M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Życie Handlowe (marka)"

Kraj, 23 września 2014

Moje Kino rozpoczyna kampanię [wideo]

Głównym bohaterem spotu reklamowego i mecenasem akcji promującej krótkie bloki reklamowe jest Piotr Zelt.

Kraj, 14 stycznia 2010

"Handel" staje się miesięcznikiem i zmienia formułę

"Handel" zmienił zawartość merytoryczną, szatę graficzną i częstotliwość. Pierwszy numer w nowej formule ukazał się 13 stycznia 2010 r. Do...

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 7 grudnia 2007

"Detal Dzisiaj" będzie wydawać brytyjski inwestor

Dwutygodnik handlowy "Detal Dzisiaj", którego wydawca - spółka Trade Press P - jest w stanie upadłości, o czym pisaliśmy w...

Kraj, 5 września 2007

Handel-Net, portal i newsletter dla FMCG, rozpoczyna działalność spółki Mediartis

Mediartis, nowa spółka, uruchomiła właśnie specjalistyczny portal Handel-Net. Częścią serwisu jest e-news Handel-Net, płatny zestaw dziennych informacji z rynku FMCG...

Kraj, 7 sierpnia 2007

Malek Sano dyr. wydawniczym w Media Direct

Malek Sano będzie dyrektorem wydawniczym w Media Direct Polska, wydawcy m.in. "Życia Handlowego" oraz magazynu "Kosmetyki". Będzie odpowiedzialny za rozwój...

Kraj, 5 czerwca 2007

Elżbieta Pyzel key account managerem w Media Direct

Elżbieta Pyzel objęła stanowisko key account managera w dziale reklamy magazynu "Życie Handlowe", wydawanym przez Media Direct. Będzie odpowiedzialna za...

Kraj, 22 maja 2007

Mieszko reklamuje Zozole za pomocą Vrzepek

Ruszyła akcja "Vrzepka!" - ogólnopolska promocja konsumencka marki Zozole (Mieszko SA). Pomysłodawcą i realizatorem akcji jest agencja Hand Made. Głównym...

Kraj, 8 grudnia 2006

Anna Wróblewska szefem sprzedaży w "Życiu Handlowym"

Anna Wróblewska awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży magazynu "Życie Handlowe" (Media Direct). Ostatnio pełniła funkcję specjalisty ds. reklamy. Na stanowisku...

Kraj, 7 sierpnia 2006

Hanna Nowek, dyrektor sprzedaży Media Direct, odchodzi z firmy

Hanna Nowek odchodzi ze stanowiska dyrektora sprzedaży w Media Direct, wydawcy m.in. "Życia Handlowego". Pracowała tam przez ostatnie siedem lat....

Kraj, 24 maja 2006

Media Direct wydał poradnik "Dziecko w sklepie"

Firma Media Direct, wydawca "Życia Handlowego", wprowadziła na rynek dodatek "Dziecko w sklepie". Jest to kolejny z serii poradników, tym...

Kraj, 28 października 2005

Cafe Prima wprowadza nowy produkt, rusza kampania reklamowa

Cafe Prima (Prima SA) wprowadza na rynek kawę Guaranesa. Jest to napój kawowy z dodatkiem guarany. Z początkiem listopada rusza...

Kraj, 18 października 2005

Herbaty pierwszą kategorią nowego konkursu Oscary FMCG, w kolejce piwo i kawa

Herbaty są pierwszą kategorią produktową ocenianą w ramach nowego konkursu Oskary FMCG (Media Direct, wydawca m.in. "Życia Handlowego"). Najwyższe noty...

Kraj, 17 października 2005

"Życie Handlowe" uruchamia newsletter, początkowo raz w tygodniu

Miesięcznik "Życie Handlowe" wydawnictwa Media Direct Sp. z o.o. zapowiedział na dziś debiut swego newslettera typu BtoB, przeznaczonego dla specjalistów...

