M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "WPP Group (firma)"

Zagranica, 23 grudnia 2013

Mindshare kupuje Masscom

Kolejny krok WPP w stronę rynków rozwijających się.

Przetargi, 7 maja 2013

McCann Worldgroup zwyciężył w globalnym przetargu Zurich Insurance Group

Polski oddział McCann Worldgroup został wybrany przez Zurich Insurance Group na swojego globalnego partnera marketingowego.

Kraj, 6 marca 2012

Reorganizacja na szczytach Carata

Potwierdziły się nasze wczorajsze doniesienia odnośnie do zmian na stanowisku szefa domu mediowego Carat Polska.

Kraj, 18 października 2011

Według PTBRiO kryzys wymusza zmiany w branży badawczej

Organizacja badaczy rynku i opinii opublikowała kolejny raport o wizerunku środowiska. W czasach spowolnienia gospodarczego spadły ceny, klienci mają nieco mniej zaufania do branży, zmieniła się charakterystyka zamawianych badań.

Zagranica, 26 września 2011

Martin Sorrell, szef WPP, chciałby zarabiać więcej

"The Guardian" opublikował informację, z której wynika, że do akcjonariuszy holdingu trafiło zapytanie o możliwość podwyżki wynagrodzenia jego CEO.

Zagranica, 4 sierpnia 2011

Maxus zajmie się globalnym budżetem SC Johnson

SC Johnson w Wielkiej Brytanii przesuwa wart 9 mln funtów budżet z UM do Maxusa, co jest związane z przejęciem globalnego budżetu przez tę sieć oraz Omnicom Media Group.

Zagranica, 1 sierpnia 2011

Millward Brown i Dynamic Logic wprowadzają FanIndex

Firmy oferują nowe globalne narzędzie do pomiaru efektywności fan pages w serwisach społecznościowych.

Zagranica, 18 lipca 2011

Barclays rozpisuje globalny przetarg na media

Gros inwestycji mediowych banku przypada na Wlk. Brytanię.

Zagranica, 18 lipca 2011

Burger King przenosi budżet do Publicis Groupe

Obsługę marketera w Stanach Zjednoczonych straci - bez przetargu - Mindshare.

Kraj, 30 czerwca 2011

Sprawa w toku: Grey i Niezgoda dalej w sądzie

Na razie sąd przyznał rację udziałowcom większościowym, na rozpatrzenie czeka sprawa dotycząca obecności Pawła Niezgody w zarządzie Argonauts.

Zagranica, 27 czerwca 2011

GroupM opracował wytyczne dla marketingu mobilnego

Zbiór opracowanych zasad ma chronić prywatność użytkowników telefonów komórkowych.

Kraj, 16 czerwca 2011

Członkowie zarządu Greya nawzajem się odwołują

Zgromadzenie wspólników Grey Group Poland sprawdza, kto kogo ostatecznie odwoła. Odwołany Paweł Niezgoda wespół z Grzegorzem Sucheckim odwołuje z zarządu Rafała Barana i Annę Konarską.

Zagranica, 6 czerwca 2011

Lepsze wyniki WPP Group

Przychody grupy w ciągu pierwszych czterech miesięcy tego roku wzrosły o 6,2 proc. w stosunku do roku ub.

Kraj, 13 maja 2011

Paweł Niezgoda w sądzie z Testardo Gram

Były prezes Grey Group domaga się unieważnienia wcześniejszych decyzji spółki Testardo Gram, z którą był związany formalnym kontraktem.

Zagranica, 12 maja 2011

VW w Europie z Taxi

Kanadyjska agencja Taxi zajmie się paneuropejską obsługą firmy motoryzacyjnej.

Zagranica, 5 maja 2011

WPP i IMG współpracują przy licencjach

Wspólnym przedsięwzięciem firm pokieruje Bruno Maglione.

Zagranica, 4 maja 2011

WPP holdingiem z największymi przychodami

Po I kwartale br. grupa WPP osiągnęła ponad 3,5 mld dol. przychodów.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Y&R kupuje spółkę interaktywną

Nowa firma ma zostać zintegrowana z Wundermanem.

Zagranica, 30 marca 2011

Ford rusza z kampanią Focusa

Dwumiesięczna multimedialna kampania warta jest 4 mln funtów.

Kraj, 29 marca 2011

Kantar zbada wartość kampanii w internecie

Firma wdrożyła projekt Evaliant Internet AdEx.

Zagranica, 25 marca 2011

Quisma wejdzie na nowe rynki

Agencja performancemarketingowa będzie obecna w Wlk. Brytanii i USA.

Zagranica, 14 marca 2011

Millward Brown inwestuje w badania digital

Należąca do WPP Group sieć firm badawczych chce wzmocnić ofertę analiz wykorzystujących nowe media i zatrudnia nowego menedżera.

Zagranica, 1 marca 2011

Ford gotuje się do globalnej kampanii Focusa

Mimo rosnącej ceny paliwa Ford planuje globalną kampanię, której celem jest wzrost sprzedaży modelu Focus.

Zagranica, 28 lutego 2011

Ford rusza z globalną kampanią Focusa

Marketer stawia na dużą liczbę rozwiązań kreatywnych.

Zagranica, 26 stycznia 2011

Pożegnanie z Unileverem

Dyrektor ds. mediów globalnych Laura Klauberg odchodzi z koncernu pod koniec marca.

