M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Żubrówka Biała (marka)"

Kraj, 15 marca 2012

Joanna Bujarska-Ciszek nie jest już dyr. marketingu CEDC

Firma ma nową strukturę marketingu.

Kraj, 8 grudnia 2011

CEDC bez kierownika marketingu

Po 8 miesiącach z CEDC odchodzi menedżer, który miał odpowiadać za działania marketingowe marek Bols i Soplica.

Kraj, 23 listopada 2011

Sobieski wprowadza dwie nowe marki

Marketer wprowadza równolegle aż dwie nowe marki w różnych segmentach cenowych.

Kraj, 7 listopada 2011

CEDC będzie agresywnie walczyć o udziały w handlu tradycyjnym

Firma alkoholowa chce poprawić swoją pozycję w tym kanale w stosunku do głównych konkurentów - Stocka i Sobieskiego.

Kraj, 21 lipca 2011

CEDC rozpoczyna relaunch Soplicy

Producent zdecydował się gruntownie odświeżyć wizerunek marki. Ostatnie tak duże zmiany marka Soplica przechodziła sześć lat temu.

Kraj, 15 marca 2011

CEDC będzie walczyć o odzyskanie udziałów w rynku

Drugi co do wielkości producent wódki w Polsce liczy, że w tym roku zwiększy swoje udziały o 4-5 proc., mimo iż cały rynek może spaść o 5-6 proc. Aby to osiągnąć, zamierza m.in. poprawić dystrybucję i marketing.

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.