M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Zielona Budka SA (firma)"

Kraj, 16 stycznia 2008

Justyna Popławska dyrektorem działu client service w BTL Point Group

Justyna Popławska została dyrektorem działu client service w agencji BTL Point Group. Przez ostatnie pięć lat pracowała jako senior account...

Kraj, 31 lipca 2007

Albedo rozszerza działy kreacji i fulfilmentu

Do zespołu poznańskiej agencji Albedo Marketing dołączyło w ostatnich dniach siedem nowych osób, które zasilą działy kreacji i fulfilmentu. Joanna...

Kraj, 13 czerwca 2007

Smakowe linie tramwajowe będą wspierać jubileusz Zielonej Budki

Z okazji 60. urodzin Zielonej Budki w Warszawie pojawią się linie tramwajowe oferujące nie tylko bezpłatny przejazd, ale i moc...

Kraj, 16 maja 2007

Wyjaśnienie: Zieloną Budkę obsługuje Starcom

Domem mediowym obsługującym budżet mediowy firmy Zielona Budka jest Starcom, a nie, jak napisaliśmy w DS "MMP" 15 maja MediaCom...

Kraj, 15 maja 2007

QST Konsorcjum Marketingowe i Starcom odpowiadają za kampanię TV lodów Hugo Zielonej Budki

Producent lodów Zielona Budka ruszył z kampanią TV lodów dziecięcych Hugo. Kampanię zaplanowano do końca czerwca, a składają się na...

Kraj, 30 marca 2007

Liszowska, Vondrackowa i Jeżowska w największej w historii kampanii lodów Koral

Joanna Liszowska, Helena Vondrackowa i Majka Jeżowska będą gwiazdami największej w historii kampanii lodów Koral. Obejmie ona rynki Polski, Czech,...

Kraj, 14 marca 2007

Zielona Budka planuje 20-proc. wzrost sprzedaży i wsparcie marki Hugo

Producent lodów Zielona Budka zamierza w tym roku osiągnąć 20-proc. wzrost sprzedaży swoich produktów w porównaniu z ub.r. W 2006...

Kraj, 6 października 2006

Oaktree Capital nowym właścicielem Polmosu Lublin

Fundusz inwestycyjny Oaktree Capital Management kupił 100 proc. akcji Jabłonna SA kontrolowanej przez braci Bogdana i Janusza Palikotów, a tym...

Kraj, 21 września 2006

Agencja reklamowa Zero,2 wprowadza nowe narzędzie analityczne

Agencja reklamowa Zero,2 stworzyła nowe wyspecjalizowane narzędzie do badania marki - Zoom. Jest to autorskie narzędzie analityczne wprowadzone przez firmę....

Kraj, 5 lipca 2006

Zielona Budka reklamuje lody za pomocą przepisów zamieszczonych w prasie

Zielona Budka prowadzi kampanię reklamową w prasie konsumenckiej. Ofertę lodowych specjałów przedstawiają przepisy kulinarne na desery lodowe. Można je znaleźć,...

Kraj, 24 maja 2006

Zielona Budka wznawia aktywność reklamową, w TV reklamuje nową submarkę lodów Hugo

Zielona Budka po dłuższej przerwie w aktywności mediowej rozpoczęła kampanię telewizyjną. W tym roku tematem reklam jest nowa linia lodów...

Kraj, 17 maja 2006

Algida rozda w promocji konsumenckiej 13 mln lodów

Algida rozpoczęła promocję konsumencką "Szczęście sprzyja lodożercom". Akcja obejmuje zarówno lody impulsowe Big Milk, jak i markę familijną Algida Śmietankowa....

Kraj, 15 lipca 2005

Zielona Budka sponsoruje turnieje plażowej piłki siatkowej i nożnej

Zielona Budka zaangażowała się w sponsoring turniejów plażowej piłki siatkowej i plażowej piłki nożnej. - Sponsoring traktujemy jako ważny i...

Kraj, 7 maja 2004

Nestle inwestuje i zapowiada ofensywę na rynku lodów w Polsce

Polski oddział szwajcarskiego koncernu Nestle zaplanował na rozpoczynający się sezon letni ofensywę w segmencie lodów. Wstępem do niej była rozbudowa...

Kraj, 18 października 2002

Leo Burnett Warszawa otrzymała najwięcej nominacji w Portorożu

Na liście nominowanych do nagród festiwalu reklamowego Golden Drum, odbywającego się w słoweńskim Portorożu, znalazło się w tym roku 36...

Kraj, 11 lipca 2002

Hubert Łącki szefem Parallel. MarketShare w strukturach The Bridge

Hubert Łącki został nowym dyrektorem generalnym firmy Parallel, specjalizującej się w komunikacji BTL-owej, należącej do grupy The Bridge (w jej...

Kraj, 20 maja 2002

Stratosfera przygotowuje plan promowania wizerunku Polski

Firma konsultingowa Stratosfera na zlecenie Krajowej Izby Gospodarczej opracowuje program marketingowy, który ma promować wizerunek Polski w kraju i na...

Kraj, 10 września 2001

ODSZEDŁ DYREKTOR MARKETINGU FIRMY SCHĚLLER

Robert Piekut, dotychczasowy dyrektor marketingu w firmie Schšller, produkującej lody, zakończył pracę na tym stanowisku z dniem 1 września br....