M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ziołopex (firma)"

Kraj, 9 grudnia 2013

Appetita sponsorem konkursu kulinarnego

Ziołopex wspiera drugą edycję BlogerChefa.

Kraj, 21 marca 2012

Appetita ma nowe hasło reklamowe i zmienia kod kolorystyczny

Ziołopex ruszył z nową kampanią swoich przypraw.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Kolejna polska marka w portfelu światowego lidera

Posługując się najnowszym przykładem z rynku, przejęciem Kamisa przez McCormick & Co., Jarosław Filipek, prezes firmy Codes Strategie i BrandTransactions, rozważa, dlaczego największy przyprawowy koncern na świecie zapłacił za polską markę więcej, niż się spodziewano.

Kraj, 22 października 2008

GonnaBe pracuje przy promocji konsumenckiej marek Appetita i Bakaliada

Ziołopex ruszył z nową promocją konsumencką przypraw Appetita i bakalii Bakaliada. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Zimowe szaleństwo w Alpach"....

Kraj, 16 września 2008

Andrzej Izraelski dyrektorem handlowym sieci detalicznej Lewiatan

Andrzej Izraelski objął stanowisko dyr. handlowego sieci sklepów detalicznych Lewiatan. Odpowiada za opracowanie i realizację strategii handlowej sieci liczącej w...

Kraj, 23 lipca 2008

Magdalena Jędrzejczak brand managerem marki Hellena w Jutrzence

Magdalena Jędrzejczak została nowym brand managerem marki Hellena w Jutrzence SA. To efekt reorganizacji struktur wewnętrznych holdingu. W DS "MMP"...

Kraj, 22 lipca 2008

GonnaBe autorem nowych opakowań Piccolo

Agencja reklamowa GonnaBe przygotowała nowe projekty dla marki Piccolo, produktu z portfolio firmy Ambra SA. Zakres prac obejmował stworzenie projektów...

Kraj, 7 lipca 2008

Andrzej Izraelski, dyrektor ds. rozwoju Jutrzenki, opuszcza firmę

Andrzej Izraelski, dyr. rozwoju firmy Jutrzenka SA, odpowiedzialny m.in. za działania marketingowe i komunikacyjne Jutrzenki, Ziołopeksu oraz Helleny, odejdzie z...

Przetargi, 3 lipca 2008

Gaspol po raz kolejny wybrał agencję GonnaBe

Agencja GonnaBe po raz drugi z rzędu wygrała przetarg na roczną obsługę firmy Gaspol. Szczegóły na temat konkursu nie zostały...

Kraj, 27 czerwca 2008

Jakub Staśkiewicz media managerem w Universal McCann

Jakub Staśkiewicz, dotychczas senior media planner/buyer w Universal McCann, awansował na stanowisko media managera. Staśkiewicz pracuje w zespole Agnieszki Jakubowskiej...

Przetargi, 26 czerwca 2008

GonnaBe przygotowuje projekty BTL dla Bristol-Myers Squibb

Do grona klientów agencji GonnaBe dołączyła firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb. GonnaBe odpowiada za kompleksową obsługę BTL dwóch leków z działu...

Kraj, 20 czerwca 2008

Nowe osoby w obsłudze klienta i kreacji GonnaBe

Do działu obsługi klienta agencji reklamowej GonnaBe dołączyli Andrzej Peszek jako account director i Mateusz Białobrzeski jako account executive. Peszek...

Kraj, 7 marca 2008

Agencja Wide Open autorem strony internetowej Appetity

Firma Ziołopex uruchomiła nową stronę internetową marki Appetita. Odświeżony serwis jest zapowiedzią nowej komunikacji dla brandu sygnowanej hasłem: "Appetita pełna...

Kraj, 15 lutego 2008

Appetita rozpoczyna nową komunikację z konsumentem

Rusza kampania reklamowa Appetity, flagowej marki w portfolio firmy Ziołopex. Kampania w prasie i telewizji jest realizowana w nowej konwencji...

Kraj, 29 sierpnia 2007

Aleksandra Michnicka brand managerem w Ziołopeksie

Aleksandra Michnicka jest brand managerem w Ziołopeksie. Odpowiada za wprowadzanie nowych kategorii produktowych, kolejnych produktów w segmencie przypraw oraz opiekę...

Kraj, 14 sierpnia 2007

Bakaliada - nowy subbrand w portfolio Ziołopeksu

Ziołopex porządkuje portfolio produktów. W wyniku tych zmian rodzina bakalii firmy Ziołopex będzie sprzedawana pod nowym subbrandem - Bakaliada, skupiającym...

