M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "WPP (firma)"

Kraj, 19 grudnia 2017

Orange zmieni zasady współpracy z agencjami

Miałby powstać "interdyscyplinarny" zespół w ramach Publicis Groupe. Do gry powraca Leo Burnett.

Zagranica, 14 grudnia 2017

Pandora wymienia Maxusa na Mindshare w północnej Ameryce

Ruch spowodowany jest powstaniem Wavemakera, który zajmie się konkurencyjnym klientem - Tiffany & Co., obecnie w MEC.

Przetargi, 30 listopada 2017

Polpharma robi przegląd domów mediowych

Do wybranych agencji trafiły tabele kosztowe - wynika z naszych ustaleń.

Przetargi, 29 listopada 2017

Syzygy wygrała przetarg na dwuletni program Kycoera Document Solutions Europe

Dzięki obsłudze Syzygy nowy klient ma się stać dostawcą rozwiązań zarządzania dokumentami, a nie tylko producentem sprzętu.

Przetargi, 24 listopada 2017

MediaCom Warszawa przejmie obsługę Opla w styczniu 2018 r.

Carat Polska traci klienta.

Zagranica, 23 listopada 2017

Rob Norman przechodzi na emeryturę

Norman przepracował 31 lata w grupie WPP.

Kraj, 15 listopada 2017

Cannes Lions skrócony do pięciu dni

Organizatorzy wprowadzają szereg zmian.

Zagranica, 4 października 2017

Dentsu wygrywa globalny przetarg mediowy AB InBev

W USA budżet od MediaComu przejmuje Vizeum.

Zagranica, 14 września 2017

Papa John's rozpoczyna przegląd agencji

Szef marketingu amerykańskiej sieci pizzerii Brandon Rhoten potwierdził zaproszenie do przeglądu 10 agencji i holdingów.

Kraj, 8 września 2017

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 7 września 2017

Izabela Albrychiewicz na czele polskiego Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 7 września 2017

Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker

Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach.

Kraj, 5 września 2017

Anna Lubowska CEO GroupM w Polsce

Będzie raportować bezpośrednio do Dominica Graingera, CEO GroupM EMEA, współpracując ściśle z Rafałem Wolnomiejskim, COO GroupM Polska.

Zagranica, 1 września 2017

Gruppo Campari podpisuje kontrakt z WPP

Włoski producent alkoholi podpisuje umowę z związku z rozpoczęciem globalnej współpracy w zakresie usług marketingowych i komunikacyjnych.

Przetargi, 25 sierpnia 2017

Orange po trzech latach rusza z przetargiem mediowym

Do wybranych agencji trafiły wstępne zaproszenia -- wynika z naszych ustaleń.

Zagranica, 24 sierpnia 2017

Duży spadek kursu akcji WPP

Największa na świecie grupa reklamowa odczuwa skutki zaciskania pasa przez producentów dóbr konsumenckich, zwłaszcza w Ameryce Północnej.

Zagranica, 22 sierpnia 2017

Amanda Richman będzie szefować MEC w Ameryce Północnej

Richman będzie podlegać Timowi Castree, globalnemu CEO MEC.

Zagranica, 21 sierpnia 2017

GroupM łagodzi standardy widoczności reklam w mediach społecznościowych

Standardy uzgodnione przez GroupM i Unilevera w 2014 r. nie uwzględniały sposobu wyświetlania reklam wideo na Facebooku.

Zagranica, 8 sierpnia 2017

Budżet mediowy Sainsbury’s trafia jednak do PHD

M/Six nie będzie obsługiwać tego klienta.

Kraj, 31 lipca 2017

Starcom i MEC "dominującymi" agencjami w RECMA Qualitative Evaluation 2017

Raport ocenia m.in. jakość pracy, budżety zyskane i stracone, wielkość zespołów czy wygrane nagrody domów mediowych.

Kraj, 26 lipca 2017

Beata Mońka w radzie nadzorczej Raiffeisen Bank Polska

Wieloletnia menedżerka z branży reklamowej i mediowej w nowej roli.

Zagranica, 24 lipca 2017

Grey przejmuje obsługę wszystkich marek z portfolio Revlonu bez przetargu

Revlon konsoliduje budżet w WPP.

Przetargi, 24 lipca 2017

ING wybierze dwa domy mediowe na short-listę

Agencje są już po prezentacjach.

Zagranica, 18 lipca 2017

FedEx wciąż odczuwa skutki cyberataku

Jego spółka TNT Express musiała przestawić się w dużej mierze na "ręczne sterowanie".

Zagranica, 14 lipca 2017

WPP kupuje niemiecką agencję Thjnk

W ten sposób największa grupa reklamowa świata chce złagodzić skutki Brexitu.

Przetargi, 11 lipca 2017

Dentsu nie uczestniczy w przetargu Deutsche Telekom. Na liście jest Omnicom

Londyńska centrala Dentsu przekazała naszej redakcji informację, że nie bierze udziału w procesie.

Zagranica, 7 lipca 2017

Reckitt Benckiser liczy straty spowodowane cyberatakiem

Producent artykułów gospodarstwa domowego i farmaceutyków szacuje, że jego przychody w II kwartale spadną w wyniku czerwcowego ataku o 2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.