Kraj, 13 października 2005

Media Direct wydaje serię specjalistycznych poradników dla branży FMCG

Media Direct, wydawca m.in. miesięcznika "Życie Handlowe", zdecydowało o stworzeniu serii specjalistycznych poradników dla branży FMCG pod nazwą "Top -...

Kraj, 19 września 2005

Media Direct organizuje Oscary FMCG - konkurs dla producentów z branży FMCG

Media Direct, wydawca "Życia Handlowego" i "Kosmetyków", przeprowadza po raz pierwszy konkurs dla producentów z branży FMCG - Oscary FMCG....

Kraj, 22 sierpnia 2005

Bols odświeża wizerunek Bols Vodka

Firma Bols Sp. z o.o. wprowadziła nową butelkę i odświeża wizerunek swojego flagowego produktu - wódki Bols. W ciągu swej...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Nowa linia kosmetyków Joanny przy serialu "M jak miłość"

Firma Joanna, producent preparatów do pielęgnacji włosów, planuje na jesień działania reklamowe związane z wprowadzeniem na rynek nowej linii szamponów...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Fundacja Dajesz Pracę PL zachęca w reklamach do spędzania wakacji w kraju

Ruszyła wakacyjna kampania społeczna "Odkryj Polskę na nowo". Jej celem jest skłonienie Polaków do spędzenia wolnego czasu, urlopu lub wakacji,...

Kraj, 14 lipca 2005

"Życie Handlowe" patronem ogólnopolskiego Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży

"Życie Handlowe" (wydawca: Media Direct) zostało wybrane na patrona medialnego tegorocznej edycji ogólnopolskiego Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży. Jego celem jest przypominanie...

Kraj, 30 maja 2005

Grzegorz Kiciński został redaktorem naczelnym "Życia Handlowego"

Grzegorz Kiciński został redaktorem naczelnym magazynu branżowego "Życie Handlowe" (wydawca: spółka Media Direct). Dotychczas był w nim redaktorem prowadzącym. Odpowiadał...

Kraj, 23 marca 2005

Kwietniowy numer "Kosmetyków" ukaże się z dodatkiem specjalnym "Top Kosmetyki"

Miesięcznik "Kosmetyki" z portfolio Media Direct ukaże się w kwietniu z dodatkiem specjalnym "Top Kosmetyki". Dodatek publikowany jest po raz...

Kraj, 20 stycznia 2005

Anna Wróblewska specjalistą ds. reklamy w "Życiu Handlowym"

Do działu reklamy "Życia Handlowego" wydawanego przez Media Direct dołączyła Anna Wróblewska. Zatrudniona została na stanowisku specjalisty ds. reklamy. Wróblewska...

Kraj, 14 grudnia 2004

"Detal Dzisiaj" ma największy zasięg wśród detalistów w badaniach RMT

Są wyniki kolejnej, czwartej, fali badania Retail Media Track (RMT) pomiaru czytelnictwa prasy FMCG realizowanego przez instytut SMG/KRC Millward Brown...

Kraj, 16 lipca 2004

Ponad 25 mln zł zarobiły na reklamie pisma handlowe w pierwszym półroczu

Pisma handlowe przez pierwszych sześć miesięcy br. zarobiły na reklamie wg cenników ponad 25,4 mln zł. Przez cały ub.r. ich...

Kraj, 5 września 2003

Ducros został dyrektorem generalnym grupy Publimedia

Grupa Publimedia poinformowała, że 1 września 2003 roku jej dyrektorem generalnym został Xavier Ducros. Zastąpił on na tym stanowisku Guillaume'a...

Kraj, 25 sierpnia 2003

Guillaume Devoud zastąpi Jana Dybczyńskiego

Guillaume Devoud, dyrektor generalny wydawnictwa Publimedia Sp. z o.o. (wydawca m.in. "Życia Handlowego" i "Kosmetyków"), zastąpi Jana Dybczyńskiego na stanowisku...

Kraj, 18 lipca 2003

Nowy naczelny "Życia Handlowego" będzie wybrany tuż po wakacjach

Nowy redaktor naczelny "Życia Handlowego" (wydawnictwo: Publimedia Sp. z o.o.) zostanie wybrany najprawdopodobniej ok. 1 września br. Rekrutacja już trwa....

