje konkurs "Wirtualnie grasz - praktykę masz!"

Już po raz trzeci internauci, laureaci konkursu "Wirtualnie grasz - praktykę masz" organizowanego przez portal Wirtualna Polska (wp.pl) będą mogli...

Kraj, 5 lutego 2003

PKO BP SA rozpoczyna kampanię promującą karty kredytowe

PKO BP SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię, której celem jest wprowadzenie na rynek nowego produktu tego banku - karty kredytowej. Kreację...

Kraj, 3 lutego 2003

Internet według Ipsos - jedna czwarta Polaków w sieci

Jedna czwarta Polaków korzysta z internetu, wynika z badań Ipsos Demoskop. Większość osób łączy się z internetem co najmniej raz...

Kraj, 31 stycznia 2003

WP i Inteligo bliskie rozstrzygnięć w przetargach mediowych

Wirtualna Polska kończy przetarg na agencję reklamową rozpoczęty pod koniec ub.r. Ogłoszenie przetargu związane było z przyjęciem nowej strategii marketingowej...

Kraj, 15 stycznia 2003

GlaxoSmithKline rozpoczyna kampanię reklamową nowego Panadolu

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline przygotował kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek środek przeciwbólowy Panadol Rapid, którego główną cechą ma być duża...

Kraj, 14 stycznia 2003

Według Media Contacts odsetek osób "klikających" wynosi 5,4 proc.

Media Contacts (Media Planning Group) potwierdza zasięgi kampanii w polskim internecie na poziomie 5 milionów oraz odsetek osób, które klikają,...

Kraj, 23 grudnia 2002

Renault rozpoczyna 3. edycję programu "Bezpieczeństwo dla wszystkich"

Rozpoczęła się 3. edycja programu "Bezpieczeństwo dla wszystkich" - bezpłatne pakiety edukacyjne zostaną rozesłane przez Renault Polska do 1389 szkół...

Kraj, 20 grudnia 2002

Wirtualna Polska rozpoczęła współpracę z Inteligo

Płatne usługi Wirtualnej Polski (wp.pl): Poczta50, Poczta75, Gry Online oraz Erotyka - Tylko Dla Dorosłych, dostępne są poprzez płatności w...

Kraj, 18 grudnia 2002

Wyborowa rozpoczęła kampanie internetowe serwisów konsumenckich

Firma Wyborowa SA należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard rozpoczęła internetową kampanię reklamową dwóch serwisów konsumenckich: WZone.pl i WKlub.pl. Planowaniem...

Kraj, 18 października 2002

WP reorganizuje strategię działań e-commerce i ich marketing

Wirtualna Polska zreorganizowała swoją działalność e-commerce. Pod adresem www.zakupy.wp.pl uruchomiony został nowy serwis, w skład którego wchodzą wszelkie projekty e-commerce...

Kraj, 9 października 2002

Volkswagen Bank direct wprowadza nowy produkt i zaczyna kampanię

Volkswagen Bank direct (VBd) wprowadza do swojej oferty rachunek ROR o nazwie Konto e-direct i rozpoczyna jego kampanię reklamową. Budżet...

Kraj, 8 października 2002

AmplicoLife ruszył z internetową kampanią reklamową

Firma AmplicoLife rozpoczęła internetową kampanię reklamową nowego produktu ubezpieczeniowego - Lokata. Kreację kampanii przygotowała agencja interaktywna WebService Internet. Za planowanie...

Kraj, 4 października 2002

Edipresse rezygnuje ze współpracy z Interią, rozpoczyna z WP

Wydawnictwo Edipresse Polska zrezygnowało ze współpracy z portalem Interia i przeniosło serwis polki.pl, którego jest właścicielem, do portalu Wirtualna Polska...

Kraj, 2 października 2002

Plany inwestycyjne wydawcy "Dlaczego"

Platforma Mediowa Point Group, m.in. wydawca magazynu studenckiego "Dlaczego", planuje na jesień i przyszły rok kolejne inwestycje. Wszystkie związane są...