M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wirtualna Polska (firma)"

Kraj, 17 listopada 2015

Wirtualna Polska: telewizyjna koncesja wzmocni naszą pozycję wideo w internecie

Świderski: - Jeden kanał telewizyjny to za mało, by rywalizować na rynku telewizji, ale koncesja na MUX-8 wzmocni nasze kompetencje w obszarze reklamy wideo w internecie, gdzie konkurujemy z nadawcami telewizyjnymi.

Kraj, 9 października 2015

Szef marketingu rynku masowego Orange wchodzi do zarządu

Michał Paschalis-Jakubowicz w Orange Polska (wcześniej TP SA) pracuje od 2009 r.

Kraj, 22 września 2015

Cztery kolejne podmioty aplikują o MUX-8

Agora, Telewizja Polsat, Grupa ZPR i Discovery Networks to kolejne podmioty, które chcą mieć swoje telewizje w ramach MUX-8.

Kraj, 21 września 2015

Spółki powiązane z Kino Polska TV i Wirtualną Polską wnioskują o koncesje TV w ramach MUX-8

Upłynął termin składania wniosków na nadawanie programów na kolejnym multipleksie.

Kraj, 17 sierpnia 2015

Scholz & Friends Warszawa z kolejnymi działaniami dla Wirtualnej Polski

Tym razem Wirtualna Polska połączy siły z PAH dla Nepalu.

Kraj, 13 lipca 2015

Marcin Bobowicz w zespole Hypermedia

Zajmie nową funkcję head of mobile.

Kraj, 2 lipca 2015

S3 nowym partnerem Home.pl

S3 jest wyłącznym dostawcą usług SEO dla Home.pl.

Kraj, 23 czerwca 2015

Kupony rabatowe w aplikacji Wirtualnej Polski

Portal wzbogaca ofertę produktów reklamowych z segmentu mobile.

Kraj, 19 czerwca 2015

Rusza kolejna edycja kampanii marki Kruger & Matz

W działaniach promocyjnych położono silny nacisk na media społecznościowe oraz internet. Głównym partnerem mediowym jest Wirtualna Polska.

Kraj, 3 czerwca 2015

Anna Szczepańska dołącza do Click Republic

Przed podjęciem pracy w Click Republic związana była z Grupą Interia.

Kraj, 2 czerwca 2015

Dominika Herburt-Heybowicz dyrektorem ds. operacyjnych TV Puls

Będzie odpowiedzialna m.in. za finanse, obszar techniczny i sprzedaż.

Kraj, 31 marca 2015

Wirtualna Polska liczy na 80-100 mln zł z wejścia na giełdę

Oprócz emisji nowych akcji część swoich - do 23,5 proc. - zamierza sprzedać także Innova Capital. Pieniądze mają być przeznaczone na spłatę zadłużenia i kolejne akwizycje.

Kraj, 6 marca 2015

Wirtualna Polska rusza ze Studiem TV

Dla każdego z powstających w Studio TV formatów przygotowywana jest poświęcona im oferta reklamowa.

Kraj, 5 marca 2015

Wystartowała kampania Fundacji Radia Zet

Hasło tegorocznej komunikacji to "1 proc. ratuje serce".

Kraj, 25 lutego 2015

Michał Brański głównym przewodniczącym jury Innovation Awards

Prace do konkursu można zgłaszać do 6 marca.

Kraj, 9 lutego 2015

Wirtualna Polska "zaskoczona" zarzutami Onetu

Portal twierdzi, że kwestionowana przez konkurenta praktyka była eksperymentem do ograniczonej liczby użytkowników by zbadać sposób wyboru treści na portalu.

Kraj, 21 stycznia 2015

Wirtualna Polska wraca z kampanią [wideo]

Kampania #dzjejesiewpolsce będzie prowadzona w styczniu i lutym br.

Kraj, 20 stycznia 2015

Piotr Hassine nowym dyrektorem zarządzającym MRM//McCann

Z agencją żegna się Szymon Szymański, który zdecydował się poświęcić własnemu projektowi z obszaru customer intelligence o nazwie Metricso.com.

Kraj, 20 stycznia 2015

Renata Wiśniewska wraca do Wirtualnej Polski

Będzie odpowiadać m.in. za strategię personalną i komunikację wewnętrzną.

Kraj, 7 stycznia 2015

Ryszard Rynkowski i Krzysztof Krawczyk w kampanii Radia Zet Gold

Komunikacja promująca stację połączona jest z akcją antenową, w której słuchacze mogą wygrać prywatny koncert.

Kraj, 15 grudnia 2014

Michał Krużycki w Wirtualnej Polsce

Grupa WP ma nowego dyrektora działu partnerstw i produktów płatnych.

Kraj, 24 września 2014

WP produkuje wideo z "Rzeczpospolitą"

W gronie dziennikarzy komentujących bieżące wydarzenia znaleźli się m.in. Bogusław Chrabota, Marcin Piasecki i Bartosz Węglarczyk.

Kraj, 8 września 2014

Trader.com partnerem WP

Współpraca polegać będzie na zasileniu kontentem ogłoszeniowym sekcji ogłoszenia.wp.pl.

