M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Zenith Media (firma)"

Zagranica, 25 października 2010

ZenithOptimedia dzieli się na Wyspach

Organizacja sieci w Wielkiej Brytanii ma korespondować z organizacją obowiązującą na top dziesięciu światowych rynkach, gdzie Zenith i Optimedia działają odrębnie.

Kraj, 24 września 2008

Play promuje ofertę dla małego biznesu

Sieć Play rozpoczęła kampanię promującą nową ofertę przeznaczoną dla małych i średnich firm. Kampania rozpoczęła się 23 września pod hasłem...

Kraj, 1 grudnia 2004

Carlsberg Polska bez wiceprezesa ds. marketingu

Tomasz Ziółkowski, wiceprezes ds. marketingu w firmie Carlsberg Polska, odchodzi z firmy. - Chcę wrócić do tego, co zacząłem, zanim...

Kraj, 29 listopada 2004

PZ Cussons reklamuje żele pod prysznic Luksja

Firma PZ Cussons Polska prowadzi kampanię reklamową żeli pod prysznic marki Luksja. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7....

Kraj, 29 listopada 2004

Taktyczne zmiany w dziale marketingu Carlsberga

W dziale marketingu firmy Carlsberg Polska miały miejsce zmiany związane z zarządzaniem markami przez poszczególnych marketing managerów. Anna Rogalska, dotychczas...

Kraj, 29 listopada 2004

Publicis Groupe utworzy w Polsce spółkę mediową ZenithOptimedia

Pomiędzy menedżerami agencji reklamowych Publicis i Saatchi & Saatchi oraz domów mediowych Zenith Media i Optimedia Poland prowadzone są obecnie...

Kraj, 26 listopada 2004

ProMarka finalizuje prace nad briefem kreatywnym

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "Pro Marka" finalizuje prace nad briefem kreatywnym, na podstawie którego ma powstać kampania reklamowa na...

Kraj, 23 listopada 2004

Kampania PZL dla Żubra najlepsza w konkursie Effie 2004

Agencja reklamowa PZL otrzymała Grand Prix oraz złotą statuetkę za kampanię reklamową piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) pod tytułem "Mruczando"...

Kraj, 22 listopada 2004

Germanos promuje zestawy hands-free do telefonów komórkowych

Sieć sprzedaży telefonów komórkowych Germanos prowadzi akcję promującą zestawy typu hands-free. Do końca listopada produkty te będą o 20 proc....

Przetargi, 10 listopada 2004

Initiative, MediaCom, Media Direction OMD i Zenith walczą o budżet Carlsberga

Sieci domów mediowych MediaCom, Initiative, ZenithOptimedia oraz OMD zostały zaproszone do przetargu na obsługę budżetu mediowego koncernu Carlsberg na dziewięciu...

Kraj, 29 października 2004

DFF i Zenith Media przygotowały kampanię PZU kierowaną do Polonii

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) i dom mediowy Zenith Media przygotowały kampanię reklamową PZU SA skierowaną do największych skupisk polonijnych na...

Kraj, 28 października 2004

Zenith Media zatrudni dyrektora ds. nowego biznesu

W domu mediowym Zenith Media utworzone zostanie stanowisko new business directora. Trwają finalne rozmowy z kandydatem na to stanowisko, ale...

Kraj, 28 października 2004

Euro RSCG 4D przygotuje kampanię dla ARR wraz z Zenith Media

Agencja reklamowa Euro RSCG 4D wybrała dom mediowy Zenith Media do współpracy przy realizacji kampanii reklamowej promującej mleko i jego...

Kraj, 28 października 2004

Saatchi & Saatchi realizuje kampanię jubileuszową Toyoty Yaris

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię jubileuszową, która ma uczcić sprzedaż 40-tys. egzemplarza Toyoty Yaris. Działania potrwają do połowy...

Przetargi, 26 października 2004

Hochland Polska rozpoczyna przetarg mediowy

Hochland Polska, producent serów topionych, twarogowych Almette, Kanapkowy i pleśniowych Valbon, rozpoczął przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny za...

Kraj, 25 października 2004

Saatchi & Saatchi przygotowała kolejną kampanię Toyoty Corolli Verso

Toyota Motor Poland rozpoczęła kolejną kampanię reklamową modelu Corolla Verso. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o możliwości odliczenia 22 proc....

Kraj, 25 października 2004

Michał Polański będzie dyrektorem mediów w Zenith Media

Michał Polański, obecnie account director w domu mediowym Initiative Warszawa, obejmie stanowisko dyrektora mediów w domu mediowym Zenith Media, dowiedzieliśmy...

