M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ZigZap (firma)"

Kraj, 7 września 2011

Teletoon+ zastąpi ZigZap

Jesienią Canal+ Cyfrowy przeprowadzi rebranding stacji ZigZap. Jednocześnie zapowiada zwiększenie inwestycji w polskie produkcje filmowe i serialowe.

Kraj, 25 sierpnia 2011

Ewa Farna twarzą marki Monster High

Piosenkarka użycza swego wizerunku marce zabawek i innych produktów dla dziewczynek.

Kraj, 22 lutego 2011

Media Service Zawada wypuszcza nowy tytuł

Wydawca prasy dziecięcej i młodzieżowej Media Service Zawada dołącza do swojego portfolio kolejny tytuł, magazyn "W Siodle".

Kraj, 22 września 2010

Kubuś szuka utalentowanych dzieci

Maspex ufundował w promocji konsumenckiej stypendia warte 6 tys. zł każde.

Kraj, 12 maja 2010

CBeebies w At Mediach

Od czerwca br. broker rozpoczyna sprzedaż reklam w kolejnej dziecięcej stacji telewizyjnej.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Mlekołaki w telewizji

Maspex Wadowice reklamuje limitowane wersje płatków śniadaniowych.

Kraj, 20 kwietnia 2010

At Media rozpoczynają sprzedaż Polsat JimJam

Stacja jest już szóstą w portfolio brokera, która jest kierowana do dzieci.

Kraj, 5 marca 2010

Hyper zmienia oprawę i wzbogaca ofertę programową

Od kwietnia kanał Hyper (nadawany u nas jako blok programowy po emisji ZigZapa) zmienia oprawę, wzbogaca zawartość i wydłuża czas...

Kraj, 12 lutego 2010

Info-TV-FM obniża ceny za telewizję mobilną

Info-TV-FM, spółka, która wdraża projekt telewizji mobilnej DVB-H, zmodyfikowała ofertę cenową. Info-TV-FM jest operatorem hurtowym i nie może świadczyć tej...

Kraj, 6 października 2009

Skromniejsza reprezentacja Polski na targach MIPCOM 2009

W Cannes rozpoczęły się 25. międzynarodowe targi telewizyjne MIPCOM 2009. W tym roku reprezentacja polskiego rynku jest skromniejsza niż przed...

Kraj, 30 września 2009

Info-TV-FM liczy, że z telewizji komórkowej skorzysta kilkaset tysięcy odbiorców

Info-TV-FM, które wygrało przetarg UKE na rezerwację częstotliwości na telewizję mobilną DVB-H (do oglądania w telefonach komórkowych), zaprezentowało wczoraj komercyjną...

Kraj, 4 września 2009

ZigZap rusza z nową ramówką i rozpoczyna współpracę z Jerzym Owsiakiem

Kanał młodzieżowy ZigZap, nadawany przez Canal Plus Cyfrowy, poszerza ofertę programową. W ramówce pojawią się nowe programy cykliczne, a na...

Kraj, 14 sierpnia 2009

Agnieszka Pieńczykowska pokieruje komunikacją stacji: ZigZap, MiniMini i Hyper

Agnieszka Pieńczykowska będzie odpowiedzialna za komunikację public relations stacji tematycznych: ZigZap, MiniMini i Hyper. Obejmie stanowisko specjalisty ds. PR i...

Kraj, 13 sierpnia 2009

ZigZap promuje się w restauracjach McDonald's

Rusza kampania kanału ZigZap w restauracjach McDonald's. W blisko 200 restauracjach w całej Polsce emitowane będą specjalnie przygotowane spoty promujące...

Kraj, 24 lipca 2009

UPC jeszcze latem poszerzy ofertę kanałów tematycznych

Oferta telewizyjna UPC Polska niebawem zostanie poszerzona. Obecnie operator prowadzi m.in. testy stacji The Fishing & Hunting Channel, poświęconej wędkarstwu...

Kraj, 22 lipca 2009

ZigZap promuje się w 22 kinach w Polsce

Kanał telewizyjny ZigZap zainwestuje w kampanię wizerunkową, która rozpocznie się w piątek 24 lipca br. W 22 kinach w całej Polsce będzie...

Kraj, 16 czerwca 2009

ZigZap w prasie i internecie

Agencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała kolejną kampanię wizerunkową dla młodzieżowego kanału ZigZap. Ma ona zwrócić uwagę na ofertę programową...

Kraj, 16 czerwca 2009

Kampania TV promuje nowe opakowania Tymbarku

Grupa Maspex Wadowice wystartowała z kampanią telewizyjną Kartoonków Tymbarku. Spot zatytułowany "Tęczowa przygoda" ma na celu zaprezentowanie nowego opakowania Kartoonków...

