M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wyborowa SA (firma)"

Kraj, 24 czerwca 2015

Nowy prezes Wyborowej Pernod Ricard

Eric Benoist obejmuje stanowisko prezesa firmy.

Kraj, 15 grudnia 2014

Wódka Wyborowa chce skorzystać na dobrej passie polskich jabłek

Francuzi w Pernod Ricard dostrzegli potencjał w polskim sadownictwie.

Kraj, 27 listopada 2013

Wyborowa Gra Miejska według Lowe Warsaw

Gamingowy projekt Wyborowej.

Kraj, 19 września 2013

Nowa butelka Ballantine'sa

Marka stawia na bardziej nowoczesny design, który będzie promowany głównie aplikacją w Facebooku.

Kraj, 18 września 2013

Wyborowa odświeża komunikację marki

Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk zachwalają Polskę, naszą kulturę, a jednocześnie markę Wyborowa.

Kraj, 21 sierpnia 2012

Christian Seel dyrektorem marketingu Pernod Ricard Polska

Właściciel m.in. marek Wyborowa i Ballantine's ma nowego menedżera.

Kraj, 20 czerwca 2012

Lemon Sky przygotowała Alkofakty

Aplikacja została stworzona na potrzeby klienta agencji - Pernod Ricard.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 23 maja 2012

Mariusz Mistewicz odejdzie z Domino's Pizza

Doświadczony marketer pożegna się z firmą.

Kraj, 21 lutego 2012

Awanse w dziale client service agencji Tequila/Polska

W agencji awansowały dwie osoby z poznańskiego działu client service.

Kraj, 23 listopada 2011

Sobieski wprowadza dwie nowe marki

Marketer wprowadza równolegle aż dwie nowe marki w różnych segmentach cenowych.

Kraj, 13 października 2011

Guillaume Girard-Reyde prezesem Pernod Ricard Polska

Nowy menedżer stanął na czele polskiego biura koncernu; awans Victora Jereza.

Kraj, 3 października 2011

Tequila\Polska dzieli spadek po George'u Ballantinie

Centralnym punktem działań jest konkurs, w którym do wygrania jest łącznie 100 tys. zł.

Kraj, 21 września 2011

Luksusowa chce przewracać w głowach

Pernod Ricard prowadzi działania, które mają wyróżnić jego wódkę na półce.

Kraj, 15 września 2011

Wyborowa poszerza współpracę z Endorfiną

W najbliższym czasie agencja będzie pracowała głównie dla whisky Ballantine's.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Wyborowa obniża cenę Pana Tadeusza

Marketer zainwestował również w nową szatę graficzną.

Kraj, 26 lipca 2011

Wyborowa podkreśla międzynarodowość marki

Po raz trzeci marka organizuje akcję eventowo-promocyjną "Worldwide Tour".

Kraj, 26 lipca 2011

Awans w Sales Link

Michał Wypychowski został senior account managerem.

Artykuły weekendowe, 22 lipca 2011

Whiskey Jameson kursuje po klubach

Dystrybutor marki w Polsce, firma Wyborowa SA, wozi podczas wakacji trunek autobusem.

Kraj, 12 lipca 2011

Weselna platforma Pana Tadeusza

Marka z portfolio Wyborowej SA pozycjonuje się jako trunek do celebracji wielkich okazji.

Kraj, 4 lipca 2011

Wyborowa będzie wzmacniać pozycję w whisky

Marki importowane mają być jednym z priorytetów marktera.

Kraj, 2 czerwca 2011

Kup Luksusową i wygraj ćwierć kilo złota

Producent wódki promuje ją hasłem "Czyste złoto, czysty Luksus".

Kraj, 25 maja 2011

Jan Żytko nie współpracuje już ze Stock Polska

Doświadczony marketingowiec był m.in. współtwórcą projektu Stock Prestige.

Kraj, 18 maja 2011

TBWA\PR dla Tequila\Polska

Współpraca obejmie działania wizerunkowe i media relations.

Kraj, 17 maja 2011

Johnnie Walker nie odpuszcza

W odpowiedzi na informacje o sukcesach marki Ballatnine's Diageo przypomina o pozycji swojej kluczowej marki.

Kraj, 16 maja 2011

Mariusz Mistewicz zarządza marketingiem Domino's Pizza

Doświadczony menedżer zmienił branżę z telekomunikacyjnej na gastronomiczną.

Kraj, 10 maja 2011

CEDC przejmuje Tullamore Dew

W spokojnym do tej pory segmencie irlandzkiej whiskey może dojść do ciekawej rywalizacji.

Kraj, 1 marca 2011

Artur Gur z Krafta do Wyborowej

Doświadczony manager będzie odpowiadać za sprzedaż w istotnym dla branży alkoholowej handlu tradycyjnym.

