M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Żołądkowa Gorzka (marka)"

Kraj, 13 listopada 2015

K2 Media poprowadzi komunikację Żołądkowej Gorzkiej

Agencja odpowiada za kanały społecznościowe.

Przetargi, 20 lutego 2014

Stock i McCann rozpoczynają współpracę

Marka startuje z pierwszym etapem nowej komunikacji.

Przetargi, 10 lipca 2013

Stock prowadzi przetarg na BTL

Firma wybierze agencję dla Żołądkowej Gorzkiej.

Kraj, 21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 6 lutego 2012

Rafał Betlejewski rezygnuje z kierowania agencją Koledzy

Jej współzałożyciel i dyrektor kreatywny zamierza skupić się na pracy twórczej i artystycznej.

Kraj, 30 listopada 2011

Stock ponownie poszerza markę

Po brandy, wódce i dżinie marketer wprowadza na polski rynek jamajski rum.

Kraj, 24 listopada 2011

Stock wprowadza aż trzy nowe marki wódek

Końcówka roku wręcz obfituje w nowości na rynku wódek.

Kraj, 7 listopada 2011

CEDC będzie agresywnie walczyć o udziały w handlu tradycyjnym

Firma alkoholowa chce poprawić swoją pozycję w tym kanale w stosunku do głównych konkurentów - Stocka i Sobieskiego.

Kraj, 15 marca 2011

Żołądkowa Gorzka w rodzinie ze Smirnoffem i Johnnie Walkerem?

Koncern alkoholowy Diageo chce przejąć Stock Spirits.

Kraj, 15 marca 2011

CEDC będzie walczyć o odzyskanie udziałów w rynku

Drugi co do wielkości producent wódki w Polsce liczy, że w tym roku zwiększy swoje udziały o 4-5 proc., mimo iż cały rynek może spaść o 5-6 proc. Aby to osiągnąć, zamierza m.in. poprawić dystrybucję i marketing.

Kraj, 4 marca 2011

CEDC chwali się sukcesem rynkowym czystej Żubrówki

Sukces marki może pomóc spółce wydźwignąć kurs po dramatycznym załamaniu po publikacji fatalnych wyników finansowych.

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.

Kraj, 4 października 2010

4Frame wzmacnia dział kreacji i obsługi klienta

Anna Piech, Olga Sroka, Sebastian Przychodzień i Marcin Bobrowicz dołączyli do zespołu agencji reklamowej 4Frame.

Kraj, 24 września 2010

Stock poszerza portfolio marki o gin

Producent Żołądkowej Gorzkiej wchodzi na rynek ginu z nową marką.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Nowa wódka wesprze Absolwenta i Bolsa

CEDC w drugim kwartale odnotował 12-proc. spadek sprzedaży wódki w Polsce, ale straty zamierza odrobić nową marką.

Kraj, 24 czerwca 2010

Wódka Krupnik sukcesem Sobieskiego

Po wprowadzeniu nowego wariantu czystej i zmianie szaty graficznej wódki Krupnik jej sprzedaż wzrosła pięciokrotnie.

Kraj, 7 października 2009

Żołądkowa rzuca wyzwanie Żubrówce

Stock Polska (d. Polmos Lublin) wprowadzi na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki Żołądkowa Gorzka - na Trawie Żubrowej. Tym...

Kraj, 23 czerwca 2009

CEDC wzmacnia pozycję Absolwenta nową butelką i komunikacją

Firma CEDC wzmacnia pozycję wódki Absolwent nową butelką i komunikacją. To pierwsza od wielu lat kampania tej marki. Absolwent to...

Kraj, 5 czerwca 2009

Absolwent planuje relaunch w III kwartale br.

Marka Absolwent, lider rynku wódki, będzie miał relaunch w III kwartale - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bliższe szczegóły tego projektu nie...

Kraj, 18 lutego 2009

Polmos Lublin przygotowuje relaunch Żołądkowej Gorzkiej

Polmos Lublin szykuje relaunch swojej sztandarowej marki wódki gatunkowej Żołądkowa Gorzka - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W marcu w sprzedaży pojawi...

Kraj, 5 lutego 2009

CEDC planuje relaunch głównej marki wódki - Absolwenta

Central European Distribution Corporation (CEDC), wiodący producent alkoholi wysokoprocentowych, spodziewa się, że w tym roku sprzedaż jego marek wódek w...

Kraj, 19 grudnia 2008

Żołądkowa Gorzka pokonała w listopadzie Absolwenta i jest największą marką wódki w Polsce

Marka wódki Żołądkowa Gorzka produkowana przez Polmos Lublin w listopadzie br. prześcignęła wieloletniego lidera - markę Absolwent (CEDC/Polmos Białystok) -...

Kraj, 18 grudnia 2008

Pernod Ricard może pozbyć się marki Luksusowa

Portal internetowy Handel-net, powołując się na nieoficjalne źródła, poinformował, że francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard, właściciel Wyborowej SA, który dzięki...

Kraj, 18 grudnia 2008

Krzysztof Kowalewski będzie reklamował Żołądkową Gorzką

Aktor Krzysztof Kowalewski, który zdobył popularność, grając role Rocha Kowalskiego w "Potopie" i Onufrego Zagłoby w "Ogniem i mieczem", będzie...

