M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wyborowa (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 18 listopada 2015

Adam Smereczyński przechodzi do 180hb + Jung v. Matt

Wcześniej związany był równolegle z Scholz & Friends i Fat Baby.

Kraj, 15 grudnia 2014

Wódka Wyborowa chce skorzystać na dobrej passie polskich jabłek

Francuzi w Pernod Ricard dostrzegli potencjał w polskim sadownictwie.

Przetargi, 3 września 2014

Agencja IQ Marketing obsłuży polskie wódki Pernod Ricard

Producent alkoholi rozstrzygnął przetarg.

Kraj, 26 lutego 2014

Digital One współpracuje z Pernod Ricard Polska

Agencja odpowiada za launch marki Wyborowa w Angoli.

Kraj, 13 lutego 2014

Wyborowa hucznie obchodzi karnawał

Pernod Ricard poszerza portfolio swojego brandu o wariant owocowy.

Kraj, 13 grudnia 2013

Świąteczna Wyborowa

Pernod Ricard Polska rozstrzyga konkurs na wizualizację stoisk promocyjnych.

Kraj, 27 listopada 2013

Wyborowa Gra Miejska według Lowe Warsaw

Gamingowy projekt Wyborowej.

Kraj, 18 września 2013

Wyborowa odświeża komunikację marki

Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk zachwalają Polskę, naszą kulturę, a jednocześnie markę Wyborowa.

Zagranica, 3 września 2013

Dobre wyniki finansowe Pernod Ricard

Grupa odnotowała 6-proc. wzrost organiczny zysku z działalności bieżącej.

Kraj, 3 lipca 2013

Marakuja i arbuz - nowe smaki Wyborowej

Nowe warianty smakowe wódki Wyborowa o 25-proc. zawartości alkoholu będą sprzedawane za 20,99 zł za 0,5 l. Agencja Lowe zrobiła kampanię launchową.

Kraj, 16 maja 2013

Lowe Warsaw dla Wyborowej

"Wchodzisz w to?" pod takim hasłem wystartowała nowa kampania wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska).

Kraj, 15 stycznia 2013

Trzy marki Pernod Ricard już mogą używać godła "Polska Wódka"

Wyborowa, Luksusowa i Pan Tadeusz spełniają wymogi nowej Ustawy o wyrobie napojów spirytusowych.

Kraj, 21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

Kraj, 17 października 2012

Redmobile z aplikacją You-R-You Pernod Ricard Polska

Tablety wspierają realizację programu konsumenckiego.

Przetargi, 9 października 2012

Tribal DDB wygrywa obsługę Maximusa

Agencja zajmie się działaniami interactive.

Kraj, 17 września 2012

Pernod Ricard uruchamia kompleksowy program konsumencki dla dziewięciu swoich marek

Jego celem jest nawiązanie długoterminowych relacji z konsumentami poprzez komunikację one-to-one.

Kraj, 21 sierpnia 2012

Christian Seel dyrektorem marketingu Pernod Ricard Polska

Właściciel m.in. marek Wyborowa i Ballantine's ma nowego menedżera.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Z Polfarmeksu do Kimberly Clark

Piotr Rusak odpowiada za kategorię produktów dla dzieci.

Kraj, 2 lipca 2012

Focus Advantage zaangażowany w relaunch Maximusa

Agencja przygotowała adaptację kampanii.

Kraj, 20 czerwca 2012

Nowa odsłona Maximusa

Wódka z portfolio Brown-Forman debiutuje z nową butelką i kampanią.

Kraj, 1 czerwca 2012

Wyborowa chce zdominować rynek premium

Marketer na wsparcie marketingowe odświeżonej marki wyda najwięcej od poprzedniego relaunchu w 2005 r.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Przetargi, 28 marca 2012

Lowe GGK z nowymi klientami

Castorama, Wyborowa, Knorr i Hit to najnowsze przetargowe sukcesy agencji.

Kraj, 15 marca 2012

CEDC potwierdza negocjacje z Russian Standard

Jeśli firmy osiągną porozumienie, jeden z największych producentów wódki w Rosji uzyska ponad jedną czwartą udziałów w CEDC i wpływ na zarządzanie spółką.