Kraj, 3 lutego 2011

Absolut chce zdominować segment premium imports

W portfolio Wyborowej SA będzie miejsce i na Absolut, i na markę Wyborowa - mówi Victor Jerez, CEO Wyborowej.

Kraj, 20 stycznia 2011

Wyborowa i Diageo kłócą się, kto jest liderem whisky

Wyborowa SA chwali się, że jej marka Ballantine’s prześcignęła markę Johnnie Walker Diageo Polska i została liderem rynku. Diageo odpowiada, że od ilościowych ważniejsze są udziały wartościowe, a konkurent nagina fakty.

Kraj, 27 grudnia 2010

Agnieszka Leszczyńska odchodzi z Wyborowej SA

W dziale marketingu pracowała jako marketing manager marki wódki Wyborowa.

Kraj, 10 grudnia 2010

Grzegorz Sierzputowski odpowiada za sprzedaż w Wyborowej

Doświadczony menedżer Nestle został trade directorem w Wyborowej SA.

Kraj, 7 grudnia 2010

Lidia Kłosowska dyrektorem komunikacji Wyborowej

Na nowo utworzonym stanowisku ma łączyć wszystkie kompetencje związane z public relations.

Kraj, 8 listopada 2010

Jan Żytko doradza Stock Polska

Doświadczony marketingowiec nie rozstaje się z branżą alkoholową.

Kraj, 21 października 2010

Anna Mucha w projekcie dla wódki Smirnoff

Projekt "The Night is in Your Hands" ma sprawić, że Smirnoff Black z marki kupowanej w prezencie stanie się wódką na sobotnią imprezę.

Kraj, 13 października 2010

Absolut inwestuje w marketing i goni Finlandię

Akcja "Projekt pokolenie" to element długofalowej kampanii marketingowej marki Absolut, która ma przywrócić jej nadszarpniętą pozycję rynkową.

Kraj, 30 września 2010

Absolut realizuje "Projekt Pokolenie"

Wyborowa SA prowadzi kampanię promującą nową platformę komunikacyjną marki Absolut "Jest wiele powodów". To pierwszy tak duży projekt po przejęciu marki przez Pernod Ricard od V&S.

Kraj, 28 września 2010

Wyborowa inwestuje w "Aniołki Charliego"

Popularną markę wódki będzie wspierała żeńska "Drużyna W".

Kraj, 24 września 2010

Stock poszerza portfolio marki o gin

Producent Żołądkowej Gorzkiej wchodzi na rynek ginu z nową marką.

Kraj, 15 września 2010

Wyborowa odmładza Pana Tadeusza

Marketer inwestuje w spójny wizerunek marki.

Kraj, 18 sierpnia 2010

Absolut chce być kojarzony ze sztuką

Marka wódki premium z portfolio Wyborowej SA rozpocznie po wakacjach długofalowy program związany ze wspieraniem artystów.

Przetargi, 10 sierpnia 2010

Adv.pl pracuje dla Luksusowej

Wyborowa SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę digital marki wódki Luksusowa.

Przetargi, 4 sierpnia 2010

MEC Interaction wygrał przetarg Wyborowej

Dział nowych mediów MEC zdobył budżet Ballantine's.

Kraj, 26 lipca 2010

Ballantine’s apeluje: "Wyjdź poza schemat!"

Dystrybutor whisky sponsoruje nietypowe imprezy muzyczne nad polskim morzem.

Artykuły weekendowe, 9 lipca 2010

Światowo w Chałupach i Łebie

Producent wódki Wyborowa będzie w światowych klimatach bawił letników nad Bałtykiem.

Kraj, 9 lipca 2010

Firma się myli, a dziennikarze nie sprawdzają...

Wyborowa mylnie podała dane o sukcesie, a dziennikarze szeregu redakcji bez sprawdzenia informację tę powielili.

Kraj, 25 czerwca 2010

From Wyborowa with Love

Wyborowa rozpoczyna nową globalną kampanię "From Poland with Love" autorstwa agencji Virtue. Jej elementy zobaczymy także w Polsce.

Kraj, 25 maja 2010

Gin Lubuski chce dotrzeć do młodszych

Aby to osiągnąć, producent wprowadził i będzie wspierał napoje ready-to-drink tej marki.

Kraj, 17 maja 2010

Grant's chce być numerem dwa

Marka whisky z portfolio CEDC jest wspierana kampanią, która jest początkiem długofalowych działań opartych na ważnym insighcie konsumenckim.

Przetargi, 25 marca 2010

Adv.pl zdobyła internetowy budżet marki Malibu

Adv.pl wygrała przetarg na obsługę działań interaktywnych marki Malibu z portfolio Wyborowej SA (o przetargu pisaliśmy w DS "MMP" z...