Przetargi, 12 sierpnia 2008

Koledzy zajmą się obsługą Żołądkowej Gorzkiej

Polmos Lublin rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki wódki Żołądkowa Gorzka. Komunikacją marketingową ma się zająć agencja Koledzy Strategia &...

Kraj, 13 maja 2008

Clear Channel Poland wprowadza do oferty projekty 3D

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza do swojej oferty rozwiązania wykorzystujące technologię 3D. W opinii przedstawicieli firmy trójwymiarowe plakaty...

Kraj, 13 maja 2008

Wojciech Czuk doradcą zarządu ds. marketingu Polmosu Lublin

Wojciech Czuk, były marketing manager Ambry SA, został doradcą ds. marketingu zarządu Polmosu Lublin SA (producent m.in. wódki Żołądkowa Gorzka)....

Kraj, 20 sierpnia 2007

Polmos Lublin realizuje letnie eventy dla Żołądkowej Gorzkiej

Polmos Lublin, producent wódki Żołądkowej Gorzkiej, realizuje akcję eventmarketingową w nadmorskich miejscowościach pod hasłem "Niezapomniane lato 2007". Imprezy z konkursami...

Kraj, 20 sierpnia 2007

CEDC wprowadza na rynek nową markę wódki Złota Gorzka

Central European Distribution Corporation, czołowy producent wódek w Polsce, postanowił wejść w segment wódek gatunkowych i wprowadza na rynek nową...

Zagranica, 10 sierpnia 2007

Oaktree Capital przejmuje niemiecki Eckes & Stock GmbH

Amerykański fundusz inwestycyjny Oaktree Capital Management LLC, który kontroluje Polmos Lublin, producenta m.in. wódki Żołądkowa Gorzka, przejął część niemieckiego koncernu...

Kraj, 30 lipca 2007

Agencja Media Forum przygotowała komunikację Żołądkowej Gorzkiej w internecie

Agencja Media Forum przygotowała nową komunikację marki Żołądkowa Gorzka (Polmos Lublin) w internecie. Site nawiązuje do działań promocyjnych marki wykorzystujących...

Kraj, 12 grudnia 2006

Sobieski przeprowadzi relaunch marki Balsam Pomorski

Producent i dystrybutor alkoholi firma Sobieski przeprowadzi relaunch marki wódki Balsam Pomorski i w związku z tym planuje wiele aktywności...

Kraj, 6 października 2006

Oaktree Capital nowym właścicielem Polmosu Lublin

Fundusz inwestycyjny Oaktree Capital Management kupił 100 proc. akcji Jabłonna SA kontrolowanej przez braci Bogdana i Janusza Palikotów, a tym...

Przetargi, 10 lipca 2006

CEDC rozpisała przetarg reklamowy dla marki Żubrówka

Central European Distribution Corporation (CEDC), która w ub.r. przejęła sprywatyzowany Polmos Białystok, producenta wódki Żubrówka, rozpisała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną...

Kraj, 25 maja 2006

CEDC odwołuje się od decyzji UOKiK w sprawie Polmosu Lublin

Central European Distribution Corporation (CEDC) złożyła odwołanie od decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) blokującej przejęcie spółki Jabłonna, a...

Kraj, 15 grudnia 2005

Polmos Lublin poszerza swoją główną markę Żołądkowa Gorzka

Polmos Lublin SA poszerza swój sztandarowy brand - wódkę Żołądkowa Gorzka, wprowadzając nowy, trzeci z kolei wariant smakowy - korzenną...

Kraj, 25 listopada 2005

Marek Włodarczyk reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką

Agencja Brandy na zlecenie Polmosu Lublin SA, producenta wódki Żołądkowa Gorzka, przygotowała kampanię BTL-ową tego produktu. Twarzą marki został popularny...

Kraj, 10 maja 2005

Polmos Lublin poszerza swój sztandarowy brand - Żołądkową Gorzką

Polmos Lublin SA poszerza swoją sztandarową markę wódki Żołądkowa Gorzka, wprowadzając nowy wariant: wódki z miętą. Opracowaniem nowego wariantu i...

Kraj, 27 kwietnia 2005

CEDC odpiera zarzuty Polmosu Lublin o nieuczciwą konkurencję

Zarząd Central European Distribution Corporation (CEDC) odpiera stawiane przez Polmos Lublin zarzuty dotyczące czynów nieuczciwej konkurencji. William V. Carey, prezes...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Carre Noir rewitalizuje etykiety alkoholi Polmosu Lublin

Carre Noir, firma zajmująca się designem i identyfikacją wizualną, przygotowała projekty zmian w etykietach wódki Żubr, Balsamu Kresowego i Spirytusu...

Kraj, 17 grudnia 2004

Polmos Lublin może przejąć marki i firmy z branży

Polmos Lublin SA, który właśnie dostał zgodę Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na publiczną emisję swoich akcji, może przeznaczyć pozyskane...

Kraj, 14 października 2004

McCann-Erickson rozpoczął pracę dla Polmosu Lublin

Agencja McCann-Erickson nawiązała długofalową współpracę z Polmosem Lublin. Dotyczy ona wódek kolorowych, w tym flagowego brandu - Żołądkowej Gorzkiej. Agencji...