M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Zenith (firma)"

Przetargi, 28 marca 2019

Credit Agricole nowym klientem Zenitha

Arena Media traci klienta.

Kraj, 27 marca 2019

Nowa kampania Credit Agricole z Dawidem Podsiadło od Just [wideo]

Za produkcję spotów odpowiadał Opus Film.

Zagranica, 5 marca 2019

Zenith: Globalne wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej wzrosną w tym roku o 0,8 proc.

Segment reklamy motoryzacyjnej rośnie z mniejszą dynamiką niż cały rynek reklamowy, który według prognozy Zenith wzrośnie w tym roku o 4 proc.

Kraj, 21 lutego 2019

Izabela Albrychiewicz została CEO GroupM w Polsce, Paweł Gala pokieruje Wavemakerem

Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.

Zagranica, 8 stycznia 2019

Matt James global brand presidentem Zenitha

Zastąpił Vittorio Bonoriego, który został CEO Publicis Groupe we Włoszech.

Kraj, 4 stycznia 2019

Cut The Mustard dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Agencja przygotowała kampanię na rzecz Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Produkcją zajął się Foszer Sawicki, media planował Zenith, działania z influencerami poprowadziła Lettly.

Przetargi, 21 grudnia 2018

OMD wygrywa przetarg mediowy Reckitt Benckisera

Zenith zachowa obsługę digital w ramach dywizji health.

Przetargi, 20 grudnia 2018

OMD wygrywa przetarg mediowy Reckitt Benckisera

Zakończył się przetarg mediowy. Budżet traci Zenith.

Przetargi, 19 grudnia 2018

Zenith wygrywa budżet mediowy Lotte Wedel

Proces przetargowy był audytowany przez Media Strategy.

Przetargi, 18 grudnia 2018

Zenith wygrywa budżet mediowy Lotte Wedel

Zakończył się przetarg mediowy, w którym początkowo startowały cztery agencje.

Przetargi, 6 grudnia 2018

Uzupełnienie: Zenith wygrywa globalny budżet Lactalis

W Polsce oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w 2010 r.

Zagranica, 5 grudnia 2018

Zenith wygrywa globalny budżet Lactalis

Budżet największej na świecie firmy mleczarskiej trafia do Zenitha.

Kraj, 4 grudnia 2018

Zenith: wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w 2019 r. o 4,2 proc.

Pomimo niższego tempa wzrostu telewizja pozostanie największym medium reklamowym w Polsce, z udziałem przekraczającym 50 proc.

Przetargi, 3 grudnia 2018

Zenith wygrał przetarg na obsługę firmy Electrolux

Oznacza to kontynuację współpracy trwającej nieprzerwanie od 15 lat.

Kraj, 20 listopada 2018

Zenith: Programmatic z 65-proc. udziałem w globalnym rynku reklamy online w 2019 r.

W Polsce wydatki na reklamę kupioną w modelu programmatic będą stanowiły w tym roku 31 proc. sumy wydatków na reklamę online.

Przetargi, 16 listopada 2018

Dwa domy mediowe pozostały w przetargu Lotte Wedel

Poza postępowaniem znalazły się OMD, który bronił obsługi, i Value Media.

Kraj, 15 listopada 2018

Rimmel przeciwko hejtowi

Twarzą globalnej kampanii #Iwillnotbedeleted w Polsce została Red Lipstick Monster.

Kraj, 15 listopada 2018

"Dwa Żubry na rozgrzewkę" - KP wspiera kluczową markę

Ruszyła jesienno-zimowa kampania piwnej marki.

Kraj, 13 listopada 2018

Velvet startuje z nową kampanią

Marka promuje odświeżone portfolio produktów.

Przetargi, 17 października 2018

L'Oreal sprawdza oferty domów mediowych

Do agencji trafiły tabele kosztowe.

Kraj, 26 września 2018

Zenith: Dynamika wzrostu polskiego rynku reklamy sięgnie w br. 6,6 proc.

Globalny rynek reklamowy wzrośnie w 2018 r. o 4,5 proc.

Kraj, 20 września 2018

Startuje loteria Frosty

Mechanizm loterii i kreację przygotowała agencja Unique One, a za zakup mediów odpowiada Zenith.

Kraj, 4 września 2018

Bosch promuje zmywarki

Wystartowała nowa kampania telewizyjna.

Kraj, 27 lipca 2018

Synergic z kampanią dla Lecha Premium

Niecodzienna kampania realizowana jest na OOH w przejściu podziemnym w centrum Warszawy.

Kraj, 24 lipca 2018

Tomasz Czerwiński deputy digital directorem w Vizeum

Wcześniej przez blisko półtora roku pełnił funkcję digital platforms managera w UM oraz Initiative.

Kraj, 20 lipca 2018

Mercedes prowadzi kampanię programmatic audio

Przygotowała ją agencja Zenith wraz z BBDO.

