M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "World Federation of Advertisers (firma)"

Przetargi, 10 lutego 2014

Ministerstwo Środowiska zaprasza 43 agencje do przetargu

- Mam nadzieję, że większość agencji odrzuci to zaproszenie - komentuje Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

Zagranica, 7 marca 2013

Martin Riley z Pernod Ricard zostaje przewodniczącym WFA

World Federation of Advertisers ma nowego przewodniczącego.

Zagranica, 17 stycznia 2012

Wyszukiwanie oczkiem w głowie marketerów

Najwięksi marketerzy chcą maksymalizować zwrot inwestycji w wyszukiwanie płatne.

Zagranica, 15 kwietnia 2011

Reklamy behawioralne oflagowane

Reklamy skierowane do użytkowników i wykorzystujące historię ich zachowań w sieci będą specjalnie oflagowane - postanowiły europejskie środowiska internetowo-marketingowe.

Zagranica, 15 kwietnia 2011

Marketing online musi przynosić korzyść 

Badanie WFA i Firefly Millward Brown pokazuje, co rodzice i dzieci akceptują w internecie.

Kraj, 26 października 2010

Grupa TP adaptuje najlepsze praktyki przetargowe

Marketer będzie się stosować do standardów World Federation of Advertisers.

Zagranica, 18 czerwca 2010

Golden Drum kompletuje jury

Wśród oceniających prace nadesłane do tegorocznego Golden Drum będą m.in.: Roger Kennedy, Yonathan Dominitz i Paul Jackson.

Zagranica, 13 kwietnia 2010

World Federation of Advertisers wybrało prezesa

Chris Burggraeve z browaru InBev będzie zarządzał światową organizacją reklamodawców.

Zagranica, 29 grudnia 2009

Według WFA marketerzy szukają nowych pomiarów sponsoringu

Z analiz przeprowadzonych przez World Federation of Advertisers (WFA) wynika, że większość marketerów wciąż szuka bardziej efektywnych sposobów pomiaru zwrotu...

Zagranica, 14 kwietnia 2009

WFA pracuje nad globalnym standardem pomiaru liczby internautów

World Federation of Advertisers (WFA) chce stworzyć globalne wytyczne pomiaru liczby internautów. W ostatnim dokumencie przygotowanym przez WFA Digital Network...

Zagranica, 23 czerwca 2008

Johan Jervoe z McDonald's szefem WFA Taskforce

Johan Jervoe, corporate vice-president of global marketing w McDonald's, został nowym przewodniczącym Sponsorship Taskforce, działającej w ramach organizacji World Federation...

Kraj, 26 maja 2008

Rafał Szysz w komitecie programowym konferencji mediowej ESOMAR-u

Rafał Szysz jest członkiem komitetu programowego zbliżającej się trzeciej edycji konferencji "Worldwide multimedia measurement" organizowanej przez międzynarodową organizację badawczą ESOMAR....

Kraj, 23 stycznia 2007

Kodeks Dobrych Praktyk Audytu Mediowego czeka na podpis ProMarki

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) i ProMarka zakończyły prace nad Kodeksem Dobrych Praktyk Audytu Mediowego. Powstał on w oparciu o tłumaczenie...

Kraj, 30 listopada 2005

ProMarka i SAR opublikują zbiór dobrych praktyk dla firm audytorskich w 2006 r.

Stowarzyszenie ProMarka i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych zamierzają w styczniu 2006 r. opublikować i wypromować w branży zbiór dobrych praktyk dla...

Zagranica, 6 września 2005

World Federation of Advertisers wprowadza nowe założenia pomiaru konsumentów

World Federation of Advertisers (WFA) wprowadza nowe założenia prowadzenia badań konsumenckich. Mają one uwzględniać pomiary multimedialne i lepiej odzwierciedlać analizy...

Zagranica, 29 czerwca 2005

Międzynarodowy zespół konsultantów połączył siły i doradza agencjom

Międzynarodowy zespół konsultantów połączył siły, by oferować usługi doradcze międzynarodowym marketerom w zakresie relacji z agencjami. Firmę Scan International z...

Kraj, 27 czerwca 2005

Klub Mediowy SAR i Pro Marka pracują nad zbiorem "dobrych praktyk" regulujących rynek audytu mediowego

Klub Mediowy SAR i przedstawiciele stowarzyszenia Pro Marka pracują nad dokumentem regulującym zagadnienie audytów mediowych. Dokument ten, będący zbiorem dobrych...

Kraj, 27 stycznia 2005

ProMarka chce współpracować z zagranicznymi organizacjami branżowymi

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" zamierza w tym roku podjąć intensywne działania na rzecz produktów markowych. Plany organizacji na...

Zagranica, 26 listopada 2004

WHO zachęca branżę reklamową, by zaangażowała się w walkę z otyłością

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) apeluje do branży reklamowej o przyłączenie się do walki z otyłością. WHO zaprosiła przedstawicieli przemysłu reklamowego...

Kraj, 20 sierpnia 2002

Marcin Krysiak został szefem zespołu ds. nowych mediów w PKN Orlen

Marcin Krysiak objął stanowisko szefa zespołu ds. nowych mediów w koncernie paliwowym PKN Orlen. Jest to nowa struktura firmy powstała...

Zagranica, 8 lutego 2002

Brytyjscy reklamodawcy obawiają się ograniczeń reklamy dziecięcej

Brytyjscy reklamodawcy są zaniepokojeni jednym z ostatnich wystąpień labourzysty Debry Shipley. Shipley wezwała do uchwalenia zakazu emisji reklam kierowanych do...

Zagranica, 26 września 2001

REKLAMODAWCY ZASTANAWIAJĄ SIĘ NAD SPOSOBEM WYNAGRODZEŃ AGENCYJNYCH

Niemalże połowa międzynarodowych gigantów reklamowych, która zdecydowała się wynagradzać agencje w zależności od uzyskanych rezultatów (Payment by Results - PBR),...