Przetargi, 21 października 2004

Grupa Żywiec zaprosiła pięć domów mediowych do przetargu

Grupa Żywiec SA rozpoczęła przetarg na obsługę w zakresie planowania i zakupu telewizji, radia, prasy, kina oraz internetu. Do przetargu...

Kraj, 18 października 2004

Stowarzyszenie Pro Marka planuje wybór agencji reklamowej

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "Pro Marka" planuje rozpisanie przetargu kreatywnego, w wyniku którego powstałby projekt artystyczny wykorzystany w kampanii...

Przetargi, 14 października 2004

Universal McCann wygrał przetarg i będzie nadal obsługiwał budżet Polpharmy

Firma farmaceutyczna Polpharma SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swoich marek. Zajmie się tym dotychczasowy dom mediowy obsługujący firmę -...

Kraj, 30 września 2004

McCain wspiera swoją markę intensywną kampanią telewizyjną

Firma McCain Poland Sp. z o.o. przygotowała intensywne wsparcie reklamowe produktów McCain 123 Frytki oraz McCain Golden Wedges. 30- i...

Kraj, 29 września 2004

Toyota reklamuje program Toyota CorpoCars Management

Koncern Toyota Motor Poland wystartował z kampanią reklamową programu wynajmu długoterminowego floty samochodowej Toyota CorpoCars Management. Kreację przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 24 września 2004

Polkomtel wchodzi w telefonię stacjonarną

Polkomtel SA, operator sieci telefonii komórkowej Plus GSM i marki sieci Sami Swoi, ogłosił, że do końca tego roku zamierza...

Kraj, 23 września 2004

Zenith Media zajmie się obsługą mediową dziennika "Życie"

Dom mediowy Zenith Media zajmie się obsługą mediową Domu Wydawniczego "Życie", wydawcy dziennika "Życie", przy okazji kampanii tytułu, która ma...

Przetargi, 20 września 2004

Initiative Warszawa wycofał się z przetargu mediowego Polpharmy SA

Dom mediowy Initiative Warszawa wycofał się z przetargu mediowego koncernu farmaceutycznego Polpharma SA. "Initiative Warszawa zrezygnował z udziału w przetargu...

Przetargi, 20 września 2004

Short-lista w przetargu kreatywnym Polkomtela będzie znana do 15 października br.

Zakończyły się pierwsze prezentacje w przetargu strategiczno-kreatywnym firmy Polkomtel SA, do których przystąpiło 12 agencji reklamowych, w tym: Scholz &...

Kraj, 17 września 2004

Zenith Media wykorzysta golf w kampanii autopromocyjnej

Dom mediowy Zenith Media rozpoczyna pierwszą w historii kampanię reklamową swojej marki. Kampania ma charakter niestandardowy, wykorzystuje m.in. "viral marketing",...

Kraj, 17 września 2004

Puma kończy tegoroczne działania ATL kampanią outdoorową

Puma Polska rozpoczęła kampanię outdoorową nazwaną roboczo "Aligator". Kampania potrwa cztery tygodnie, obejmuje całą Polskę. Jak mówi Piotr Cichecki, dyrektor...

Przetargi, 17 września 2004

12 agencji w przetargu strategiczno-kreatywnym Polkomtela

W przetargu strategiczno-kreatywnym, który rozpisał Polkomtel SA, właściciel marek Plus GSM, Simplus oraz Sami Swoi (patrz DS "MMP" z 9...

Kraj, 17 września 2004

Jerzy Zawilski new business strategic managerem w Grupie Ströer

Jerzy Zawilski objął stanowisko new business strategic managera w Grupie Ströer. Do jego podstawowych obowiązków należą strategiczne aspekty pozyskiwania kluczowych...

Przetargi, 16 września 2004

Media Direction OMD przygotuje wizerunkową kampanię Siemensa

Firma Siemens Sp. z o.o. powierzyła obsługę mediową zaplanowanej na jesień bieżącego roku kampanii wizerunkowej domowi mediowemu Media Direction OMD....

Kraj, 14 września 2004

Wydawnictwo Murator wspiera kampanią reklamową magazyny i promocje

Wydawnictwo Murator rozpoczęło jesienną kampanię miesięcznika "Murator" i planuje kampanię konkursu magazynu "Dobre Wnętrze". Kampania "Muratora" obejmie trzy wydania czasopisma...

Kraj, 13 września 2004

PGM zacieśni współpracę domów mediowych z grupy Publicis, w tym w Polsce

Dzięki międzynarodowej inicjatywie może dojść do współpracy domów mediowych należących do Publicis Groupe w Polsce, szczególnie w ramach negocjacji z...

Kraj, 10 września 2004

Nowy produkt PZ Cussons wspierany kampanią w magazynach

PZ Cussons Polska wprowadza na rynek nowy produkt - Luksja Massage Bar. Fakt ten zakomunikuje konsumentom kampania reklamowa przygotowana przez...

