M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Zott (firma)"

Kraj, 6 października 2015

Trnd realizuje projekt WoM dla Zotta

Akcja dotyczy marek Monte Snack i Cheese Snack.

Kraj, 28 września 2015

Jan Mosiejczuk migruje z Isobaru do Carata

Wewnętrzne przesunięcie w Dentsu Aegis Network.

Kraj, 13 maja 2015

Nowy produkt Zott z wielokanałową kampanią komunikacyjną

Dentsu Aegis Network Polska dla Jogobelli Panna Cotta.

Kraj, 25 marca 2015

Gong otwiera biuro w Holandii

Na czele placówki staną Michael Rauch oraz Jerzy Świątek.

Kraj, 3 lutego 2015

Tomasz Stanek awansuje w Caracie

Nową funkcję będzie pełnił w zespole obsługującym Mondelez Polska.

Kraj, 15 grudnia 2014

Monika Greszta w zespole Isobar Poland

Będzie zajmować się obsługą Kruszwicy oraz marek Zott na rynku polskim i niemieckim.

Kraj, 7 lipca 2014

Isobar zajmie się obsługą Monte w FB

Agencja została wybrana przez koncern Zott do kompleksowej obsługi marki Monte w Facebooku.

Kraj, 21 lutego 2014

Architektura Zotta w nowej odsłonie

Jogobella rozpoczęła nową odsłonę konkursu "Jogobudowanie".

Kraj, 10 lutego 2014

Modrzejewska, Szymczak i Grzeszczuk awansują w Isobar Poland

Pracownicy agencji z grupy Dentsu Aegis Network otrzymali promocje na wyższe stanowiska.

Kraj, 11 grudnia 2013

Monte w kampanii OOH i mobile

Firma Zott rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek dwa nowe produkty: Monte Crunchy i Monte Cherry.

Kraj, 5 listopada 2013

Bartosz Kurek ponownie w reklamach Monte [wideo]

Zott wprowadza nowe warianty produktu - Cherry i Crunchy.

Kraj, 11 czerwca 2013

Zott rusza z relaunchem Belriso

Marketer rozpoczął działania reklamowe związane z odświeżeniem wizerunku marki deserów mlecznych Belriso.

Kraj, 18 marca 2013

Wieża Jogobelli

Ruszyła promocja konkursu "Zbudujmy razem Jogowieżę" organizowanego przez firmę Zott.

Kraj, 13 lipca 2012

Ruszyła kampania Monte

Twarzą kampanii jest lider polskiej reprezentacji siatkarskiej - Bartosz Kurek.

Kraj, 18 stycznia 2012

Carat w tym roku stawia na nowy biznes

Dom mediowy po kilku miesiącach wprowadzania zmian w strukturze teraz chce się skoncentrować na nowym biznesie.

Przetargi, 21 lipca 2009

Domy mediowe już walczą o polski budżet Danone'a

W przetargu mediowym Danone'a już walczą polskie agencje. Rozpoczęte postępowanie jest częścią globalnego procesu przeglądania ofert domów mediowych. Jak wynika...

Kraj, 27 kwietnia 2009

Zott wprowadzi nowy produkt w Europie Środkowo-Wschodniej

Firma Zott, właściciel marki Jogobella, jeszcze w tym roku wprowadzi na rynek nowy produkt w obrębie istniejącej już marki (prawdopodobnie...

Kraj, 15 stycznia 2009

W ciągu trzech lat Muller chce być numerem drugim na polskim rynku

Od stycznia w polskich sklepach dostępne są mleczne produkty firmy Muller. Firma wprowadza cztery kategorie produktów: jogurty owocowe Mix owocowy...

Przetargi, 4 listopada 2008

Carat obronił w przetargu budżet Zotta

Carat Polska zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Zotta, producenta m.in. jogurtów, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przetarg miał charakter lokalny. Wzięło...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz przygotowała loterię Jogobelli

Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz przygotowała loterię promocyjną jogurtów Jogobella firmy Zott. Jest to pierwsza tego typu akcja w historii marki....

Kraj, 9 listopada 2006

Carat Polska bliski zmiany struktury

Carat Polska zdecydował się na reorganizację struktur, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wzorem m.in. brytyjskiej centrali firmy polski oddział przygotowuje się do...

Kraj, 2 listopada 2006

MediaCom Warszawa obronił budżet mediowy Danone'a

MediaCom Warszawa zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Danone'a. Pokonał Optimum Media OMD i MPG Media Planning. MediaCom Warszawa pracuje...

Przetargi, 7 września 2006

Trzy domy mediowe walczą o budżet Danone'a

Danone rozpoczął w Polsce przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni MediaCom Warszawa, w przetargu startują też Optimum Media OMD i...

Kraj, 26 stycznia 2006

Elżbieta Żurek media managerem w Carat Polska

Elżbieta Żurek rozpoczęła pracę w domu mediowym Carat Polska na stanowisku media managera. Dołączyła do działu client service. Będzie odpowiedzialna...

Kraj, 7 lipca 2004

Marka jogurtów Onken może zostać zastąpiona przez Dr. Oetker

Marka produktów mlecznych Onken może w przyszłym roku przestać istnieć w związku z globalnym przejęciem firmy Onken przez Dr. Oetker,...

Kraj, 3 grudnia 2003

Dom mediowy HMS Carat Polska zmienił nazwę na Carat Polska

Dom mediowy HMS Carat należący do sieci Aegis Media zmienił w Polsce nazwę na Carat Polska. "W obrębie holdingu Aegis...

Kraj, 6 października 2003

Campina Polska rozbudowuje segment deserów mlecznych

Campina Polska, producent przetworów mlecznych, wprowadza na rynek dwa nowe produkty z segmentu słodkich deserów mlecznych: Campina Tops i Campina...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Bakoma wprowadza nową linię deserów mlecznych Sonata

Bakoma SA, producent jogurtów i przetworów mlecznych, wprowadza na rynek nową markę deserów mlecznych z owocami Sonata. Produkt będzie dostępny...

Kraj, 4 września 2001

CAMPINA POLSKA ROZPOCZĘŁA KAMPANIĘ SERII PRODUKTÓW SMAKIJA

Campina Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową nowej serii produktów - SMAKiJA. Kampania ma na celu wprowadzenie brandu na rynek. Od...