M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "WP (firma)"

Kraj, 30 listopada 2015

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego Biura Reklamy przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Kraj, 4 listopada 2015

Paweł Petkowicz dyrektorem działu sprzedaży e-commerce w grupie WP

Raportuje bezpośrednio do Macieja Kossowskiego, VP sales strategy.

Kraj, 3 listopada 2015

Piotr Hassine odchodzi z MRM//McCann

Dyrektor zarządzający pożegna się z agencją.

Kraj, 13 października 2015

Scholz & Friends z grand prix na Effie Awards

W tegorocznej edycji konkursu przyznano także 9 złotych statuetek, 20 srebrnych i 19 brązowych.

Kraj, 13 października 2015

IAB Europe zbada temat reklamy natywnej

Siedmiu członków z Polski zostało wytypowanych do nowej grupy roboczej.

Kraj, 28 sierpnia 2015

Anna Pogorzelska szefem biura marketingu Lotos Paliwa

Stanowisko obejmuje marketer z 15-letnim doświadczeniem.

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 15 lipca 2015

Peppermint pracuje dla Praktikera

Agencja stworzyła nowy site dla klienta i odpowiada za kreację kampanii online.

Kraj, 24 czerwca 2015

Bosch promuje generatory pary

Kampanię realizuje agencja Insignia.

Kraj, 4 maja 2015

Serenada edukuje konsumentów w nowej kampanii

Za strategię marki i strategię komunikacji odpowiada krakowska agencja Schulz Brand Friendly.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Totalizator reklamuje Multi Multi

Celem loterii i towarzyszącej jej kampanii realizowanej przez Unique One, Fat Baby i ZenithOptimedia jest zmiana percepcji i zwiększenie rozpoznawalności tej gry.

Kraj, 6 lutego 2015

Onet oskarża Wirtualną Polskę, że oszukuje algorytmy Google

Onet zarzuca konkurentowi celową manipulację.

Kraj, 18 grudnia 2014

Od stycznia nowe rubryki w magazynie "Sens"

Pismo rozbudowuje tematykę psychologiczną.

Kraj, 17 grudnia 2014

Michał Kołodziejczyk redaktorem naczelnym serwisów sportowych WP

Podlegać będzie bezpośrednio Dariuszowi Górznemu, dyrektorowi działu sport w Grupie WP.

Kraj, 10 września 2014

Red Bull wraca do komiksowej kampanii

Marka emituje spoty wyświetlane w pierwszej połowie roku.

Kraj, 8 września 2014

Startuje druga odsłona kampanii Radia Zet

Flagowa stacja Grupy Eurozet przystępuje do drugiej odsłony kampanii promocyjnej.

Kraj, 5 września 2014

Anna Kęsicka została wydawcą Se.pl

Poprzednio była dyrektorem rozwoju biznesu w Wirtualnej Polsce.

Kraj, 2 września 2014

Atmedia Interactive awansuje i zatrudnia

Awansowała Joanna Szefler - przejmie obowiązki Radosława Gołąba, który rozstaje się z firmą.

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 1 września 2014

WP zmienia stronę główną, logo i rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Kampanię przygotowała nowa agencja Wirtualnej Polski - Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Nielsen oraz Pentagon oficjalnie wprowadzają monitoring YouTube

Potwierdziły się nasze wczorajsze informacje o wprowadzeniu monitoringu serwisu.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Lajkonik rozdaje po tysiąc złotych dziennie

Ruszyła loteria pod hasłem "Wychrup 1000 zł dziennie".

Kraj, 1 sierpnia 2014

Bahlsen odpowiada na Belvitę Mondeleza

Firma wprowadza na rynek Krakuski Galicyjski Młyn.

Kraj, 14 maja 2014

Marta Czartoryska-Żak wiceprezesem ds. marketingu i komunikacji Wirtualnej Polski

Była szefowa marketingu komunikacji Onetu, Multikina i Eurozetu przejdzie do grupy WP.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Allegro reklamuje się kwiatami

Rusza bardzo szeroko zakrojona kampania Allegro reklamująca dział "Ogród".