Przetargi, 20 lipca 2018

Cztery domy mediowe walczą o budżet Lotte Wedel

Rusza drugi etap postępowania.

Kraj, 17 lipca 2018

Zenith: za 2 lata Polacy poświęcą na wideo w sieci już godzinę dziennie

W 2018 r. wydatki na ten segment reklamy wzrosną o 19 proc.

Zagranica, 17 lipca 2018

Maltesers z retargetowaniem i nowością w ofercie

Marka z portfolio Mars Wrigley Confectionery chce docierać ze swoimi produktami do szerszej grupy konsumentów - najchętniej młodszych.

Kraj, 11 lipca 2018

Lech Summer z innowacyjną kampanią w Spotify

Za zakup powierzchni reklamowej odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith we współpracy z firmą Httpool Polska.

Kraj, 21 czerwca 2018

Ruszyła nowa akcja konsumencka Lecha Premium

Marka przygotowała limitowaną edycję puszki Lecha, nawiązującą do festiwalu PolAndRock, który sponsoruje.

Kraj, 19 czerwca 2018

Zenith podnosi prognozy dla polskiego rynku reklamy

Prognozowany wzrost to 4,8 proc., wartość rynku - 7,410 mld zł netto.

Kraj, 12 czerwca 2018

BBDO i Zenith dla Mercedesa

Rafał Sonik rekomenduje nowego pickupa Mercedesa - klasę X

Kraj, 5 czerwca 2018

Mercedes-Benz na nośnikach Jet Line

Kampanię realizuje dom mediowy Zenith.

Kraj, 4 czerwca 2018

Abris sfinalizował zakup Velvet Care

Największy w Polsce producent artykułów higienicznych zmienia właściciela.

Zagranica, 30 maja 2018

Spółka Whitbread robi przetasowania w domach mediowych

Premier Inn będzie obsługiwane przez dom mediowy UM, a sieć Costa, która ma być wydzielona jako spółka spin off, zostanie pod opieką Zenitha.

Kraj, 30 maja 2018

Zenith: W 2020 r. mobile z 28-proc. udziałem w globalnej konsumpcji mediów

W Polsce udział mobilnego internetu w całościowej konsumpcji mediów również rośnie, jednak ze znacznie niższą dynamiką niż na świecie - w tym roku sięgnie 5 proc.

Kraj, 28 maja 2018

Mercedes-Benz rusza z kampanią z udziałem youtuberów [wideo]

Za realizację działań odpowiedzialna jest agencja LiquidThread oraz sieć partnerska LifeTube.

Kraj, 17 maja 2018

Nowa rola Izabeli Rokity-Krześniak w agencji Zenith

Objęła stanowisko innovation & communications directora w zespole Product Excellence Team.

Zagranica, 15 maja 2018

Publicis Media przenosi wszystkie brytyjskie spółki do jednego biura

White City, dawna siedziba BBC, pomieści 2 tysiące pracowników.

Zagranica, 15 maja 2018

Zenith: rośnie udział internetu w reklamie dóbr luksusowych

Według analizy Zenith nakłady na reklamę tej kategorii w internecie wzrosną w latach 2017-2019 o 886 mln dol.

Kraj, 15 maja 2018

Sebastian Rylski nowym konsultantem w Stars

Doświadczenie mediowe zdobył w Zenith, gdzie pracował od początku kariery zawodowej.

Kraj, 9 maja 2018

Siemens nagradza za zmywanie

Wystartowała akcja promocyjna "Wyjątkowo szybkie zmywanie z prezentem".

Przetargi, 8 maja 2018

Ruszył przetarg mediowy Mercedes-Benz

Konkurs ma charakter międzynarodowy.

Kraj, 26 kwietnia 2018

Kompania Piwowarska powraca do reklamowania Prażubra

Producent ponownie szerzej wspiera markę wprowadzoną w 2016 r.

Przetargi, 19 kwietnia 2018

Ruszył przetarg mediowy Electroluksa

Postępowanie ma charakter globalny, jednak dojdzie też do lokalnych prezentacji.

Kraj, 18 kwietnia 2018

Kompania Piwowarska promuje Redd's Bianco

Hasło działań brzmi "Z kiści się ziścił".

Zagranica, 12 kwietnia 2018

MediaCom wygrywa budżet Sky

Dom mediowy zgarnia 425 mln funtów.

Kraj, 27 marca 2018

Zenith: Polski rynek reklamowy będzie wart w tym roku 7,231 mld zł netto

Największą tegoroczną niewiadomą jest wielkość wpływu RODO na rynek reklamy online.

Kraj, 20 marca 2018

Aviva przeniosła budżet mediowy z Zenitha do Blue 449

Klient zmienia agencję, ale pozostaje w Publicis Media.