M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "YouTube (marka)"

Zagranica, 23 kwietnia 2018

Mattel będzie mieć nowego CEO

Firmą produkującą zabawki i gry pokieruje Ynon Kreiz, dotychczasowy szef Maker Studios, dostawcy treści dla YouTube.

Kraj, 18 kwietnia 2018

Interia w ciągu roku zyskała ponad 1,5 mln użytkowników

Pozostałe krajowe portale traciły użytkowników.

Zagranica, 20 marca 2018

Nike wycofuje najnowszą kampanię z YouTube'a

W kampanii "Nothing beats a Londoner" Nike użyło skrótu "LDNR", który w 2015 r. zarejestrowała inna marka odzieży sportowej.

Zagranica, 23 lutego 2018

Nowa odsłona kampanii O2 "Follow The Rabbit"

Premiera telewizyjna dwuminutowego spotu z muzyką Chemical Brothers odbyła się 21 lutego podczas transmisji gali Brit Awards na O2 Arena w Londynie.

Kraj, 20 lutego 2018

Polski Reprise międzynarodowym hubem Lego

Warszawski oddział agencji będzie hubem firmy Lego w zakresie obsługi searchowej oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube.

Kraj, 16 lutego 2018

"Murator" z dodatkiem o smogu wsparty kampanią

Spoty reklamowe emitowane będą na antenach prawie 50 stacji.

Kraj, 26 stycznia 2018

Spot Męskiego Grania królował na YouTube w 2017 r.

Na podium YouTube Ads Leaderboard 2017 znalazły się jeszcze produkcje Play i ING Banku Śląskiego.

Kraj, 26 stycznia 2018

MBank gwarantuje konto za 0 zł [wideo]

Nowa kampania będzie prowadzona głównie w TV i internecie.

Kraj, 25 stycznia 2018

"KOstyra SE" po dwóch miesiącach od startu ma 19 tys. subskrypcji

Celem na 2018 r. jest 100 tys. subskrypcji.

Kraj, 22 stycznia 2018

YouTube zmienia zasady współpracy z twórcami komercyjnymi

Aby możliwa była monetyzacja kanału, musi być on oglądany przez 4 tys. godzin w ciągu ostatnich 12 miesięcy i mieć przynajmniej 1 tys. subskrybentów.

Zagranica, 18 stycznia 2018

YouTube powierzy ludziom sprawdzanie polecanych treści wideo

Chodzi o materiały ze znakiem Google Preferred, w których reklamowanie się jest droższe.

Zagranica, 12 stycznia 2018

Niemcy: Facebook, YouTube i Twitter prawnie odpowiedzialne za treści dostępne online

Na mocy prawa obowiązującego w Niemczech od 1 stycznia br. firmy technologiczne muszą same dbać o usuwanie obraźliwych i rasistowskich treści.

Kraj, 10 stycznia 2018

Otodom wraca z kampanią z zeszłego roku [wideo]

Działania wizerunkowe będą prowadzone przez dwa miesiące.

Kraj, 10 stycznia 2018

TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na kanałach własnych na YouTube

Reklama w kanałach TVN na tej platformie ma stanowić w 2018 r. jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy.

Przetargi, 9 stycznia 2018

TalentMedia wygrywa budżet Avonu na bułgarskim rynku

Sieć będzie odpowiedzialna za działania dla marki Avon na YouTube.

Kraj, 19 grudnia 2017

Empik zadowolony z wyników świątecznej kampanii

W ciągu miesiąca 2-minutowy film obejrzano na YouTube ponad 4 mln razy, a na Facebooku ponad 700 tys. razy.

Kraj, 12 grudnia 2017

3M promuje markę Command [wideo]

Głównym punktem kampanii jest billboard sponsorski. Media zaplanował i kupił dom mediowy Codemedia.

Kraj, 4 grudnia 2017

DaWanda podkreśla trend handmade w kampanii [wideo]

Działania potrwają do 20 grudnia.

Kraj, 29 listopada 2017

Codemedia realizuje kampanię dla marki Neo Tools [wideo]

Kreację przygotowała agencja IQFM.

Kraj, 29 listopada 2017

Ponad 7,3 mln osób obejrzało w ciągu tygodnia reklamę Huawei z Lewandowskim

To liczba wyświetleń spotu tylko na firmowym kanale YouTube.

Zagranica, 29 listopada 2017

M&C Saatchi odpowie za globalne pozycjonowanie Japanese Airlines

W Europie, Stanach i Azji linie lotnicze chcą się wyróżnić.

Kraj, 29 listopada 2017

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.