Zagranica, 25 stycznia 2011

DDB zajmie się globalną obsługą Transitions Optical

Agencja pozyskała wart 60 mln dol. rocznie budżet.

Zagranica, 24 stycznia 2011

Nick Parker trading directorem Kinetic w regionie EMEA

Agencja out-of-home chce umacniać swoją pozycję na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Zagranica, 24 stycznia 2011

Novartis przymierza się do globalnego przeglądu mediowego?

Na razie firma przygląda się wraz z zewnętrznymi konsultantami swoim wydatkom na media.

Zagranica, 4 stycznia 2011

WPP przejmuje Blue State Digital

Agencja pracująca w 2008 r. przy kampanii wyborczej Baracka Obamy trafi w struktury holdingu WPP.

Zagranica, 1 grudnia 2010

Sir Sorrell z lordem Mandelsonem

Lord Mandelson, jeden z głównych twórców doktryny New Labour, przy wsparciu WPP Group tworzy międzynarodową firmę konsultingową.

Zagranica, 2 listopada 2010

WPP informuje o 12-proc. wzroście przychodów

Holding reklamowy WPP Group poinformował, że jego przychody w III kwartale br. są o 12,2 proc. większe niż rok temu i wyniosły 2,2 mld funtów.

Zagranica, 29 września 2010

Ford wraca do promocji modelu Mondeo

Po raz pierwszy od czterech lat Ford w Europie będzie wspierany marketingowo. Nacisk zostanie położony na tzw. ukryte benefity i rodzinny charakter samochodu.

Zagranica, 13 września 2010

Publicis Groupe wzmacnia pozycję w Brazylii

Publicis Groupe przejmuje brazylijską agencję reklamową Talent.

Zagranica, 10 września 2010

Nowa agencja dla Motoroli

Telekom prowadzi rozmowy z agencjami spoza swojego portfolio.

Kraj, 3 września 2010

Gruppa66 Ogilvy nagrodzona w konkursie Sorrella

Konkurs kreatywny organizowany przez WPP Group przyniósł brąz polskiej agencji.

Zagranica, 27 sierpnia 2010

Kontent prasowy w internecie powinien być płatny

Martin Sorrell wspiera wydawców w ich strategii wprowadzenia płatnego kontentu w internecie.

Zagranica, 25 sierpnia 2010

Nasz nastrój się poprawia - twierdzi Sorrell

Martin Sorrell, CEO WPP Group, wierzy, że najgorszy czas już za branżą, ale doradza ostrożność.

Kraj, 4 sierpnia 2010

Steve Whittle communication directorem w JG

Brytyjski menedżer od lat związany z polskim rynkiem marketingu i reklamy realizuje obecnie projekty komunikacyjne dla JG Management.

Zagranica, 27 lipca 2010

WPP tworzy team do obsługi Mazdy

Podobnie jak Dell czy General Motors również japoński koncern motoryzacyjny będzie miał własną agencję reklamową w strukturach WPP Group.

Zagranica, 21 lipca 2010

WPP inwestuje na rynkach rozwijających się

Rynki BRIC, do których zalicza się: Brazylię, Rosję, Indie i Chiny, są priorytetem polityki inwestycyjnej holdingu komunikacji marketingowej WPP Group.

Zagranica, 19 lipca 2010

Wunderman zajmie się social mediami

Agencja należąca do holdingu WPP Group tworzy strukturę, która ma specjalizować się w realizacji projektów na platformach społecznościowych.

Zagranica, 5 lipca 2010

Sorrell: marketerzy wciąż oszczędzają

Według CEO WPP Group branża reklamowa w Europie nie powinna spodziewać się zwiększenia budżetów.

Zagranica, 2 lipca 2010

MediaCom wyznacza globalnego szefa ds. tradingu

Sieć zatrudnia Dominica Gubę na stanowisko pierwszego w jej historii global head of trading.

Zagranica, 29 czerwca 2010

Media Insights i MediaCom łączą siły w Azji i Afryce

Media Insights zmienia markę na MediaCom.

Zagranica, 29 czerwca 2010

Sorrell: marketerzy wciąż oszczędzają

Szef holdingu WPP zapowiada realizację celów finansowych, ale przyznaje, że warunki dla biznesu są nadal trudne.

Zagranica, 28 czerwca 2010

WPP łączy sieci marketingu medycznego

Ogilvy CommonHealt ma być trzecią pod względem wielkości siecią tego typu na świecie.

Zagranica, 25 czerwca 2010

Ogilvy poszerza obsługę Kimberly-Clark

Sieć zajmie się kluczowymi markami z portfolio firmy na rynku Stanów Zjednoczonych.

Zagranica, 23 czerwca 2010

Budżet Mazdy w WPP Group

Mazda rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu reklamowego w Ameryce Północnej. Jego wartość szacuje się na ponad 25 mln dol.

Zagranica, 18 czerwca 2010

WPP wspiera start-up byłego menedżera

Były kreatywny agencji reklamowej Fallon zakłada True Worldwide.

Zagranica, 25 maja 2010

Ogilvy & Mather wybrała dyrektora globalnego

Paul Heath awansował w międzynarodowych strukturach sieci agencji reklamowych należących do WPP Group.