M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "YouTube (marka)"

Kraj, 14 grudnia 2015

Samsung nie zapłaci 2,3 mln zł kary za rzekome podszywanie się pod rządową kampanię cyfrowej TV

Po 2,5 roku procesów UOKiK ostatecznie przegrał w sądzie.

Kraj, 8 grudnia 2015

Gwiazdy disco polo kolędują w Vox FM

Do projektu muzycznego "To święta!" stacja zaprosiła wokalistów muzyki disco polo.

Kraj, 4 grudnia 2015

Sotrender włącza do oferty analizę Instagrama

To kolejna platforma społecznościowa monitorowana przez tę firmę.

Kraj, 3 grudnia 2015

Scholz & Friends Warszawa z nową kampanią dla PGE [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.

Zagranica, 2 grudnia 2015

Edeka z kampanią świąteczną poruszającą sumienia

Staruszek w spocie oszukuje swoje dzieci, że umarł - to jedyny sposób na zgromadzenie dzieci i wnuków przy jednym stole.

Kraj, 1 grudnia 2015

Nescafe z kampanią kawy Gold Blend Barista Style

Działania obejmą głównie internet i kino. Za kreację odpowiada agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Zagranica, 25 listopada 2015

Burberry robi z klientów butiku gwiazdy swojej kampanii

Dzięki współpracy z Google klienci butiku mogą stać się "ruchomymi" bohaterami kampanii Burberry.

Kraj, 24 listopada 2015

Milka startuje ze świątecznymi działaniami promocyjnymi

Mondelez w tym roku kontynuuje współpracę ze Szlachetną Paczką. Głównym podmiotem odpowiadającym za komunikację jest agencja SMG we współpracy z producentem.

Kraj, 24 listopada 2015

Agnieszka Gos w zespole Epic Makers

Sieć partnerska YouTube zatrudnia head of music.

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Kraj, 18 listopada 2015

Graphite z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej

Grupa Topex promuje markę swoich elektronarzędzi po raz drugi w tym roku.

Kraj, 17 listopada 2015

Rusza świąteczna kampania NC+ [wideo]

Za kreacje odpowiada agencja 2012.

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 16 listopada 2015

Opel: nowa Astra "drażni" klasę wyższą

Działania reklamowe obejmują telewizję, online, outdoor oraz kino. Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, 180heartbeats, Carat, Posterscope oraz Amnet.

Kraj, 13 listopada 2015

Katarzyna Bujakiewicz zaczyna gotować z marką Bakalland

Ambasadorka marki występuje w nowej roli.

Kraj, 12 listopada 2015

Payback i BP we wspólnej kampanii

Kampania zachęca do zbierania punktów na stacjach BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube. Za projekt odpowiadają m.in. agencja Kineskop (kreacja), dom produkcyjny High Noon (produkcja) i Performance Media (internet).

Kraj, 12 listopada 2015

Carat prowadzi kampanię dla Lego Duplo

Działania kontentowe wspierane są również w mediach ATL i internecie.

Kraj, 10 listopada 2015

BGŻ BNP Paribas rusza ze świąteczną kampanią

Bank promuje kredyt gotówkowy, który daje możliwość uzyskania zwrotu 20 proc. zapłaconych odsetek. Kampanii towarzyszą nietypowe działania marketingowe.

Zagranica, 10 listopada 2015

Alibaba za ok. 3,7 mld dolarów kupił chiński YouTube

Chiński serwis o nazwie Youku Tudou może pochwalić się ponad 500 milionami unikalnych użytkowników miesięcznie.

Kraj, 4 listopada 2015

Coca-Cola gotowa do świąt

Producent popularnego napoju przygotował przedświąteczną odsłonę kampanii "Podaruj radość".

Zagranica, 4 listopada 2015

Plejada gwiazd w świątecznej kampanii Burberry

Do Romeo Beckhama dołączają Naomi Campbell i Elton John.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 4 listopada 2015

Szósty sezon "Współczesnej rodziny" ze wsparciem

Kanał Fox Comedy rozpoczyna kampanię promującą premierę kolejnego sezonu serialu z Edem O'Neillem.

Kraj, 3 listopada 2015

S4 wspiera konkurs dla Unimil Skyn

Agencja odpowiada za kreację i realizację konkursu "Dokąd zabierasz ekipę?".

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Kraj, 2 listopada 2015

Radio Zet startuje z kampanią

Dzisiaj rozpoczną się wielokanałowe działania stacji, a hasło przewodnie to "Radio Zet się udziela".

Kraj, 27 października 2015

Electrolux w kampanii przekonuje, że dba o pranie

Działania reklamowe prowadzą agencje z ZenithOptimedia Group.