Przetargi, 7 marca 2012

Wieden + Kennedy wygrywa przetarg Maximusa

Marka z portfolio Brown-Forman będzie miała nową kampanię.

Kraj, 15 lutego 2012

Brown-Forman szuka agencji dla Maximusa

Marka wódki ma poszerzyć dystrybucję poza Polskę i otrzymać wsparcie.

Kraj, 10 lutego 2012

Adv.pl pracuje dla marki Jameson

Agencja stworzy strategię obecności marki w social mediach.

Kraj, 23 listopada 2011

Sobieski wprowadza dwie nowe marki

Marketer wprowadza równolegle aż dwie nowe marki w różnych segmentach cenowych.

Kraj, 15 listopada 2011

Maximus Vodka może otrzymać wsparcie

Po niedawnym przejęciu marki przez Brown-Forman firma rozważa nowe scenariusze.

Kraj, 14 listopada 2011

Smirnoff Black chce być numerem dwa

Zaostrza się rywalizacja o wysokomarżowy segment wódek premium imports.

Kraj, 13 października 2011

Guillaume Girard-Reyde prezesem Pernod Ricard Polska

Nowy menedżer stanął na czele polskiego biura koncernu; awans Victora Jereza.

Kraj, 5 października 2011

Wyborowa wydziela spółkę odpowiedzialną za marketing i sprzedaż

Polski oddział Pernod Ricard dostosowuje się do międzynarodowych struktur firmy.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Mariusz Pełechaty social media managerem w Adv.pl

Od roku w agencji był specjalistą ds. mediów społecznościowych.

Zagranica, 5 sierpnia 2011

Wyborowa pod pieczą Euro RSCG London

Euro RSCG London zajmie się reklamą wódek Pernod Ricard; poza Absolutem.

Kraj, 26 lipca 2011

Wyborowa podkreśla międzynarodowość marki

Po raz trzeci marka organizuje akcję eventowo-promocyjną "Worldwide Tour".

Kraj, 25 lipca 2011

Robert Witkowski dyr. kreatywnym Momentum Worldwide

Do agencji przeszedł z Change Integrated.

Kraj, 12 lipca 2011

Weselna platforma Pana Tadeusza

Marka z portfolio Wyborowej SA pozycjonuje się jako trunek do celebracji wielkich okazji.

Kraj, 4 lipca 2011

Wyborowa będzie wzmacniać pozycję w whisky

Marki importowane mają być jednym z priorytetów marktera.

Przetargi, 30 czerwca 2011

Hypermedia Isobar wygrała przetarg Wyborowej

Agencja przygotuje serwis korporacyjny części dystrybucyjnej Wyborowa SA.

Kraj, 13 czerwca 2011

Menedżerowie Tippingpoint chcą opatentować technikę produkcji wódki

Produkt wytwarzany tą techniką ma być smaczniejszy niż wódki powszechnie dostępne w sprzedaży i ma otwierać nowe możliwości w komunikacji z konsumentami.

Kraj, 17 maja 2011

S&F Warszawa zwiększa zespół

Wzmocniony client service, design i new business.

Kraj, 21 kwietnia 2011

Wyborowa rozdaje

Marka wódki podkreśla międzynarodowy charakter i rozdaje karty przedpłacone.

Zagranica, 25 marca 2011

Globalny przetarg Pernod Ricard

Marketer szuka jednej agencji do obsługi portfolio wódek.

Kraj, 15 marca 2011

Leszczyńska w marketingu Polfy Kutno

Agnieszka Leszczyńska, była marketing manager w Wyborowej, teraz w firmie farmaceutycznej.

Przetargi, 18 lutego 2011

Agencja dla Wyborowej

Wyborowa SA szuka agencji dla flagowej marki.

Kraj, 10 lutego 2011

Agnieszka Turowska w BTL Point Group

Objęła stanowisko account managera. 

Kraj, 3 lutego 2011

Absolut chce zdominować segment premium imports

W portfolio Wyborowej SA będzie miejsce i na Absolut, i na markę Wyborowa - mówi Victor Jerez, CEO Wyborowej.

Kraj, 27 grudnia 2010

Agnieszka Leszczyńska odchodzi z Wyborowej SA

W dziale marketingu pracowała jako marketing manager marki wódki Wyborowa.

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.