M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "YouTube (marka)"

Kraj, 25 lutego 2016

Almette z dalszym wsparciem

Hochland Polska wraca z działaniami promocyjnymi dla swojego puszystego serka - kampania potrwa do czerwca.

Kraj, 25 lutego 2016

DecoMorreno wprowadza specjalne opakowania kakao na święta

Marka z portfolio Maspeksu przygotowuje się do Wielkanocy.

Kraj, 24 lutego 2016

Marka Levi’s kontynuuje globalną kampanię pod hasłem "Live in Levi’s"

To już trzecia odsłona światowej kampanii.

Kraj, 23 lutego 2016

Internauci najczęściej spotykają reklamy w Facebooku

Za Facebookiem znalazł się YouTube - wynika z analizy IRCenter.

Przetargi, 10 lutego 2016

Konceptika zajmie się promocją marek Citroën i DS Automobiles

Agencja wygrywa przetarg.

Kraj, 9 lutego 2016

IRCenter sprawdziło stan social mediów w 2015 r.

Ze Snapchata minimum kilka razy w tygodniu korzysta ponad połowa użytkowników (53 proc.), co jest wynikiem lepszym od np. Twittera.

Kraj, 9 lutego 2016

Link4 śpiewa w takt "Yes Sir, I Can Boogie"

Ubezpieczyciel reklamuje nową ofertę autocasco dla bezszkodowych kierowców.

Kraj, 9 lutego 2016

Profi odświeża stronę na wiosnę

Wystartowała nowa strona internetowa producenta dań gotowych i pasztetów, wspierać ją będą konkursy i kampania w internecie.

Kraj, 9 lutego 2016

Lech Poznań z kampanią wizerunkową

Klub chce zaktywizować kibiców przed startem wiosennej rundy (w nadchodzący weekend) rozgrywek Ekstraklasy.

Kraj, 9 lutego 2016

Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions, Platige Image oraz Dobro dla Fundacji Alivia [wideo]

Głównym elementem kampanii jest 60-sek. spot utrzymany w estetyce trailera gry komputerowej.

Kraj, 8 lutego 2016

Sylwia Chada będzie współzarządzać studiem Epic Makers

Jako dyrektor biznesu Chada zajmie się przede wszystkim realizacją budżetu firmy.

Zagranica, 5 lutego 2016

Uber rozmawia z agencjami w Wielkiej Brytanii

Firma rozważa rozdysponowanie swojego budżetu kreatywnego na Wyspach.

Kraj, 5 lutego 2016

Winiary w akcji z vlogerem

Marka z portfolio Nestle kontynuuje działania w ramach programu "Żyj smacznie i zdrowo".

Kraj, 1 lutego 2016

ZenithOptimedia Group wygrywa YouTube Challenge

Konkurs dla domów mediowych wygrała kampania wspierająca wprowadzenie na rynek pralki Electrolux UltraCare Eco.

Kraj, 29 stycznia 2016

Visa szeroko reklamuje swój program lojalnościowo-rabatowy Visa Oferty

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 28 stycznia 2016

Sony reklamuje Xperię w social mediach

Marketer startuje z walentynkową kampanią.

Kraj, 27 stycznia 2016

Agencje z Dentsu wspierają premierę filmu "Zjawa"

W kampanię zaangażowane są: Vizeum, Posterscope i Isobar Polska.

Kraj, 25 stycznia 2016

Nastolatkowie oglądają YouTube przez kilka godzin każdego dnia

Firma Ericsson zbadała jak młodzi, w wieku 16-19 lat, korzystają z największego w internecie serwisu wideo.

Kraj, 25 stycznia 2016

Fox wspiera premierę nowego sezonu "Z Archiwum X"

Działania promocyjne obejmują radio, telewizję i internet.

Kraj, 21 stycznia 2016

Jaś Fasola reklamuje Snickersa [wideo]

Aktor Rowan Atkinson zagrał w nowej reklamie marki.

Kraj, 21 stycznia 2016

Intel z kampanią z udziałem artystów

Nowa kampania ma akcentować nie tylko osiągnięcia technologiczne, ale również ich sprzężenie z ludzkimi emocjami.

Kraj, 19 stycznia 2016

Vifon rusza z kampanią

Tan-Viet International z promocją szybkich zup. Za przygotowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy Havas.

Kraj, 19 stycznia 2016

PKP Intercity ma 200 Złotych Pociągów

Kolejowy przewoźnik wykorzystał reklamowo sprawę "złotego pociągu" z Wałbrzycha. Za przygotowanie kreacji do kampanii odpowiedzialna jest agencja PZL oraz agencja interaktywna Kore.

Kraj, 18 stycznia 2016

Zott wprowadza produkt z myślą o śniadaniu

Jogobella poszerza portfolio o wariant Jogobella Breakfast z chrupiącymi dodatkami.

