M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wydawnictwo Naukowe PWN (firma)"

Kraj, 10 sierpnia 2012

Większy zespół agencji Opcom

Wzmocniono client service i kreację.

Kraj, 27 lipca 2010

Dorota Okurowska account directorem w CAM Media

Nowa szefowa działu Creative Works przeszła z Wundermana.

Kraj, 11 maja 2010

Z PWN do Egmontu

Beata Lewandowska-Kaftan zamiast Mariusza Czapnika w Egmoncie.

Kraj, 11 maja 2007

Dorota Okurowska account managerem w Wundermanie

Dorota Okurowska objęła stanowisko account managera w agencji Wunderman. Ostatnio była związana z agencją reklamową Locomotiva. Pracowała m.in. nad projektami...

Kraj, 22 listopada 2006

"Polityka" z nowym cyklicznym dodatkiem redakcyjnym "Pomocnikiem psychologicznym"

Tygodnik "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) rozpoczyna wydawanie "Pomocnika psychologicznego", nowego, cyklicznego, bezpłatnego dodatku redakcyjnego. Będzie się ukazywał co trzy miesiące....

Kraj, 19 września 2006

"Gazeta Wyborcza" rusza z kolejną kolekcją wydawniczą

Dziennik "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) od przyszłego czwartku rozpocznie publikację nowej kolekcji wydawniczej będącej częścią cyklu Biblioteka "Gazety Wyborczej". Będzie...

Kraj, 14 września 2006

Encyklopedia "Gazety Wyborczej" w komplecie za 740 zł

Encyklopedia "Gazety Wyborczej", która ukazywała się w cyklu tygodniowym od stycznia do marca ub.r., będzie od tego piątku dostępna we...

Kraj, 30 stycznia 2006

AMS wspiera wydanie książki o plakacie reklamowym

Na początku lutego br. ukaże się polska edycja książki Davida Bernsteina pt. "Billboard. Reklama otwartej przestrzeni". Inicjatorem wydania jej w...

Kraj, 4 stycznia 2005

"Wyborcza" z encyklopedią co środa, nową kolekcję wspiera kampania

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpocznie nową książkową serię wydawniczą. Co środę, od 12 stycznia br., przez 19 tygodni, do dziennika...

Kraj, 17 września 2004

Robert Pstrokoński dyr. zarządzającym nowego pionu w Point Group

Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika dla studentów "Dlaczego" i bezpłatnego miesięcznika "Point Warsaw", stworzyła nowy pion ds. wydawnictw...

Kraj, 20 maja 2004

Wydawnictwo Naukowe PWN wspiera sprzedaż nowego słownika w internecie i prasie

Wydawnictwo Naukowe PWN (PWN) rozpoczęło kampanię reklamową "Wielkiego słownika polsko-angielskiego PWN-Oxford". To jeden z największych w tym wydawnictwie projektów wydawniczych...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Zebra przygotowała kolejną kampanię reklamową dla PWN

W kwietniu br. ruszyła kolejna kampania reklamowa Wydawnictwa PWN przygotowana przez agencję reklamową Zebra. Tym razem promuje ona następne ważne...