M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Zenith (firma)"

Kraj, 24 lipca 2018

Tomasz Czerwiński deputy digital directorem w Vizeum

Wcześniej przez blisko półtora roku pełnił funkcję digital platforms managera w UM oraz Initiative.

Kraj, 20 lipca 2018

Mercedes prowadzi kampanię programmatic audio

Przygotowała ją agencja Zenith wraz z BBDO.

Przetargi, 20 lipca 2018

Cztery domy mediowe walczą o budżet Lotte Wedel

Rusza drugi etap postępowania.

Kraj, 17 lipca 2018

Zenith: za 2 lata Polacy poświęcą na wideo w sieci już godzinę dziennie

W 2018 r. wydatki na ten segment reklamy wzrosną o 19 proc.

Zagranica, 17 lipca 2018

Maltesers z retargetowaniem i nowością w ofercie

Marka z portfolio Mars Wrigley Confectionery chce docierać ze swoimi produktami do szerszej grupy konsumentów - najchętniej młodszych.

Kraj, 11 lipca 2018

Lech Summer z innowacyjną kampanią w Spotify

Za zakup powierzchni reklamowej odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith we współpracy z firmą Httpool Polska.

Kraj, 21 czerwca 2018

Ruszyła nowa akcja konsumencka Lecha Premium

Marka przygotowała limitowaną edycję puszki Lecha, nawiązującą do festiwalu PolAndRock, który sponsoruje.

Kraj, 19 czerwca 2018

Zenith podnosi prognozy dla polskiego rynku reklamy

Prognozowany wzrost to 4,8 proc., wartość rynku - 7,410 mld zł netto.

Kraj, 12 czerwca 2018

BBDO i Zenith dla Mercedesa

Rafał Sonik rekomenduje nowego pickupa Mercedesa - klasę X

Kraj, 5 czerwca 2018

Mercedes-Benz na nośnikach Jet Line

Kampanię realizuje dom mediowy Zenith.

Kraj, 4 czerwca 2018

Abris sfinalizował zakup Velvet Care

Największy w Polsce producent artykułów higienicznych zmienia właściciela.

Zagranica, 30 maja 2018

Spółka Whitbread robi przetasowania w domach mediowych

Premier Inn będzie obsługiwane przez dom mediowy UM, a sieć Costa, która ma być wydzielona jako spółka spin off, zostanie pod opieką Zenitha.

Kraj, 30 maja 2018

Zenith: W 2020 r. mobile z 28-proc. udziałem w globalnej konsumpcji mediów

W Polsce udział mobilnego internetu w całościowej konsumpcji mediów również rośnie, jednak ze znacznie niższą dynamiką niż na świecie - w tym roku sięgnie 5 proc.

Kraj, 28 maja 2018

Mercedes-Benz rusza z kampanią z udziałem youtuberów [wideo]

Za realizację działań odpowiedzialna jest agencja LiquidThread oraz sieć partnerska LifeTube.

Kraj, 17 maja 2018

Nowa rola Izabeli Rokity-Krześniak w agencji Zenith

Objęła stanowisko innovation & communications directora w zespole Product Excellence Team.

Zagranica, 15 maja 2018

Publicis Media przenosi wszystkie brytyjskie spółki do jednego biura

White City, dawna siedziba BBC, pomieści 2 tysiące pracowników.

Zagranica, 15 maja 2018

Zenith: rośnie udział internetu w reklamie dóbr luksusowych

Według analizy Zenith nakłady na reklamę tej kategorii w internecie wzrosną w latach 2017-2019 o 886 mln dol.

Kraj, 15 maja 2018

Sebastian Rylski nowym konsultantem w Stars

Doświadczenie mediowe zdobył w Zenith, gdzie pracował od początku kariery zawodowej.

Kraj, 9 maja 2018

Siemens nagradza za zmywanie

Wystartowała akcja promocyjna "Wyjątkowo szybkie zmywanie z prezentem".

Przetargi, 8 maja 2018

Ruszył przetarg mediowy Mercedes-Benz

Konkurs ma charakter międzynarodowy.

Kraj, 26 kwietnia 2018

Kompania Piwowarska powraca do reklamowania Prażubra

Producent ponownie szerzej wspiera markę wprowadzoną w 2016 r.

Przetargi, 19 kwietnia 2018

Ruszył przetarg mediowy Electroluksa

Postępowanie ma charakter globalny, jednak dojdzie też do lokalnych prezentacji.

Kraj, 18 kwietnia 2018

Kompania Piwowarska promuje Redd's Bianco

Hasło działań brzmi "Z kiści się ziścił".

Zagranica, 12 kwietnia 2018

MediaCom wygrywa budżet Sky

Dom mediowy zgarnia 425 mln funtów.

Kraj, 27 marca 2018

Zenith: Polski rynek reklamowy będzie wart w tym roku 7,231 mld zł netto

Największą tegoroczną niewiadomą jest wielkość wpływu RODO na rynek reklamy online.