Kraj, 10 czerwca 2009

Według MB SMG/KRC dzieci w wolnym czasie najczęściej oglądają telewizję

Oglądanie telewizji dzieci ze wszystkich grup wiekowych najczęściej wskazują jako aktywność realizowaną w czasie wolnym. Firma Millward Brown SMG/KRC zebrała...

Kraj, 26 maja 2009

Maspex reklamuje piramidki Kubusia Play

Grupa Maspex Wadowice ruszyła z kampanią soku Kubuś Play w nowym opakowaniu - kartonowej piramidce. Bohaterami spotu reklamowego są dzieci,...

Kraj, 30 kwietnia 2009

UPC przygotowało akcję lojalnościową "3x3"

UPC Polska rozpoczęło nowy program lojalnościowy pod hasłem "3x3". Akcję adresuje do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z...

Kraj, 10 kwietnia 2009

At Media powiększa portfolio witryn dziecięcych

Witryny MiniMini i ZigZap dołączyły do portfolio witryn stacji dziecięcych obsługiwanych na wyłączność przez At Media. Witryny stacji należących do...

Kraj, 9 kwietnia 2009

Maspex promuje w telewizji napoje Figo dla dzieci

Maspex Wadowice ruszył z kampanią reklamową promującą napoje Figo dla dzieci. Działania prowadzone są pod hasłem "Figo i Przyjaciele". Animowany...

Kraj, 3 kwietnia 2009

Jupik Aqua startuje z wiosenną kampanią w telewizji

4 kwietnia br. startuje kampania telewizyjna Jupik Aqua (Hoop Polska), wody smakowej dla dzieci. Będzie prowadzona głównie w stacjach dziecięcych,...

Kraj, 17 lutego 2009

Portfolio Entertainment sprzedaje swoją animację ZigZapowi

Kanadyjski producent i dystrybutor programów telewizyjnych podpisał z Canal Plus Cyfrowy umowę dotyczącą emisji kolejnej serii serialu animowanego "Karol do...

Kraj, 13 lutego 2009

Altea i ITC przygotowały nową reklamę marki Haribo

Haribo Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową opartą na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie "Oblicza radości". Film reklamowy - inspirowany sześcioma...

Kraj, 16 grudnia 2008

Dziecięce Piccolo wspierane ogólnopolską kampanią

Należąca do Ambry marka musującego napoju owocowego dla dzieci Piccolo wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. W ramach działań prowadzonych pod...

Kraj, 26 listopada 2008

Salt & Pepper i Media Contacts przygotowały kampanię pasma w stacji Hyper

Agencja Salt & Pepper przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej bloku programowego w kanale telewizyjnym Hyper emitowanego wieczorem w paśmie...

Kraj, 1 września 2008

"Fun Club" chce przyciągnąć uwagę nieco starszych czytelniczek

"Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ma nowy, dynamiczniejszy layout, wprowadził nowe rubryki. Celem zmian jest przyciągnięcie uwagi nieco starszych czytelniczek. Grupą...

Kraj, 26 sierpnia 2008

Haribo inwestuje w jesienny projekt wsparcia komunikacyjnego

Haribo rozpoczęło realizację jesiennej kampanii reklamowej marki gum Maoam opartej na nowym, tanecznym spocie "Maoam breakdance". Koncepcja filmu utrzymanego w...

Kraj, 11 sierpnia 2008

Mamastudio i MPG pracują dla nowej stacji Canal Plus Cyfrowego

Agencja Mamastudio i dom mediowy MPG przygotują kampanię reklamową wspierającą start nowej stacji tematycznej z portfolio Canal Plus Cyfrowego -...

Przetargi, 28 lipca 2008

Salt & Pepper będzie pracować dla ZigZapa, Hyper i MiniMini

Agencja reklamowa Salt & Pepper rozpoczęła współpracę z kanałami tematycznymi: ZigZap, Hyper i MiniMini (z portfolio Canal Plus Cyfrowego). Ich...

Kraj, 4 lipca 2008

Nestle wspiera kampanią TV nową odmianę żelków Jojo

Agencja reklamowa Lowe GGK przygotowała dla Nestle kampanię TV nowej wersji żelków Nestle Jojo - Jojo Moto. Przeprowadzi ją w...

Kraj, 12 czerwca 2008

Phoenix Press wspiera debiut rynkowy tytułu "Shrek i Przyjaciele"

Phoenix Press wprowadza miesięcznik "Shrek i Przyjaciele" dla 6-12-latków, który poszerza portfolio wydawnictwa w segmencie dziecięcym. Koncept czasopisma opiera się...

