M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Życie na Gorąco (marka)"

Kraj, 13 maja 2015

A+E Networks przygotowuje drugi sezon serii "Polskie prywatne zbrodnie"

Emisji nowej produkcji towarzyszyć będzie kampania reklamowa zaplanowana przez Media Direction OMD.

Kraj, 23 stycznia 2015

PBC: Czytelnictwo "Tele Tygodnia" wyniosło 22,35 proc.

"Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Tele Tydzień" to tytuły najchętniej czytane w swoich kategoriach.

Kraj, 16 października 2013

Artur Żmijewski znów reklamuje SKOK Ubezpieczenia

Ubezpieczyciel promuje polisy podróżne, NNW i mieszkaniowe.

Kraj, 9 lipca 2013

"Olivia" w nowym layoucie i z nową naczelną ma być bardziej "premium"

Odświeżenie miesięcznika wesprze silna kampania reklamowa. Pochłonie 3,5 mln zł do końca br.

Kraj, 26 października 2012

Waleńko dołączyła do BR Bauera

Nowy kierownik będzie odpowiedzialny za pisma kobiece wydawnictwa.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Od dzisiaj w sprzedaży nowa "Olivia"

Wydawca odświeża makietę i za 4 miliony złotych promuje tytuł.

Kraj, 2 marca 2011

Ruszyły wiosenne promocje Discovery i TLC

Flagowe kanały Discovery Networks ruszyły z promocją swoich wiosennych ramówek.

Kraj, 4 sierpnia 2010

Bauer odświeża tytuły yellow

Trzy największe tytuły yellow przechodzą wakacyjną metamorfozę. Zyskują na objętości, a "Życie na Gorąco" promowane będzie w telewizji.

Kraj, 22 marca 2010

Synoptis poszerza linię Nursea i szuka agencji reklamowej

Synoptis Pharma, spółka należąca do grupy kapitałowej Torfarm (zmieniającej obecnie nazwę na Neuca), rozpoczyna dystrybucję na rynku aptecznym nowego suplementu...

Kraj, 20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

Kraj, 24 września 2009

"Pani" i "Życie na Gorąco" wykorzystują jubileusz w promocji

Najbliższe wydania miesięcznika "Pani" i tygodnika "Życie na Gorąco" należących do Wydawnictwa Bauer będą miały charakter wyjątkowy związany z urodzinami...

Kraj, 22 września 2009

Hallmark Channel będzie promował "kobiece wieczory"

W połowie października rozpocznie się kampania wizerunkowo-reklamowa kanału Hallmark Channel promująca środowy cykl "kobiecych wieczorów", w ramach którego w każdą...

Kraj, 21 kwietnia 2009

BZ WBK rozpoczyna kampanię z Dannym DeVito

Bank Zachodni WBK rozpoczyna nową kampanię reklamową lokat, do której zatrudnił znanego amerykańskiego aktora Danny'ego DeVito (o tym projekcie informowaliśmy...

Przetargi, 27 marca 2009

Bauer szuka agencji do obsługi "Życia na Gorąco"

Wydawnictwo Bauer prowadzi przetarg dotyczący obsługi ATL jednego z tytułów w swoim portfolio - tygodnika "Życie na Gorąco". Nie udało...

Kraj, 23 lutego 2009

Bauer łączy działy reklamy tytułów kobiecych

Wydawnictwo Bauer stworzyło nowy dział reklamy magazynów kobiecych, który powstał z połączenia dwóch teamów czasopism poradnikowych i kobieco-rozrywkowych. Nową strukturą...

Kraj, 18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Kraj, 3 lutego 2009

Bauer wycofa swoje tytuły z kolportażu w punktach Ruchu

Wydawnictwo Bauer wypowiedziało spółce Ruch umowy na sprzedaż egzemplarzową 54 tytułów prasowych, m.in.: "Tele Tygodnia", "To & Owo", "Życia na...

Kraj, 5 listopada 2008

Netia rusza z promocjami i kampanią świąteczną pod hasłem "Netia spełnia marzenia"

Operator telekomunikacyjny Netia SA obniża ceny pakietów internet plus telefon i rusza ze specjalną świąteczną ofertą, którą będzie wspierał intensywną...

Kraj, 15 lipca 2008

Südzucker Polska prowadzi letnią promocję Cukru Królewskiego

Agencja Demo Effective Launching realizuje pod hasłem "Lato owocne w zyski" kampanię promocyjną marki Cukier Królewski (Südzucker Polska). Działania obejmują...

