M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Zenith Optimedia Group (firma)"

Kraj, 15 stycznia 2014

Antyradio na rockowo

Kampania rozgłośni ma podkreślać jej rockowy charakter.

Kraj, 23 kwietnia 2013

Vichy i agencja TBWA rozpoczęły kampanię

Marketer wprowadza na rynek dermokosmetyk Idéalia krem BB, poszerza w ten sposób portfolio flagowej linii marki Idéalia.

Kraj, 25 maja 2012

Cyfra+ rusza z "Cenową rewolucją"

Nowi oraz dotychczasowi klienci mogą liczyć na korzystniejsze cenowo umowy. Akcja będzie wspierana kampanią reklamową.

Kraj, 6 grudnia 2011

Świąteczny kapselek od Tymbarku

Maspex ruszył z kolejną odsłoną kampanii marki napojów.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Płatny staż w ZOG w ramach Szkoły Mediów

Rusza druga edycja programu dla stażystów. Na wybranych czeka płatny staż w ZenithOptimedia.

Przetargi, 7 sierpnia 2006

PKO BP ogłosił listę domów mediowych i agencji reklamowych w drugim etapie przetargu

Przetargi PKO BP na wybór agencji reklamowej i domu mediowego wkraczają w drugi etap. Z sześciu domów mediowych które zgłosiły...

Zagranica, 10 marca 2004

Zenith Optimedia zdobył budżet Ferrero wart 20 mln dol.

Firma Ferrero wybrała dom mediowy Zenith Optimedia Group do obsługi swojego amerykańskiego budżetu mediowego. Wartość tego budżetu szacowana jest na...

Zagranica, 3 grudnia 2003

AOL zaprasza 6 agencji do przetargu na budżet mediowy wart 300 mln dol.

America Online (AOL) prowadzi przetarg na swój wart 300 mln dol. budżet mediowy, który obecnie obsługuje agencja Initiative Worldwide. Oprócz...

Zagranica, 25 lipca 2003

Dom mediowy Initiative Media wygrał budżet 2 marek Shell Oil w USA

Dom mediowy Initiative Media (Interpublic Group of Cos.) wygrał przetarg na obsługę dwóch brandów Pennzoil i Quaker State należących do...

Zagranica, 18 czerwca 2003

WPP negocjuje warunki zakupu Cordiant Communications Group; oferta Publicis Groupe odrzucona

Wczoraj zostało ogłoszone porozumienie osiągnięte pomiędzy WPP Group a Cordiant Communications Group. Tym samym odrzucona została oferta Publicis Groupe, również...

Zagranica, 15 maja 2002

Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes przedstawił skład jury

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes przedstawili skład jury, które będzie oceniało prace w kategoriach: film, prasa i plakat, reklama...

Zagranica, 18 kwietnia 2002

Zenith Optimedia obniża prognozy rynku reklamowego na świecie

Grupa badawcza Zenith Optimedia Group obniżyła swoje przewidywania dotyczące wysokości globalnych wydatków na reklamę. Według tych prognoz siedem najważniejszych rynków,...

Zagranica, 21 stycznia 2002

Ogłoszono skład jury Festiwalu Reklamowego w Cannes

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy, na którym wręczane są nagrody Cannes Lions, ogłosili skład jury. Jeffrey Goodby, jeden z prezesów agencji...

Zagranica, 20 grudnia 2001

Zenith Media oraz Optimedia łączą się w Indiach

Specjaliści w planowaniu i zakupie mediów domy mediowe Zenith Media i Optimedia zadecydowały o połączeniu swoich oddziałów na terenie Indii....