M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Wydawnictwo Przekrój (firma)"

Kraj, 4 lipca 2012

Wymiana w zarządzie Presspubliki

Wydawca "Rzeczpospolitej" ma nowego wiceprezesa.

Kraj, 1 czerwca 2011

Były szef biura reklamy Wydawnictwa Przekrój w Gigaboardzie

Grzegorz Wilczek został dyrektorem sprzedaży w firmie reklamy out-of-home. Do zespołu dołączył również Mariusz Twardowski jako new business manager.

Kraj, 13 maja 2011

"Przekrój" wraca do Krakowa

Do stolicy Małopolski przeniesie się też drugi tytuł z portfolio wydawnictwa - "Sukces".

Kraj, 12 maja 2011

"Przekrój" reklamuje się w sieci

Przy kampanii serwisu Przekroj.pl i aplikacji "Przekroju" na iPada wydawnictwo współpracowało z Brand Value.

Kraj, 25 marca 2011

Treści w Przekroj.pl tylko za opłatą

Wydawnictwo Przekrój wystartowało z płatnym serwisem internetowym łączącym marki tygodnika "Przekrój" i miesięcznika "Sukces".

Kraj, 28 lutego 2011

"Przekrój" i "Sukces" z jedną redakcją

Wydawnictwo Przekrój łączy redakcje swoich magazynów, tnie ich objętość i przygotowuje launch nowej platformy internetowej.

Kraj, 23 listopada 2010

Glossy Media tworzy pakiet premium

Sieć powiększa ofertę i tworzy nowy pakiet dla produktów premium.

Artykuły weekendowe, 24 września 2010

"Przekrój" na przekór rynkowi

Tygodnik wraca do korzeni, podczas gdy konkurencja szuka nowych rozwiązań. Hubert Żyżkowski, kierownik ds. marketingu i PR w Mediach Regionalnych, podsumowuje zmiany, jakie zaszły w tygodniku.

Kraj, 21 września 2010

"Przekrój" rusza z kampanią za 2 mln zł

Wydawnictwo Przekrój rozpoczyna działania reklamowe związane z relaunchem tygodnika.

Kraj, 31 marca 2010

Stanisławczyk ostatecznie rozstaje się z "Sukcesem"

Barbara Stanisławczyk nie będzie dalej współpracowała z wydawcą magazynu "Sukces", Wydawnictwem Przekrój. Obecnie przygotowuje ostatni, majowy numer, a następnie na...

Przetargi, 31 marca 2010

Doświadczenie internetowe zadecydowało o wygranej Okraja na layout "Przekroju"

Wydawnictwo Przekrój wybrało propozycję Michaela Okraja z berlińskiego studia graficznego Designerdeutsch, które przygotuje nowy layout tygodnika. Jak tłumaczy Artur Rumianek,...

Przetargi, 26 marca 2010

Potrzebna firma do redesignu "Przekroju"

Wydawnictwo Przekrój prowadzi konkurs na firmę, która przygotuje nowy layout "Przekroju". W ścisłym finale znalazły się cztery firmy, w tym...

Kraj, 18 lutego 2010

"Przekrój" stawia na produkt, gala Fenomenów w Krakowie

Wydawnictwo Przekrój w pierwszej połowie tego roku zamierza skoncentrować się na produktowej promocji tygodnika "Przekrój". Będzie ona prowadzona kolejno w...

Kraj, 21 sierpnia 2001

EDIPRESSE POLSKA SA PRZEJMUJE "PRZEKRÓJ"

Umowa między Edipresse Polska a Media Projektem, dotycząca przejęcia krakowskiego pisma "Przekrój", zacznie obowiązywać od 1 września br. Jej przedmiotem...

Kraj, 14 sierpnia 2001

EDIPRESSE POLSKA BLISKIE PRZEJĘCIA "PRZEKROJU"

Edipresse Polska prowadzi negocjacje w sprawie zakupu tygodnika "Przekrój". Zbigniew Napierała, prezes Edipresse Polska, ma nadzieję, że rozmowy zakończą się...