M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "WPP (firma)"

Zagranica, 29 maja 2017

Martin Freeman w reklamie Vodafone

Brytyjski aktor występuje w pierwszej kampanii Vodafone od czasu przejęcia budżetu przez Ogilvy & Mather.

Zagranica, 29 maja 2017

Agencje oszczędzają na festiwalu w Cannes

Branża reklamowa szuka oszczędności m.in. w wydatkach na zatrudnienie i podróże.

Zagranica, 24 maja 2017

Kampania promująca Szwecję na Airbnb

Organizacja turystyczna Visit Sweden promuje na stronie Airbnb cały kraj, zachęcając użytkowników, by posmakowali "swobody wędrowania".

Zagranica, 24 maja 2017

P&G konsoliduje brytyjski budżet mediowy w Publicis Media

Zmiana wchodzi w życie od 1 lipca.

Zagranica, 22 maja 2017

Lindsay Pattison zajmie się globalną transformacją GroupM

Dotychczasowa dyrektor generalna agencji Maxus ma tworzyć elastyczne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów GroupM.

Zagranica, 18 maja 2017

Chiny: 57 proc. wydatków reklamowych na internet

W Chinach, drugim co do wielkości rynku reklamowym na świecie, na internet przypadnie w 2017 r. aż 57 proc. wydatków reklamowych - szacuje GroupM.

Zagranica, 17 marca 2017

Właściciel Peugeota i Citroena rozpisuje przetarg

PSA Group poszukuje podmiotu do obsługi swojego budżetu mediowego o wartości 500 mln funtów.

Zagranica, 15 marca 2017

M/Six wygrywa przetarg Virgin Money

Klient konsoliduje budżet mediowy w jednej agencji.

Zagranica, 6 marca 2017

WPP: najsłabszy kwartał od 2012 r.

Przedstawiciele zarządu największego globalnego holdingu reklamowego ogłosili wyniki ostatnio skalkulowanego kwartału. Pod względem wzrostu przychodów był on najgorszy od 2012 r.

Zagranica, 6 marca 2017

HP przenosi budżet digitalowy do PHD

Konsolidacja budżetu w jednej agencji.

Zagranica, 23 lutego 2017

Grey rezygnuje z obsługi budżetu Coty w Stanach

Agencja należąca do WPP powołuje się na różnice w warunkach rozliczeniowych. Analitycy doszukują się w tej decyzji także drugiego dna.

Kraj, 14 lutego 2017

W ramach GroupM powstaje M/Six - zespół skierowany do obsługi Toyoty

Jak wynika z naszych ustaleń, teamem pokieruje Jakub Klimczyk, dotychczasowy integrated communication director w MEC. Prowadzona jest rekrutacja do zespołu M/Six w Polsce na stanowiska head of planning i head of digital strategy.

Kraj, 30 stycznia 2017

Toyota po 20 latach rozstaje się z Saatchi & Saatchi w Polsce

To efekt paneuropejskiego wyboru agencji The & Partnership.

Zagranica, 16 stycznia 2017

Rolls-Royce poszukuje agencji do obsługi kreatywnej i digital

Podmiot wybrany w wyniku przetargu nie zagrozi współpracy marki z agencją AKQA.

Zagranica, 9 stycznia 2017

"Anatomiczna" kampania Mazdy

Marka walczy z automatyzacją jazdy samochodem.

Zagranica, 6 grudnia 2016

Group M: globalne wydatki reklamowe wzrosną o 4,4 proc.

Group M (WPP) prognozuje, że pomimo ekonomicznej oraz geopolitycznej niepewności związanej z Brexitem i zwycięstwem Trumpa w 2017 r. globalne wydatki reklamowe będą rosnąć i osiągną pułap 547 mld dol.

Zagranica, 23 listopada 2016

AT&T, Dish Network oraz WPP przejmują Invidi Technologies

Trzy podmioty zdecydowały się na przejęcie Invidi Technologies Corp. - firmy specjalizującej się w targetowaniu reklam telewizyjnych.

Zagranica, 17 listopada 2016

Spotify i Data Alliance ogłaszają globalne partnerstwo

Spółka WPP ogłasza globalną współpracę z serwisem streamingowym - wspólnie na podstawie danych będą generować nowe rozwiązania twórcze i programowe.

Kraj, 8 listopada 2016

Nietypowy launch nowego Forda Edge

Mads Mikkelsen w roli płatnego zabójcy.

Zagranica, 8 listopada 2016

The & Partnership przejmuje budżet kreatywny i mediowy Toyoty

Toyota bez przetargu przenosi swój europejski budżet kreatywno-mediowy z Publicisu.

Kraj, 25 października 2016

TVN Media oprócz telewizji zajmie się także brokerką wideo w internecie

Na czele utworzonej w tym celu jednostki Premium Digital stoi Kinga Kucharska, która przeszła z Polsat Media.

Zagranica, 19 października 2016

Annie Leibovitz fotografuje dla Lincolna

Nowy model samochodu kadrowany przez fotografkę gwiazd.

Zagranica, 12 września 2016

Nowa identyfikacja wizualna i nowe marki Kantara

Zmiany są efektem strategii zacieśniania współpracy między spółkami tej grupy.

Kraj, 12 sierpnia 2016

Mediacap na rynku głównym GPW

Spółka podtrzymuje prognozę 100 mln zł przychodów w 2016 r., o 40 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 25 lipca 2016

Wyjaśnienie Grupy Ogilvy w sprawie Geometry Global

Geometry Global Polska w dalszym ciągu będzie istnieć w obecnej konfiguracji.

