M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Zenith (firma)"

Kraj, 26 kwietnia 2018

Kompania Piwowarska powraca do reklamowania Prażubra

Producent ponownie szerzej wspiera markę wprowadzoną w 2016 r.

Przetargi, 19 kwietnia 2018

Ruszył przetarg mediowy Electroluksa

Postępowanie ma charakter globalny, jednak dojdzie też do lokalnych prezentacji.

Kraj, 18 kwietnia 2018

Kompania Piwowarska promuje Redd's Bianco

Hasło działań brzmi "Z kiści się ziścił".

Zagranica, 12 kwietnia 2018

MediaCom wygrywa budżet Sky

Dom mediowy zgarnia 425 mln funtów.

Kraj, 27 marca 2018

Zenith: Polski rynek reklamowy będzie wart w tym roku 7,231 mld zł netto

Największą tegoroczną niewiadomą jest wielkość wpływu RODO na rynek reklamy online.

Kraj, 20 marca 2018

Aviva przeniosła budżet mediowy z Zenitha do Blue 449

Klient zmienia agencję, ale pozostaje w Publicis Media.

Kraj, 15 marca 2018

KP rusza z nową platformą "Tyskie otwiera nas"

Nowa kampania i nowe opakowania sztandarowej marki Kompanii Piwowarskiej.

Zagranica, 14 marca 2018

Max Factor z ukłonem w kierunku kobiet kina

Marka z portfolio Coty przybliża sylwetki aktorek nominowanych do Oscara.

Kraj, 13 marca 2018

Communication Unlimited dla Velvet Care [wideo]

Agencja przygotowała nową platformę komunikacji marki.

Kraj, 13 marca 2018

Life on Mars autorem kampanii Selgros Cash & Carry [wideo]

Kampania będzie obecna w TV, VoD, gazetkach oraz kanałach digital klienta.

Kraj, 12 marca 2018

Maria Heansel-Mańkowska odpowiada za media w Polpharmie

Poprzednio związana była z Zenithem, wcześniej z MEC. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Omega Pharma, FoodCare, USP Zdrowie czy Biedronka.

Kraj, 9 marca 2018

Dwie kampanie sieci Kaufland

Obsługą kampanii sieci zajmują się Leo Burnett, Zenith i Kamikaze.

Kraj, 7 marca 2018

Anna Brajbisz dołącza do Carata jako client partner

Przechodzi z domu mediowego Zenith.

Kraj, 1 marca 2018

Max Factor współpracuje z Edipresse

Jednym z elementów pierwszej po relaunchu polskiej kampanii promocyjnej marki będzie projekt we współpracy z Anną Maruszeczko i magazynem "Uroda Życia".

Kraj, 23 lutego 2018

Nowi liderzy zespołów klienckich w Mindshare

Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem dla Unilevera w Polsce. Nowym menedżerem w tym teamie została Małgorzata Żeleźnik. Anna Milewska obejmuje nadzór nad pracami zespołu odpowiedzialnego za obsługę m.in. Sanofi, BP, Volvo oraz Booking.com.

Przetargi, 21 lutego 2018

Cztery agencje będą obsługiwać Totalizator Sportowy

Umowy ramowe zostały podpisane na rok.

Przetargi, 19 lutego 2018

Value Media wygrywa przetarg mediowy PKP Intercity

Oferty pozostałych agencji zostały odrzucone.

Kraj, 15 lutego 2018

Rusza nowa kampania Max Factor

Globalną kreację przygotowała Adam & Eve DBB, w Polsce kampanię wsparły Mediacom, Zenith, AdBirds i Only Only.

Kraj, 12 lutego 2018

Digital Kingdom przygotował kampanię dla marki Rimmel

Działania prowadzone pod hasłem "Matte i mogę więcej!" opierają się na akcji brandfundingowej.

Kraj, 29 stycznia 2018

RECMA: Starcom i Wavemaker "dominującymi" agencjami w raporcie Qualitative Evaluation 2018

Oprócz nich sześć agencji dostało ocenę "wysoką".

Przetargi, 26 stycznia 2018

Communication Unlimited wygrywa przetarg Velvet Care

Marketer planuje wdrożenie nowej strategii komunikacji.

Kraj, 26 stycznia 2018

Queisser Pharma promuje markę Protefix [wideo]

Działania realizują GPD i Zenith.

Kraj, 24 stycznia 2018

Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka chief knowledge officerem w Grupie OMD

Poprzednio była związana Zenithem. W domach mediowych pracuje od ponad 10 lat.

Kraj, 23 stycznia 2018

Agata Lauko prezesem zarządu Netsprinta

Była general manager Zenitha zastąpi Jarosława Dmowskiego.

Przetargi, 22 stycznia 2018

Mars rusza z globalnym przetargiem mediowym

Firma chce skonsolidować budżet mediowy w jednej agencji. Stawką jest 1 mld funtów.

