M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Żubr (marka)"

Kraj, 9 października 2015

Tomasz Brycki odchodzi z Kompanii Piwowarskiej

Dyrektor rozwoju marketingu po blisko 20 latach żegna się z firmą.

Kraj, 7 października 2015

W kluczowych sześciu miesiącach przychody Kompanii Piwowarskiej spadły o 14 proc.

Od kwietnia do września br. największy w kraju producent sprzedał o 12 proc. mniej piwa niż rok wcześniej.

Kraj, 23 września 2015

Kompania Piwowarska planuje reorganizację pionu komercyjnego

Zmiany mogą dotyczyć m.in. marketingu, sprzedaży, innowacji i PR.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Rusza europejski przetarg SAB Millera, właściciela Kompanii Piwowarskiej

Przetarg dotyczy dziewięciu rynków, w tym Polski, gdzie obsługą mediową zajmuje się MEC.

Kraj, 17 czerwca 2015

Nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr

Kampania przygotowana przez PZL, G7 i MEC potrwa do końca lipca.

Kraj, 18 maja 2015

PZL dla Redd'sa

Nowe spoty reklamowe Redd’sa wyróżniają się formą wizualną, muzyczną i tekstową.

Kraj, 14 maja 2015

Kompania Piwowarska zwiększyła sprzedaż o 2 proc., ale o tyle samo spadły przychody

- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Lowe Warsaw rusza z kampanią Łomży [wideo]

Pojawiła się pierwsza realizacja agencji dla marki z portfolio Van Pura.

Kraj, 25 marca 2015

PZL ponownie dla Żubra

Po pięciu latach przerwy producent piwa Żubr rozpoczyna kampanię reklamową tej marki przygotowaną przez agencję PZL, która była współtwórcą jej rynkowego sukcesu.

Kraj, 24 marca 2015

Grupa Leo Burnett dementuje pogłoski o planach zamknięcia agencji G7

Tomasz Hilt, CEO Grupy Leo Burnett, do której należy agencja G7, twierdzi, że miniony rok był dla niej najlepszym od siedmiu lat.

Kraj, 18 marca 2015

ATL Żubra ostatecznie przechodzi do PZL

Marka Kompanii Piwowarskiej wraca do agencji, która stworzyła niepowtarzalny format reklamowy.

Kraj, 17 marca 2015

Przyszłość G7 pod znakiem zapytania

Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Przetargi, 16 lutego 2015

Lowe zdobywa budżet Łomży

Agencja będzie rozwijać format "Łomżingu", ale w zupełnie nowej konwencji.

Kraj, 3 lutego 2015

Tequila Polska po 15 latach kończy współpracę z Kompanią Piwowarską

Umowa obwiązuje do końca stycznia. Tequila nie bierze udziału w obecnym przetargu BTL marketera.

Kraj, 23 stycznia 2015

Żubr liderem rynku piwa

Tyskie zdetronizowane przez siostrzaną markę z KP.

Kraj, 16 stycznia 2015

Krzysztof Dworzyński dyrektorem działu obsługi klienta w Fat Baby

Stworzono dla niego nowe stanowisko w agencji. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający Fat Baby Cezary Antoń.

Kraj, 10 grudnia 2014

Monika Rusinek senior communication plannerem w Value Media

Przeszła z MEC. W Value Media będzie odpowiadała za obsługę m.in. PKO BP.

Kraj, 28 listopada 2014

KP skupi się na reklamowaniu czterech najważniejszych marek

Na nie pójdzie w przyszłym roku gros nakładów reklamowych, choć marketer nie wyklucza wsparcia w mniejszym zakresie także innych. Budżet mediowy w 2015 r. ma być "zbliżonej wielkości" do tegorocznego.

Kraj, 14 listopada 2014

Kompania Piwowarska: wolumen sprzedaży w górę, ale przychody w dół

Dobrze radzi sobie marka Żubr, rośnie Lech, za to spada Tyskie.

Kraj, 7 października 2014

Zaniewski i Przybora pracują dla Żubra, PZL nie pracuje już dla Łomży

Zarówno Kompania Piwowarska, jak i Grupa Leo Burnett nie podają szczegółów współpracy.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Debiutuje Tatra niepasteryzowane

Nowy produkt jest adresowany do obecnych i nowych konsumentów Tatry. Grupa Żywiec podkreśla, że odbiorcy marek mainstreamowych piwa także szukają dziś nowości i najwyższej jakości.

Kraj, 12 sierpnia 2014

Kolejna odsłona kampanii Żubra [wideo]

Walk Creative dla marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 29 lipca 2014

Żubr wychodzi w Facebooku

Za obsługę konkursu odpowiada agencja Kalicińscy.com.