Kraj, 18 czerwca 2008

"Życie na Gorąco" chce wzmocnić pozycję

Tygodnik "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer) odświeżył layout, zwiększył objętość do 64 stron. Jest też drukowany na lepszym papierze. Poszerzono...

Kraj, 16 maja 2008

ASA wspiera loterią i kampanią prasową dwa nowe suplementy diety

Firma ASA specjalizująca się w wytwarzaniu suplementów diety oraz kosmetyków medycznych powiększyła portfolio produktów o kolejne dwa preparaty. Producent wprowadza...

Kraj, 14 maja 2008

Magdalena Filipowicz przechodzi z Y&R do Bauera

Magdalena Filipowicz objęła stanowisko product managera tytułów poradniczo-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer. Ostatnio związana była z agencją reklamową Young & Rubicam...

Kraj, 12 marca 2008

Podravka prowadzi projekt wizerunkowy dla Vegety

Firma Podravka przygotowała nową kampanię wizerunkową Vegety - marki przypraw uniwersalnych. "Z Vegetą smakuje lepiej" to główne hasło kampanii, która...

Kraj, 17 stycznia 2008

"Na żywo" po powrocie na rynek osiągnęło średnią sprzedaż ok. 235 tys.

Tygodnik "Na żywo", który wrócił na rynek w połowie listopada ub.r. wprowadzony przez Wydawnictwo Bauer, osiągnął średnią sprzedaż trzech pierwszych...

Kraj, 4 lipca 2007

Demo Effective Launching autorem promocji Cukru Królewskiego

Agencja Demo Effective Launching przygotowała promocję "Wychodzimy na słoje" dla firmy Sudzucker, producenta Cukru Królewskiego. Agencja opracowała m.in. materiały POS...

Kraj, 10 maja 2007

3M Poland prowadzi akcję promocyjną dla marki Viscoplast wspartą w mediach

3M Poland rozpoczęło zaplanowaną do 26 sierpnia br. akcję promocyjną dla plastrów Viscoplast pod hasłem: "Nawet dziecko wie, że to...

Kraj, 29 listopada 2006

Zmiany w cennikach na 2007 r. w wybranych tytułach Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany w cennikach w wybranych tytułach na rok 2007. Podwyżki cen będą obowiązywać od 1 stycznia 2007...

Przetargi, 21 listopada 2006

Agencja reklamowa Tomorrow wygrała przetarg Wydawnictwa Bauer

Agencja reklamowa Tomorrow wygrała przetarg na organizację kampanii B2B tygodnika "Życie na Gorąco" z portfolio Wydawnictwa Bauer. Grupą docelową akcji...

Kraj, 20 września 2006

Ponad 900-tys. sprzedaż "Życia na Gorąco" na okładce z Tomaszem Lisem

Wydawnictwo Bauer poinformowało o rekordowej sprzedaży swego tygodnika "Życie na Gorąco". Numer 34. magazynu miał jedną z najwyższych sprzedaży w...

Kraj, 20 grudnia 2005

Bauer zmienia ceny reklam w niektórych magazynach

Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany cen reklam w niektórych tytułach. W tej grupie są: z segmentu kobieco-poradnikowego tygodnik "Tina" i miesięcznik...

Kraj, 11 października 2005

Tygodnik "Rewia" utrzymuje ponad 300-tysięczną sprzedaż egzemplarzową

Wydawnictwo Bauer poinformowało o utrzymującej się od dwóch kwartałów ponad 300-tysięcznej sprzedaży egzemplarzowej swego tygodnika "Rewia". Według prognoz wydawcy średnia...

Kraj, 21 września 2005

Promocja "Życia na Gorąco" ma przekonać do tytułu marketerów i media plannerów

Agencja reklamowa Schulz przygotowała promocję tygodnika "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer). Bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w...

Kraj, 1 sierpnia 2005

UOKiK zakazuje publikacji reklam Herbat Odchudzających Ojca Krzysztofa

Decyzją prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cezarego Banasińskiego Zakład Produkcyjny Ojca Krzysztofa powinien zaprzestać reklamowania Herbat Odchudzających. Zdaniem Urzędu...

Kraj, 28 kwietnia 2005

"Twoje Imperium" Bauera rozpoczyna nową grę i wkrótce obchodzi 10-lecie

Magazyn "Twoje Imperium" (Wydawnictwo Bauer) w najbliższym tygodniu rozpocznie czterotygodniową grę dla czytelników pod nazwą Paparazzi. Będzie polegała na identyfikowaniu...