Kraj, 17 lipca 2003

Sławomir Lange przestał być naczelnym "Życia Handlowego"

Sławomir Lange nie jest już redaktorem naczelnym "Życia Handlowego" (wydawca Publimedia Sp. z o.o.). Spełniał swoją funkcję przez ostatnie trzy...

Kraj, 11 czerwca 2003

"Życie Handlowe" zachęca do promocji w miejscach sprzedaży

"Życie Handlowe" inicjuje nową akcję "Zarabiaj na reklamie!". Jak przekazał Sławomir Lange, redaktor naczelny "Życia Handlowego", redakcja chce w ten...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Kaliszanka planuje wsparcie reklamowe nowych Grześków

Fabryka Pieczywa Cukierniczego "Kaliszanka" wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty wafli Grześki - o smaku kokosowym i o smaku bananowym...

Kraj, 26 listopada 2002

Właściciele sklepów spożywczych sięgają po "Poradnik Handlowca"

Agencja Badań Rynku "Opinia" przeprowadziła na początku listopada 2002 r. badanie mające na celu określenie poziomu dotarcia specjalistycznej prasy handlowej...

Kraj, 14 listopada 2002

Art FM przygotowała kampanię marki Kucharek wartą 1 mln dol.

Agencja reklamowa Art FM przygotowała kampanię reklamową przyprawy do potraw Kucharek dla firmy Prymat. Budżet kampanii, która rozpocznie się 15...

Kraj, 23 maja 2002

Futbolowa promocja Wilkinsona Sword

Agencja Reklamowa Epoka przygotowała kampanię PR dla Wilkinson Sword. Kampania ma na celu wprowadzenie nowego produktu, jakim jest specjalna maszynka...

Kraj, 10 maja 2002

"Wiadomości Handlowe" - nowy tytuł prasy handlowej

Powstało kolejne pismo handlowe. Wydawcą nowych "Wiadomości Handlowych" jest spółka z wyłącznie polskim kapitałem Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o. Jednym...

Kraj, 18 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej nie porozumieli się w sprawie standardu badań

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej, które odbyło się 14 grudnia br. w Poznaniu, nie przyniosło...

Kraj, 12 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej spotkają się w sprawie badań czytelnictwa

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej odbędzie się 14 grudnia br. w Poznaniu. Podczas spotkania omawiana...

Kraj, 23 października 2001

Ruszyła pierwsza fala badania prasy handlowej - RMT

Retail Media Track (RMT), czyli badanie czytelnictwa prasy handlowej, jest faktem dokonanym. Ruszyła pierwsza fala badania. Jej wyniki dotrą do...

Kraj, 1 października 2001

PIERWSZA OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA PRASOWA KAWY INKA

Dzisiaj rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa kawy Inka. Producentem Inki jest firma Biogran. Produkt ten ujrzymy w nowych opakowaniach o...

Kraj, 27 września 2001

I.D.C. POLONIA WSPIERA REKLAMĄ WEJŚCIE NOWEGO PRODUKTU

W październiku 2001 roku I.D.C. Polonia SA rozpocznie kampanię reklamową nowego batonika Bombi. Firma jest dystrybutorem słowackiego producenta słodyczy I.D.C....

Kraj, 24 września 2001

STORCK WSPIERA OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĄ WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU

1 października br. rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa nowego produktu firmy cukierniczej Storck Sp. z o.o. "Reklama wesprze wejście na...

Kraj, 31 sierpnia 2001

PZL ODŚWIEŻA WIZERUNEK MAZOWSZANKI

ESI Distribution rozpoczęła kampanię reklamową wody Mazowszanka. Za jej strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa PZL. "ESI Distribution zależy na...

Kraj, 12 kwietnia 2000

Relaunch kremów Glicea

Od kwietnia do czerwca potrwa kampania Beiersdorf-Lechia SA, której celem jest relaunch serii kremów do rąk Glicea w nowych opakowaniach....