Kraj, 28 czerwca 2017

Przejęcie K2 coraz bliższe?

Wczoraj agencja poinformowała o przedłużeniu negocjacji z inwestorem branżowym "na wyłączność" do końca sierpnia br.

Przetargi, 28 czerwca 2017

MediaCom wygrywa globalny budżet PSA

Według szacunków Campaign budżet tego klienta jest wart 875 mln euro.

Zagranica, 20 czerwca 2017

Neo@Ogilvy zostanie wcielone do sieci Mindshare

Kolejne połączenie wewnątrz WPP.

Zagranica, 29 maja 2017

Martin Freeman w reklamie Vodafone

Brytyjski aktor występuje w pierwszej kampanii Vodafone od czasu przejęcia budżetu przez Ogilvy & Mather.

Zagranica, 29 maja 2017

Agencje oszczędzają na festiwalu w Cannes

Branża reklamowa szuka oszczędności m.in. w wydatkach na zatrudnienie i podróże.

Zagranica, 24 maja 2017

Kampania promująca Szwecję na Airbnb

Organizacja turystyczna Visit Sweden promuje na stronie Airbnb cały kraj, zachęcając użytkowników, by posmakowali "swobody wędrowania".

Zagranica, 24 maja 2017

P&G konsoliduje brytyjski budżet mediowy w Publicis Media

Zmiana wchodzi w życie od 1 lipca.

Zagranica, 22 maja 2017

Lindsay Pattison zajmie się globalną transformacją GroupM

Dotychczasowa dyrektor generalna agencji Maxus ma tworzyć elastyczne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów GroupM.

Zagranica, 18 maja 2017

Chiny: 57 proc. wydatków reklamowych na internet

W Chinach, drugim co do wielkości rynku reklamowym na świecie, na internet przypadnie w 2017 r. aż 57 proc. wydatków reklamowych - szacuje GroupM.

Zagranica, 17 marca 2017

Właściciel Peugeota i Citroena rozpisuje przetarg

PSA Group poszukuje podmiotu do obsługi swojego budżetu mediowego o wartości 500 mln funtów.

Zagranica, 15 marca 2017

M/Six wygrywa przetarg Virgin Money

Klient konsoliduje budżet mediowy w jednej agencji.

Zagranica, 6 marca 2017

WPP: najsłabszy kwartał od 2012 r.

Przedstawiciele zarządu największego globalnego holdingu reklamowego ogłosili wyniki ostatnio skalkulowanego kwartału. Pod względem wzrostu przychodów był on najgorszy od 2012 r.

Zagranica, 6 marca 2017

HP przenosi budżet digitalowy do PHD

Konsolidacja budżetu w jednej agencji.

Zagranica, 23 lutego 2017

Grey rezygnuje z obsługi budżetu Coty w Stanach

Agencja należąca do WPP powołuje się na różnice w warunkach rozliczeniowych. Analitycy doszukują się w tej decyzji także drugiego dna.

Kraj, 14 lutego 2017

W ramach GroupM powstaje M/Six - zespół skierowany do obsługi Toyoty

Jak wynika z naszych ustaleń, teamem pokieruje Jakub Klimczyk, dotychczasowy integrated communication director w MEC. Prowadzona jest rekrutacja do zespołu M/Six w Polsce na stanowiska head of planning i head of digital strategy.

Kraj, 30 stycznia 2017

Toyota po 20 latach rozstaje się z Saatchi & Saatchi w Polsce

To efekt paneuropejskiego wyboru agencji The & Partnership.

Zagranica, 16 stycznia 2017

Rolls-Royce poszukuje agencji do obsługi kreatywnej i digital

Podmiot wybrany w wyniku przetargu nie zagrozi współpracy marki z agencją AKQA.

Zagranica, 9 stycznia 2017

"Anatomiczna" kampania Mazdy

Marka walczy z automatyzacją jazdy samochodem.

Zagranica, 6 grudnia 2016

Group M: globalne wydatki reklamowe wzrosną o 4,4 proc.

Group M (WPP) prognozuje, że pomimo ekonomicznej oraz geopolitycznej niepewności związanej z Brexitem i zwycięstwem Trumpa w 2017 r. globalne wydatki reklamowe będą rosnąć i osiągną pułap 547 mld dol.

Zagranica, 23 listopada 2016

AT&T, Dish Network oraz WPP przejmują Invidi Technologies

Trzy podmioty zdecydowały się na przejęcie Invidi Technologies Corp. - firmy specjalizującej się w targetowaniu reklam telewizyjnych.

Zagranica, 17 listopada 2016

Spotify i Data Alliance ogłaszają globalne partnerstwo

Spółka WPP ogłasza globalną współpracę z serwisem streamingowym - wspólnie na podstawie danych będą generować nowe rozwiązania twórcze i programowe.

Kraj, 8 listopada 2016

Nietypowy launch nowego Forda Edge

Mads Mikkelsen w roli płatnego zabójcy.

Zagranica, 8 listopada 2016

The & Partnership przejmuje budżet kreatywny i mediowy Toyoty

Toyota bez przetargu przenosi swój europejski budżet kreatywno-mediowy z Publicisu.