Kraj, 22 stycznia 2018

Paweł Kolenda w jury Research Awards 2018

Zasiada w jury tego konkursu od 2015 r.

Kraj, 19 stycznia 2018

Agnieszka Szysz rozstała się z domem mediowym Zenith

Z branżą mediową jest związana od 18 lat.

Kraj, 18 stycznia 2018

Anna Bartoszewska dyrektorem generalnym Zenith. Justyna Mazur z większym zakresem odpowiedzialności

Agata Lauko zrezygnowała z funkcji dyrektora generalnego Zenith oraz członkostwa w zarządzie Publicis Media i rozstanie się z firmą z końcem stycznia.

Kraj, 17 stycznia 2018

Anna Bartoszewska dyrektorem generalnym Zenith

Agata Lauko zrezygnowała z funkcji dyrektora generalnego Zenith oraz członkostwa w zarządzie Publicis Media i rozstanie się z firmą z końcem stycznia.

Kraj, 17 stycznia 2018

Frosta z kolejną aktywnością reklamową

Firma ogłasza powrót popularnych wśród konsumentów potraw.

Kraj, 17 stycznia 2018

Kompania Piwowarska powtórzy akcję "Dwa szybkie Żubry"

Teraz startuje z kampanią teaserową.

Kraj, 10 stycznia 2018

Sebastian Szysz pokieruje działem strategii w Zenith

W ubiegłym roku awansował na stanowisko strategy directora.

Kraj, 10 stycznia 2018

Wystartowała kampania reklamowa Black Energy Drink

Marka FoodCare z intensywnymi działaniami w mediach pod hasłem "Win the Game".

Przetargi, 9 stycznia 2018

Cztery domy mediowe walczą o budżet PKP Intercity

Wartość zamówienia wynosi ponad 11 mln zł.

Kraj, 2 stycznia 2018

Starcom wygrał budżet Totalizatora Sportowego

Dom mediowy Zenith po 10 latach traci klienta, ale wart co najmniej 150 mln zł rocznie budżet pozostaje w grupie Publicis Media. Umowa do końca 2019 r.

Kraj, 21 grudnia 2017

Agata Brzezińska dołącza do agencji Labcon

Od 2013 r. była związana z agencjami należącymi obecnie do Publicis Media.

Kraj, 19 grudnia 2017

Digital Kingdom z kampanią dla L'Oréal Professionnel

Osią działań jest wideo z ambasadorem marki Leszkiem Czajką i influencerką Zofią Ślotałą.

Kraj, 18 grudnia 2017

KP będzie promować Lecha także zimą

Sezonowa edycja puszek wsparta kampanią.

Przetargi, 7 grudnia 2017

Zenith wygrywa przetarg Reckitt Benckisera

Wynik tego postępowania oznacza kontynuację współpracy Reckitta z Zenithem trwającej nieprzerwanie od 2013 r.

Przetargi, 7 grudnia 2017

Initiative obronił obsługę Orange

Dom mediowy, który od 2015 r. obsługuje telekom, obronił w przetargu obsługę kluczowego klienta.

Przetargi, 7 grudnia 2017

Zenith wygrywa budżet Kauflandu

Dotychczas był to klient Maxusa.

Kraj, 5 grudnia 2017

Zenith: w 2018 r. rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 1,9 proc.

Agencja prognozuje wartość rynku w przyszłym roku na 7,177 mld zł netto.

Kraj, 5 grudnia 2017

Łukasz Zaleśny dyrektorem strategii i innowacji w Blue 449

To stanowisko nie było obsadzone od sierpnia. Wcześniej zajmował je Arkadiusz Urban.

Kraj, 4 grudnia 2017

MediaCom Warszawa dominuje w rankingu Stars

W pierwszej piątce pojawiają się agencje dwóch holdingów - WPP/GroupM i Publicis Media.

Kraj, 29 listopada 2017

Kampania Sally Hansen w stylu femvertising

"Shetopia", najnowsza kampania Sally Hansen, ma być manifestem nowego podejścia Coty do komunikacji z konsumentkami.

Kraj, 29 listopada 2017

Justyna Kowalczyk ponownie dla Santander Consumer Bank

Bank promuje kredyty gotówkowe na święta.

Kraj, 28 listopada 2017

Zawodniczki Legends Football League w kampanii napoju Black

FoodCare gotowy z kampanią wspierającą energetyk - tym razem w kobiecej odsłonie.

Kraj, 21 listopada 2017

Drugi antysmogowy spot Avivy

Film "Love is in the air" wystartował w telewizji oraz internecie

Kraj, 21 listopada 2017

Zenith: 25 proc. reklamy display w Polsce to programmatic

Na świecie udział programmaticu wynosi 59 proc.

Przetargi, 17 listopada 2017

Totalizator Sportowy wybiera dom mediowy

Ruszył przetarg mediowy spółki Skarbu Państwa.