M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "WPP (firma)"

Zagranica, 3 grudnia 2015

Celebryci za drodzy do promowania kosmetyków

Powstała nowa agencja The & Collective, której zadaniem będzie dotarcie z nową ofertą produktową do youtuberów jako liderów opinii.

Zagranica, 1 grudnia 2015

Group M podnosi prognozy dla brytyjskiej reklamy

Group M należąca do holdingu WPP podniosła prognozy dotyczące wydatków reklamowych na Wyspach zarówno w kończącym się, jak i przyszłym roku - wzrosty mają wynieść co najmniej 7 proc. (poprzednie prognozy to 6 proc. w br. i 5 proc. w 2016 r.).

Zagranica, 27 października 2015

Organiczne przychody WPP wzrosły o 3,3 proc.

Holding zaprezentował wyniki za III kwartał.

Kraj, 24 września 2015

Codemedia i K2 Media powołują spółkę Newnited

Newnited ma być przeciwwagą dla zagranicznych domów mediowych. Nowa marka nie zastępuje Codemedia i K2 Media.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Przychody Mediacap minimalnie spadły, ale zyski wzrosły

Grupa reklamowo-badawcza kontrolowana przez Jacka Olechowskiego i Filipa Friedmanna negocjuje akwizycję z dwoma spółkami.

Przetargi, 7 sierpnia 2015

Trzy sieci w przetargu mediowym SAB Millera

Marketer nie komentuje informacji dotyczącej listy domów mediowych.

Zagranica, 24 lipca 2015

Maxus wygrywa budżet "Daily Mail"

Dom mediowy obsłuży budżet mediowy i marketingowy na terenie Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych.

Kraj, 22 lipca 2015

Zespół Stratosfery będzie dzialać w ramach Deloitte

Firma zakończyła współpracą z siecią Added Value i przechodzi pod skrzydła Deloitte.

Zagranica, 10 lipca 2015

MEC otwiera biuro w Ghanie

Podmiot dołącza do siostrzanej spółki WPP - Mindshare.

Zagranica, 22 maja 2015

Maserati szuka agencji, która wypromuje jej nowego SUV-a

Marka samochodowa ogłosiła przetarg.

Zagranica, 20 maja 2015

GroupM tworzy ESP - agencję marketingu i sponsoringu sportowego

ESP uruchomi swoje biura dla ponad 150 osób m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Singapurze, Sao Paulo i Dubaju.

Zagranica, 18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

Zagranica, 12 maja 2015

Tesco sprzeda swoje usługi mobilne

Brytyjska sieć w kolejnej próbie zredukowania swego największego w historii długu wynoszącego już 22 mld funtów ogłosiła zamiar sprzedaży swoich usług mobilnych, z których korzysta 4 mln użytkowników.

Zagranica, 11 maja 2015

Starcom MediaVest: Marcus Brown będzie odpowiadać za nowy biznes w EMEA

Brown był wiceprezesem agencji Young & Rubicam w Genewie, teraz w SMV będzie odpowiadać za biznesowy rozwój regionu EMEA.

Zagranica, 5 maja 2015

Martin Sorrell coraz bogatszy

Wynagrodzenie szefa WPP Martina Sorrella wyniosło w ub.r. 42,9 mln funtów, co oznacza blisko 44-proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2013.

Zagranica, 18 marca 2015

David Wheldon prezesem WFA

Dotychczasowy globalny dyrektor marketingu Barclays mianowany prezesem The World Federation od Advertisers.

Zagranica, 10 marca 2015

Sorrell dla "WSJ": witajcie w trudnych i oszczędnych czasach

Chief executive holdingu WPP Martin Sorrell w wywiadzie udzielonym "The Wall Street Journal" nie zapowiada optymistycznej przyszłości, wręcz przeciwnie - radzi nastawić się na "trudne i oszczędne" czasy.

Kraj, 4 marca 2015

Monika Bierwagen szefem Isobar Polska

Na stanowisku dyrektora zarządzającego oraz presidenta Isobar Polska zastąpiła Krzysztofa Andrzejczaka.

Zagranica, 12 lutego 2015

HTC ma nowego globalnego dyrektora marketingu

Idris Mootee na nowym stanowisku.

Zagranica, 26 stycznia 2015

Unilever ogłasza globalny przetarg na media

Do wzięcia jest budżet o wartości 8 mld dol. Przetarg dotyczy także Polski.

Zagranica, 8 stycznia 2015

WPP rozpoczyna rok kolejną akwizycją

WPP przejmuje peruwiańską agencję digitalową Phantasia.

Przetargi, 15 grudnia 2014

Mindshare i Vizeum prezentują się w MetLife

Marketer porównuje oferty mediowe.

Zagranica, 9 grudnia 2014

GroupM przewiduje wzrost wydatków reklamowych w Wielkiej Brytanii

Firma prognozuje, że w 2014 r. rynek reklamy na Wyspach urośnie o 6,3 proc., a w 2015 r. - o 5,7 proc.

Zagranica, 4 grudnia 2014

WPP podpisuje umowę z IBM

Umowa opiewa na kwotę 1,25 mld dol.

Zagranica, 5 listopada 2014

Coca-Cola budżet mediowy w Meksyku powierza MediaComowi

Wartość budżetu szacowna jest na 100 mln dol.