Zagranica, 10 września 2004

Dwaj najwięksi klienci londyńskiego Zenith Media dokonują przeglądu ofert

Carlsberg i MG Rover, dwaj najwięksi klienci londyńskiego oddziału domu mediowego Zenith Media, dokonują przeglądu ofert. Carlsberg (wartość budżetu brytyjskiego...

Kraj, 10 września 2004

Herbapol Lublin rozpoczyna promocję herbat Idylla i wspiera ją w punktach sprzedaży

Herbapol Lublin rozpoczyna promocję konsumencką herbat owocowych Idylla wchodzących w skład serii Esencja Natury. Celem promocji jest zachęcenie nowych konsumentów...

Kraj, 9 września 2004

Polkomtel SA prowadzi przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną

Polkomtel SA, do którego należą marki m.in. Plus GSM oraz Simplus, prowadzi przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną. Robert Krawczyk, dyr. ds....

Kraj, 8 września 2004

Toyota rozpoczyna follow-up kampanii Avensisa

Toyota rozpoczyna jesienną kampanię telewizyjną modelu Avensis. Jest to kontynuacja działań z pierwszej połowy br., jednak tym razem wykorzystany w...

Kraj, 7 września 2004

Saatchi przygotowała kampanię Toyoty Land Cruiser pod hasłem "Miejsca, gdzie docierają nieliczni"

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową promującą samochody terenowe marki Toyota Land Cruiser (Toyota Motor Poland). Jej zadaniem...

Kraj, 6 września 2004

Zenith Media wygrał przetarg mediowy Herbapolu Lublin

Herbapol Lublin rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową zaplanowanych na najbliższe miesiące działań reklamowych. Planowaniem i zakupem mediów dla Herbapolu Lublin...

Kraj, 6 września 2004

Grey Worldwide Warszawa zgłosił najwięcej prac do konkursu Effie 2004

W tegorocznej piątej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2004 o nagrody będzie ubiegało się 85 kampanii reklamowych (58 zgłoszonych...

Kraj, 1 września 2004

Polpharma SA zaprosiła domy mediowe do przetargu

Koncern farmaceutyczny Polpharma SA rozpoczął dzisiaj przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość szacowana jest na blisko 30 mln...

Przetargi, 1 września 2004

Siemens powierzył agencji McCann-Erickson Polska budżet ATL

Siemens Sp. z o.o. zakończył przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii wizerunkowej. Wygrała go agencja reklamowa McCann-Erickson Polska. Pierwsze egzekucje będą...

Kraj, 31 sierpnia 2004

Toyota buduje wizerunek Lexusa w kampanii prasowej modeli RX300 i SC430

Toyota Motor Poland rozpoczyna kampanię prasową marki Lexus. Kampania ma charakter wizerunkowy. Prowadzona będzie w tytułach lifestyle'owych (m.in. "Men's Health"),...

Kraj, 31 sierpnia 2004

Easymedia popsuje wizerunek domów mediowych i zaszkodzi rynkowi - uważają szefowie agencji

Dom mediowy Easymedia należący do OMD Poland na pewno nie przyczyni się do rozwoju branży domów mediowych, może jej tylko...

Przetargi, 31 sierpnia 2004

Przetarg na obsługę budżetu mediowego Polkomtela przedłuży się

Przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy Polkomtel SA, do której należą marki m.in. Plus GSM oraz Simplus, nie rozstrzygnie się...

Kraj, 24 sierpnia 2004

PZU reklamuje niestandardowo polisy OC na przejściach granicznych

Dom mediowy Zenith Media i firma reklamowa Glob Media rozpoczęły realizację niestandardowej kampanii reklamowej polis komunikacyjnych OC towarzystwa ubezpieczeniowego PZU....

Kraj, 24 sierpnia 2004

G7 przygotowała kolejny spot proszku E dla PZ Cussons

Firma PZ Cussons rozpoczęła kampanię reklamową swojej flagowej marki - proszku E. Reklama ma charakter promocyjny. Obecnie proszek E jest...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Germanos rozpoczął kampanię i promocję konsumencką "Telefon na medal"

Germanos Polska rozpoczął "grecką" promocję swojej oferty i wspierającą ją kampanię mediową. Hasło promocji brzmi: "Telefon na medal", a jej...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Toyota rozpoczęła kolejną turę akcji promocyjnej na polskich plażach

Firma motoryzacyjna Toyota Motor Poland rozpoczęła realizację drugiego etapu akcji promocyjnej z wykorzystaniem narzędzi ambient media w nadmorskich kurortach wakacyjnych....