Kraj, 19 lipca 2016

J. Walter Thompson Company Poland uruchamia jednostkę shopperową

Jednostka prawdopodobnie będzie nazywać się Geometry Global, na pewno będzie korzystać z narzędzi tej należącej do WPP struktury.

Zagranica, 9 czerwca 2016

Coca-Cola wypada z pierwszej dziesiątki najcenniejszych marek świata

Na szczycie rankingu BrandZ znalazł się ponownie Google, zwiększając swoją wartość do 229 mld dol. Wyniki rankingu zostały podane do wiadomości przez firmy WPP i Millward Brown.

Kraj, 11 maja 2016

Na polskim rynku startuje oficjalnie Labstore

Zarządzany będzie przez Grzegorza Sierzputowskiego, partnera zarządzającego, oraz Luizę Mec, head of creative.

Kraj, 6 kwietnia 2016

Magdalena Surowiec odchodzi z Lemon Sky J. Walter Thompson

Agencją zarządzać będzie Beata Turlejska-Zduńczyk.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Magdalena Surowiec odchodzi z Lemon Sky J. Walter Thompson

Agencją zarządzać będzie Beata Turlejska-Zduńczyk.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Oświadczenie Stars w odpowiedzi na stanowisko Kantar Media

Stars podkreśla swoją niezależność i tłumaczy zasady funkcjonowania Radiolocatora - swojego nowego narzędzia w ofercie. Oświadczenie zostało sygnowane przez Rafała Szysza, CEO firmy Stars.

Kraj, 4 kwietnia 2016

Oświadczenie Kantar Media w sprawie monitoringu reklam radiowych

Kantar Media odnosi się do informacji o nowej usłudze firmy Stars.

Zagranica, 21 marca 2016

Gustavo Martinez rezygnuje z kierowania JWT

CEO sieci rezygnuje ze stanowiska, po tym jak o molestowanie, rasizm i dyskryminację oskarżyła go Erin Johnson.

Kraj, 15 marca 2016

Krzysztof Kruszewski CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska

Millward Brown i TNS Polska wprowadzają zmiany organizacyjne.

Zagranica, 3 marca 2016

IKEA ogłasza globalny przetarg na media

Szacowany budżet to ok. 400 mln euro.

Kraj, 24 lutego 2016

GroupM kupuje The Exchange Lab

Dzięki temu wzmocni kompetencje programmatic buying domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

Kraj, 18 lutego 2016

W ub.r. przychody Grupy Mediacap wzrosły o 6 proc., a EBITDA o 38 proc.

Zeszły rok grupa zakończyła z 5 mln zł zysku netto. Dzięki akwizycji w br. przychody maja wzrosnąć do 100 mln zł.

Zagranica, 21 stycznia 2016

Y&R: Jaime Mandelbaum nowym CCO na Europę

WPP mianowało dotychczasowego chief creative officera na Europę Środkową i Wschodnią szefem kreacji europejskiej agencji Young & Rubicam.

Przetargi, 20 stycznia 2016

ZOG wygrał przetarg na obsługę mediową SABMillera

SABMiller jest właścicielem Kompanii Piwowarskiej, dotychczasowego klienta MEC.

Przetargi, 19 stycznia 2016

ZOG wygrał przetarg na obsługę mediową SABMillera

SABMiller jest właścicielem Kompanii Piwowarskiej, dotychczasowego klienta MEC.

Zagranica, 19 stycznia 2016

Ford na Wyspach z nową platformą komunikacyjną

Za kreację kampanii odpowiada agencja Blue Hive.

Przetargi, 15 stycznia 2016

Initiative obronił obsługę mediową Tesco

W przetargu udział brały jeszcze Mindshare i SMG.

Zagranica, 15 stycznia 2016

P&G ogłasza przetarg na obsługę kreatywną marki Fairy

W rezultacie Publicis i Grey, dotychczas obsługujące markę, będą musiały zawalczyć w przetargu.

Zagranica, 14 grudnia 2015

MEC wygrywa obsługę L'Oreala w USA

Budżet wart jest 870 mln dol.

Zagranica, 3 grudnia 2015

Celebryci za drodzy do promowania kosmetyków

Powstała nowa agencja The & Collective, której zadaniem będzie dotarcie z nową ofertą produktową do youtuberów jako liderów opinii.

Zagranica, 1 grudnia 2015

Group M podnosi prognozy dla brytyjskiej reklamy

Group M należąca do holdingu WPP podniosła prognozy dotyczące wydatków reklamowych na Wyspach zarówno w kończącym się, jak i przyszłym roku - wzrosty mają wynieść co najmniej 7 proc. (poprzednie prognozy to 6 proc. w br. i 5 proc. w 2016 r.).

Zagranica, 27 października 2015

Organiczne przychody WPP wzrosły o 3,3 proc.

Holding zaprezentował wyniki za III kwartał.

Kraj, 24 września 2015

Codemedia i K2 Media powołują spółkę Newnited

Newnited ma być przeciwwagą dla zagranicznych domów mediowych. Nowa marka nie zastępuje Codemedia i K2 Media.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Przychody Mediacap minimalnie spadły, ale zyski wzrosły

Grupa reklamowo-badawcza kontrolowana przez Jacka Olechowskiego i Filipa Friedmanna negocjuje akwizycję z dwoma spółkami.

Przetargi, 7 sierpnia 2015

Trzy sieci w przetargu mediowym SAB Millera

Marketer nie komentuje informacji dotyczącej listy domów mediowych.