M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Złoty Kur (marka)"

Kraj, 19 lipca 2006

Browar Łomża po raz pierwszy inwestuje w reklamę telewizyjną

Lubelska agencja reklamowa Vena Art przygotowała strategię i kreację, a dom mediowy Media Group zaplanował i kupił media do rozpoczynającej...

Kraj, 30 maja 2005

Złoty Kur kreuje markę wśród hip-hopowców

Pod hasłem "Złoty Kur - piwo w dechę" ruszyła kampania piwa Złoty Kur z portfolio Browaru Łomża. Grupą docelową kampanii...

Kraj, 13 maja 2004

Browar Łomża ruszył z kampanią piwa Łomża

Browar Łomża rozpoczął kampanię reklamową piwa Łomża Wyborowe. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Neo, która została wybrana w drodzę...

Przetargi, 13 kwietnia 2004

Agencja reklamowa Neo i Media Group wygrały konkurs Browaru Łomża

Browar Łomża zakończył ostatni etap konkursu na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwyciężyła agencja reklamowa Neo, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie...

Przetargi, 6 kwietnia 2004

Dwie agencje na krótkiej liście konkursu Browaru Łomża

Browar Łomża wybrał dwie agencje, które wezmą udział w ostatnim etapie przeglądu ofert na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwycięska firma...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Neo i Media Group zajmą się obsługą budżetu Browaru Łomża

Agencja reklamowa Neo i dom mediowy Media Group zajmą się w tym roku obsługą budżetu reklamowego Browaru Łomża. W przetargu...