Rusza wsparcie działu produktów profesjonalnych L’Oréal Polska.
Bank reklamuje brak opłaty rocznej za kartę, bezpłatne powiadomienia SMS oraz ofertę kredytu spłacanego w ratach. Kampanię przygotowały: Springpoint i MediaVest.
Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.
Wydawca zwiększa częstotliwość wydawania "Weranda Country".
Oferta brokera powiększyła się o 14 wydań cyfrowych czasopism Agory i magazynów "Gazety Wyborczej".
Była naczelna "Przekroju" teraz pokieruje zespołem serwisu "Wysokie Obcasy".
Planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat, a kreacją online: 180heartbeats + Jung v. Matt.
Magdalena Rzepnicka odchodzi z wydawnictwa. Z Agory przeszła Marta Gądek.
Tym razem firma wspiera brand Łowicz w kategorii sosów.
Nowa linia gotowych sosów włoskich Łowicza uzupełnia ofertę tej marki w segmencie premium.
Wielokanałowa kampania wspiera poszerzenie portfolio o Kulinarne Inspiracje.
Współtwórczyni sobotniego dodatku do "Gazety Wyborczej" objęła nowe stanowisko.
Szefowa sprzedaży "Wysokich Obcasów" obejmie nową funkcję dyrektora wydawniczego magazynów "Gazety Wyborczej".
W projekcie komunikacyjnym wykorzystano mistrzów latte art.
Duży nacisk w kampanii położono na telewizję i prasę.
Pojawił się nowy preparat na wątrobę.
Marketer przygotował działania komunikacyjne związane ze świętami wielkanocnymi.
Dedykowany serwis WWW przygotowała agencja Mosqi.to.
Tytuł przechodzi z Mediartisu pod skrzydła AVT Korporacja.
Bohaterami dalekozasięgowej kampanii Kamisa są Goździk i Cynamon.
Wystartowała loteryjna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa.
10. edycja konkursu była organizowana w tym roku pod hasłem "Skłodowska-Curie była kobietą!".
Agora reklamuje "Wysokie Obcasy", sobotni magazyn "Gazety Wyborczej".
Sieć powiększa ofertę i tworzy nowy pakiet dla produktów premium.
Elementem podjętych działań komunikacyjnych jest product placement w serialu "Usta, usta" nadawanym przez TVN.
Konkurs "Do pełni smaku" promuje irlandzkie masło Kerrygold.
Agora przygotowuje ekskluzywne wydanie kobiecego dodatku ukazującego się co weekend z „Gazetą Wyborczą”.
Synoptis Pharma, spółka należąca do grupy kapitałowej Torfarm (zmieniającej obecnie nazwę na Neuca), rozpoczyna dystrybucję na rynku aptecznym nowego suplementu...
Maciej Moszczyński przejął kierownictwo nad działem brokerskim Grupy Radiowej Agory. Po reorganizacji dotychczasowy szef działu planowania sprawuje pieczę dodatkowo nad...
"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...