M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "YouTube (marka)"

Kraj, 25 stycznia 2017

Frosta kontynuuje kampanię w mediach

Producent podkreśla brak konserwantów w swoich produktach i pochodzenie z certyfikowanych łowisk.

Kraj, 24 stycznia 2017

ContentHouse poszerza współpracę z Grupą PSB

Agencja przejęła m.in. obsługę mediów społecznościowych.

Kraj, 18 stycznia 2017

YouTube prezentuje najpopularniejsze reklamy 2016 r.

W Polsce największą sympatią cieszyły się reklamy Allegro.

Kraj, 18 stycznia 2017

Kobiety bohaterkami nowej komunikacji marki Merci

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Merci jako marki powiązanej ze światem uczuć i emocji.

Kraj, 18 stycznia 2017

Maciej Lubczyński w zespole Shake Hands

Będzie odpowiadał za obsługę marek motoryzacyjnych.

Przetargi, 18 stycznia 2017

Olmeka będzie pracować dla marki Atlantic

Agencja obsłuży kanały socialmediowe szwajcarskiego producenta zegarków.

Kraj, 16 stycznia 2017

Biuro Podróży Reklamy dla Papierów POL [wideo]

Kampania potrwa do końca czerwca br.

Kraj, 16 stycznia 2017

Aflofarm wspiera reklamowo suplementy diety pod marką Sesja [wideo]

Kreacja utrzymana jest w stylu znanym z kampanii wody Vytautas.

Zagranica, 11 stycznia 2017

Facebook testuje dłuższy format "mid-roll"

Według niepotwierdzonych informacji Facebook wkrótce zaoferuje odnowiony format reklamowy "mid-roll", który w szczególności przeznaczony jest dla nadawców i social mediów.

Kraj, 11 stycznia 2017

Up & More realizuje kampanię dla mPay

Działania agencji skupione są wokół kampanii AdWords i promocji aplikacji mPay Płatności Mobilne w wersji na Androida.

Kraj, 4 stycznia 2017

Schulz Brand Friendly dla Morele.net [wideo]

Za planowanie mediów odpowiada Novem.

Kraj, 3 stycznia 2017

Duża aktywność reklamowa Netfliksa w sieci

W listopadzie spoty reklamowe najczęściej były emitowane w serwisach Facebook i YouTube, a największy zasięg odnotowały kreacje dotyczące filmów, żywności oraz promujące sklepy - klasyczne i internetowe - wynika z analizy Gemiusa.

Kraj, 19 grudnia 2016

Startuje kampania SkyCash "Bądź jak Rafał"

38PR & Content Communication multikanałowo dla SkyCash.

Kraj, 6 grudnia 2016

Reklama Orange narusza normy KER

Skarga dotyczyła jednego spotu przygotowanego we współpracy z Abstrachujami.

Kraj, 2 grudnia 2016

Świąteczna kampania Tymbarku z ubiegłorocznym spotem

Marka Maspeksu zachęca do sprawiania sobie małych radości.

Kraj, 30 listopada 2016

"Zielone Mikołaje" od Kasy Stefczyka (SKOK)

Reklamowy projekt przygotowała agencja Apella.

Kraj, 29 listopada 2016

ScreenLovers: reklama e-wideo będzie rosła kosztem prasy i display

Wydatki na VoD będą rosły dwucyfrowo, w perspektywie dwóch lat jeszcze kosztem prasy, a nie telewizji - uważają media plannerzy przebadani przez ScreeenLovers.

Kraj, 22 listopada 2016

Otodom promuje swoją aplikację mobilną

Kampania będzie trwała do końca marca przyszłego roku.

Przetargi, 18 listopada 2016

Shake Hands przejmuje obsługę social mediów Fiat Chrysler Automobiles

Agencja zajmie się komunikacją pięciu marek motoryzacyjnych. Do tej pory odpowiadał za to Maxus.

Kraj, 17 listopada 2016

Skoda tworzy serial internetowy dla kobiet

Za projekt odpowiada GoldenSubmarine.

Zagranica, 15 listopada 2016

Marks & Spencer prezentuje żonę świętego Mikołaja

Na Wyspach wystartowała kampania sieci, która w ostatnim czasie ogłosiła istotne cięcia i zamyka placówki.

Kraj, 15 listopada 2016

Pracownicy fabryki po raz pierwszy w kampanii Pampers

P&G podkreśla, że pieluchy produkowane są w Polsce.

Kraj, 8 listopada 2016

National Geographic wspiera premierę produkcji "Mars"

Jest to jedna z największych kampanii w historii kanału i obejmuje wszystkie grupy mediów.

Kraj, 7 listopada 2016

Eurobank przekonuje, że "warto czekać"

W ten sposób bank zachęca do systematycznego oszczędzania.

