M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "WPP (firma)"

Zagranica, 14 marca 2019

WPP łączy trzy agencje w Seattle

Połączenie biur Wundermana, Possible i Cole & Weber pod szyldem Wunderman Thompson Seattle to kolejny krok w procesie konsolidacji grupy WPP.

Przetargi, 1 marca 2019

Wavemaker wygrywa przetarg mediowy USP Zdrowie

Agencja utrzymała obsługę dotychczasowego klienta.

Kraj, 21 lutego 2019

Izabela Albrychiewicz została CEO GroupM w Polsce, Paweł Gala pokieruje Wavemakerem

Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.

Zagranica, 8 lutego 2019

Brian Wieser dołącza do GroupM

Znany analityk branży marketingowej i mediowej obejmie stanowisko global president of business intelligence.

Zagranica, 7 lutego 2019

S4 Capital, spółka Sorrella, będzie mieć biuro w Polsce

Firma chce rosnąć organicznie w 2019 r. Spółka liczy w br. na wzrost rzędu 50 proc. rok do roku.

Zagranica, 22 stycznia 2019

Ruszył globalny przetarg mediowy Chevrona

Zagrożone może być WPP.

Przetargi, 21 stycznia 2019

MediaCom liderem wskaźnika "Succes Index" według RECMA

Zestawienie sumuje wygrane i stracone budżety razem z utrzymanymi klientami.

Zagranica, 16 stycznia 2019

WPP kwestionuje wyniki przetargu na obsługę US Army

Wcześniej wynik przetargu o wartości 4 mld dol. wygranego w listopadzie ub. r. przez DDB podważyła agencja McCann.

Zagranica, 17 grudnia 2018

Accenture Interactive kupuje Adaptly

Nowojorska firma Adaptly pomaga marketerom kupować targetowane reklamy na takich platformach online jak Amazon, Google i Facebook.

Zagranica, 14 grudnia 2018

Laurent Ezekiel nowym szefem marketingu grupy WPP

Ezekiel przez ponad 15 lat związany był z agencją Digitas, od końca 2006 r. należącą do grupy Publicis.

Zagranica, 13 grudnia 2018

WPP zapowiada zwolnienia

Firmę czekają rewolucyjne zmiany - na początku opuści ją 3,5 tys. pracowników.

Zagranica, 7 grudnia 2018

Shane Atchison wraca do WPP

Były CEO agencji digitalowej Possible obejmie stanowisko CEO Wunderman Thomson w Ameryce Północnej.

Kraj, 27 listopada 2018

WPP łączy Wundermana z JWT

Nie wiadomo, jak łączenie tych agencji będzie przebiegać w Polsce. JWT obecnie znajduje się w strukturach Ogilvy, a Wunderman w Young & Rubicam Group.

Zagranica, 27 listopada 2018

WPP zdobywa budżet kreatywny marki Volkswagen w Ameryce Północnej

Od 2009 r. agencją kreatywną VW na rynku amerykańskim był Deutsch z grupy Interpublic.

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Zagranica, 29 października 2018

Mark Read chce więcej nadzoru WPP nad przetargami mediowymi

Agencje mediowe WPP, które przynoszą holdingowi największe przychody, straciły ostatnio kilku istotnych klientów, w tym United Airlines, HSBC i American Express .

Zagranica, 26 października 2018

WPP: niższe o 1,5 proc. przychody w III kwartale

Wartość rynkowa grupy to obecnie 11,5 mld funtów - mniej niż połowa tego, na ile była wyceniana w marcu 2017 r. (24 mld funtów).

Przetargi, 18 października 2018

GSK przesuwa budżet reklamowy Panadolu z Greya do teamu WPP

Zespołem pokieruje Konstantin Popovic jako chief executive.

Zagranica, 9 października 2018

Ford po 75 latach rozstaje się z grupą WPP

Producent aut wybrał teraz BBDO na główną agencję kreatywną

Zagranica, 27 września 2018

VML + Y&R = VMLY&R - Powstaje nowa globalna agencja

Nowy podmiot ma dostarczać klientom nowoczesną, w pełni zintegrowaną cyfrową ofertę kreatywną na globalną skalę.

Zagranica, 26 września 2018

WPP rozważa fuzję Young & Rubicam i VML

Nowy CEO Mark Read szykuje się do konsolidacji aktywów reklamowego giganta, by nadążyć za cyfrową rewolucją w branży.

Zagranica, 14 września 2018

Mel Edwards zostaje CEO Wundermana

Pokieruje jedną z największych agencji grupy WPP.

Zagranica, 6 września 2018

WPP: słabe wyniki w Ameryce Północnej, lepsze w innych regionach

Nowy CEO Mark Read stoi przed trudnym zadaniem w związku z odchodzeniem reklamodawców od telewizji i prasy na rzecz internetu.

Zagranica, 4 września 2018

Snap pozyskuje CMO z WarnerMedia

Kristen O’Hara pokieruje sprzedażą reklam Snapchata na rynku amerykańskim. Będzie podlegać szefowi strategii firmy Imranowi Khanowi.

Zagranica, 3 września 2018

Mark Read sukcesorem Sorrella w WPP?