Kraj, 23 czerwca 2014

W sobotę ruszyło "Lato z Radiem"

Już po raz 43. usłyszymy letnią audycję radiowej Jedynki, stacja zapowiada również trasę koncertową.

Kraj, 29 maja 2014

Kompania Piwowarska chce odrabiać straty

W minionym roku finansowym największy w kraju producent piwa zmniejszył swój udział w rynku o 2 pkt proc. W tym roku chce to nadrobić.

Kraj, 6 maja 2014

Rusza kampania reklamowa marki Żubr

Jej hasło to "Dobrze wpaść na Żubra".

Kraj, 5 maja 2014

KP potwierdza: będzie przetarg na Tyskie

Największy producent piwa w kraju przeprowadzi przetarg na najważniejszą swoją markę.

Przetargi, 30 kwietnia 2014

G7 zdobyła budżet Żubra

Agencja wygrała przetarg na obsługę drugiej co do wielkości marki piwa w kraju.

Kraj, 25 kwietnia 2014

Nowe opakowania Żubra

Autorem designu jest Studio Projektowe "Ikar".

Kraj, 16 kwietnia 2014

Kompania Piwowarska sprzedała o 9 proc. mniej piwa

Największy w kraju producent w roku obrachunkowym 2013/14 zanotował istotny spadek sprzedaży.

Kraj, 15 kwietnia 2014

KP planuje przetarg na Tyskie

Czy po roku z Greyem marka zmieni agencję?

Kraj, 7 kwietnia 2014

IQ Marketing z Żubrem przy grillu [wideo]

Aktywacja potrwa do końca sierpnia.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Istotne wzmocnienia personalne w Kalicińscy.com

Agata Piotrowska awansowała. Do agencji przeszły dwie osoby z PZL.

Przetargi, 31 marca 2014

Q&A Communications wygrywa przetarg PR Żubra

Agencja obsłuży kolejną markę Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 28 marca 2014

Żubr przeskoczył Tyskie

Zmiana lidera na rynku piwa, na razie w jednym okresie badawczym.

Kraj, 17 lutego 2014

Tycjan Lewandowski senior brand managerem Żubra

Awans w Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 18 grudnia 2013

Żubr i Play najbardziej lubianymi reklamami

Lowe Media ponownie podsumowuje najbardziej lubiane reklamy.

Kraj, 26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

Kraj, 21 października 2013

Sprzedaż Kompanii Piwowarskiej 10 proc. w dół

W sezonie największy producent piwa zanotował wolumenowy spadek sprzedaży o jedną dziesiątą. Powodem wysoka baza porównawcza z ub.r. i silna konkurencja.

Kraj, 7 października 2013

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię piwa Żubr

Działania reklamowe potrwają do końca roku.

Kraj, 19 września 2013

Cydry reklamowane w telewizji jak piwo?

Winiarze chcą zmian w prawie dopuszczających reklamy cydru np. w telewizji tak jak piwa.

Przetargi, 9 września 2013

IQ Marketing pracuje dla Żubra

Agencja wygrała przetarg na obsługę BTL marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 30 lipca 2013

Kompania Piwowarska notuje 14-proc. spadki sprzedaży

To efekt zarówno wysokiej bazy porównawczej z ub.r., jak i wzrostu presji cenowej na rynku.

Kraj, 6 czerwca 2013

Nowy spot Żubra autorstwa Paralotnej

Nowa kampania drugiej pod względem wielkości marki piwa na rynku startuje w sobotę, a potrwa do końca wakacji.

Przetargi, 22 maja 2013

Żubr wybierze agencję BTL

Kompania Piwowarska prowadzi przetarg dla drugiej pod względem wielkości marki w Polsce.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Żubr zaprasza na spotkanie z Tomaszem Hajto

Konkurs prowadzony w Facebooku jest elementem akcji "Żubr. Zbiera się na Jagę".

Kraj, 2 kwietnia 2013

Bartłomiej Żbikowski odchodzi z biura reklamy G+J

Specjalista ds. reklamy żegna się z wydawcą.

Kraj, 5 marca 2013

Andrzej Białasiewicz marketerem Carlsberga w Azji

Współtwórca sukcesów Tyskiego, Lecha i Żubra po 11 latach odchodzi z Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 21 lutego 2013

Kompania Piwowarska wydała w ub.r. o 30 proc. więcej

Reklamy Tyskiego kosztowały firmę ponad 68 mln zł, aż o 30 mln więcej niż rok wcześniej. Wszystkie browary podniosły nakłady.