Kraj, 4 lipca 2007

Ziołopex wprowadzi nową markę Apetyczna, w reklamach wykorzysta wizerunek Rudiego Schubertha

Ziołopex wprowadzi wkrótce przyprawę uniwersalną pod nową marką Apetyczna. Do tej pory spółka sprzedawała przyprawę uniwersalną Appetita. Apetyczna zajmie jej...

Przetargi, 10 maja 2007

Wkrótce rozstrzygnięcie przetargu mediowego Jutrzenki; firma ma plany wprowadzenia nowych marek i dalszych akwizycji

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z wchłonięciem spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanki (producent wafli Grześki)...

Kraj, 20 marca 2007

Andrzej Izraelski kieruje marketingiem Jutrzenki, Kaliszanki i Ziołopeksu

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z zamiarem wchłonięcia spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanka (producent wafli...

Kraj, 19 marca 2007

Jutrzenka konsoliduje spółki zależne i centralizuje marketing

Jutrzenka SA, której głównym akcjonariuszem jest Jan Kolański, przejmie 100 proc. udziałów w kontrolowanych przez siebie spółkach Kaliszanka producent m.in....

Kraj, 16 lutego 2007

Venti przygotowała nowe serwisy internetowe dla Appetity

Marka przypraw Appetita jest wspierana przez dwa nowe serwisy www.domowesekrety.pl i www.warzywna.pl. Zaprojektowała je i wykonała agencja interaktywna Venti. Celem...

Kraj, 21 grudnia 2006

Venti zrealizowała internetowy serwis dla marki Warzywna firmy Ziołopex

Producent przypraw Ziołopex uruchomił serwis internetowy www.warzywna.com.pl. Jego autorem jest firma Venti. Serwis ma podtrzymać relacje z konsumentami i wzmocnić...

Kraj, 30 listopada 2006

Ziołopex zmienił opakowania Appetity, w 2007 r. istotnie zwiększy nakłady na reklamę

Ziołopex zmienia pozycjonowanie marki przypraw Appetita. Plasowana w segmencie masowym na półce value Appetitta przesuwa się o oczko wyżej. Przyprawy...

Kraj, 23 listopada 2006

Ziołopex prowadzi przedświąteczną kampanię reklamową przypraw Appetita

Ziołopex, producent przypraw, prowadzi przedświąteczną kampanię wizerunkową marki Appetita. 8-sekundowe billboardy sponsorskie prezentujące przyprawy jednorodne Appetita oraz osobno przyprawę Warzywną...

Kraj, 9 listopada 2006

Domowe Sekrety marki Appetita dostępne na stronie internetowej

Linia dodatków do ciast i deserów marki Appetita Domowe Sekrety uruchomiła nową interaktywną stronę internetową. Pod adresem www.domowesekrety.pl. zainteresowani znajdą...

Kraj, 11 października 2006

Ziołopex zapowiada zmianę pozycjonowania marki Appetita

Ruszyła ogólnopolska promocja Warzywnej - marki Appetita. Konsument otrzyma aż 50 proc. przyprawy gratis. To jedyna tego typu promocja w...

Kraj, 9 sierpnia 2006

GonnaBe będzie pracować dla wybranych marek receptowych Polpharmy

Firma farmaceutyczna Polpharma powierzyła agencji reklamowej GonnaBe obsługę leków dostępnych na receptę, a stosowanych w psychiatrii, m.in. Zotralu (preparatu stosowanego...

Kraj, 13 lutego 2006

Mieszko stawia na praliny i cukierki dla najmłodszych; przychody w 2005 r. wyniosły 180 mln zł

Producent słodyczy Mieszko SA ubiegły rok zakończył rekordowym wynikiem finansowym. Przychód ze sprzedaży wyniósł 180,3 mln zł, a zysk brutto...

Kraj, 26 stycznia 2006

Krzysztof Brzozowski dyr. handlowym spółek Jutrzenka, Ziołopex i Kaliszanka

Krzysztof Brzozowski objął stanowisko dyrektora handlowego w spółkach Jutrzenka SA (producent słodyczy), Ziołopex (producent przypraw i mieszanek przyprawowych) oraz Kaliszanka...

Kraj, 26 stycznia 2006

Jutrzenka przedłużyła kontrakt mediowy ze Starlinkiem

Firma Jutrzenka SA przedłużyła kontrakt z domem mediowym Starlink na obsługę działań mediowych w tym roku. Starlink zajmie się planowaniem...

