M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Zadworny Łukasz (ludzie)"

Kraj, 14 kwietnia 2015

Łukasz Zadworny nowym dyrektorem marki Volkswagen, a Tomasz Porawski - marki Skoda

Po 13 latach pracy dla marki Skoda Łukasz Zadworny przejmie odpowiedzialność za markę Volkswagen. Zastąpi go Tomasz Porawski, który przez sześć lat odpowiadał za sprzedaż Skody w Polsce.

Kraj, 3 września 2008

Castrol obecny w reklamach Skody - firmy poszerzają współpracę marketingową

Skoda Auto Polska podpisała porozumienie o współpracy marketingowej ze spółką Castrol Lubricants, właścicielem m.in. olejów silnikowych Castrol. Umowa poszerza dotychczasową...

Kraj, 19 marca 2008

Frank Titze członkiem zarządu Skoda Auto Polska

Frank Titze zajął w Skoda Auto Polska miejsce dotychczasowego członka zarządu Stanislava Chromca, który zakończył dwuletnią kadencję jako reprezentant Skoda...

Kraj, 15 stycznia 2008

Maciej Michalik nowym kierownikiem działu marketingu Skody, Zadworny awansował do zarządu

Maciej Michalik jest nowym kierownikiem działu marketingu w Skoda Auto Polska. Pełniący tę funkcję od pięciu lat Łukasz Zadworny został...

Kraj, 16 maja 2007

Skoda rozpoczęła najważniejszą tegoroczną kampanię - launch nowej Fabii

Skoda rozpoczęła launch nowej generacji modelu Fabia. - To najważniejsze wydarzenie w naszej firmie w tym roku. Debiutuje druga generacja...

Przetargi, 13 lutego 2007

Skoda rezygnuje z wyboru domu mediowego na 2007 rok

Skoda Auto Poland nie rozstrzygnie prowadzonego od września ub.r. przetargu mediowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do końca 2007 r. ma być...

Kraj, 20 lipca 2006

Skoda planuje na wrzesień launch Roomstera, najważniejsze wydarzenie marketingowe dla firmy w tym roku

Skoda Auto Polska przygotowuje się do jedynej tegorocznej premiery nowego modelu - samochodu Roomster. Kampania rozpocznie się we wrześniu. Będzie...

Przetargi, 12 stycznia 2006

Skoda wybierze agencję fullservice'ową do połowy lutego

Łukasz Zadworny, dyrektor marketingu Skoda Auto Poland, powiedział, że rozstrzygnięcie trwającego już ponad trzy miesiące przetargu na obsługę fullservice'ową nastąpi...

Przetargi, 26 stycznia 2005

Skoda Auto Poland szuka agencji do obsługi marki Octavia

Skoda Auto Poland prowadzi przetarg, którego celem ma być wybranie agencji do przygotowania działań reklamowych dla marki Octavia, dowiedzieliśmy się...

Kraj, 15 września 2004

Skoda Auto Polska promuje nową wersję modelu Octavia

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowej Skody Octavii. "Celem kampanii jest uświadomienie klientom, że na rynek wprowadzona została zupełnie...

Kraj, 27 sierpnia 2004

Skoda Auto Polska reklamuje promocyjne zakupy Fabii

Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową, której tematem są upusty oraz usługi finansowe na zakup modelu Fabia. Potrwa ona do...

Kraj, 15 lipca 2004

Skoda Auto Polska wykorzystuje w reklamach elementy funkcjonalne

Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową modeli Octavia i Fabia wyposażonych w standardzie w czujnik cofania. "Staramy się wspierać nasze...

Kraj, 18 maja 2004

Skoda Auto Polska promuje kolory i opcje kredytowe Fabii

Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową dotyczącą modelu Fabia. "Promujemy trzy kolory modelu Fabia, które klient może dostać bez dopłaty,...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Skoda Auto Polska odmładza wizerunek Fabii Joy i promuje klimatyzację w Fabii i Octavii

Koncern Skoda Auto Polska rozpoczął dwie kampanie reklamowe: modelu Fabia Joy i Fabii oraz Octavii z klimatyzacją. Planowaniem mediów na...

Kraj, 20 stycznia 2004

Kampania launchowa Octavii II największym wydarzeniem br. Skody

Skoda Auto Polska zwiększy w tym roku wydatki reklamowe w stosunku do 2003 r. Łukasz Zadworny, dyrektor marketingu w Skoda...

Kraj, 3 lutego 2003

Skoda Auto Polska rozmawia o współpracy z agencją reklamową PZL

Firma Skoda Auto Polska prowadzi rozmowy z agencją reklamową PZL na temat obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki samochodów Skoda w Polsce....

Kraj, 6 grudnia 2002

Mirosław Jasiak został nowym client service directorem w V&P

W poznańskiej agencji reklamowej V&P Int. funkcję client service directora objął Mirosław Jasiak. Przez ostatnie sześć lat był związany z...

Kraj, 27 września 2002

Skoda Auto Polska decyduje o obsłudze budżetu kreatywnego

W najbliższym czasie rozstrzygnie się sprawa obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki Skoda w Polsce. Thorsten Jux z niemieckiej agencji reklamowej Cayenne...