M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Zenith (firma)"

Kraj, 24 listopada 2016

Totalizator reklamuje loterię Multi Multi [wideo]

Kreację przygotowała agencja DDB & Tribal.

Przetargi, 16 listopada 2016

MEC wygrywa przetarg mediowy Nestle

Ostatni konkurs na planowanie i zakup mediów w Polsce koncern Nestle przeprowadził ponad dekadę temu.

Przetargi, 14 listopada 2016

Value Media wygrywa przetarg mediowy Hochlandu

Dotychczasowy klient Zenitha zmienia dom mediowy.

Kraj, 8 listopada 2016

Tyskie składa życzenia

Rusza kampania "Tyskiego najlepszego!" autorstwa agencji Bardzo, Konqubinatu, Hand Made, IQ Marketing i Zenith.

Kraj, 28 października 2016

Zenith: w 2017 r. 75 proc. konsumpcji internetu będzie należeć do mobile

Raport "Mobile Advertising Forecasts" obejmuje dane z 60 światowych rynków, w tym z Polski.

Kraj, 12 października 2016

Trzy nowe osoby w Amplifi

Do spółki dołączają Beata Dąbrowska, Maja Lindner i Marcin Rzeźnik.

Zagranica, 12 października 2016

Nescafe w nowej kampanii stawia na nowy model męskości

Na Wyspach startuje nowa kampania marki kawy, promowana przez nowy typ osobowości męskiej - długowłosego wrażliwca w błękitnej koszuli.

Kraj, 11 października 2016

PGE chce spontanicznie kojarzyć się z PGE Narodowym [wideo]

Rusza wizerunkowa kampania sponsora stadionu.

Przetargi, 10 października 2016

PGE wybierze dom mediowy

Polska Grupa Energetyczna obecnie współpracuje z domem mediowym Zenith.

Kraj, 5 października 2016

Uzupełnienie: 3M pokazuje jak jego wynalazki zmieniają medycynę

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Zenith.

Kraj, 26 września 2016

Międzynarodowa kampania marki Tena przygotowana przez BBDO Warszawa [wideo]

W pierwszej kolejności spoty pojawią się w Polsce, Niemczech i Holandii.

Kraj, 14 września 2016

Zenith: 3-proc. wzrost inwestycji w reklamę w Polsce w br.

Zdaniem agencji wartość globalnego rynku reklamowego wzrośnie w tym roku z większą niż prognozowano poprzednio dynamiką - o 4,4 proc., sięgając na koniec roku kwoty 539 mld dol.

Kraj, 7 września 2016

Kamikaze przygotowała nową kampanię marki Maybelline New York

Osią kampanii ma być konkurs internetowy.

Kraj, 11 sierpnia 2016

Kompania Piwowarska wprowadzi Tyskie Niepasteryzowane

To dopiero drugie piwo niepasteryzowane w ofercie lidera rynku. Nowość będzie wsparta kampanią.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Tyskie promuje się jako sponsor polskich olimpijczyków

Z okazji zbliżających się igrzysk olimpijskich Kompania Piwowarska przygotowała kolejną odsłonę kampanii swojej sztandarowej marki.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Ruszyła kampania marki Vox [wideo]

Wystartowała nowa odsłona kampanii marki Vox, będąca kontynuacją komunikacji "Wolność zaczyna się w domu".

Kraj, 29 lipca 2016

Sanofi wspiera reklamowo Magne-B6 [wideo]

Za kreację odpowiada Publicis.

Przetargi, 28 lipca 2016

Rusza przetarg mediowy Hochlandu

Klient Zenitha zaczyna postępowanie - wynika z naszych ustaleń.

Kraj, 21 lipca 2016

Rusza kampania marki Emolium [wideo]

Kreacja porównuje działania kosmetyków Emolium z naturalną ochroną dziecka w łonie matki.

Kraj, 19 lipca 2016

Pyszne.pl i Redd's we wspólnej kampanii [wideo]

PZL przygotował spot pt. "Papu".

Kraj, 19 lipca 2016

Wideo online popularniejsze na mobile'u niż na desktopach

Jeszcze w tym roku urządzenia mobilne staną się główną platformą do oglądania online wideo, zostawiając w tyle urządzenia stacjonarne - wynika z raportu Zenith "Online Video Forecasts 2016".

Przetargi, 18 lipca 2016

Cztery domy mediowe w przetargu Nestle

Budżetu broni MEC.

Kraj, 15 lipca 2016

PHD Media Direction zaprasza do Rywalizacji na Maxa

Agencja zbiera środki na kosztowną operację, która może uratować życie i w pełni przywrócić zdrowie Maxa - małego synka firmowej koleżanki Ewy.

Kraj, 13 lipca 2016

Garnier do kampanii zaprosił youtuberkę Kat0su [wideo]

Rusza wsparcie Płynu Micelarnego z olejkiem arganowym. Kampanię realizują Newcast, Zenith i Value Media.

Kraj, 13 lipca 2016

Ruszyła kampania reklamowa Książęce Golden Ale

Za wsparcie marki odpowiadają Lubię To Linked by Isobar, Q&A oraz Zenith.