Przetargi, 22 grudnia 2005

Wybór agencji dla Grześków dopiero w styczniu 2006 r.

Decyzja w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii reklamowej marki batoników Grześki została przesunięta przez FPC Kaliszanka na koniec stycznia 2006...

Kraj, 13 grudnia 2005

Ziołopex rozszerza markę Appetita, wprowadza Chrupanierkę

Firma Ziołopex rozszerzyła markę Appetita, wprowadzając do sprzedaży panierkę do mięs o nazwie Chrupanierka. Cała linia składa się z trzech...

Kraj, 8 grudnia 2005

Lidia Rostkowska pokieruje marketingiem firm Jutrzenka, Kaliszanka i Ziołopex

Lidia Rostkowska, dyr. rozwoju w firmie Jutrzenka SA, od 1 stycznia 2006 r. przejmie opiekę nad zintegrowanymi działaniami marketingowymi firm...

Przetargi, 21 listopada 2005

Kaliszanka ponownie rozpisuje przetarg reklamowy na markę Grześki

FPC Kaliszanka, producent słodyczy, rozpisała przetarg, którego celem jest wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi planowanej na wiosnę 2006 roku kampanii...

Kraj, 31 października 2005

SCH Public Relations będzie pracować nad programem "Apteka bez barier"

Agencja SCH Public Relations podpisała umowę z ogólnopolskim dystrybutorem farmaceutycznym firmą Torfarm na obsługę medialną akcji społecznej "Apteka bez barier"....

Kraj, 27 października 2005

Appetita wprowadza na rynek zupy instant

Portfolio Appetity (Ziołopex) zostało na początku października powiększone o zupy typu instant. Pozycjonowane są one w segmencie value. Na razie...

Przetargi, 19 października 2005

Kaliszanka zawiesza przetarg reklamowy Grześków

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. zawiesiła przetarg reklamowy, którego celem był wybór agencji do przygotowania kompleksowych działań kreatywno-mediowych dla flagowej...

Kraj, 14 lipca 2005

Ziołopex kupuje Kaliszankę, prawdopodobna konsolidacja w grupie z Jutrzenką i Goplaną

Kontrolowana przez rodzinę Kolańskich firma Ziołopex przejmuje firmę FPC Kaliszanka, producenta m.in. wafli Grześki. Wartości transakcji nie ujawniono. Prawdopodobna jest...

Kraj, 1 marca 2005

Ziołopex poszerza portfolio produktów o przyprawy cukiernicze

Ziołopex Sp. z o.o., producent przypraw i mieszanek ziołowych, pod swoją marką Appetita wprowadza na rynek nową kategorię - przyprawy...

Kraj, 1 marca 2005

Prymat przejmuje markę przyprawy uniwersalnej Kuchcik

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej Kucharek oraz przypraw jednorodnych i mieszanek pod marką Prymat, kupił od firmy...

Kraj, 14 października 2004

RD Group rozpoczyna współpracę z marką Lord Jim Ziołopeksu

Agencja RD Group rozpoczyna działania dla nowej marki herbaty Lord Jim z portfolio firmy Ziołopex. Agencja przygotuje dla brandu akcje...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Ziołopex wspiera markę Appetita reklamą na billboardach

Firma Ziołopex zajmująca się importem i dystrybucją przypraw wspiera markę przyprawy warzywnej Appetita reklamą na billboardach. To kolejny etap działań...

Kraj, 30 stycznia 2004

Kamis rozpoczyna ekspansję w segmencie economy

Kamis-Przyprawy SA wprowadza do sprzedaży przyprawy marki Galeo w nowych opakowaniach i wspiera je kampanią prasową. Galeo to marka przypraw...

Kraj, 2 grudnia 2003

Ziołopex rozbuduje markę Appetita i zwiększy wydatki na reklamę

Frima Ziołopex, zajmująca się importem i dystrybucją przypraw, zapowiada, że zgodnie z przyjętą strategią pozycjonowania swojej marki Appetita jako multibrandu...

Kraj, 4 sierpnia 2003

Ziołopex przeznaczy 3 mln zł na kampanię marki Appetita

Firma Ziołopex produkująca m.in. przyprawy rozpocznie we wrześniu br. kampanię reklamową wprowadzanej właśnie na rynek marki Appetita. Budżet kampanii wyniesie...

Przetargi, 31 lipca 2003

Impress Art będzie obsługiwała budżet public relations firmy Prymat

Firma Impress Art wygrała przetarg na obsługę public relations Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego "Prymat" Sp. z o.o., producenta przypraw marki Prymat oraz...