Będzie odpowiadać za treści w miesięczniku "Zwierciadło" i wydaniach specjalnych "Fit & Beauty".
Awans w strukturach grupy.
Wydawnictwo połączyło dział reklamy i marketingu oraz zatrudniło trzy nowe osoby.
Odpowiadać będzie i za sam miesięcznik, i za wydania specjalne pisma.
Wydawca wzmocnił zespół biura reklamy.
O 2 pkt proc. wzrosły udziały w rozpowszechnianiu płatnym wydawcy w I kwartale br.
Wydawca zatrudnił dwóch nowych specjalistów.
Wydawnictwo Zwierciadło ma nowego szefa komunikacji.
Wydawca m.in. "Zwierciadła" zatrudnił specjalistę z zespołu reklamowego G+J.
Były szef multimediów G+J po krótkiej przerwie dołączył do Wydawnictwa Zwierciadło.
Po ponad pół roku współpracy z PMPG Jerzy Szulwic obejmuje nowe obowiązki w grupie.
Wydawca "Zwierciadła" i "Sensu" ma nowego szefa promocji i komunikacji.
Wydawca ma nowego sales executive.
Po kilku latach pracy w branży księgarskiej zajmie się tą kategorią w wydawnictwie prasowym.
Były szef Wydawnictwa Zwierciadło i menedżer odpowiedzialny za wprowadzenie do Polski Subwaya dołączyli do rady nadzorczej AWR "Wprost".
Katarzyna Kosek została dyrektorem ds. promocji i PR Wydawnictwa Zwierciadło.
Wydawnictwo opuszcza Małgorzata Lipińska.
Była szefowa BR G+J pokieruje działem sprzedaży Wydawnictwa Zwierciadło.
Po kilku tygodniach od objęcia stanowiska szefa biura reklamy Ewa Kozłowska wprowadza zmiany w jego strukturze i zatrudnia byłą szefową reklamy "Zwierciadła".
Jerzy Szulwic przestał pełnić funkcję prezesa zarządu.
Wydawca uzasadnia zamknięcie magazynu brakiem perspektyw rozwoju w tym segmencie wydawniczym.
W dziale książek zastąpiła Zuzannę Jankowską.
Została menedżerem ds. kluczowych klientów.
W nowej odsłonie dziennik chce poszerzyć zakres odbiorców. Zamierza też podwyższyć cenę egzemplarzową. O zmianach w tytule wydawca poinformuje w kampanii reklamowej.
Trzy nowe osoby w dziale promocji i PR.
Motoryzacyjny miesięcznik będzie miał nowego naczelnego. Jarosław Maznas skupia się na telewizji.
Wydawca pism dla dzieci ma nowego redaktora naczelnego dla całego wydawnictwa.
Dotychczasowa p.o. redaktor naczelna Anna Bimer będzie piastować stanowisko zastępcy.
Po awansie jest też członkiem zarządu spółki custom publishing Novimedia.
Najmłodszy tytuł Wydawnictwa Zwierciadło ma nowego dyrektora artystycznego.
Tytuły wydawnictwa będą pod opieką nowego dyrektora kreatywnego.
Po redaktor naczelnej magazyn opuszcza jej zastępczyni - Anna Malanowska.
Miesięcznik przechodzi pod stery Anny Bimer.
Z ponad 65-proc. pakietem akcji Kino Polska jest już większościowym udziałowcem portalu filmowego.
Po kilku latach pracy w G+J teraz zajmie się koordynacją wszystkich działów reklamy wydawnictwa.
Specjalne nakręcony film i promocja w wyszukiwarkach to tegoroczne plany promocyjne dla serwisu magazynu "Zwierciadło".
Sieć powiększa ofertę i tworzy nowy pakiet dla produktów premium.
Wydawca m.in. magazynu "Zwierciadło" stał się właścicielem firmy custom publishing Novimedia.
Serwis ma oferować kontent z zakresu psychologii i rozwoju osobistego.
Według nieoficjalnych danych pierwszy numer magazynu rozszedł się w ponad 40 tys. egz.
Magazyny "Zwierciadło" i "Sens" mają nowego dyrektora artystycznego.