M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ZenithMedia (firma)"

Kraj, 19 czerwca 2013

Maciej Malec przestaje zarządzać Equinox Polska

Maciej Malec przekazuje zarządzanie Equinox Polska. Jego funkcję obejmie Jakub Potrzebowski, CEO agencji.

Kraj, 31 stycznia 2013

Vichy nie będzie miało dyr. generalnego

W związku z nowymi obowiązkami Magdaleny Toczyskiej funkcja dyrektora generalnego Vichy nie będzie obsadzona.

Kraj, 3 lutego 2012

Equinox kończy współpracę z ZOG-iem i przejmuje jego menedżerów

Po kilku tygodniach rozmów Equinox Polska podjął decyzję o zakończeniu współpracy z ZenithOptimedia. Chce teraz wzmocnić swój wizerunek niezależnego domu mediowego. Powiększa też zespół o dwóch menedżerów z ZOG-u.

Kraj, 24 stycznia 2012

Marketing Polkomtela po zmianach

Są już pierwsze efekty reorganizacji w marketingu operatora sieci Plus.

Kraj, 16 stycznia 2012

Powroty i odejścia z ZOG-u

Po kilkuletniej przerwie do ZenithOptimedia wraca Justyna Mazur. Z domu mediowego odchodzą natomiast Tomasz Sowa i Michał Kwit.

Kraj, 7 grudnia 2011

ZOG zamierza skupić się na własnych brandach

Rozwój marek Zenithmedia, Optimedia i Performics ma być priorytetem dla ZOG.

Kraj, 30 września 2011

ZOG szuka top managera Zenithmedia

Z firmą rozstał się Maciej Malec, dyrektor zarządzający Zenithmedia.

Kraj, 17 sierpnia 2009

Recma: MediaCom, Mediaedge:cia i Starcom w czołówce domów mediowych

Recma, międzynarodowa firma badająca rynek domów mediowych, opublikowała "Poland Recma Report 2009", w którym zestawiono działające w Polsce agencje pod...

Kraj, 13 sierpnia 2009

Jesień w Pumie skupiona na kolekcji lifestyle'owej Archive

Puma przygotowuje się do jesiennych działań promocyjnych. W tym sezonie firma skupi swoje aktywności przede wszystkim na promocji kolekcji Puma...

Zagranica, 3 lutego 2009

Zenithmedia utrzymał obsługę China Mobile

Firma China Mobile zakończyła przetarg na obsługę mediową i postanowiła przedłużyć współpracę z dotychczasową agencją Zenithmedia. W konkursie brały także...

Kraj, 7 marca 2008

Equinox pracuje dla DTZ (centra handlowe)

W ramach ZenithOptimedia Group nastąpiło przesunięcie obsługi centrów handlowych zarządzanych przez DTZ. Dom mediowy Equinox przejął ich obsługę od ZenithMedia....

Kraj, 7 marca 2008

Zenithmedia zaplanował kampanię wspierającą promocję butów Puma Complete

Dom mediowy Zenithmedia zajął się planowaniem i zakupem mediów dla kampanii towarzyszącej promocji butów marki Puma z linii Puma Complete...

Kraj, 8 lutego 2008

Puma wspiera linie odzieży i obuwia związane z Euro 2008

Puma Polska zaprezentowała nową koszulkę polskiej reprezentacji w piłce nożnej na 2008 r., której jest sponsorem. Biało-czerwona koszulka z kolekcji...

Kraj, 1 lutego 2008

Raisio zmienia sposób współpracy z agencjami; stawia na projekty

Raisio Polska Foods planuje od lutego br. zmianę sposobu współpracy z agencjami reklamowymi. Dotychczas wiodącą agencją marketera, z którą miał...

Kraj, 1 lutego 2008

Benecol redefiniuje grupę docelową marki

Raisio Polska Foods wystartował z nową kampanią margaryn prozdrowotnych "Benecol - wybór serca dla zdrowszego życia". - Kampania adresowana jest...

Przetargi, 17 grudnia 2007

Reckitt Benckiser szuka agencji reklamowej do obsługi promocji marki Veet

Firma Reckitt Benckiser Polska prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych i firm marketing services dotyczący obsługi działań promocyjnych marki Veet (produkty...

Kraj, 17 grudnia 2007

Maspex wprowadza makaron Lubella Pełne Ziarno

Maspex wprowadził linię makaronów Lubella Pełne Ziarno. Makaron produkowany jest z mąki pełnoziarnistej i będzie dostępny w trzech wariantach fusilli,...

Kraj, 8 listopada 2007

Awanse i restrukturyzacja w ZenithOptimedia

Daniel Lenarczyk, Monika Bronowska i Maciej Malec, kluczowi menedżerowie w grupie domów mediowych ZenithOptimedia, awansowali w strukturach firmy. Po niemal...

