M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Zero (firma)"

Kraj, 8 grudnia 2011

DDB i Tribal DDB rozpoczęły współpracę z Kiwi Sport

Agencje tworzą nową ofertę komunikacyjną związaną ze sportem, adresowaną m.in. do marketerów.

Kraj, 21 czerwca 2010

80 prac z Polski startuje w Cannes

Polskie agencje reklamowe wysłały znacznie mniej prac niż w roku ubiegłym. W jury Cyber Lion zasiada Rafał Górski.

Kraj, 27 stycznia 2010

Audi komunikuje wielkie korzyści w ofercie wyprzedażowej

Przed wybranymi salonami dilerskimi Audi w całej Polsce pojawiły się wielkie trójwymiarowe litery: "A3", "A4", "A6". Stanowią one element akcji...

Kraj, 18 stycznia 2010

Audi A8 kluczowe marketingowo dla Kulczyk Tradex w tym roku

Kluczowym modelem w ofercie Audi w tym roku będzie dla importera tych aut w Polsce model A8. To z nim...

Kraj, 4 grudnia 2009

Lotos reklamuje nowe superpaliwo

Grupa Lotos ruszyła z akcją promocyjną swojego nowego produktu paliwa premium Dynamic. Paliwo zostało specjalnie dopasowane do zimowych warunków. Wsparciem...

Kraj, 13 października 2009

Launch Audi A5 Sportback wsparty kampanią OOH

Pod hasłem "Śmiało kreślimy nowe idee" trwa kampania launchowa modelu Audi A5 Sportback (importerem tej marki na polskim rynku jest...

Kraj, 13 lipca 2009

Promocyjna oferta Audi wspierana kampanią w prasie

Z początkiem lipca Kulczyk Tradex, importer marki Audi, wprowadził promocyjną ofertę finansowania zakupu trzech modeli Audi z segmentu średniego premium:...

Kraj, 8 lipca 2009

Lotos promuje paliwa Dynamic, działania wspiera kampanią w radiu

"100 tys. litrów paliwa Dynamic do wygrania" - to hasło loterii promującej markowe paliwa Dynamic. Loterię wspiera radiowa kampania reklamowa....

Kraj, 19 maja 2009

Zero,2 Inżynieria Marki zrealizowała kolejny projekt dla Audi

Kulczyk Tradex, wyłączny importer marki Audi, prowadzi na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kampanię pt. "Indywidualista z charakterem" wprowadzającą...

Kraj, 17 kwietnia 2009

Muszkieterowie poszerzają ofertę produktów private labels

Grupa Muszkieterów poszerza ofertę produktów private labels. W sklepach sieci pojawią się trzy nowe produkty własne, a sześć zmieni szatę...

Kraj, 26 marca 2009

Sławomir Góral new business managerem agencji Zero,2 Inżynieria Marki

Sławomir Góral został nowym new business managerem w agencji reklamowej Zero,2 Inżynieria Marki. Odpowiada za pozyskiwanie klientów, budowanie z nimi...

Kraj, 22 stycznia 2009

Zero,2 i Media Concept przygotowały kampanię nowego SUV-a Audi

Audi debiutuje na polskim rynku z modelem Q5. W segmencie SUV-ów (aut sportowo-użytkowych) klasy średniej będzie konkurować m.in. z: BMW...

Przetargi, 14 listopada 2008

Zero,2 Inżynieria Marki pracuje dla marki Lotos Dynamic

Grupa Lotos SA wybrała agencję reklamową Zero,2 Inżynieria Marki do rocznej obsługi marki paliw Lotos Dynamic. W przetargu brało udział...

Kraj, 4 listopada 2008

Lotos rozpoczął realizację działań wizerunkowych

Firma paliwowa Lotos zaplanowała na cały listopad br. w większości stacji telewizyjnych kampanię reklamową paliw Lotos Dynamic. Spot reklamowy to...

Przetargi, 25 lutego 2008

Zero,2 Sport wygrało przetarg Lotosu

Zero,2 Sport, dział agencji reklamowej Zero,2 Inżynieria Marki, wygrał przetarg Grupy Lotos na opracowanie średniookresowej strategii dotyczącej sportów motorowych na...

Kraj, 14 stycznia 2008

Ruszyła kampania promująca nowe Audi A4

Pod hasłem "Wielkość nie lubi ograniczeń" wystartowała kampania reklamowa promująca nowy model Audi A4, który pojawił się na polskim rynku...

Kraj, 2 października 2007

Audi łączy przekaz z rodzajem nośnika reklamowego

Firma Kulczyk Tradex wystartowała z wizerunkową kampanią reklamową marki samochodów Audi. Trwająca do listopada br. komunikacja obejmuje: billboardy, prasę oraz...

Kraj, 4 października 2006

Artur Adamski nowym account managerem w agencji Zero,2

Agencja reklamowa Zero,2 zatrudniła nowego account managera Artura Adamskiego, który ostatnio pracował w agencji Albedo Marketing i jako account executive...

Kraj, 21 września 2006

Agencja reklamowa Zero,2 wprowadza nowe narzędzie analityczne

Agencja reklamowa Zero,2 stworzyła nowe wyspecjalizowane narzędzie do badania marki - Zoom. Jest to autorskie narzędzie analityczne wprowadzone przez firmę....