M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego (firma)"

Kraj, 25 lutego 2013

Branża piwowarska liczy się ze spadkami

Scenariusz optymistyczny to minimalny wzrost.

Kraj, 26 września 2012

Lidl realizuje kampanię edukacyjną

Sieć sprzeciwia się sprzedaży alkoholu nieletnim.

Kraj, 27 maja 2009

Resort zdrowia nie chce rozmawiać z browarami o ograniczeniu reklam

Rząd pracuje nad nowelizacją Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Jeden z proponowanych zapisów zakazuje reklam piwa w...

Kraj, 1 września 2008

MCC i Equinox w akcji “Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!"

Ruszyła kolejna edycja kampanii “Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!". Kampanie edukacyjne na ten temat od pięciu lat prowadzi przemysł piwowarski...

Kraj, 7 lutego 2008

Producenci piwa spodziewają się podwyżek cen o 5-10 proc. i spowolnienia rynku

Minione dwa lata dla branży piwowarskiej były bardzo dobre: w 2006 r. rynek wzrósł o 6,7 proc., a w ub.r....

Kraj, 24 sierpnia 2006

Nowa ustawa o wychowaniu w trzeźwości znacząco zmieni zasady promocji alkoholi

W przygotowanym przez Ministerstwo Zdrowia projekcie ustawy o zmianie ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi znalazły się nowe...

Kraj, 7 lipca 2006

Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację do projektu "Piłeś - nie prowadź"

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowała kampanię społeczną "Piłeś - nie prowadź" dotyczącą prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu. Jest to...

Kraj, 21 grudnia 2005

Projekt "Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!" nagrodzony srebrnym Magellanem

Kampania "Alkohol - nieletnim dostęp wzbroniony!" została nagrodzona srebrnym Magellanem. Wyróżnienie to przyznawane jest na międzynarodowym konkursie komunikacji marketingowej odbywającym...

Kraj, 24 listopada 2004

Kolejna kampania przeciw sprzedaży alkoholu nieletnim

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego "Browary Polskie" i Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wspólnie przeprowadzą społeczną kampanię reklamową, której celem jest...

Kraj, 29 września 2004

Browary pracują nad kodeksem samoregulacji dot. komunikacji marketingowej

Firmy z branży piwowarskiej w Polsce skupione w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego opracowują kodeks samoregulacji dotyczący między innymi kwestii komunikacji...

Kraj, 22 lipca 2004

Browary wydają więcej na reklamę, choć odnotowują spadki sprzedaży

Wydatki reklamowe branży piwowarskiej w I półroczu 2004 r. zamknęły się kwotą 147,3 mln zł, podczas gdy w takim samym...

Kraj, 1 grudnia 2003

ZFPR ogłosił zwycięzców I edycji konkursu public relations Złote Spinacze

Podczas uroczystej gali w hotelu Sheraton zostały wręczone statuetki konkursu Złote Spinacze zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations (ZFPR). Spośród...

Kraj, 20 października 2003

ZFPR ogłosił wyniki I etapu konkursu public relations Złote Spinacze

(Związek Firm Public Relations) Spośród 57 prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II etapu 18...

Kraj, 2 lipca 2003

Letnia kampania społeczna skierowana do sprzedawców

Na początku lipca startuje kampania społeczna realizowana przez firmę konsultingową Marketing & Communications Consultants, Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego i Państwową...

Kraj, 18 czerwca 2003

ZPPP i PARPA przeprowadzą wspólną kampanię społeczną

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego (ZPPP) oraz Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA) przeprowadzą wspólną kampanię społeczną namawiającą do niesprzedawania alkoholu...