Kraj, 20 marca 2018

Aviva przeniosła budżet mediowy z Zenitha do Blue 449

Klient zmienia agencję, ale pozostaje w Publicis Media.

Kraj, 15 marca 2018

KP rusza z nową platformą "Tyskie otwiera nas"

Nowa kampania i nowe opakowania sztandarowej marki Kompanii Piwowarskiej.

Zagranica, 14 marca 2018

Max Factor z ukłonem w kierunku kobiet kina

Marka z portfolio Coty przybliża sylwetki aktorek nominowanych do Oscara.

Kraj, 13 marca 2018

Communication Unlimited dla Velvet Care [wideo]

Agencja przygotowała nową platformę komunikacji marki.

Kraj, 13 marca 2018

Life on Mars autorem kampanii Selgros Cash & Carry [wideo]

Kampania będzie obecna w TV, VoD, gazetkach oraz kanałach digital klienta.

Kraj, 12 marca 2018

Maria Heansel-Mańkowska odpowiada za media w Polpharmie

Poprzednio związana była z Zenithem, wcześniej z MEC. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Omega Pharma, FoodCare, USP Zdrowie czy Biedronka.

Kraj, 9 marca 2018

Dwie kampanie sieci Kaufland

Obsługą kampanii sieci zajmują się Leo Burnett, Zenith i Kamikaze.

Kraj, 7 marca 2018

Anna Brajbisz dołącza do Carata jako client partner

Przechodzi z domu mediowego Zenith.

Kraj, 1 marca 2018

Max Factor współpracuje z Edipresse

Jednym z elementów pierwszej po relaunchu polskiej kampanii promocyjnej marki będzie projekt we współpracy z Anną Maruszeczko i magazynem "Uroda Życia".

Kraj, 23 lutego 2018

Nowi liderzy zespołów klienckich w Mindshare

Żaneta Szysz będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem dla Unilevera w Polsce. Nowym menedżerem w tym teamie została Małgorzata Żeleźnik. Anna Milewska obejmuje nadzór nad pracami zespołu odpowiedzialnego za obsługę m.in. Sanofi, BP, Volvo oraz Booking.com.

Przetargi, 21 lutego 2018

Cztery agencje będą obsługiwać Totalizator Sportowy

Umowy ramowe zostały podpisane na rok.

Przetargi, 19 lutego 2018

Value Media wygrywa przetarg mediowy PKP Intercity

Oferty pozostałych agencji zostały odrzucone.

Kraj, 15 lutego 2018

Rusza nowa kampania Max Factor

Globalną kreację przygotowała Adam & Eve DBB, w Polsce kampanię wsparły Mediacom, Zenith, AdBirds i Only Only.

Kraj, 12 lutego 2018

Digital Kingdom przygotował kampanię dla marki Rimmel

Działania prowadzone pod hasłem "Matte i mogę więcej!" opierają się na akcji brandfundingowej.

Kraj, 29 stycznia 2018

RECMA: Starcom i Wavemaker "dominującymi" agencjami w raporcie Qualitative Evaluation 2018

Oprócz nich sześć agencji dostało ocenę "wysoką".

Przetargi, 26 stycznia 2018

Communication Unlimited wygrywa przetarg Velvet Care

Marketer planuje wdrożenie nowej strategii komunikacji.

Kraj, 26 stycznia 2018

Queisser Pharma promuje markę Protefix [wideo]

Działania realizują GPD i Zenith.

Kraj, 24 stycznia 2018

Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka chief knowledge officerem w Grupie OMD

Poprzednio była związana Zenithem. W domach mediowych pracuje od ponad 10 lat.

Kraj, 23 stycznia 2018

Agata Lauko prezesem zarządu Netsprinta

Była general manager Zenitha zastąpi Jarosława Dmowskiego.

Przetargi, 22 stycznia 2018

Mars rusza z globalnym przetargiem mediowym

Firma chce skonsolidować budżet mediowy w jednej agencji. Stawką jest 1 mld funtów.

Kraj, 22 stycznia 2018

Paweł Kolenda w jury Research Awards 2018

Zasiada w jury tego konkursu od 2015 r.

Kraj, 19 stycznia 2018

Agnieszka Szysz rozstała się z domem mediowym Zenith

Z branżą mediową jest związana od 18 lat.

Kraj, 18 stycznia 2018

Anna Bartoszewska dyrektorem generalnym Zenith. Justyna Mazur z większym zakresem odpowiedzialności

Agata Lauko zrezygnowała z funkcji dyrektora generalnego Zenith oraz członkostwa w zarządzie Publicis Media i rozstanie się z firmą z końcem stycznia.

Kraj, 17 stycznia 2018

Anna Bartoszewska dyrektorem generalnym Zenith

Agata Lauko zrezygnowała z funkcji dyrektora generalnego Zenith oraz członkostwa w zarządzie Publicis Media i rozstanie się z firmą z końcem stycznia.

Kraj, 17 stycznia 2018

Frosta z kolejną aktywnością reklamową

Firma ogłasza powrót popularnych wśród konsumentów potraw.