Zadaniem Andrew McKechnie'go będzie prowadzenie wewnętrznej agencji Verizona.
Danone z działaniami przedświątecznymi dla potrzebujących mocy.
Cztery agencje walczą w przetargu o globalny budżet producenta jogurtów.
Agencja wzmacnia dział kreacji i client service.
WPP mianowało dotychczasowego chief creative officera na Europę Środkową i Wschodnią szefem kreacji europejskiej agencji Young & Rubicam.
Menedżer dotychczas odpowiedzialny za obsługę Colgate-Palmolive staje na czele europejskich oddziałów Young & Rubicam.
Brand hero marki zaprasza m.in. do miejskiej gry.
Firma wesprze swój produkt wielokanałową kampanią.
W globalnej kampanii ma być eksponowany komunikat angażujący widzów emocjonalnie.
W rezultacie przetargu agencja Scholz & Friends przejmuje obsługę Grupy Wirtualna Polska od agencji Y&R.
Do zespołu dołącza Wojciech Szpor na stanowisku senior art directora.
Jak wynika z naszych informacji, Kompania Piwowarska wyłoniła trzy agencje, które będą walczyć o budżet marki Tyskie.
Firma podkreśla, że rezultatem prowadzonych działań promocyjnych jest 40-proc. wzrost sprzedaży. Autorem kreacji kampanii jest agencja Y&R (TV) oraz FaceAddicted (internet i social media). Za zakup mediów odpowiada Media Direction.
Twarzą komunikacji pozostaje Sebastian Karpiel-Bułecka.
Profero zostanie pierwszą europejską agencją digital marki. Obsłuży także Bliski Wschód, Izrael i Rosję.
Marketer po raz pierwszy wyłoni w konkursie agencję interaktywną dla rynku europejskiego.
Kerry Keenan, która pracowała już w BBDO czy Saatchi & Saatchi, obejmie stanowisko 30 września.
Kolejny element współpracy reklamowej spółek kontrolowanych przez Zygmunta Solorza-Żaka.
Producent zabawek, firma Lego, ogłosił w Wlk. Brytanii przetarg kreatywny.
Jakość formatów reklamowych ma być podniesiona z uwagi na wygodę klientów.
Na razie jako promocję - do 28 listopada.
Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.
Po siedmiu miesiącach z siedmiu agencji operator wybrał Change Integrated. Koniec siedmioletniej historii Plusa z kabaretem Mumio.
Polkomtel zakończył trwający siedem miesięcy przetarg, w którym brało udział siedem agencji. Czy to koniec formatu z Mumio?
Autorem kreacji kampanii piwa Perła jest agencja reklamowa Raymond z grupy Y&R.
Holding tworzy jedną strukturę do obsługi swojego wieloletniego klienta.
Bartłomiej Walczuk dołączył do działu kreacji agencji.
W trwającym równolegle przetargu na obsługę marki Żywiec wciąż trwają badania konceptów.
Polkomtel zaprosił siedem agencji reklamowych do przetargu na obsługę trzech linii biznesowych.
Marketer rozpoczął realizację konkursu "The Microsoft Advertising Story Awards".
Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski nowymi szefami kreacji w domu postprodukcyjnym.
W listopadzie obsługę ATL wygrała Y&R, agencja z tej samej grupy.
Agencja zatrudniła dwa nowe teamy.
Po odejściu Michała Nowosielskiego ze stanowiska dyr. kreatywnego Y&R trwają spekulacje, kto go zastąpi.
Polski kreatywny znalazł się w jury największego festiwalu reklamowego na Litwie.
Po trzech latach w Y&R Jaime Prieto wraca do sieci Ogilvy.