Zagranica, 14 października 2014

Publicis inwestuje w Matomy Media Group

Publicis Groupe ogłosił wykupienie 20 proc. udziałów w notowanej na londyńskiej giełdzie agencji cyfrowo-reklamowej Matomy Media Group. Finalna wartość transakcji po zrealizowaniu dostępnych opcji może wynieść 82 mln dol.

Zagranica, 24 września 2014

WPP podpisało strategiczne porozumienie z AppNexus

Na mocy tego porozumienia firma technologiczna AppNexus przejmie platformę reklamową Open Adstream, a ponadto zostanie doinwestowana przez WPP kwotą 25 mln dol. Pozwoli to WPP na przejęcie pakietu ok. 15 proc. udziałów w AppNexus (do tej pory był to symboliczny 1 proc.).

Zagranica, 29 sierpnia 2014

Twitter chce dokształcić marketingowców

Twitter Flight School to nowo wprowadzona, edukacyjna platforma online, która ma pomóc maksymalizować efektywność digitalowych kampanii marketingowych.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Daniel Świątkowski objął nowe stanowisko w Lemon Sky JWT

Agencja powierzyła Świątkowskiemu stanowisko chief innovation officera.

Kraj, 13 sierpnia 2014

Branża reklamowa po raz pierwszy na EFNI

Dr Amy Gershkoff, dyrektor działu analiz i insightów konsumenckich w eBay, współtwórca kampanii prezydenckich Baracka Obamy, przyjeżdża do Polski na zaproszenie SKM SAR.

Zagranica, 23 czerwca 2014

Szef Publicisu nie będzie się ubiegał o dłuższą kadencję

Maurice Levy ma planowo ustąpić ze stanowiska do końca 2015 r.

Kraj, 13 czerwca 2014

WPP powołuje nową strukturę o nazwie Cosmo

Cosmo jest w trakcie organizacji i w ramach holdingu będzie odrębną agencją z własnym biurem.

Kraj, 9 czerwca 2014

Lemon Sky JWT oficjalnie rozpoczyna działalność

Motto agencji brzmi: "Full service rediscovered".

Kraj, 26 maja 2014

H+K Strategies zajmie się PR marki Tiger

Agencja będzie odpowiadać za strategię napojów Tiger Mental i Tiger Restart.

Zagranica, 22 maja 2014

Według rankingu BrandZ Google stał się najcenniejszy

Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, to dziewiąta edycja tego rankingu, w którym przy obliczaniu wartości marek bierze się pod uwagę nie tylko dane finansowe, lecz także opinie nabywców danego brandu.

Kraj, 19 maja 2014

Michał Lewandowski w strategii Mint Media

Poprzednio związany był z działem social mediów w grupie Walk.

Kraj, 14 maja 2014

Anna Kupczyk została deputy directorem Quismy

Zmiany w strukturach dwóch agencji należących do WPP.

Zagranica, 9 maja 2014

Fuzja Omnicomu i Publicisu odwołana

Kierownictwo obu holdingów stwierdziło, że pojawiły się "liczne przeszkody" w drodze do sfinalizowania transakcji.

Zagranica, 6 maja 2014

EBay powierza budżet EMEA MediaComowi

Wartość tego budżetu szacowana jest na 82 mln funtów. Poprzednio jego obsługą zajmowały się trzy domy mediowe: Carat, Fetch oraz Essence.

Zagranica, 17 kwietnia 2014

JWT wraca do oryginalnej nazwy

W grudniu br., honorując 150-lecie swego istnienia, agencja JWT powróci do swej pierwotnej, dłuższej nazwy - J. Walter Thompson.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Zagranica, 8 kwietnia 2014

WPP celuje w publiczne i rządowe przetargi

Holding utworzył w tym celu nową strukturę Government & Public Sector Practice, która ma skonsolidować potencjał reklamowy, medialny i badawczy podczas brania udziału w publicznych przetargach.

Kraj, 31 marca 2014

Powstaje LemonSkyJWT, Andrzej Zawadzki odchodzi

Szefowe dotychczasowej Lemon Sky będą zarządzać nową agencją na polskim rynku.

Zagranica, 28 marca 2014

JWT kupuje agencje social media w Indiach

Social Wavelength wchodzi do holdingu WPP.

Zagranica, 25 marca 2014

WPP przejmuje Cognifide

Holding WPP poinformował o przejęciu większości udziałów agencji digitalowej Cognifide. Do klientów tej ostatniej należą m.in. Skype i Virgin Media. Wielkości kontraktu nie ujawniono.

Zagranica, 11 marca 2014

Akcje Martina Sorrella warte blisko 23 mln funtów

Chief executive holdingu WPP Martin Sorrell w ub. miesiącu otrzymał akcje wartości blisko 1,8 mln funtów. Oznacza to, że jego całościowy pakiet akcji WPP jest wart ok. 22,7 mln funtów.

Zagranica, 28 lutego 2014

Inwestorzy nieco zaniepokojeni przyszłością WPP

Holding w ub.r. nie zaprezentował spodziewanej poprawy marży.

Kraj, 26 lutego 2014

WPP kupuje 100 proc. udziałów w Lemon Sky

Kwota transakcji wyniosła 21 mln zł.

Kraj, 25 lutego 2014

Lemon Sky wchodzi do WPP

Agencja wejdzie w skład JWT Warszawa.

Zagranica, 18 lutego 2014

Zmiana personalna w Grey Possible

Oddział cyfrowy Grey London zatrudnił Mikhaila Goldgabera na stanowisku hear od user experience.