M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wyborcza.biz (marka)"

Kraj, 6 maja 2015

Sieć supermarketów Stokrotka i Polomarket pod jednym szyldem

Powstanie jedna grupa kapitałowa i wspólna marka.

Kraj, 22 lipca 2014

Marcin Bruś odchodzi z Facebooka

Head of CEE rozstaje się z firmą.

Kraj, 11 lutego 2014

Prezes UOKiK odwołana. Przyczyną "konieczność świeżego spojrzenia"

Do czasu powołania następcy Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel będzie pełnić swoje obowiązki.

Kraj, 18 maja 2012

Japońska precyzja w kampanii Mazdy 6

Importer w reklamach nawiązuje do rankingu magazynu "Motor". Kampanię przygotowała agencja JWT.

Kraj, 31 stycznia 2012

BAN wprowadza gallery board

Format pozwala czytelnikowi na interakcję z reklamowaną marką.

Zagranica, 17 października 2011

Pepsi chce przejąć Müllera

Koncern chce wykorzystać potencjał kategorii produktów mlecznych i wyjść poza portfolio marek napojów gazowanych i przekąsek.

Kraj, 13 września 2011

Solorz-Żak biznesmenem z największym potencjałem reklamowym

Ekwiwalent reklamowy publikacji o nowym właścicielu Polkomtela wyniósł niemal 2 mln zł - podaje Press-Service Monitoring Mediów.

Kraj, 30 czerwca 2011

Pkt.pl reklamuje Biznes.Finder.pl

Kampania online skierowana jest do menedżerów.

Kraj, 10 sierpnia 2010

Small Business DNA - rusza projekt badawczy

Nowy projekt badawczy realizowany przez 4P Research Mix ma analizować kondycję małego i mikrobiznesu.

Kraj, 20 maja 2010

BRE chwali się, jaki jest duży

Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.

Kraj, 13 maja 2010

Wyborcza w komórkach z Windowsem

Użytkownicy telefonów komórkowych z oprogramowaniem Windows Phone mają dostęp do treści serwisu Wyborcza.biz.