M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ZenithOptimedia (firma)"

Kraj, 7 marca 2017

Bosch startuje z wiosenną kampanią zmywarek

Marka z portfolio BSH przygotowuje wspólne działania z marką Finish.

Zagranica, 6 marca 2017

HP przenosi budżet digitalowy do PHD

Konsolidacja budżetu w jednej agencji.

Kraj, 14 lutego 2017

Relaunch Dębowego, kampania z Fronczewskim autorstwa PZL [wideo]

Kompania Piwowarska po trzech latach przerwy wspiera swoją markę.

Kraj, 25 stycznia 2017

Frosta kontynuuje kampanię w mediach

Producent podkreśla brak konserwantów w swoich produktach i pochodzenie z certyfikowanych łowisk.

Kraj, 19 stycznia 2017

Iga Wachowicz z ZenithOptimedia do Value Media

Objęła stanowisko communication directora.

Kraj, 23 czerwca 2016

Vichy startuje z nową kampanią

Za kreację odpowiadają agencje TBWA i Newcast.

Kraj, 14 czerwca 2016

ZOG: w 2016 r. czas korzystania z mobilnego internetu wzrośnie o 28 proc.

Czas, jaki ludzie na całym świecie poświęcają na korzystanie z mobilnego internetu, wzrośnie w tym roku o 27,7 proc., podnosząc całościową konsumpcję mediów o 1,4 proc. − wynika z opublikowanego przez ZenithOptimedia raportu "Media Consumption Forecasts".

Zagranica, 19 kwietnia 2016

Zenith obronił budżet Avivy

Budżet mediowy (dotyczący także Polski) o wartości 100 mln funtów pozostaje w ZenithOptimedia.

Zagranica, 19 kwietnia 2016

Nomad Food Europe rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego w Europie

ZenithOptimedia ma nowego klienta lidera europejskich mrożonek.

Zagranica, 15 kwietnia 2016

Coty ogłasza globalny przetarg

Firma poszukuje agencji kreatywnej i digitalowej do obsługi dywizji kosmetyków kolorowych.

Kraj, 15 kwietnia 2016

Piotr Piętka i Monika Bronowska na czele Publicis Media w Polsce

Jednocześnie Nicole Prüsse, dotychczas CEO ZenithOptimedia na Europę Środkową, Północną i Wschodnią, obejmuje stanowisko COO Publicis Media w regionie EMEA.

Kraj, 16 marca 2016

Na rynku debiutuje SilverWave

Agencja specjalizuje się w marketingu do konsumentów 50 plus.

Kraj, 15 marca 2016

Hochland z kolejną kampanią

Firma podkreśla wysoką jakość składników i brak konserwantów.

Kraj, 25 lutego 2016

Almette z dalszym wsparciem

Hochland Polska wraca z działaniami promocyjnymi dla swojego puszystego serka - kampania potrwa do czerwca.

Kraj, 16 lutego 2016

Nowy zapach Calvin Klein adresowany do millenialsów

Na rynek trafia zapach CK2, wspiera go rozległa kampania.

Kraj, 8 lutego 2016

Hochland rozgrzewa kina

Firma zorganizowała akcję degustacyjną marki Na Gorąco w multipleksach.

Zagranica, 18 stycznia 2016

Aviva po raz pierwszy od sześciu lat ogłasza globalny przetarg mediowy

Wartość globalnego mediowego budżetu ubezpieczyciela szacowana jest na 60 mln funtów. RFI wysłane do zaproszonych domów mediowych podkreśla, że "Polska to jeden z kluczowych rynków".

Kraj, 12 stycznia 2016

Michał Kuśpit dyrektorem regionalnym ZenithOptimedia odpowiedzialnym za analitykę

Podlega mu region MENA - Bliski Wschód i Afryka Północna.

Kraj, 11 stycznia 2016

Hochland startuje z kampanią wspierającą sery do zapiekania

Startują intensywne działania wielokanałowe dla nowej linii w portfolio marketera.

Zagranica, 24 listopada 2015

ZenithOptimedia zbadało penetrację rynku przez smartfony

Według badań przeprowadzonych przez ZenithOptimedia w 47 krajach w Europie liderami są Hiszpania i Irlandia z penetracją na poziomie ponad 80 procent. Globalnym liderem jest Singapur z penetracją bliską 90 proc.

Kraj, 13 listopada 2015

Marka Blue Dragon wchodzi w nowy segment

Producent AB Foods chce upowszechnić kuchnię chińską w codziennym gotowaniu i wspiera nowe sosy kampanią.

Kraj, 12 listopada 2015

RECMA: MediaCom prowadzi w Polsce, Carat - globalnie

O pozycji w rankingu decyduje, w zależności od rynku, 16-19 kryteriów.

Kraj, 2 listopada 2015

Hochland z nową serową propozycją

Firma wprowadza na rynek linię serów "Na gorąco".

Kraj, 27 października 2015

Fiszki Frosty od GoldenSubmarine

Firma edukuje konsumentów.

Kraj, 22 października 2015

Startuje nowa kampania reklamowa Frosty

Po raz pierwszy w swojej historii firma prowadzi kampanię nie tylko w telewizji, ale również w radio.

Zagranica, 22 września 2015

Nestle ogłasza przetarg na digital

Gigant FMCG poszukuje podmiotu do obsługi cyfrowej na terenie Wielkiej Brytanii.