Zagranica, 27 listopada 2017

YouTube po raz kolejny zraża reklamodawców

Reklamy pojawiły się przed filmami, które wzbudzały zainteresowanie pedofilów.

Kraj, 21 listopada 2017

Agencja Bardzo zrealizowała także tegoroczną świąteczną kampanię Allegro

W produkcję zaangażowanych było 160 osób.

Kraj, 17 listopada 2017

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Kraj, 16 listopada 2017

Codemedia promuje produkty Laboratoire Dermatologique Bioderma

Ruszyła nowa kampania promująca dermokosmetyki z linii Atoderm.

Kraj, 16 listopada 2017

Seat Polska debiutuje w Instagramie

Firma rozszerza współpracę z agencją FaceAddicted.

Kraj, 15 listopada 2017

Milka poleca się przed świętami

Startuje akcja marki Mondeleza pod hasłem: "Odkryj magię oczekiwania na święta".

Kraj, 8 listopada 2017

Grey Group Poland z interaktywnym klipem dla mBanku

Agencja w kampanii wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy.

Kraj, 3 listopada 2017

Mindshare realizuje kampanię serialu National Geographic

Działania dotyczą nowego serialu "Długa droga do domu".

Przetargi, 27 października 2017

TalentMedia wprowadza na polski rynek markę Hatchimals

Polska agencja autorem kampanii kanadyjskiego producenta zabawek - firmy SpinMaster.

Przetargi, 24 października 2017

WebTalk wygrał przetarg na obsługę InPostu

Agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii socialmediowej.

Kraj, 23 października 2017

MullenLowe z akcją dla Ballantine's

Startuje "Kropla prawdy" - serial internetowy.

Kraj, 11 października 2017

Szef Kino Polska: TV może przegrać z internetem

Bogusław Kisielewski twierdzi, że w 2017 r. w Polsce po raz pierwszy w historii spadła liczba widzów TV na rzecz użytkowników internetu.

Kraj, 4 października 2017

Rusza kampania A&D Pharma Poland [wideo]

Działania będą prowadzone głównie w TV i internecie.

Kraj, 3 października 2017

Chimney Poland dla Muzeum Narodowego w Warszawie [wideo]

Autorem kreacji i reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski.

Kraj, 3 października 2017

Marka Zagrodowy z nową kampanią w TV

Marka drobiu promuje się hasłem "Oryginał jest tylko jeden".

Kraj, 27 września 2017

Brodka, Gortat i Marek Kamiński we wspólnej kampanii promującej muzeum

Muzeum Narodowe wystartowało z kampanią.

Kraj, 21 września 2017

Melting Pot Brand Consulting ma nowego klienta

Agencja obsłuży Kitchen Casting - kanał internetowy dla miłośników gotowania.

Kraj, 21 września 2017

Google zwraca uwagę na problem szybkości ładowania stron mobilnych

Firma rusza z inicjatywą "Speed Up Week".

Kraj, 21 września 2017

Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Kraj, 21 września 2017

"Viva!" promuje się filmem w technologii VR

Wirtualna produkcja dostępna będzie na kanale YouTube magazynu.

Kraj, 20 września 2017

Deloitte Digital: reklamy wideo online coraz ważniejsze

Przewagę zyskuje konsumpcja wideo na urządzeniach mobile.

Kraj, 20 września 2017

Nowe linie maseczek Lirene

Wejście na półki wesprze komunikacja w social mediach i konkurs.

Zagranica, 19 września 2017

Google uruchamia mobilną aplikację płatniczą w Indiach

W ub. roku indyjski rząd wycofał z obiegu 86 proc. gotówki w imię walki z korupcją i "szarą strefą", co spowodowało znaczący wzrost zainteresowania takimi aplikacjami.

Przetargi, 18 września 2017

Focus Media Group pracuje dla Mercedes-Benz Polska

Agencja wygrała przetarg na social media.

Kraj, 18 września 2017

Badanie UM: polscy internauci są tradycjonalistami

Dom mediowy zaprezentował wyniki badania Wave 9, Polacy w stosunku do świata ponadprzeciętnie są przywiązani do Facebooka i YouTube, a mało korzystają z Instagrama i serwisów subskrypcyjnych.

Kraj, 14 września 2017

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.

Kraj, 13 września 2017

Bank Millennium reklamuje swoją aplikację zakupową Goodie

Kampania wizerunkowa w internecie.

Kraj, 12 września 2017

Eurobank z kampanią reklamową kont osobistych

Bank kusi zwrotem do 720 zł rocznie. Startuje z kampanią autorstwa agencji GPD, Propeller i Starcom.