Kraj, 31 października 2007

Naczelny i były trener "Złotek" w kampanii "Super Volley"

Andrzej Niemczyk, redaktor naczelny miesięcznika siatkarskiego "Super Volley" (Sportlive24 SA) oraz były trener siatkarskiej drużyny "Złotek", weźmie udział w kampanii...

Kraj, 4 września 2007

Wedel wprowadza limitowane serie czekolad, jesienią kampania w TV

Cadbury Wedel wprowadza limitowane serie czekolad. Jako pierwsze w sprzedaży pojawiły się powiększone 110-gramowe (10 gramów gratis) tabliczki najpopularniejszych smaków...

Kraj, 31 sierpnia 2007

Wyjaśnienie: Mediaedge:cia nie startuje w przetargu Netii i Play; niejasne, czy startuje Maxus

W nawiązaniu do informacji z DS "MMP" z 30 sierpnia pt. "Play i Netia potwierdzają konsolidację budżetów mediowych, o które...

Przetargi, 30 sierpnia 2007

Play i Netia potwierdzają konsolidację budżetów mediowych, o które walczą cztery domy mediowe

P4, operator sieci komórkowej Play, oraz Netia, operator sieci stacjonarnej, współwłaściciel P4, zamierzają skonsolidować swoje budżety mediowe i ich obsługę...

Kraj, 14 sierpnia 2007

Maciej Berger nowym dyr. marketingu i sprzedaży Totalizatora Sportowego

Maciej Berger został dyrektorem działu sprzedaży i marketingu Totalizatora Sportowego. Od lutego br. na stanowisku dyr. sprzedaży i marketingu był...

Kraj, 10 sierpnia 2007

Mio Technology klientem Zenithmedia w regionie CEE

Zenithmedia będzie obsługiwał budżet mediowy Mio Technology, producenta urządzeń do nawigacji GPS, w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Polski oddział...

Kraj, 9 sierpnia 2007

Awanse w domu mediowym ZenithOptimedia

Justyna Mazur oraz Izabela Petryna-Kalinowska, dotychczas senior media plannerki w Zenithmedia, awansowały na stanowiska media managerów. Justyna Mazur pracuje w...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Toyota planuje kontynuację działań pod parasolem "Złotej ery"

Firma motoryzacyjna Toyota Motor Poland planuje na jesień br. kontynuację działań pod hasłem "Złota era Toyoty". Przypomnijmy, że pod tym...

Kraj, 2 sierpnia 2007

Lexus szykuje premierę nowej generacji LS600, zorganizuje czwartą edycję Lexus Fashion Night

Lexus (Toyota Motor Poland) szykuje się na wrzesień do najważniejszego tegorocznego wydarzenia dla tej marki - premiery samochodu LS600H, nowej...

Kraj, 6 lipca 2007

Eden Springs promuje wodę źródlaną wśród pracodawców

Eden Springs ruszył z drugą częścią tegorocznej kampanii reklamowej w telewizji. Firma kieruje 15-sekundowy spot do osób decydujących o dostawach...

Przetargi, 3 lipca 2007

Zenithmedia pozostaje domem mediowym TVP

Zenithmedia zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Telewizji Polskiej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Utrzyma więc obsługę stacji, z którą współpracuje od...

Kraj, 20 czerwca 2007

Saatchi autorem kreacji reklam Świeżych Soków Tymbark i Duo Fruo

Maspex rozpoczął kampanie telewizyjne dwóch nowych produktów ze swojego portfolio - Świeżych Soków Tymbark i Duo Fruo. W obu przypadkach...

Zagranica, 11 czerwca 2007

Twentieth Century Fox ogłasza przetarg na budżet reklamowy

Twentieth Century Fox rozpoczął przetarg na obsługę budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 40 mln funtów. Decyzja o jego...

Kraj, 6 czerwca 2007

Maspex realizuje pierwszy projekt dla marki Źródło Tymbark

Maspex Wadowice rozpoczął realizację projektu komunikacyjnego wspierającego sprzedaż nowej marki wody Źródło Tymbark. Celem kampanii jest wprowadzenie na silnie konkurencyjny...

Zagranica, 28 maja 2007

Initiative traci obsługę globalnego budżetu Credit Suisse

Należąca do Interpublic Group sieć mediowa Initiative traci wart 60 mln funtów globalny budżet grupy finansowo-inwestycyjnej Credit Suisse. Obecnie trwa...

