M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wrigley (firma)"

Kraj, 27 listopada 2015

Peter Knauer dyrektorem generalnym Hochland Polska

Od początku stycznia stery firmy w nowych rękach, z firmą żegna się Jacek Migrała.

Zagranica, 7 lipca 2015

Zmiana na stanowisku CMO MillerCoors

David Kroll zastępuje Andy'ego Englanda.

Kraj, 14 maja 2015

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 17 września 2014

Trzy osoby dochodzą do kreacji Gonga

Agencja powiększa zespół.

Kraj, 17 kwietnia 2014

Anna Czaplicka nową dyrektor generalną Grayling Poland

Przez osiem lat współzarządzała Weber Shandwick.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Szczepaniak i Makowski tworzą team kreatywny w Next

Kreatywni przechodzą do SMVG z BBDO/Proximity.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Zmiany w dziale kreacji agencji.

Kraj, 27 czerwca 2013

Nowa agencja marketingu rekomendacji wchodzi do Polski

Firmą TRND pokieruje Rafał Krauze.

Zagranica, 13 marca 2013

Wrigley wprowadza nowy produkt w USA

Launch gumy Alert Caffeine Energy Gum.

Zagranica, 6 lutego 2013

W walentynki zobaczymy spot z Banderasem

Wrigley ruszył z globalną kampanią gum Orbit, w której występuje Antonio Banderas.

Zagranica, 30 stycznia 2013

Banderas twarzą kampanii firmy Wrigley

Firma Wrigley, producent bezcukrowych gum do żucia Orbit, ogłosiła globalne partnerstwo z międzynarodową gwiazdą filmową Antonio Banderasem.

Kraj, 10 grudnia 2012

E-commerce Wrigley po raz pierwszy w Polsce

Marketer wybrał Polskę jako pierwszy kraj, w którym uruchomił sklep online z gumami do żucia.

Kraj, 10 stycznia 2012

Kinowa kampania gum Orbit [WIDEO]

Kampania realizowana jest w 62 kinach będących w ofercie New Age Media.

Kraj, 27 grudnia 2011

Uzupełnienie: BBDO w projekcie Orbit Eater

Agencja była współtwórcą pomysłu i autorem materiałów promujących grę.

Kraj, 20 grudnia 2011

MediaCom przygotował projekt Orbit Eater

Dom mediowy wykorzystał w promocji grę na telefony komórkowe.

Zagranica, 12 grudnia 2011

Wrigley chce dotrzeć do młodych

Wprowadza nową gumę 5Evolution i silnie ją wspiera.

Zagranica, 5 października 2011

Budżet Tridenta w rękach Saatchi

Agencja zajmie się globalną obsługą reklamową marki gum.

Zagranica, 1 lipca 2011

OMG awansuje w strukturach regionu EMEA

Peter Magnani objął stanowisko president of global account management w Omnicom Media Group.

Kraj, 7 czerwca 2011

BBDO Warszawa dla Orbita w Europie i Azji

Nowy spot reklamowy marki autorstwa polskiej agencji trafi na kilkanaście rynków.

Kraj, 3 lutego 2011

Łukasz Janowski client service directorem w BTL Point Group

Do tej pory porządkował struktury agencyjne i budował zespół.

Kraj, 15 października 2010

Michał Wilczyński w zespole NAM

Nowy menedżer w firmie wcześniej był związany z firmą reklamy zewnętrznej AMS.

Przetargi, 30 września 2010

MediaCom utrzymał Marsa i zdobył Wrigleya

MediaCom zwycięży ł w jednym z największych tegorocznych przetargów.

Przetargi, 11 sierpnia 2010

Sześć domów walczy o US Pharmacię

Starcom broni jednego z największych w tym roku konkursowych biznesów.

Przetargi, 7 lipca 2010

Mars i Wrigley mogą wkrótce ruszyć z przetargiem mediowym

Marketerzy przymierzają się do konsolidacji budżetów mediowych.

Kraj, 13 kwietnia 2010

NAM zmienia sposób zarządzania

Małgorzata Mikina country supervisorem w NAM.

Zagranica, 10 kwietnia 2009

Mars rozpisał przetarg na media w USA

Mars w Stanach Zjednoczonych rozpisał przetarg na obsługę mediową. Wartość budżetu szacowana jest na 770 mln dol. Przetarg dotyczy skonsolidowanego...

Zagranica, 19 lutego 2009

Nowa kampania Wrigleya denerwuje angielskich kibiców

Producent Wrigley's Extra - oficjalnej gumy do żucia Premier League - rozpoczyna kampanię tego produktu. Działania prowadzone są pod hasłem...

Kraj, 27 stycznia 2009

Trzech creative group headów w nowej strukturze działu kreacji DDB

W agencji DDB zmieniła się struktura działu kreacji, która dotychczas zdaniem Dariusza Zatorskiego, dyr. kreacji, była zbyt płaska (o planach...

Kraj, 23 grudnia 2008

Wrigley i Mars będą razem negocjować koszty w mediach

Firmy Mars i Wrigley będą wspólnie negocjować koszty w mediach. Mars, który przejął Wrigley w tym roku, jest obsługiwany w...

Kraj, 11 grudnia 2008

Dział obsługi klienta DDB podzielony na cztery zespoły, awanse menedżerów

Agencja reklamowa DDB dzieli dział obsługi klienta na cztery zespoły. Jej konsekwencją jest awans menedżerów w firmie. - Chcę ujednolicić...