Kraj, 21 maja 2008

Paulina Przybysz w reklamach ZigZap autorstwa Ogilvy Action

Firma marketing services Ogilvy Action przygotowała kampanię reklamową dla kanału telewizyjnego ZigZap, która promuje nowy program w ramówce "Szpieg w...

Kraj, 21 maja 2008

Egmont będzie wydawał miesięcznik "Zozomix" dla Mieszka SA, producenta Zozoli

Wydawnictwo Egmont Polska powiększy swoje portfolio o dwa tytuły dla dzieci. Pierwszy z nich to miesięcznik pt. "Zozomix" (nakład 80...

Przetargi, 9 maja 2008

Canal Plus Cyfrowy rozmawia z pięcioma agencjami reklamowymi

Canal Plus Cyfrowy zaprosił do przeglądu ofert pięć agencji reklamowych. Brief dotyczy obsługi fullserwisowej siedmiu kanałów tematycznych zarówno w zakresie...

Przetargi, 17 kwietnia 2008

Canal Plus szuka agencji do obsługi kanałów tematycznych

Canal Plus Cyfrowy przegląda oferty wybranych agencji reklamowych, którym zamierza przesłać brief dotyczący obsługi fullserwisowej kanałów tematycznych zarówno w zakresie...

Kraj, 19 marca 2008

Kofola startuje z intensywną kampanią marki Jupik

22 marca rozpocznie się kampania reklamowa napojów owocowych dla dzieci Jupik (Kofola), która potrwa do 27 kwietnia. Składają się na...

Kraj, 8 lutego 2008

Media Service Zawada wydaje książki na licencji Winx Club

Media Service Zawada poszerza markę swego magazynu dla dziewczynek "Winx Club". Na rynek weszły dwie książki w łącznym nakładzie 20...

Kraj, 6 lutego 2008

ZigZap zmienia oprawę i poszerza programming

W połowie lutego telewizyjny kanał dla dzieci ZigZap (Canal Plus Cyfrowy) zmienia logo i oprawę graficzną, a także wprowadza nową...

Kraj, 14 stycznia 2008

Kanały z portfolio At Media osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc.

Według AGB Nielsen Media Research prezentowane przez At Media kanały osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc. w komercyjnej grupie...

Kraj, 3 października 2007

Wawel reklamuje batonik X-plode w szerokiej gamie mediów dla dzieci

1 października ruszyła kampania telewizyjna batonika X-plode z portfolio firmy Wawel. Produkt ten jest skierowany dla dzieci w wieku 4-12...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Danone kieruje promocję do przedszkolaków i uczniów

Danone rozpoczął kolejny etap edukacyjnej promocji Danonków - magnesy ze zwierzątkami. W każdym opakowaniu serka Danonki będzie można znaleźć magnes...

Kraj, 5 czerwca 2007

Kid & Young oraz Y&R prowadzą nowy projekt Danone

Od czerwca br. w każdym opakowaniu serków Danonki (Danone) konsumenci będą mogli znaleźć kolorowe patyczki w kształcie różnych prehistorycznych gadów...

Kraj, 22 maja 2007

Mieszko reklamuje Zozole za pomocą Vrzepek

Ruszyła akcja "Vrzepka!" - ogólnopolska promocja konsumencka marki Zozole (Mieszko SA). Pomysłodawcą i realizatorem akcji jest agencja Hand Made. Głównym...

Kraj, 21 maja 2007

Nowe książki wydawnictwa National Geographic Polska wsparte kampanią

Przy wsparciu kampanii wydawnictwo National Geographic Polska wprowadza dwie nowości. Są to książki "Mam prawo!" oraz "Poradnik globtrotera". Wydawca sam...

Kraj, 15 maja 2007

QST Konsorcjum Marketingowe i Starcom odpowiadają za kampanię TV lodów Hugo Zielonej Budki

Producent lodów Zielona Budka ruszył z kampanią TV lodów dziecięcych Hugo. Kampanię zaplanowano do końca czerwca, a składają się na...

Kraj, 11 maja 2007

Media Service Zawada wprowadza serię książeczek dla dziewczynek "Odkryj Świat Winx Club"

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadziło serię książeczek dla dziewczynek w wieku 9-14 lat pod tytułem "Odkryj Świat Winx Club". Wypełniają...

Kraj, 10 maja 2007

Agora rozpoczyna kolekcję z bajkami Disneya

Agora SA rozpoczyna nową kolekcję. Będą to bajki Disneya do słuchania. Na serię złoży się 25 książeczek z dołączonymi płytami...