M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ZenithOptimedia (firma)"

Kraj, 16 marca 2016

Na rynku debiutuje SilverWave

Agencja specjalizuje się w marketingu do konsumentów 50 plus.

Kraj, 15 marca 2016

Hochland z kolejną kampanią

Firma podkreśla wysoką jakość składników i brak konserwantów.

Kraj, 25 lutego 2016

Almette z dalszym wsparciem

Hochland Polska wraca z działaniami promocyjnymi dla swojego puszystego serka - kampania potrwa do czerwca.

Kraj, 16 lutego 2016

Nowy zapach Calvin Klein adresowany do millenialsów

Na rynek trafia zapach CK2, wspiera go rozległa kampania.

Kraj, 8 lutego 2016

Hochland rozgrzewa kina

Firma zorganizowała akcję degustacyjną marki Na Gorąco w multipleksach.

Zagranica, 18 stycznia 2016

Aviva po raz pierwszy od sześciu lat ogłasza globalny przetarg mediowy

Wartość globalnego mediowego budżetu ubezpieczyciela szacowana jest na 60 mln funtów. RFI wysłane do zaproszonych domów mediowych podkreśla, że "Polska to jeden z kluczowych rynków".

Kraj, 12 stycznia 2016

Michał Kuśpit dyrektorem regionalnym ZenithOptimedia odpowiedzialnym za analitykę

Podlega mu region MENA - Bliski Wschód i Afryka Północna.

Kraj, 11 stycznia 2016

Hochland startuje z kampanią wspierającą sery do zapiekania

Startują intensywne działania wielokanałowe dla nowej linii w portfolio marketera.

Zagranica, 24 listopada 2015

ZenithOptimedia zbadało penetrację rynku przez smartfony

Według badań przeprowadzonych przez ZenithOptimedia w 47 krajach w Europie liderami są Hiszpania i Irlandia z penetracją na poziomie ponad 80 procent. Globalnym liderem jest Singapur z penetracją bliską 90 proc.

Kraj, 13 listopada 2015

Marka Blue Dragon wchodzi w nowy segment

Producent AB Foods chce upowszechnić kuchnię chińską w codziennym gotowaniu i wspiera nowe sosy kampanią.

Kraj, 12 listopada 2015

RECMA: MediaCom prowadzi w Polsce, Carat - globalnie

O pozycji w rankingu decyduje, w zależności od rynku, 16-19 kryteriów.

Kraj, 2 listopada 2015

Hochland z nową serową propozycją

Firma wprowadza na rynek linię serów "Na gorąco".

Kraj, 27 października 2015

Fiszki Frosty od GoldenSubmarine

Firma edukuje konsumentów.

Kraj, 22 października 2015

Startuje nowa kampania reklamowa Frosty

Po raz pierwszy w swojej historii firma prowadzi kampanię nie tylko w telewizji, ale również w radio.

Zagranica, 22 września 2015

Nestle ogłasza przetarg na digital

Gigant FMCG poszukuje podmiotu do obsługi cyfrowej na terenie Wielkiej Brytanii.

Kraj, 21 września 2015

Insignia z kampanią dla Bosch [wideo]

Dwumiesięczną kampanię wspierają spot telewizyjny przygotowany wspólnie z producentem środków czyszczących Finish Quantum Lemon.

Zagranica, 15 września 2015

ZenithOptimedia: w 2018 r. reklamodawcy na internet przeznaczą więcej niż na TV

Według prognoz ZenithOptimedia w skali globalnej już w przyszłym roku udział reklamy digitalowej i cyfrowej osiągnie poziom 12,4 proc., wyprzedzając reklamę drukowaną - tutaj wydatki mają osiągnąć 11,9 proc. Według tych szacunków w 2018 r. reklamodawcy na internet przeznaczą więcej niż na TV.

Kraj, 9 września 2015

Almette jeszcze mocniej akcentuje bogactwo swego portfolio

Startuje rozległa kampania marki Hochlandu akcentująca polskość składników.

Kraj, 7 sierpnia 2015

Nowa kampania Publicis dla marki Olia [wideo]

Do udziału w kampanii zaproszono polskie konsumentki, użytkowniczki farb Olia, które w ramach trzech spotów prezentują różne benefity produktu.

Kraj, 2 lipca 2015

"KancerSutra" - nowa kampania fundacji Rak'n'Roll

W ramach nowej kampanii fundacja Rak’n’Roll zachęca do uprawiania seksu i pokazuje, że pomimo choroby nowotworowej można i trzeba czerpać energię i radość z bycia razem.

Kraj, 23 czerwca 2015

ZenithOptimedia wygrywa budżet mediowy Coty

Zenith wygrywa globalny budżet firmy na zakup i planowanie mediów. Przetarg dotyczył także Polski.

Zagranica, 2 czerwca 2015

ZenithOptimedia: średnio spędzamy 8 godzin dziennie na konsumpcji mediów

Z raportu podmiotu wynika, że użytkowanie mediów cyfrowych między 2014 a 2017 r. wzrośnie o 9,8 proc.

Zagranica, 4 maja 2015

Tesco przeniosło budżet mediowy do MediaComu

Przetarg trwał od marca br. W wyniku jego rozstrzygnięcia Tesco po 20 latach współpracy przeniosło swój wart 90 mln funtów budżet mediowy z Initiative do MediaComu.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Startuje nowa kampania reklamowa MiniMini+

Do wspólnej zabawy zaprasza dzieci Żółwik Sammy.

