M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Zenith Optimedia (firma)"

Kraj, 30 października 2012

Wedel wprowadza ofertę bożonarodzeniową

Czekolady i praliny dostaną wsparcie reklamowe w grudniu.

Kraj, 10 maja 2012

Electrolux wybrał DDB Europe, w Polsce bez zmian

Polski oddział firmy nie planuje sieciowej współpracy.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Mlekołaki w telewizji

Maspex Wadowice reklamuje limitowane wersje płatków śniadaniowych.

Zagranica, 18 marca 2008

Mcgarrybowen kolejną agencją pracującą dla HP

Do listy agencji pracujących dla Hewlett-Packard dołączyła niezależna agencja Mcgarrybowen, której koncern powierzył międzynarodowy projekt reklamowy. HP w dalszym ciągu...

Zagranica, 9 września 2004

Hewlett-Packard sponsorem nowego dokumentu Discovery Channel

Discovery Networks Europe, filia Discovery Communications z siedzibą w Londynie, poinformował, że firma Hewlett-Packard został wyłącznym sponsorem programu dokumentalnego "Wirtualna...

Zagranica, 16 lutego 2004

Sanofi-Synthelabo reklamuje zamiar przejęcia Aventis

Francuski koncern farmaceutyczny Sanofi-Synthelabo rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową w związku z planowanym przejęciem, wartym 60 mld dol., konkurencyjnej firmy Aventis....

Zagranica, 3 grudnia 2003

UIP przekazał swój budżet mediowy firmie Zenith Optimedia

United International Pictures (UIP), brytyjski dystrybutor filmowy, przesunął swój mediowy budżet z domu mediowego Mediaedge:cia do Zenith Optimedia. UIP współpracował...

Kraj, 30 września 2003

France Telecom wybrał dwa domy mediowe - w Polsce Initiative Warszawa

France Telecom rozstrzygnął przetarg na obsługę swojego europejskiego budżetu mediowego szacowanego na 300 mln dol. Koncern zdecydował się skonsolidować budżet...

Kraj, 29 września 2003

France Telecom wybrał dwa domy mediowe - w Polsce Initiative Warszawa

France Telecom rozstrzygnął przetarg na obsługę swojego europejskiego budżetu mediowego szacowanego na 300 mln dol. Koncern zdecydował się skonsolidować budżet...

Kraj, 12 września 2003

Rekordową liczbę prac - 56 - zgłoszono do tegorocznego konkursu Effie

W tegorocznej czwartej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2003 zgłoszono rekordową liczbę prac - 56. 46 kampanii zgłoszono w...

Zagranica, 13 sierpnia 2003

Publicis Groupe zapłaci 89 mln dol. za 25 proc. udziałów w Zenith Optimedia

Publicis Groupe zapłaci 89 mln dol. za 25 proc. udziałów w kompanii mediowej Zenith Optimedia. Maurice Levy, CEO grupy Publicis,...

Przetargi, 25 lipca 2003

Ostateczna decyzja w przetargu France Telecom przesunięta na jesień

Ostateczna decyzja w sprawie wyboru domu mediowego przez koncern France Telecom zapadnie prawdopodobnie dopiero jesienią - dowiedzieliśmy się z nieoficjalnego...

Zagranica, 25 lipca 2003

WPP zwycięża w batalii o przejęcie grupy Cordiant

Grupa reklamowa WPP zwyciężyła w batalii o przejęcie kontroli nad grupą Cordiant. Udziałowcy Cordianta przegłosowali 23 lipca br. przyjęcie oferty...

Zagranica, 22 kwietnia 2003

MindShare wygrał budżet mediowy Nestlé w Wielkiej Brytanii

Należący do WPP Group dom mediowy MindShare wygrał budżet mediowy koncernu Nestlé w Wielkiej Brytanii. Jego wartość szacowana jest na...

Zagranica, 18 kwietnia 2003

Pekiński Publicis wygrał budżet chińskiego operatora komórkowego

China Mobile Communications Corp. (CMC) wybrało Publicis Worldwide z Pekinu (Publicis Groupe) do obsługi budżetu reklamowego swojego czołowego brandu -...

Zagranica, 16 stycznia 2003

Carat pozyskał budżet mediowy Ting Hsin International Group w Chinach

Ting Hsin International Group, tajwański producent żywności, wybrał dom mediowy Carat należący do grupy Aegis do obsługi budżetu mediowego w...

Kraj, 16 grudnia 2002

Zenith Optimedia startuje na początku 2003 roku

Decyzja o likwidacji sieci reklamowej D'Arcy podjęta na początku października br. przez francuską Publicis Groupe przyśpieszyła zmiany w strukturze domów...

Zagranica, 6 grudnia 2002

Universal McCann powiększa zespół pracowników w Hiszpanii

Hiszpański oddział domu mediowego Universal McCann wygrał warte w sumie 85 mln dol. budżety koncernu L'Oreal (60 mln dol.) i...

Zagranica, 14 listopada 2002

Hiszpański oddział L'Oreal szuka domu mediowego

Francuski koncern kosmetyczny L'Oreal poszukuje domu mediowego, który obsługiwałby budżet tej firmy w Hiszpanii. L'Oreal wybrał już cztery domy mediowe...

Zagranica, 18 października 2002

Vivendi rozdziela francuski budżet mediowy oceniany na 400 mln dol.

Vivendi rozdziela francuski budżet mediowy oceniany na 400 mln dol. rocznie. W wyborze domów mediowych firma zdecydowała się na utrzymanie...

Zagranica, 19 czerwca 2002

PepsiCo. przekazuje budżet Tropicana we Francji do OMD

Koncern PepsiCo. przekazał swój francuski biznes mediowy soków Tropicana z należącego do grupy Publicis domu mediowego Zenith Optimedia do należącego...