Przetargi, 4 sierpnia 2014

S&F wygrała obsługę Grupy Wirtualna Polska

W rezultacie przetargu agencja Scholz & Friends przejmuje obsługę Grupy Wirtualna Polska od agencji Y&R.

Kraj, 4 lipca 2014

Digital Open powiększa zespół

Do agencji dołączyli Tomasz Zwierzchowski i Anna Kowalska.

Kraj, 11 czerwca 2014

Justyna Starzycka nowym sales managerem w Mobiem

Zajmie się przede wszystkim współpracą z domami mediowymi grupy Dentsu Aegis Network oraz kluczowymi klientami bezpośrednimi.

Kraj, 3 czerwca 2014

Adam Plona dołącza do zespołu Wirtualnej Polski

Obejmuje stanowisko dyrektora departamentu rozwoju produktu.

Kraj, 5 maja 2014

Jarosław Grabowski przeszedł z Onetu do WP

Były dyrektor portalu Onet dołączył do konkurencji.

Kraj, 28 kwietnia 2014

Przychody Orange Polska spadły o blisko 8 proc.

Operator zaraportował aż 271 mln zł zysku, na który złożyło się jednak 191 mln zł uzyskane za sprzedaż Wirtualnej Polski.

Kraj, 7 kwietnia 2014

Karolina Bursa nowym rzecznikiem Eurolotu

Przez ponad cztery lata pracowała w biurze komunikacji korporacyjnej LOT-u, ostatnio jako zastępca rzecznika.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Marek Rolf dołączył do Equinox Polska

Dom mediowy zatrudnił menedżera z Wirtualnej Polski.

Kraj, 3 marca 2014

Anna Matuszak przeszła z WP do Blue Media

W WP pełniła obowiązki specjalisty ds. PR.

Kraj, 24 lutego 2014

Radio Zet Chilli rusza z kampanią online

Kampanię zaplanował i zrealizował dział promocji Grupy Eurozet.

Kraj, 19 lutego 2014

Grupa Wirtualna Polska z nową strukturą sprzedaży

Funkcjonujące w Wirtualnej Polsce i O2 działy oraz zespoły sprzedażowe zintegrowano w departamenty.

Kraj, 13 lutego 2014

Nowe pasmo "Junior TV" z kampanią w Puls2

Telewizja Puls promuje emisje filmów animowanych dla dzieci.

Kraj, 10 stycznia 2014

Piotr Szmiłyk art directorem w Abanana

Będzie odpowiedzialny głównie za kreację wizualną i nadzór artystyczny nad projektami interaktywnymi agencji.

Kraj, 13 grudnia 2013

Wirtualna Polska z nowym serwisem

Startuje serwis poświęcony historii w portalu Wirtualna Polska.

Kraj, 10 grudnia 2013

Elżbieta Szynkiewicz odeszła z Onetu

Obecnie zajmuje się badaniami w 4P Research Mix.

Kraj, 9 grudnia 2013

Monika Pyrek twarzą akcji Urinalu

Sportsmenka została ambasadorem akcji "Niewykluczone".

Kraj, 21 listopada 2013

Menedżerowie Equinox Polska założyli butik digital

Łukasz Sysa, Jarosław Sosiński i Bartosz Niewiadomski otwierają White Paper Agency.

Kraj, 5 listopada 2013

Robert Wielgo dołącza do kierownictwa IAB Polska

Dotychczas pełnił funkcję zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce.

Kraj, 29 października 2013

Nowa agencja w strukturach Grupy Y&R

Joanna Łojko na czele Twentyoneeast (21E).

Kraj, 24 października 2013

Wirtualna Polska sprzedana za 375 mln zł

Spółkę przejmuje Grupa O2 - jeśli UOKiK wyda zgodę na koncentrację.

Kraj, 23 października 2013

Trzech chętnych na zakup Wirtualnej Polski

TP SA otrzymała trzy oferty na zakup portalu. Sprzedaż możliwa w I kw. 2014 r.

Kraj, 17 października 2013

Content Media wydziela strukturę think:sport

Pokierują nią Artur Grochowski i Marcin Frankowski, wcześniej związani z rynkiem wydawniczym,

Kraj, 15 października 2013

Michał Atlas oraz Tomasz Dworak w agencji Polymus

Do Polymus Events dołączyło dwóch senior event managerów: Michał Atlas oraz Tomasz Dworak.

Kraj, 4 października 2013

BR Wirtualnej Polski wprowadza nowe formaty rich media

Do oferty wchodzą kolejne trzy propozycje: video filmstrip, video ad control bar oraz time sync video ad.

Kraj, 20 września 2013

Wirtualna Polska uruchamia kampanię

Portal chce przekonać użytkowników, że mogą z niego korzystać gdziekolwiek są i cokolwiek robią.

Kraj, 17 września 2013

Grupa GPD rozbudowuje oddziały w Warszawie i Poznaniu

W agencji na przestrzeni ostatnich tygodni wzmocnione zostały grupy strategiczno-kreatywne GPD Advertising, struktura interaktywna Wide Open i dom produkcyjny Simplicity.

Kraj, 5 sierpnia 2013

NapoleonCat.com zdobywa inwestorów

Knowledge Hub oraz Fundacja Obserwatorium Zarządzania zaangażowały się w platformę wspierającą zarządzanie marką w social mediach.