Kraj, 27 października 2015

PZU w kampanii szuka nowych pracowników [wideo]

Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.

Kraj, 21 października 2015

FCB Warsaw z rozczulającą kampanią dla marki NaTurek

Wystartowała kampania rebrandingowa marki.

Kraj, 20 października 2015

Natalia Przybysz, Natalia Skrzypska, Rafał Madajczak i Bartek Kulas promują ZenBooki Asusa

Projekt reklamowy przygotowały: Opus B, Media Impact i Klawiter Media.

Kraj, 20 października 2015

Startuje kampania zachęcająca do konsumpcji chleba

Fundacja Chleb to Zdrowie rusza z kampanią edukacyjną "Chleb dobry".

Kraj, 20 października 2015

K2 odpowiada za kreację kampanii "Wybory bez barier"

Akcja ma zachęcić wyborców z niepełnosprawnością do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych.

Kraj, 13 października 2015

Tarczyński z ucztą dla wikingów

Startuje kolejna odsłona kampanii kabanosów.

Kraj, 8 października 2015

Getin Bank w nieco absurdalnej konwencji [wideo]

Rusza kampania reklamowa skierowana do młodych klientów.

Kraj, 7 października 2015

IRCenter zbadał lokowanie produktów w YouTube

Największy potencjał tkwi w kategorii lifestyle i rozrywka, która cieszy się dużą liczbą wyświetleń przy jednoczesnym niskim nasyceniu markami i pozytywnym stosunku widowni do prezentowania produktów.

Kraj, 6 października 2015

Pracuj.pl zna wszystkich pracodawców [wideo]

Kampanię przygotowały VML Poland i MediaCom Warszawa.

Kraj, 1 października 2015

Startuje Loteria Paragonowa Ministerstwa Finansów

Działanie potrwa rok i ma na celu uświadomienie Polakom, jak ważna jest ich rola w kształtowaniu uczciwego obrotu gospodarczego. Za przygotowanie i kompleksową obsługę loterii odpowiedzialna jest agencja Unique One.

Kraj, 28 września 2015

VML realizuje kampanię promującą mForex

Kampania prowadzona jest głównie w internecie. Zaplanowano też emisje spotów w TV.

Kraj, 23 września 2015

BZ WBK ma swój program w TVP1

"Firmowe ewolucje" poprowadzi Maciej Orłoś.

Kraj, 22 września 2015

Startuje kampania telewizyjna Podravki

Tym razem działania komunikacyjne realizowane są pod hasłem "Zmysłowe smaki przez cały rok".

Kraj, 22 września 2015

Raiffeisen Polbank rozpoczyna kampanię reklamową konta oszczędnościowego Wymarzony Cel

W roli ambasadora marki Raiffeisen Polbank ponownie Paweł Orleański.

Kraj, 16 września 2015

Paweł Stano dyrektorem operacyjnym LifeTube

Będzie nadzorował pracę wszystkich zespołów i odpowiadał za nowe strategie sprzedaży.

Kraj, 16 września 2015

Biuro Podróży Reklamy przygotowało kampanię dla Austria.info [wiedo]

Agencja stworzyła kreacje, zaplanowała również kanały komunikacji digital.

Kraj, 14 września 2015

Saatchi & Saatchi z 5. odcinkiem "Rodziny na widelcu" dla Carrefoura [wideo]

Carrefour uznał, że w internecie może sobie pozwolić na więcej.

Kraj, 9 września 2015

White Paper Agency autorem jesiennej kampanii szkieł okularowych Crizal

Dorota Gardias ambasadorką marki z portfolio Essilor Polonia.

Kraj, 8 września 2015

Ceneo z kampanią w telewizji i radiu

We wrześniu serwis zakupowy będzie promować się w tanecznym rytmie.

Kraj, 8 września 2015

Nowości w ramówce Radia Plus

Do zespołu dołączyli Kamila Baranowska i Jacek Prusinowski, na antenie pojawią się również nowe audycje.

Kraj, 8 września 2015

Włosi promują Malmę

Marka Maspeksu prezentuje się w kanałach społecznościowych we współpracy z rodowitymi Włochami.

Kraj, 7 września 2015

Raport Multiscreening 2015, czyli co telewidzowie robią w sieci

Telewizja skłania do szukania informacji o markach w sieci, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie wcale nie jest jeszcze powszechne - IRCenter i Instytut Badań Społecznych Pollster prezentują badanie Multiscreeneing 2015.

Zagranica, 7 września 2015

Ogilvy & Mather przeciwko wolnemu dostępowi do kwasu solnego

Wystartowała kampania, w której poparzona kobieta uruchamia tutorial, w którym uczy, jak się malować.