M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "YouTube (marka)"

Zagranica, 1 kwietnia 2019

Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance

Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.

Zagranica, 18 marca 2019

Debata o roli social mediów po zamachu w Nowej Zelandii

Pomimo wysiłków Facebooka, Twittera i YouTube'a 17-minutowy film nagrany przez mordercę 49 osób był przez długi czas rozpowszechniany online.

Kraj, 22 lutego 2019

Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann - najbardziej "meaningful" według badania Havas Group

W globalnym badaniu wypadły najlepiej: Google, PayPal, Mercedes-Benz, WhatsApp, YouTube.

Kraj, 29 stycznia 2019

TalentMedia i CDA.pl nawiązują współpracę

Twórcy zyskują w ten sposób większy zasięg i możliwość dodatkowej monetyzacji.

Zagranica, 28 stycznia 2019

Fani YouTube kochają też telewizję

Z badania Video Advertising Bureau (VAB) wynika, że oglądają jej nie mniej niż przeciętny telewidz.

Zagranica, 23 stycznia 2019

Mobilne wideo święci triumfy w Indiach

Według firmy analitycznej App Annie w tym właśnie kraju YouTube ma najwięcej użytkowników.

Zagranica, 22 stycznia 2019

AT&T powraca na YouTube

Firma wycofała reklamy z serwisu należącego do Google w marcu 2016 r.

Kraj, 2 stycznia 2019

LifeTube podsumowuje 2018 r.

W kończącym się roku LifeTube wypłacił influencereom 23 mln zł. W porównaniu z rokiem 2017 jest to wzrost o ponad 50 proc.

Zagranica, 18 grudnia 2018

"Alexa traci głos" najpopularniejszą reklamą 2018 r. na YouTube

Reklama asystenta głosowego Amazona przygotowana na tegoroczny Super Bowl miała ponad 50 milionów wyświetleń.

Zagranica, 12 grudnia 2018

"Bohemian Rhapsody" Queen bije rekordy w streamingu

Utwór z 1975 r. stał się najczęściej słuchaną piosenką z XX w. w dużej mierze dzięki filmowemu przebojowi pod tym samym tytułem.

Kraj, 5 grudnia 2018

Lidl na święta w dwóch odsłonach

Rozpoczęła się świąteczna kampania sieci, na YouTube alternatywna wersja kampanii.

Kraj, 28 listopada 2018

"Mali szefowie" z nowym patronem medialnym

Portal Uwielbiam.pl został partnerem kolejnej serii programu "Mali szefowie" na kanale TVN Foodie na YouTube.

Kraj, 23 listopada 2018

YouTube wprowadza format Ad Pods

Rozwiązanie umożliwia umieszczenie dwóch reklam jedna po drugiej.

Kraj, 16 listopada 2018

Hebe uruchomiło kanał na YouTube

"Urodomaniaczki by Hebe" poprowadzi TalentMedia.

Kraj, 26 października 2018

TalentMedia i Gameset nawiązały strategiczne partnerstwo

Kanały YouTube twórców współpracujących z Gameset zostaną zrzeszone w TalentMedia i staną się częścią oferty sieci.

Kraj, 23 października 2018

YouTube ulepsza atrybucję formatu TrueView

Jeśli klient korzysta z ustalania stawek pod kątem maksymalizacji liczby konwersji lub określania docelowej stawki CPA, system policzy aktywność użytkownika jako zaangażowanie, gdy obejrzy on co najmniej 10 s reklamy TrueView lub gdy ją kliknie.

Przetargi, 19 października 2018

OleOle wybiera TalentMedia

Sieć poprowadzi specjalny kanał na YouTube.

Kraj, 16 października 2018

Rusza Poradnia Influencer Marketingu

11 ekspertów będzie dzielić się swoim doświadczeniem w ramach grupy na Facebooku.

Kraj, 13 września 2018

Storytel prezentuje nowy serial audio

Po raz pierwszy premierze dźwiękowej powieści towarzyszy filmowy trailer. Głosu tytułowemu "autorowi bestsellerów" użyczył i w spocie wystąpił Cezary Pazura.

Zagranica, 22 sierpnia 2018

Google bada strategie reklam wideo za pomocą fikcyjnej marki pizzy

Dla marki Doktor Fork zespół Unskippable Labs stworzył 33 reklamy, które następnie wyświetlono na YouTubie, uzyskując 20 mln odsłon.

Zagranica, 14 sierpnia 2018

Google wabi partnerów z myślą o możliwej ekspansji w Chinach

Wyszukiwarka, Gmail i YouTube są wciąż niedostępne dla ogółu Chińczyków, ale firma dostarcza narzędzia i wsparcie dla coraz większej liczby twórców aplikacji, producentów i reklamodawców.

Zagranica, 5 lipca 2018

Netflix najpopularniejszą platformą TV i wideo w Stanach Zjednoczonych

Badanie na 2,5 tys. Amerykanów przeprowadziła firma inwestycyjna z Wall Street Cowen & Co.

Kraj, 3 lipca 2018

Na TalentTube zarejestrowało się ponad 100 influencerów

Na platformie pojawiło się też kilku reklamodawców, m.in. marka Body Boom.

Kraj, 22 czerwca 2018

PZU z youtuberami

Twórcy popularnonaukowego kanału na YouTube Emce Kwadrat pokazują, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach na drodze.