Kraj, 3 listopada 2016

MBank: #SłowaMająMoc

MBank dzięki historiom swoich klientów chce wzmocnić wizerunek. Akcję przygotowała agencja VML.

Kraj, 27 października 2016

Media Markt świętuje 18. urodziny

Kampanię wizerunkową przygotowały: Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal, Redblue (Monachium), GoldenSubmarine, Lubię To i Universal McCann.

Kraj, 25 października 2016

Multikino SA inwestuje w content marketing

Piotr Olczyk objął nowo utworzone stanowisko specjalisty redaktora ds. kontentu.

Kraj, 24 października 2016

Nowi prowadzący w kanale YouTube Lidla

Do dotychczasowych prowadzących dołączają Kinga Paruzel i Dariusz Gutowski.

Kraj, 24 października 2016

"The Walking Dead" z mocnym wsparciem marketingowym

Kanał Fox wspiera intensywnie emisję swojego serialu o nieboszczykach.

Kraj, 18 października 2016

Interia wzmacnia ofertę wideo

Portal postawił na współpracę z vlogerami i youtuberami.

Zagranica, 7 października 2016

Jennifer Aniston chce podróżować Emirates dłużej

Linia lotnicza zaprezentowała całościowy spot w jesiennej kampanii z udziałem amerykańskiej aktorki.

Kraj, 5 października 2016

Scholz & Friends z nową kampanią dla Pracuj.pl [wideo]

Wszystkie podmioty współtworzące jesienną kampanię Pracuj.pl zostały wybrane na podstawie przetargów.

Kraj, 5 października 2016

Grzegorz Krychowiak ambasadorem Samsung Smart TV

Oficjalnym hashtagiem akcji jest #coikiedychce.

Kraj, 26 września 2016

CCC rusza z kampanią obuwia dla dzieci

W nowej odsłonie spotu CCC stawia na dziecięcą aktywność.

Kraj, 22 września 2016

Cube Group rozpoczyna współpracę z Mosquito

Agencja performance marketingu obsłuży polską markę fashion.

Przetargi, 21 września 2016

Komputronik wybiera agencję Think Kong

Współpraca obejmuje przygotowanie strategii wykorzystania kanałów social media.

Kraj, 21 września 2016

Renault z kampanią

Startują działania pod hasłem "Nowe Renault Clio - uwodzi bez końca".

Kraj, 20 września 2016

Frosta startuje z kampanią swoich produktów

Marka podkreśla naturalność i najwyższą jakość.

Kraj, 15 września 2016

Biuro Podróży Reklamy będzie pormować turystyczne rejony Austrii

Agencja po raz 4. zrealizuje kampanię dla tego klienta.

Zagranica, 15 września 2016

Etsy startuje z pierwszą globalną kampanią

Portal dla ludzi kreatywnych w swojej komunikacji akcentuje różnorodność.

Kraj, 13 września 2016

Ministerstwo Finansów przedłuża Narodową Loterię Paragonową

Projekt realizowany przez konsorcjum Unique One i NuOrder będzie trwał jeszcze co najmniej przez sześć miesięcy.

Kraj, 9 września 2016

MEC: rynek programmatic w Polsce wart blisko 400 mln zł

Polscy reklamodawcy zainwestują blisko 400 mln zł w kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy.

Kraj, 8 września 2016

Grześki startują z kampanią

Marka Coliana poszerza portfolio o format wariantu Gofree on the go i wspiera działania kampanią.

Przetargi, 2 września 2016

Przewozy Regionalne wybierają WebTalk

Umowa z agencją została podpisana na rok.

Kraj, 2 września 2016

Marcin Prokop w kampanii Radia Złote Przeboje

Wystartowała komunikacja pod hasłem "Muzyka daje radość".

Kraj, 2 września 2016

Rusza jesienne wsparcie serwisu Otodom.pl [wideo]

Dwa spoty emitowane będą w TV i internecie.

Kraj, 19 sierpnia 2016

Eurobank namawia do oszczędzania

Piotr Adamczyk w kolejnej kampanii banku autorstwa GPD, Propeller Film oraz Starcomu.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Kompania Piwowarska startuje z akcją CSR "Bądź mądry"

Marketer współpracuje przy tym projekcie z blogerami i youtuberami.

Zagranica, 11 sierpnia 2016

P&G wybiórczo zrezygnuje z Facebooka

Największy reklamodawca na świecie, koncern Procter & Gamble, coraz częściej kwestionuje efektywność działań reklamowych Facebooka i zapowiada rezygnację z wybranych aktywności komunikacyjnych w tym serwisie.

Kraj, 10 sierpnia 2016

Nowa seria reklam Orange z youtuberami

Kampania autorstwa VML.