Kraj, 12 lipca 2016

Vanish organizuje wakacyjny konkurs

Akcji towarzyszy kampania reklamowa realizowana przez Kropkę Bordo, Hypermedia, Zenith, Performics i Newcast.

Kraj, 8 lipca 2016

Wirtualna Polska wraca do kampanii #dziejesiewpolsce [wideo]

Rozpoczyna się wizerunkowe wsparcie WP.

Przetargi, 8 lipca 2016

PGE unieważniła przetarg mediowy

Marketer nie skomentował naszych informacji.

Kraj, 15 kwietnia 2016

Piotr Piętka i Monika Bronowska na czele Publicis Media w Polsce

Jednocześnie Nicole Prüsse, dotychczas CEO ZenithOptimedia na Europę Środkową, Północną i Wschodnią, obejmuje stanowisko COO Publicis Media w regionie EMEA.

Przetargi, 20 października 2015

Maspex ogłosił przetarg mediowy

W związku z poszerzeniem portfolio marketer zdecydował się sprawdzić oferty domów mediowych.

Przetargi, 19 października 2015

Maspex ogłosił przetarg na media

W związku z poszerzeniem portfolio marketer zdecydował się sprawdzić oferty domów mediowych.

Kraj, 10 lipca 2015

Electrolux rusza w Polskę z kampanią #parawruch

Zaczyna się wakacyjny etap szerszej kampanii "Tajemniczy składnik".

Kraj, 19 marca 2015

ZenithOptimedia wprowadza globalny brand agencji mediowych Blue 449

Będzie to nowa sieć korzystająca ze wszystkich zasobów ZenithOptimedia i Publicis Groupe. Nie jest wykluczone, że jeden z hubów powstanie w Polsce.

Kraj, 17 marca 2015

Agata Majecka została chief digital officerem w ZOG

Majecka pozostaje dyrektorem zarządzającym Performics i Newcast.

Kraj, 10 marca 2015

Electrolux rozpoczyna jedną z największych kampanii - "Tajemniczy składnik"

Za pomysł, strategię, kreacje, badania i realizację całej kampanii odpowiadają wraz z Electroluksem należące do ZenithOptimedia Group: Newcast, Zenith, Performics i DriveR.

Kraj, 24 lutego 2015

Brother promuje serię Business Smart

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Newcast, Performics i Zenith należące do ZenithOptimedia Group.

Zagranica, 20 grudnia 2013

Saatchi & Saatchi pokieruje zespołem "Total Toyota"

Toyota tworzy globalny, multikulturowy zespół marketingowy.

Zagranica, 22 listopada 2013

Publicis kupuje Walker Media

Agencja została sprzedana za 35 mln funtów.

Zagranica, 24 września 2013

Anna Campbell przechodzi z Carata do zespołu OMD EMEA

OMD przejmuje menedżera sieci Carat.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Rusza kampania Electrolux CombiSteam DeLuxe

Produkt promowany jest w telewizji, prasie i social mediach oraz podczas gotowania blogerek "pod chmurką".

Kraj, 8 sierpnia 2012

Izabela Rokita-Krześniak ponownie w ZOG-u

Pracowała już w tym domu mediowym w latach 2006-2009.

Kraj, 19 marca 2010

Marcin Kalkhoff współpracuje z Grupą O2.pl

Marcin Kalkhoff, konsultant w zakresie strategii komunikacji marek, rozpoczął współpracę z Grupą O2.pl - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele grupy nie...

Zagranica, 17 września 2008

Hermes kończy 25-letnią współpracę z Caratem

Hermes, luksusowa francuska marka odzieżowa, po 25 latach kończy współpracę z siecią Carat w Europie. Decyzję podjęto w wyniku regionalnego...

Kraj, 27 lutego 2008

Żywiec Zdrój wprowadza do portfolio markę Żywiec Zdrój Herbata

Żywiec Zdrój wprowadził na rynek nowy produkt - Żywiec Zdrój Herbatę. Jako jedyny tego typu produkt obecny na polskim rynku...

Zagranica, 21 czerwca 2006

Ulfman opuszcza ZenithOptimedia wskutek reorganizacji

Adri Ulfman, regional chief executive na region Europy Środkowej i Wschodniej oraz Skandynawii i Holandii w ZenithOptimedia, opuszcza sieć. Jego...

Kraj, 15 października 2001

NOWE DOMY NEGOCJACYJNE JAK GRZYBY PO DESZCZU

Trwają rozmowy w sprawie utworzenia nowego domu negocjacyjnego pod roboczą nazwą Media One. Wszystko wskazuje na to,Ęże takich przedsięwzięć może...

Kraj, 12 października 2001

CZY POJAWI SIĘ KOLEJNY DOM NEGOCJACYJNY?

Z inicjatywy kilku domów mediowych może powstać kolejny, po Magna Global Poland i PowerComie, dom negocjacyjny pod nazwą Media One....

Zagranica, 16 sierpnia 2001

FINANSOWY RAPORT CORDIANT WSKAZUJE NA NIEWIELKI WZROST

Brytyjska grupa Cordiant Communications Group (CCG) ujawniła, że jej przychody za pierwsze półrocze br. osiągnęły kwotę 444,7 mln dol., co...