Kraj, 25 listopada 2004

Spot telewizyjny "Życia na Gorąco", plany odświeżenia layoutu magazynu

"Życie na Gorąco", tygodnik kobieco-rozrywkowy Wydawnictwa Bauer, ma promocję telewizyjną w związku z wydaniem numeru na 10. urodziny. "Życie na...

Kraj, 22 listopada 2004

"Życie na Gorąco" na jubileusz 10-lecia podniesie nakład do 1 mln egz.

Tygodnik "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer) ukaże się w podniesionym do 1 mln egzemplarzy nakładzie. W ten sposób tytuł będzie...

Kraj, 25 października 2004

100 tys. zgłoszeń w trzy miesiące - wyniki promocji Kucharka

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej i kostek rosołowych marki Kucharek, podsumował wyniki kampanii konsumenckiej tego brandu, która...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Ewa Kudasiewicz i Maciej Osajda awansowali w strukturach biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Ewa Kudasiewicz objęła stanowisko starszego specjalisty ds. reklamy w dziale reklamy prasy telewizyjnej Wydawnictwa Bauer. Poprzednio pełniła funkcję specjalisty ds....

Kraj, 5 lipca 2004

Magazyny kobiece Bauera odnotowują wzrost wpływów reklamowych

O ponad 5 mln zł wzrosły wpływy reklamowe tytułów kierowanych do kobiet Wydawnictwa Bauer, kiedy porówna się okresy I-V ub.r....

Kraj, 9 czerwca 2004

Jędrzejczak kierownikiem reklamy tytułów komputerowych Bauera

Janusz Jędrzejczak awansował na stanowisko kierownika biura reklamy czasopism komputerowych w Wydawnictwie Bauer. Będzie odpowiadał za magazyny: "CD Action", "Click"...

Kraj, 30 marca 2004

Wydawnictwo Bauer wprowadzi na rynek tygodnik "Rewia"

W środę (31 marca br.) zadebiutuje nowy magazyn Wydawnictwa Bauer - "Rewia". Będzie to kolejne, po "Życiu na Gorąco" i...

Kraj, 16 marca 2004

Edyta Bonisławska-Toboja nowym zastępcą naczelnego "Życia na Gorąco"

Edyta Bonisławska-Toboja została zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Życie na Gorąco" Wydawnictwa Bauer. Redaktorem naczelnym tego tytułu jest bez zmian Tomasz...

Kraj, 16 marca 2004

Edyta Bonisławska-Toboja nowym zastępcą naczelnego "Życia na Gorąco"

Edyta Bonisławska-Toboja została zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Życie na Gorąco" Wydawnictwa Bauer. Redaktorem naczelnym tego tytułu jest bez zmian Tomasz...

Kraj, 23 stycznia 2004

Książki poszerzają brand tygodnika "Życie na Gorąco"

"Życie na Gorąco", tygodnik Wydawnictwa Bauer, rozszerza brand. Pod logo magazynu rozpoczęła się publikacja książek - "Życiorysy Życia na Gorąco"....

Kraj, 27 listopada 2003

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Provident Polska SA

(Hill & Knowlton) Provident Polska rozpoczął piątą i największą w tym roku kompleksową kampanię reklamową. W kampanii został wykorzystany spot...

Kraj, 29 sierpnia 2003

List do redakcji: Lepsze wyniki "Życia na Gorąco" niż "Przyjaciółki"

Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Wydawnictwa Bauer, nadesłał do redakcji DS "MMP" list następującej treści: "Wydawnictwo Bauer z przykrością, acz...

Kraj, 17 lipca 2003

Agencja Publicis przygotowała kampanię społeczną "Śmieci do śmietnika"

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię społeczną "Śmieci do śmietnika" zachęcającą do zachowania czystości w lesie. Wsparcia akcji udzieliła Dyrekcja Generalna...

Kraj, 24 kwietnia 2003

Oświadczenie wydawnictwa Edipresse Polska SA

Do redakcji napłynęło oświadczenie wydawnictwa Edipresse Polska SA następującej treści: "Cieszymy się bardzo z sukcesu tygodnika "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo...

Kraj, 17 kwietnia 2003

Oświadczenie Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer nadesłało do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "Wydawnictwo Bauer oświadcza, że uważa za bezpodstawne oświadczenie Edipresse opublikowane...

Kraj, 2 kwietnia 2003

SC Johnson rozpoczął równolegle pięć kampanii reklamowych

Pronto przeciw Kurzowi to nazwa nowych jednorazowych ściereczek do czyszczenia mebli koncernu SC Johnson, dla których kampanię reklamową zaplanował i...