Kraj, 20 lutego 2014

Egmont promuje kolekcję "Czytam sobie. Fakty"

Wydawca wprowadza kolekcję dla początkujących czytelników.

Kraj, 20 lutego 2014

GoldenSubmarine namawia do oszczędzania w ING Banku Śląskim

Ruszyło silne wsparcie interaktywne w postaci "Programu 21 dni".

Kraj, 17 lutego 2014

Jacek Świderski prezesem Grupy Wirtualna Polska

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Kraj, 28 stycznia 2014

Jest zgoda na przejęcie WP przez Grupę O2

Wartość transakcji wynosi 375 mln zł.

Kraj, 20 listopada 2013

Digital One wspiera kampanię świąteczną Plusa

Głównym hasłem kampanii jest zabawa słowna "Trzy miej prezenty od Plusa".

Kraj, 14 listopada 2013

OMG Poland tworzy nową strukturę

Działem international development zarządzać będą Ludomir Wiśniewski i Beata Zielińska.

Kraj, 7 listopada 2013

Grupa Nokaut wypowiada umowę Wirtualnej Polsce

Umowa zapewniała promocję porównywarki w portalu.

Kraj, 6 listopada 2013

WP nie szuka kandytata na stanowisko Roberta Wielgo

Stanowisko zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej nie będzie ponownie obsadzone.

Kraj, 3 października 2013

Canal+ promuje filmowe i sportowe hity

Kampania, która potrwa do 3 listopada, obejmie ponad 60 stacji TV i 80 rozgłośni radiowych. Uzupełnieniem będzie komunikacja online.

Kraj, 9 września 2013

Canal+ reklamuje się ofertą filmową

Jesienna kampania obejmie telewizję, radio i internet.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Pomarańczowo-biała kampania Stabilo

Ruszyła komunikacja marki reprezentowanej w Polsce przez firmę Cordex.

Kraj, 19 lipca 2013

Nowa wersja WP serwisów na smartfony i tablety

Serwisy wideo wp.tv oraz ToSieWytnie jeszcze bardziej mobilne. Portal wprowadza aplikację wp.tv na Windows Phone.

Kraj, 9 lipca 2013

Adexon kupuje powierzchnie u największych dostawców

Sieć zyskała możliwość zakupu reklam m.in. na takich platformach jak Facebook Exchange czy Google Display Network.

Kraj, 4 lipca 2013

Atmedia rozpoczynają współpracę z Agorą

Pakiet VoD Atmediów ma być największy na rynku.

Kraj, 3 czerwca 2013

Kampania wizerunkowa Visy

W telewizji i kinach będą emitowane 1,5-minutowe spoty.

Kraj, 11 kwietnia 2013

Szymon Majewski na Czarnym Lądzie

PKO BP będzie edukować na temat płacenia komórką. Zaczyna od Pigmejów w Afryce.

Kraj, 15 marca 2013

DDB Warszawa i Platige Image z kampanią społeczną

"Pieniądze mogą pokonać raka" na zlecenie Alivii - Fundacji Onkologicznej Osób Młodych.

Kraj, 19 lutego 2013

Axa Direct pozwala dowolnie komponować ubezpieczenia

Najnowszej ofercie towarzyszy nowy format komunikacji reklamowej ubezpieczyciela.

Kraj, 21 grudnia 2012

Gripex rusza z kolejną odsłoną kampanii "Męska grypa"

Drugi etap kampanii potrwa do 15 stycznia 2013 r.

Kraj, 11 grudnia 2012

PanMedia Western z Decathlonem pod choinkę

Rusza zimowa kampania sieci sklepów.

Kraj, 19 listopada 2012

BRE Bank promuje eKonta w mBanku

Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych ze zniżką.

Kraj, 14 listopada 2012

Ruszyła kampania "Sporty zimowe"

Decathlon reklamuje się przed zimą.

Kraj, 12 listopada 2012

Media Markt gotowy na koniec świata (według Majów)

Oczekując na wydarzenia ostateczne, można cieszyć się dobrym filmem czy muzyką.

Kraj, 8 listopada 2012

Mlekpol rusza z nową kampanią w mediach

Działania reklamowe obejmują telewizję i mają wzmocnić świadomość marki Łaciate.