Zagranica, 21 kwietnia 2015

BBDO i OMD podzielą się globalnym budżetem Bacardi

Marketer skonsolidował budżet w wysokości 175 mln dol.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Totalizator reklamuje Multi Multi

Celem loterii i towarzyszącej jej kampanii realizowanej przez Unique One, Fat Baby i ZenithOptimedia jest zmiana percepcji i zwiększenie rozpoznawalności tej gry.

Zagranica, 31 marca 2015

Group M utrzymało obsługę Lloyds Banking Group

Group M utrzymało obsługę wartego 80 mln funtów budżetu Lloyds Banking Group. W tym zakresie będzie współpracować z domem mediowym MEC.

Kraj, 19 marca 2015

Krzysztof Szumski zakłada firmę coachingową

Przedsięwzięcie byłego dyrektora ZenithOptimedia ma skupiać się m.in. na coachingu dla osób z branży mediowej i reklamowej.

Kraj, 19 marca 2015

ZenithOptimedia wprowadza globalny brand agencji mediowych Blue 449

Będzie to nowa sieć korzystająca ze wszystkich zasobów ZenithOptimedia i Publicis Groupe. Nie jest wykluczone, że jeden z hubów powstanie w Polsce.

Zagranica, 12 marca 2015

Tena Men startuje z kampanią viralową

Kreacja BBDO nawiązuje do wizerunku Mustafy i buduje zaufanie konsumentów poprzez humor.

Kraj, 11 marca 2015

Nowy head of agency sales w Adexon

Agnieszka Marks pokieruje sprzedażą agencyjną sieci reklamowej.

Zagranica, 2 marca 2015

PHD obronił obsługę Sainsbury

Budżet mediowy oceniany jest na 60 mln funtów.

Kraj, 24 lutego 2015

Nowa kampania reklamowa marki Wawel [wideo]

Za opracowanie strategii komunikacji i kreację spotu odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw.

Kraj, 19 lutego 2015

Saatchi autorem jubileuszowej kampanii NC+ [wideo]

Platforma telewizyjna startuje z kampanią, ale przetarg wciąż trwa.

Kraj, 3 lutego 2015

Tomasz Stanek awansuje w Caracie

Nową funkcję będzie pełnił w zespole obsługującym Mondelez Polska.

Kraj, 3 lutego 2015

Kampania Publicis promuje nawilżający krem BB od Garniera [wideo]

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, prasie oraz internecie.

Kraj, 2 lutego 2015

Cztery domy mediowe w przetargu BGŻ BNP Paribas

Do dwóch broniących się domów dochodzą jeszcze OMD i ZOG.

Przetargi, 21 stycznia 2015

Viacom powierza budżet mediowy Starcomowi

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów 
do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

Kraj, 19 stycznia 2015

Karolina Chołuj dyrektorem pionu Business Planning Mindshare Polska

Będzie odpowiadać za kształtowanie strategii rozwoju oferty analityczno-badawczej i narzędzi.

Kraj, 16 stycznia 2015

Red8 Advertising dla marki Sebidin [wideo]

Reżyserią spotu zajął się Jakub Michalczuk, produkcją Lemon, a postprodukcją Xantus Studio.

Zagranica, 15 stycznia 2015

Aviva ogłasza globalny przetarg na obsługę budżetu kreatywnego

Aviva ogłosiła globalny przetarg na obsługę budżetu kreatywnego. Rynek spekuluje, że oznacza to zakończenie trwającej ponad dekadę współpracy z Abbott Mead Vickers BBDO.

Kraj, 14 stycznia 2015

W lutym Hochland intensywnie i owocowo

Marka Almette zapowiada dużą kampanię wariantu Almette Fruit na luty.

Kraj, 13 stycznia 2015

Monika Szot na stanowisku media partnership & content manager w Amplifi Polska

Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję strategic partnership managera w ZenithOptimedia.

Kraj, 12 stycznia 2015

BBC Worldwide finalizuje prace nad megakampanią reklamową

Spoty BBC Worldwide przygotowane na potrzeby debiutu BBC Earth i BBC Brit w Polsce będą emitowane również na innych rynkach.

Kraj, 7 stycznia 2015

Dwutygodnik "Pani Domu" w odświeżonej formule

Edipresse dokonuje relaunchu swojej marki.

Kraj, 7 stycznia 2015

Ryszard Rynkowski i Krzysztof Krawczyk w kampanii Radia Zet Gold

Komunikacja promująca stację połączona jest z akcją antenową, w której słuchacze mogą wygrać prywatny koncert.

Kraj, 9 grudnia 2014

W 2015 r. wydatki reklamowe na polskim rynku wzrosną o 3,1 proc.

Według prognoz ZenithOptimedia w przyszłym roku telewizja utrzyma wzrost na poziomie 3,4 proc. Największą dynamikę nadal będzie miał internet - niespełna 12 proc.

Zagranica, 27 listopada 2014

BBC z planami konsolidacji budżetu medialnego o wartości 18 mln funtów

BBC rozszerza swoje plany dotyczące rozporządzenia dodatkowymi 5 mln funtów przeznaczonymi na zakup mediów.

Zagranica, 18 listopada 2014

MEC Global Solutions podwoił skład

Poszerzony team strategiczny MEC będzie wspierać międzynarodowy biznes agencji.

Kraj, 13 listopada 2014

Śpiewające portfele w kampanii Santander Consumer Banku

Bank rusza z nową komunikacją. Kreację przygotowała Grupa Eskadra, a animację Platige Image. Kampania towarzyszy konkursowi - indywidualny konsument może wygrać 10 tys. zł.