Zagranica, 21 sierpnia 2008

Wrigley poszerza portfolio produktów

Wrigley w Wielkiej Brytanii poszerza portfolio swoich produktów o trzy nowe warianty gumy do żucia. Są to Airwaves Green Mint...

Kraj, 14 lipca 2008

Łukasz Szczechowicz zasili zespół P&G w MediaComie

Łukasz Szczechowicz, szef działu research and communication w Streetcomie, przechodzi do MediaComu Warszawa. Dołącza do zespołu obsługującego budżet Procter &...

Zagranica, 18 czerwca 2008

Cadbury wprowadza gumę o smaku czekoladowym

Koncern Cadbury zamierza wprowadzić na rynek gumę o smaku czekoladowym pod marką Trident Sweet Kicks. Nowy produkt pojawi się w...

Zagranica, 29 maja 2008

Perfetti Van Melle wyda 40 mln dol. na markę Mentos w USA

Perfetti Van Melle wyda 40 mln dol. na wprowadzenie marki gumy do żucia - Mentos Gum na rynek USA. Jest...

Zagranica, 29 kwietnia 2008

Mars chce przejąć Wrigley

Gigant rynku batonów firma Mars planuje przejęcie największego producenta gumy do życia - Wrigley. Mars ma dokonać zakupu wspólnie z...

Kraj, 29 stycznia 2008

NAM adaptuje polski model biznesowy na Węgrzech

Węgierski oddział domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media (NAM) podpisał 22 umowy na sponsoring sal w nowo otwartym multipleksie...

Kraj, 8 sierpnia 2007

EmLab rozbudowuje strukturę, tworząc nowe stanowiska

Agencja experiential marketingu EmLab rozbudowuje strukturę i tworzy nowe stanowiska w związku z rozwojem i powiększającym się portfolio klientów. Nowo...

Zagranica, 6 sierpnia 2007

Wrigley dzieli budżet kreatywny pomiędzy BBDO i DDB

Wrigley podzielił swój kreatywny budżet reklamowy. Dotychczas całość była obsługiwana przez sieć BBDO, obecnie dołączyła do niej DDB. Decyzje te...

Zagranica, 25 czerwca 2007

Trzy agencje na short-liście kreatywnego przetargu Wrigley

Wrigley wybrał trzy agencje na short-listę swojego globalnego przetargu, w którym stawką jest wart 100 mln funtów brytyjskich budżet kreatywny....

Zagranica, 13 czerwca 2007

Cadbury Schweppes inwestuje w niskokaloryczne słodycze

Cadbury Schweppes planuje rozwój słodyczy i czekolad o obniżonej zawartości cukru i tłuszczu. Jest to odpowiedź koncernu na zmieniające się...

Kraj, 5 czerwca 2007

BBDO i Media Direction OMD realizują projekt dla marki Winterfresh

"Winterfresh - ułatwia zbliżenie" - pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki gum do żucia Winterfresh z portfolio firmy...

Zagranica, 4 czerwca 2007

Cadbury Schweppes redukuje koszty działalności o 300 mln funtów

Cadbury Schweppes prowadzi proces redukcji kosztów działalności o 300 mln funtów. Aby zrealizować ten cel, planuje zamknięcie kilku fabryk, redukcję...

Kraj, 30 marca 2007

Telepizza oferuje kartonowe pudełka jako nośniki reklamy

Sieć restauracji Telepizza sprzedaje powierzchnię reklamową na tekturowych opakowaniach swoich produktów. - Firmy, które skorzystają z tego rozwiązania, są w...

Zagranica, 12 marca 2007

Mary Kay Haben zarządza Wrigley w USA i Kanadzie

Mary Kay Haben obejmie stanowisko VP - managing directora firmy Wrigley w Ameryce Północnej. Mary Haben przez 27 lat pracowała...

Zagranica, 31 stycznia 2006

Wrigley skonsoliduje budżet mediowy w sieci MindShare w USA

Wrigley, producent m.in. gum do żucia, zamierza skonsolidować obsługę mediową w sieci MindShare w Stanach Zjednoczonych, wynika z nieoficjalnych informacji...

Kraj, 25 stycznia 2006

Karolina Żyła-Kałdońska brand managerem w Royal Unibrew Polska

Karolina Żyła-Kałdońska rozpoczęła pracę w firmie Royal Unibrew Polska na stanowisku brand managera. Zajmie się marketingiem piwa Faxe oraz lokalnej...

Kraj, 18 lipca 2005

Polkomtel, Kompania Piwowarska i Wrigley korzystają latem z sieci Holiday Media

Firmy Polkomtel, Kompania Piwowarska i Wrigley korzystają z letniej oferty Holiday Media, sieci nośników outdoorowych firmy Clear Channel przygotowanej z...

Zagranica, 14 maja 2004

Wrigley w najnowszej promocji gum do żucia postawi na walory prozdrowotne

Tegorocznym założeniem koncernu Wrigley Co. w USA jest wykreowanie pozytywnego wizerunku gumy do żucia jako wspomagającej poprawę pamięci, redukcję stresu...

Kraj, 26 marca 2004

Wrigley promuje markę Airwaves Drops w hipermarketach

Firma reklamowa IMIGe Poland realizuje kolejną niestandardową kampanię reklamową w miejscu sprzedaży dla firmy Wrigley. Jako nośnik reklamowy zastosowano separatory...