Kraj, 30 stycznia 2018
Strategia programu zakłada zdobycie przez Plastream 100 klientów i wygenerowanie 20 mln zł przychodów oraz 10 mln zł zysku EBITDA w 2020 r.
Czytaj więcej
Kraj, 1 sierpnia 2017
Jest to kolejna edycja odbywającego się od 2005 r. jedynego w Polsce festiwalu poświęconego damom jazzu, soulu i bossa novy.
Czytaj więcej
Kraj, 31 lipca 2017
Tym razem marka jogurtu pitnego organizuje akcję z influencerami.
Czytaj więcej
Kraj, 7 czerwca 2017
Koncept kreatywny przygotowały działy kreacji i programowy NC+.
Czytaj więcej
Kraj, 23 lutego 2017
Certyfikat ma być przyznawany lokalnym producentom żywności i rzemieślnikom.
Czytaj więcej
Kraj, 26 stycznia 2017
Kampanię pod hasłem "Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili" przygotowały Gong i MullenLowe.
Czytaj więcej
Kraj, 6 października 2016
Kraj, 12 listopada 2015
Rozpoczyna się kampania wizerunkowa dla przyszłych pracowników polskiego oddziału firmy.
Czytaj więcej
Kraj, 6 marca 2015
Promocję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji i internecie przygotowana lokalnie przez Saatchi & Saatchi oraz MEC.
Czytaj więcej
Kraj, 4 marca 2015
"100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać" otrzymają wsparcie w prasie i internecie.
Czytaj więcej
Kraj, 13 lutego 2015
Polskie Radio z intensywnymi działaniami promocyjnymi.
Czytaj więcej
Kraj, 27 stycznia 2015
Dom mediowy przygotował telewizyjno-internetową kampanię dziecięcego kanału oraz działania online dla producenta energetyku.
Czytaj więcej
Kraj, 1 grudnia 2014
Rusza wsparcie promocyjne pod nazwą "MaxxiMum możliwości".
Czytaj więcej
Kraj, 7 listopada 2014
Od czerwca 2013 r. była international sales managerem i senior account managerem w Wirtualnej Polsce.
Czytaj więcej
Kraj, 22 października 2014
Loteria "Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce" otrzyma wsparcie w radiu, internecie, na outdoorze i w miejscach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grasp, a za zakup mediów odpowiedzialny jest AdComms Media i Marketing Group.
Czytaj więcej
Kraj, 13 października 2014
Po raz drugi sieć RTV/AGD oraz e-sklep realizują wspólną kampanię.
Czytaj więcej
Kraj, 8 września 2014
Na potrzeby kampanii agencja przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych.
Czytaj więcej
Kraj, 21 sierpnia 2014
Rada nadzorcza sprawuje kontrolę oraz wpływa na strategię związku.
Czytaj więcej
Kraj, 4 lipca 2014
Wystartowały działania promocyjne aplikacji mobilnej komunikatora GG.
Czytaj więcej
Kraj, 2 lipca 2014
Grupa chwali się lepszymi wynikami badań w kategorii, które są m.in. wynikiem ostatnich akwizycji.
Czytaj więcej
Kraj, 9 maja 2014
Wskazuje zalety - przede wszystkim lepsza kontrola dzięki oddzieleniu wydatków służbowych od prywatnych.
Czytaj więcej
Kraj, 8 maja 2014
Nowa komunikacja producenta maszynek do golenia ma udowodnić Polakom, że mogą być "numerem 1".
Czytaj więcej
Kraj, 27 marca 2014
Magazyn zyskał nową szatę graficzną. Zmienione wydanie będzie promowane.
Czytaj więcej
Kraj, 11 marca 2014
Ruszyła kampania wizerunkowa z prezenterami stacji pod hasłem "W rytmie hitów".
Czytaj więcej
Kraj, 3 marca 2014
Pepsi-Cola GB wspiera nową wersję napoju bez cukru, przygotowaną specjalnie na polski rynek.
Czytaj więcej
Kraj, 25 listopada 2013
Grupa po przejęciu Wp.pl inwestuje w portal tematyczny.
Czytaj więcej
Kraj, 20 września 2013
Nowa seria programów będzie wsparta kampanią i akcją promocyjną.
Czytaj więcej
Kraj, 2 sierpnia 2013
Pharma CF wprowadziła linię kosmetyków Bond Expert. Jej twarzą jest hokeista Mariusz Czerkawski.
Czytaj więcej
Kraj, 9 lipca 2013
W TV w ciągu miesiąca zaplanowano 6 tys. emisji spotów. Kampanię przygotowały: Brasil, Lemon i MediaCom.
Czytaj więcej
Kraj, 27 czerwca 2013
Nowa funkcjonalność sytemu mailingowego pozwala wyróżniać wiadomości reklamowe w skrzynce odbiorczej użytkowników poczty Wp.pl.
Czytaj więcej
Kraj, 24 czerwca 2013
Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.
Czytaj więcej
Kraj, 6 maja 2013
Organizacja walczy o nagrodę za badanie IAB/MEC "WebTrack".
Czytaj więcej
Kraj, 21 marca 2013
Promocja będzie mocno wspierana kampanią reklamową.
Czytaj więcej
Kraj, 14 marca 2013
Bardzo "głośna" kampania reklamowa sieci elektromarketów.
Czytaj więcej
Kraj, 13 lutego 2013
W jej ramach prowadzone są działania wizerunkowo-sprzedażowe.
Czytaj więcej
Kraj, 23 stycznia 2013
Przed premierą nowego modelu producent rusza z promocją na bony paliwowe.
Czytaj więcej
Kraj, 7 grudnia 2012
Przed świętami największy komputerowy sklep internetowy reklamuje się na outdoorze, w prasie, radiu i online.
Czytaj więcej
Kraj, 22 listopada 2012
Klient powierzył agencji kampanię bez rozpisywania przetargu.
Czytaj więcej
Kraj, 25 października 2012
Ruszyły intensywne działania wspierające sprzedaż urządzenia.
Czytaj więcej
Kraj, 10 października 2012
Biuro reklamy "Super Expressu" ma nowego key accounta.
Czytaj więcej
Kraj, 4 października 2012
Kraj, 24 września 2012
Kampania realizowana w trzech obszarach: offline, online i mobile.
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2012
Formaty rich media będą dostępne w aplikacjach i serwisach mobilnych WP.
Czytaj więcej