Kraj, 13 stycznia 2016

NC+ promuje aplikację NC+ Go

Bohaterem kampanii jest aktor Adam Ferency.

Kraj, 12 stycznia 2016

Rusza największa "Akademia smaku" marki Bosch

Realizacją wielokanałowej kampanii zajmują się agencja Insignia, OMD, Mozaic i TVP.

Kraj, 11 stycznia 2016

Startuje pierwsza ogólnopolska kampania sieci Costa Coffee

W tle słyszymy przebój Paula McCartneya, a kampania podkreśla, że marka pochodzi "z serca Londynu".

Kraj, 7 stycznia 2016

OMD przygląda się vlogerom

Według badania domu mediowego dynamicznie rośnie odsetek internautów prawidłowo definiujących vlogerów, ale polskie kanały z wideo blogami oglądamy na poziomie porównywalnym z zeszłym rokiem.

Kraj, 22 grudnia 2015

Aegon rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Trzy filmy reklamowe będą emitowane w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kraj, 22 grudnia 2015

Carlsberg podsumowuje kampanię "Weź mnie w obroty"

Dobiegła końca druga edycja kampanii namawiającej do wybierania butelek zwrotnych.

Kraj, 21 grudnia 2015

PGE w klimacie "Gwiezdnych wojen" [wideo]

Nową kampanię realizują K2 i ZOG.

Kraj, 18 grudnia 2015

Sferis i Samsung na święta [wideo]

Dzięki animowanej formie reklama ma wyróżnić się w świątecznym natłoku. Za projekt odpowiadają: Mediacore, 23Heroes, F25 oraz Chimney.

Kraj, 17 grudnia 2015

Lubię To - Linked by Isobar realizuje kampanię dla Opla

W niestandardowej aktywacji udział wziął Łukasz Jakóbiak, autor "20m2 Łukasza".

Kraj, 14 grudnia 2015

Samsung nie zapłaci 2,3 mln zł kary za rzekome podszywanie się pod rządową kampanię cyfrowej TV

Po 2,5 roku procesów UOKiK ostatecznie przegrał w sądzie.

Kraj, 8 grudnia 2015

Gwiazdy disco polo kolędują w Vox FM

Do projektu muzycznego "To święta!" stacja zaprosiła wokalistów muzyki disco polo.

Kraj, 4 grudnia 2015

Sotrender włącza do oferty analizę Instagrama

To kolejna platforma społecznościowa monitorowana przez tę firmę.

Kraj, 3 grudnia 2015

Scholz & Friends Warszawa z nową kampanią dla PGE [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.

Zagranica, 2 grudnia 2015

Edeka z kampanią świąteczną poruszającą sumienia

Staruszek w spocie oszukuje swoje dzieci, że umarł - to jedyny sposób na zgromadzenie dzieci i wnuków przy jednym stole.

Kraj, 1 grudnia 2015

Nescafe z kampanią kawy Gold Blend Barista Style

Działania obejmą głównie internet i kino. Za kreację odpowiada agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Zagranica, 25 listopada 2015

Burberry robi z klientów butiku gwiazdy swojej kampanii

Dzięki współpracy z Google klienci butiku mogą stać się "ruchomymi" bohaterami kampanii Burberry.

Kraj, 24 listopada 2015

Milka startuje ze świątecznymi działaniami promocyjnymi

Mondelez w tym roku kontynuuje współpracę ze Szlachetną Paczką. Głównym podmiotem odpowiadającym za komunikację jest agencja SMG we współpracy z producentem.

Kraj, 24 listopada 2015

Agnieszka Gos w zespole Epic Makers

Sieć partnerska YouTube zatrudnia head of music.

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Kraj, 18 listopada 2015

Graphite z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej

Grupa Topex promuje markę swoich elektronarzędzi po raz drugi w tym roku.

Kraj, 17 listopada 2015

Rusza świąteczna kampania NC+ [wideo]

Za kreacje odpowiada agencja 2012.

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 16 listopada 2015

Opel: nowa Astra "drażni" klasę wyższą

Działania reklamowe obejmują telewizję, online, outdoor oraz kino. Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, 180heartbeats, Carat, Posterscope oraz Amnet.

Kraj, 13 listopada 2015

Katarzyna Bujakiewicz zaczyna gotować z marką Bakalland

Ambasadorka marki występuje w nowej roli.

Kraj, 12 listopada 2015

Payback i BP we wspólnej kampanii

Kampania zachęca do zbierania punktów na stacjach BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube. Za projekt odpowiadają m.in. agencja Kineskop (kreacja), dom produkcyjny High Noon (produkcja) i Performance Media (internet).

Kraj, 12 listopada 2015

Carat prowadzi kampanię dla Lego Duplo

Działania kontentowe wspierane są również w mediach ATL i internecie.