Oczekuje się, że w przyszłym tygodniu WPP potwierdzi powołanie Marka Reada na funkcję CEO giganta reklamowego.

Przetargi, 22 sierpnia 2018

United Airlines prowadzi przetarg mediowy i digitalowy

Za te obszary odpowiadały agencje z WPP.

Zagranica, 22 sierpnia 2018

Kasha Cacy przechodzi z UM na stanowisko global CEO Engine

Jej zadaniem będzie uproszczenie oferty grupy świadczącej usługi marketingowe.

Kraj, 20 sierpnia 2018

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Kraj, 17 sierpnia 2018

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Zagranica, 11 lipca 2018

Sorrell przebija ofertę WPP i kupuje MediaMonks

S4 Capital - tak ma się nazywać nowe przedsięwzięcie Martina Sorrella - zapłaci za holenderską firmę digitalową ok. 300 mln euro w gotówce i akcjach.

Zagranica, 6 lipca 2018

Martin Sorrell zbiera fundusze na nowe przedsięwzięcie

W liście wysłanym do akcjonariuszy S4 Capital poprosił o zgodę na wypuszczenie do miliarda akcji w cenie 1 funt za sztukę.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Omnicom bezkonkurencyjny podczas Cannes Lions 2018

Drugie miejsce przypadło holdingowi WPP, a trzecie IPG. Siecią Roku zostało BBDO.

Kraj, 21 czerwca 2018

VML tworzy dział e-commerce

Pokieruje nim Paweł Matwiejczuk.

Zagranica, 22 maja 2018

American Express robi przegląd agencji mediowych

Po 20 latach współpracy z WPP firma może zmienić partnera mediowego.

Zagranica, 16 maja 2018

Martin Sorrell wystąpi na festiwalu Cannes Lions

Na 22 czerwca planowana jest jego rozmowa na głównej festiwalowej scenie z amerykańskim dziennikarzem i pisarzem Kenem Aulettą.

Przetargi, 11 maja 2018

WPP wygrywa kompleksową obsługę BP

Do obsługi BP holding powołuje specjalny zespół pod nazwą Team Energy. Jego siedziba główna będzie znajdować się w Londynie.

Przetargi, 8 maja 2018

Ruszył przetarg mediowy Mercedes-Benz

Konkurs ma charakter międzynarodowy.

Zagranica, 24 kwietnia 2018

Ford zapowiedział globalny przetarg kreatywny

To kolejne, po odejściu Sorrella, wyzwanie dla grupy WPP - Ford jest jednym z jej najważniejszych klientów.

Zagranica, 18 kwietnia 2018

Roberto Quarta ma przeprowadzić WPP przez burzliwy okres

Quarta, tymczasowy CEO grupy po rezygnacji Sorrella, uchodzi za specjalistę od cięcia kosztów.

Zagranica, 16 kwietnia 2018

Martin Sorrell odchodzi z WPP

Od 33 lat był CEO największej grupy reklamowej świata.

Zagranica, 10 kwietnia 2018

P&G: jedna agencja zamiast kilku

Chcąc zwiększyć efektywność działań marketingowych, Procter & Gamble zamierza powołać nową agencję kreatywną do obsługi marek detergentów w Stanach Zjednoczonych.

Przetargi, 6 marca 2018

Kimberly-Clark chce zreorganizować roster agencyjny

Ruszył globalny przetarg. Wiodące agencje tego klienta to Ogilvy i JWT.

Zagranica, 9 lutego 2018

WPP jeszcze w tym miesiącu wystartuje z kampanią antybrexitową

Ogólnobrytyjska kampania startuje lada moment i będzie namawiała do przeprowadzenia ponownego głosowania.

Zagranica, 9 stycznia 2018

Karen Blackett country managerem WPP

Czyni to z Blackett jedną z najpotężniejszych kobiet w branży reklamowej na świecie.

Przetargi, 2 stycznia 2018

Dentsu Aegis Network na szczycie globalnego zestawienia RECMA "New biz balance 2017"

Najlepszą agencją okazuje się Vizeum z łącznym dodatnim bilansem ponad 940 mln dol.

Zagranica, 22 grudnia 2017

Johnson & Johnson stawia na mniejsze zespoły agencyjne

Firma przeorganizowała niedawno swój biznes konsumencki i chce, by obsługujące ją agencje reklamowe podążyły tym samym tropem.

Kraj, 19 grudnia 2017

Orange zmieni zasady współpracy z agencjami

Miałby powstać "interdyscyplinarny" zespół w ramach Publicis Groupe. Do gry powraca Leo Burnett.

Zagranica, 14 grudnia 2017

Pandora wymienia Maxusa na Mindshare w północnej Ameryce

Ruch spowodowany jest powstaniem Wavemakera, który zajmie się konkurencyjnym klientem - Tiffany & Co., obecnie w MEC.

Przetargi, 30 listopada 2017

Polpharma robi przegląd domów mediowych

Do wybranych agencji trafiły tabele kosztowe - wynika z naszych ustaleń.

Przetargi, 29 listopada 2017

Syzygy wygrała przetarg na dwuletni program Kycoera Document Solutions Europe

Dzięki obsłudze Syzygy nowy klient ma się stać dostawcą rozwiązań zarządzania dokumentami, a nie tylko producentem sprzętu.