Kraj, 12 czerwca 2018

Na YouTube ruszył kanał Fan Sport Raport

Za projektem stoją TalentMedia, Kabaret Czwarta Fala i Stars & Buzz.

Kraj, 21 maja 2018

Kubuś zachęca dzieci do aktywności fizycznej

Rusza nowy sezon na Rusz się z K! - sportowym kanale marki Kubuś z portfolio Maspeksu.

Kraj, 11 maja 2018

Artegence przygotowała nowy format na YouTube dla Oriflame

Kanał markowy nosi nazwę Piękna tak jak chcę.

Zagranica, 25 kwietnia 2018

BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards

Zwycięzców 22. edycji nagród Webby ogłoszono wczoraj w Nowym Jorku.

Zagranica, 23 kwietnia 2018

Mattel będzie mieć nowego CEO

Firmą produkującą zabawki i gry pokieruje Ynon Kreiz, dotychczasowy szef Maker Studios, dostawcy treści dla YouTube.

Kraj, 18 kwietnia 2018

Interia w ciągu roku zyskała ponad 1,5 mln użytkowników

Pozostałe krajowe portale traciły użytkowników.

Zagranica, 20 marca 2018

Nike wycofuje najnowszą kampanię z YouTube'a

W kampanii "Nothing beats a Londoner" Nike użyło skrótu "LDNR", który w 2015 r. zarejestrowała inna marka odzieży sportowej.

Zagranica, 23 lutego 2018

Nowa odsłona kampanii O2 "Follow The Rabbit"

Premiera telewizyjna dwuminutowego spotu z muzyką Chemical Brothers odbyła się 21 lutego podczas transmisji gali Brit Awards na O2 Arena w Londynie.

Kraj, 20 lutego 2018

Polski Reprise międzynarodowym hubem Lego

Warszawski oddział agencji będzie hubem firmy Lego w zakresie obsługi searchowej oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube.

Kraj, 16 lutego 2018

"Murator" z dodatkiem o smogu wsparty kampanią

Spoty reklamowe emitowane będą na antenach prawie 50 stacji.

Kraj, 26 stycznia 2018

Spot Męskiego Grania królował na YouTube w 2017 r.

Na podium YouTube Ads Leaderboard 2017 znalazły się jeszcze produkcje Play i ING Banku Śląskiego.

Kraj, 26 stycznia 2018

MBank gwarantuje konto za 0 zł [wideo]

Nowa kampania będzie prowadzona głównie w TV i internecie.

Kraj, 25 stycznia 2018

"KOstyra SE" po dwóch miesiącach od startu ma 19 tys. subskrypcji

Celem na 2018 r. jest 100 tys. subskrypcji.

Kraj, 22 stycznia 2018

YouTube zmienia zasady współpracy z twórcami komercyjnymi

Aby możliwa była monetyzacja kanału, musi być on oglądany przez 4 tys. godzin w ciągu ostatnich 12 miesięcy i mieć przynajmniej 1 tys. subskrybentów.

Zagranica, 18 stycznia 2018

YouTube powierzy ludziom sprawdzanie polecanych treści wideo

Chodzi o materiały ze znakiem Google Preferred, w których reklamowanie się jest droższe.

Zagranica, 12 stycznia 2018

Niemcy: Facebook, YouTube i Twitter prawnie odpowiedzialne za treści dostępne online

Na mocy prawa obowiązującego w Niemczech od 1 stycznia br. firmy technologiczne muszą same dbać o usuwanie obraźliwych i rasistowskich treści.

Kraj, 10 stycznia 2018

Otodom wraca z kampanią z zeszłego roku [wideo]

Działania wizerunkowe będą prowadzone przez dwa miesiące.

Kraj, 10 stycznia 2018

TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na kanałach własnych na YouTube

Reklama w kanałach TVN na tej platformie ma stanowić w 2018 r. jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy.

Przetargi, 9 stycznia 2018

TalentMedia wygrywa budżet Avonu na bułgarskim rynku

Sieć będzie odpowiedzialna za działania dla marki Avon na YouTube.

Kraj, 19 grudnia 2017

Empik zadowolony z wyników świątecznej kampanii

W ciągu miesiąca 2-minutowy film obejrzano na YouTube ponad 4 mln razy, a na Facebooku ponad 700 tys. razy.

Kraj, 12 grudnia 2017

3M promuje markę Command [wideo]

Głównym punktem kampanii jest billboard sponsorski. Media zaplanował i kupił dom mediowy Codemedia.

Kraj, 4 grudnia 2017

DaWanda podkreśla trend handmade w kampanii [wideo]

Działania potrwają do 20 grudnia.

Kraj, 29 listopada 2017

Codemedia realizuje kampanię dla marki Neo Tools [wideo]

Kreację przygotowała agencja IQFM.

Kraj, 29 listopada 2017

Ponad 7,3 mln osób obejrzało w ciągu tygodnia reklamę Huawei z Lewandowskim

To liczba wyświetleń spotu tylko na firmowym kanale YouTube.

Zagranica, 29 listopada 2017

M&C Saatchi odpowie za globalne pozycjonowanie Japanese Airlines

W Europie, Stanach i Azji linie lotnicze chcą się wyróżnić.

Kraj, 29 listopada 2017

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.