M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wolff Olins (firma)"

Kraj, 20 września 2010

PwC odświeża wizerunek

Firma konsultingowa, obecna w Polsce od 20 lat, wprowadza nowe logo. To pierwsza tego typu zmiana od momentu rozpoczęcia działalności na naszym rynku.

Zagranica, 18 maja 2010

Skype zatrudnił nowego CMO

Doug Bewsher będzie koordynował globalne działania marketingowe firmy.

Zagranica, 21 grudnia 2009

Styczniowy "Wallpaper" będzie miał okładkę augmented reality

Styczniowe wydanie magazynu lifestyle'owego "Wallpaper" ukaże się z okładką w technologii augmented reality. Wydawca podpisał też umowę z agencją brandingową...

Zagranica, 2 grudnia 2009

Pierwszy raz w logo igrzysk olimpijskich wykorzystany zostanie adres internetowy

Zimowe igrzyska w Soczi w 2014 r. będą pierwszymi w historii ruchu olimpijskiego, w przypadku których logotyp imprezy będzie jednocześnie...

Zagranica, 25 listopada 2009

AOL wprowadza nową identyfikację wizualną marki

AOL zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. To przygotowanie do wydzielenia AOL z grupy Time Warner w przyszłym miesiącu. Nowa...

Zagranica, 8 października 2009

Wolff Olins, TBWA i Rapp będą pracowały dla Skype'a

Firma Skype, operator największego komunikatora internetowego na świecie, wybrała trzy agencje - Wolff Olins, TBWA i Rapp - do współpracy...

Zagranica, 18 sierpnia 2009

Skype wybrał short-listę w globalnym przetargu

Komunikator Skype wybrał short-listę w przetargu reklamowym na obsługę budżetu globalnego, którego wartość szacuje się na ok. 30 mln funtów....

Zagranica, 27 października 2008

Konkurs dla agencji na maskotkę igrzysk Londyn 2012

Komitet organizacyjny igrzysk olimpijskich Londyn 2012 ogłosi przetarg dla agencji kreatywnych na stworzenie maskotki igrzysk. Maskotka ma "oddawać ducha miasta"...

Zagranica, 6 lipca 2007

Saatchi X wybrała worldwide creative directora

Sieć agencji shoppermarketingowych Saatchi & Saatchi X powołała Carlosa Sancheza na nowo utworzone stanowisko worldwide creative directora. Wejdzie również w...

Kraj, 23 listopada 2006

Sony Ericsson wprowadza nową komunikację marki

Sony Ericsson wprowadza nową tożsamość i komunikację marki, która ma uczynić ją mniej technologiczną, a bardziej "ludzką" i emocjonalną. Nowa...

Zagranica, 9 czerwca 2006

Wolff Olins będzie pracować nad wizerunkiem Londynu przed igrzyskami olimpijskimi

Brytyjska agencja reklamowa Wolff Olins będzie pracować nad marką angielskiej stolicy. Agencja będzie współtworzyć działania wizerunkowe Londynu przed letnimi igrzyskami...

Zagranica, 3 stycznia 2005

Grupa hotelarska Savoy opracuje nową identyfikację globalną

Sieć hotelarska Savoy Group wynajęła firmę Landor zajmującą się doradztwem w sprawach brand identity, aby na nowo opracowała globalną identyfikację...

Kraj, 23 listopada 2004

OgilvyOne przygotowała kolejne projekty dla GE Capital Banku

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zrealizowała kolejne dwa projekty dla GE Capital Banku (od początku 2005 r. ma zmienić nazwę...

Kraj, 1 września 2004

Wally Olins finalizuje projekt tożsamości marki Polska

Wally Olins, autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, prawdopodobnie w październiku br. oficjalnie zaprezentuje projekt tożsamości marki Polska. Do tej...

Zagranica, 18 maja 2004

Steve Richards objął funkcję global chief operating officera w Wolff Olins

Steve Richards, dawny dyrektor zarządzający agencji reklamowej Grey London, wrócił do stanowiska w kadrze zarządzającej. Tym razem trafił do firmy...

Kraj, 20 lutego 2004

Unilever Polska przygotowuje się do zmiany korporacyjnego logo

Unilever Polska przygotowuje się do wprowadzenia nowego logo korporacyjnego, które ma zastąpić dotychczasowe granatowe U, funkcjonujące od wczesnych lat 70....

Kraj, 27 stycznia 2004

Wally Olins ma pomóc w stworzeniu identyfikacji marki Polska

Wally Olins, światowej sławy autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, ma pomóc Polsce w odnalezieniu własnej identyfikacji i stworzeniu spójnego...

Zagranica, 27 listopada 2003

Wolff Olins zajmie się unifikacją wizerunku Nowego Jorku

Władze Nowego Jorku powierzyły budżet promocji miasta, którego celem jest unifikacja jego globalnego wizerunku w oczach klientów biznesowych i turystów,...

Kraj, 29 sierpnia 2003

Wolff Olins przygotowuje projekt zmian marki Telekomunikacji Polskiej

Brytyjska agencja brandingowa Wolff Olins przygotowuje nową koncepcję brandingową dla Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA). Informację o tym potwierdziło londyńskie...

Kraj, 24 kwietnia 2003

TNS OBOP zmienia logo korporacyjne

Taylor Nelson Sofres, jedna z największych na świecie firm informacji marketingowej, ogłosił, że wszystkie jego działania w 53 krajach połączy...