Kraj, 22 maja 2007

Grupa Żywiec startuje z nową kampanią Tatry, repozycjonuje Freeq i odświeża markę Special

Grupa Żywiec startuje z nowymi kampaniami reklamowymi dwóch swoich marek ogólnokrajowych: Tatra i Freeq, odświeża też lokalny brand Special. Nowy...

Kraj, 15 maja 2007

Maspex zaczyna reklamować nową markę napojów dziecięcych Figo

Maspex, który niedawno wprowadził pod marką Tymbark nową linię napojów dziecięcych Figo (patrz DS "MMP" z 23 marca), rozpoczął kampanię...

Kraj, 11 maja 2007

PKO BP celuje w mały i średni biznes

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Potrwa ona do 24 czerwca br. i obejmie telewizję...

Kraj, 30 marca 2007

Cadbury Wedel prowadzi multimedialną komunikację Ptasiego Mleczka wokół serialu "Magda M."

Producent słodyczy Cadbury Wedel uruchamia multimedialną platformę komunikacyjną marki Ptasie Mleczko związaną ze sponsoringiem serialu "Magda M." nadawanego w telewizji...

Kraj, 27 marca 2007

MRM Worldwide przygotowała site dla marki Tymbark Vega

Agencja MRM Worldwide przygotowała site internetowy dla marki Tymbark Vega (Maspex). Obok informacji o produkcie serwis zawiera elementy interaktywne. Na...

Kraj, 26 marca 2007

Wedel reklamuje tabliczki czekolady w kampanii autorstwa Euro RSCG Warsaw

Cadbury Wedel ruszył z kampanią reklamową flagowego produktu - tabliczek czekolady Wedel. Kampania obejmuje główne stacje TV oraz kino. Jest...

Kraj, 23 marca 2007

Maspex wprowadza nową markę napojów dziecięcych Figo

Maspex wprowadza pod marką Tymbark linię napojów dziecięcych Figo. Wcześniej brand był obecny na rynkach Czech i Słowacji. Figo będzie...

Kraj, 21 marca 2007

Toyota inwestuje w komunikację o charakterze parasolowym

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą debiut rynkowy modelu Auris. To najważniejsze wydarzenie dla marketera w tym roku. Poza...

Kraj, 16 marca 2007

Maspex wycofuje markę Fit, w jej miejsce wprowadza brandy Vega i Vega Plus

Maspex Wadowice wprowadził nową linię soków owocowo-warzywnych Vega i Vega Plus. Zastąpiła ona markę soków Fit. - Konsumentkami soków Fit...

Przetargi, 16 marca 2007

MindShare Polska prawdopodobnym zwycięzcą przetargu Hoop SA

MindShare Polska prawdopodobnie przejmie obsługę budżetu Hoop SA, producenta napojów. Marketer finalizuje podobno negocjacje z domem mediowym - informacji tych...

Kraj, 14 marca 2007

Scholz & Friends i Zenithmedia realizują pierwszy projekt dla PKO BP

Bank PKO BP rozpoczyna nową kampanię reklamową kredytów mieszkaniowych pod hasłem "Szybka decyzja i jesteśmy w domu". Jest to pierwsza...

Kraj, 13 marca 2007

Ruszyła kampania odświeżonej Tatry

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową promującą odświeżoną markę piwa Tatra. Autorem kreacji jest agencja Leo Burnett, media zaplanował i kupił...

Kraj, 12 marca 2007

LOT weryfikuje strategię mediową i szykuje nową komunikację marki

Polskie Linie Lotnicze LOT pomimo zamieszania wokół nowego prezesa Marka Mazura, którego nie akceptuje ponoć Ministerstwo Skarbu (właściciel LOT-u), szykują...

Kraj, 16 lutego 2007

Euro RSCG Warsaw przygotowała telewizyjne spoty batonu Pawełek

Na antenie TVP i TVN wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa batonów Pawełek o smaku toffi (Cadbury Wedel). Kreację 15-sekundowych spotów przygotował...

Kraj, 14 lutego 2007

Marek Mazur prezesem LOT; przewoźnik będzie finalizował przetargi

Marek Mazur, były zastępca prezesa NFZ ds. finansowych, został nowym prezesem Polskich Linii Lotniczych "LOT". Jego nominacja otwiera drogę do...

Kraj, 13 lutego 2007

Iwona Harris w Point Group zachowa stanowisko szefa reklamy "Filmu"

Iwona Harris dołączyła do zespołu Media Point Group, departamentu mediów prasowych Platformy Mediowej "Point Group". Harris zachowa dotychczasowe stanowisko szefa...

Przetargi, 26 stycznia 2007

Inteligo szuka agencji do ATL-u; prowadzi kampanię w internecie

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że marketer rozpoczął przetarg na wybór agencji ATL-owej, do którego zaprosił 6 agencji. Tej informacji nie udało...