Kraj, 21 września 2015

Insignia z kampanią dla Bosch [wideo]

Dwumiesięczną kampanię wspierają spot telewizyjny przygotowany wspólnie z producentem środków czyszczących Finish Quantum Lemon.

Zagranica, 15 września 2015

ZenithOptimedia: w 2018 r. reklamodawcy na internet przeznaczą więcej niż na TV

Według prognoz ZenithOptimedia w skali globalnej już w przyszłym roku udział reklamy digitalowej i cyfrowej osiągnie poziom 12,4 proc., wyprzedzając reklamę drukowaną - tutaj wydatki mają osiągnąć 11,9 proc. Według tych szacunków w 2018 r. reklamodawcy na internet przeznaczą więcej niż na TV.

Kraj, 9 września 2015

Almette jeszcze mocniej akcentuje bogactwo swego portfolio

Startuje rozległa kampania marki Hochlandu akcentująca polskość składników.

Kraj, 7 sierpnia 2015

Nowa kampania Publicis dla marki Olia [wideo]

Do udziału w kampanii zaproszono polskie konsumentki, użytkowniczki farb Olia, które w ramach trzech spotów prezentują różne benefity produktu.

Kraj, 2 lipca 2015

"KancerSutra" - nowa kampania fundacji Rak'n'Roll

W ramach nowej kampanii fundacja Rak’n’Roll zachęca do uprawiania seksu i pokazuje, że pomimo choroby nowotworowej można i trzeba czerpać energię i radość z bycia razem.

Kraj, 23 czerwca 2015

ZenithOptimedia wygrywa budżet mediowy Coty

Zenith wygrywa globalny budżet firmy na zakup i planowanie mediów. Przetarg dotyczył także Polski.

Zagranica, 2 czerwca 2015

ZenithOptimedia: średnio spędzamy 8 godzin dziennie na konsumpcji mediów

Z raportu podmiotu wynika, że użytkowanie mediów cyfrowych między 2014 a 2017 r. wzrośnie o 9,8 proc.

Zagranica, 4 maja 2015

Tesco przeniosło budżet mediowy do MediaComu

Przetarg trwał od marca br. W wyniku jego rozstrzygnięcia Tesco po 20 latach współpracy przeniosło swój wart 90 mln funtów budżet mediowy z Initiative do MediaComu.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Startuje nowa kampania reklamowa MiniMini+

Do wspólnej zabawy zaprasza dzieci Żółwik Sammy.

Zagranica, 21 kwietnia 2015

BBDO i OMD podzielą się globalnym budżetem Bacardi

Marketer skonsolidował budżet w wysokości 175 mln dol.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Totalizator reklamuje Multi Multi

Celem loterii i towarzyszącej jej kampanii realizowanej przez Unique One, Fat Baby i ZenithOptimedia jest zmiana percepcji i zwiększenie rozpoznawalności tej gry.

Zagranica, 31 marca 2015

Group M utrzymało obsługę Lloyds Banking Group

Group M utrzymało obsługę wartego 80 mln funtów budżetu Lloyds Banking Group. W tym zakresie będzie współpracować z domem mediowym MEC.

Kraj, 19 marca 2015

Krzysztof Szumski zakłada firmę coachingową

Przedsięwzięcie byłego dyrektora ZenithOptimedia ma skupiać się m.in. na coachingu dla osób z branży mediowej i reklamowej.

Kraj, 19 marca 2015

ZenithOptimedia wprowadza globalny brand agencji mediowych Blue 449

Będzie to nowa sieć korzystająca ze wszystkich zasobów ZenithOptimedia i Publicis Groupe. Nie jest wykluczone, że jeden z hubów powstanie w Polsce.

Zagranica, 12 marca 2015

Tena Men startuje z kampanią viralową

Kreacja BBDO nawiązuje do wizerunku Mustafy i buduje zaufanie konsumentów poprzez humor.

Kraj, 11 marca 2015

Nowy head of agency sales w Adexon

Agnieszka Marks pokieruje sprzedażą agencyjną sieci reklamowej.

Zagranica, 2 marca 2015

PHD obronił obsługę Sainsbury

Budżet mediowy oceniany jest na 60 mln funtów.

Kraj, 24 lutego 2015

Nowa kampania reklamowa marki Wawel [wideo]

Za opracowanie strategii komunikacji i kreację spotu odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw.

Kraj, 19 lutego 2015

Saatchi autorem jubileuszowej kampanii NC+ [wideo]

Platforma telewizyjna startuje z kampanią, ale przetarg wciąż trwa.

Kraj, 3 lutego 2015

Tomasz Stanek awansuje w Caracie

Nową funkcję będzie pełnił w zespole obsługującym Mondelez Polska.

Kraj, 3 lutego 2015

Kampania Publicis promuje nawilżający krem BB od Garniera [wideo]

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, prasie oraz internecie.

Kraj, 2 lutego 2015

Cztery domy mediowe w przetargu BGŻ BNP Paribas

Do dwóch broniących się domów dochodzą jeszcze OMD i ZOG.

Przetargi, 21 stycznia 2015

Viacom powierza budżet mediowy Starcomowi

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów 
do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

Kraj, 19 stycznia 2015

Karolina Chołuj dyrektorem pionu Business Planning Mindshare Polska

Będzie odpowiadać za kształtowanie strategii rozwoju oferty analityczno-badawczej i narzędzi.