M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Żywiec Zdrój (marka)"

Kraj, 17 listopada 2015

Magdalena Hayder w zespole Procontent Communication

Ostatnio pracowała dla Louis Vuitton Moët Hennessy, a wcześniej w agencji ComPress.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Żywiec Zdrój rusza niebawem z kolejną odsłoną Ekspedycji

Producent wody mineralnej w tym roku zaprasza na Borneo.

Kraj, 22 kwietnia 2015

"Avengers: Czas Ultrona" na etykietach wody Żywiec Zdrój

Marka z portfolio Danone poszerza portfolio o limitowaną serię ze specjalną "bohaterską" etykietą.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Uzupełnienie: Żywiec Zdrój gazuje sok

Firma wesprze swój produkt wielokanałową kampanią.

Kraj, 11 lutego 2015

Żywiec Zdrój na walentynki

Marka wody z portfolio Danone startuje z działaniami promocyjnymi i poszerza portfolio z okazji święta zakochanych.

Kraj, 15 grudnia 2014

Monika Greszta w zespole Isobar Poland

Będzie zajmować się obsługą Kruszwicy oraz marek Zott na rynku polskim i niemieckim.

Kraj, 21 lipca 2014

Żywioł w nowej odsłonie graficznej

Za nowe opakowania wody z portfolio Danone odpowiada CzteryCzwarte Brand Design.

Kraj, 3 czerwca 2014

Smako-Łyk z Angry Birds

Na rynek trafiają limitowane edycje wody smakowej z portfolio Żywiec Zdrój (Danone), a fani gry mogą wygrać nagrody z ulubionymi bohaterami.

Kraj, 15 maja 2014

GfK: lekki spadek rynku wody

Polacy wciąż chętniej w tej kategorii wybierają produkty markowe.

Kraj, 14 maja 2014

Polacy wybierają markowe wody

Według danych GfK Polonia Polacy częściej sięgają po wody mineralne markowych producentów - najwięcej zyskały Żywiec Zdrój, Cisowianka i Muszynianka.

Kraj, 8 maja 2014

Wystartowała kampania marki Żywiec Zdrój

Twarzą komunikacji pozostaje Sebastian Karpiel-Bułecka.

Kraj, 30 kwietnia 2014

Żywiec Zdrój poszerza portfolio

Danone proponuje na wakacje smak brzoskwini i owoców leśnych.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Aleksandra Modzelewska w agencji Communicando

Ostatnio pracowała w agencji The Addictives na stanowisku PR specialist.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Rafał Karski przeszedł do MIP jako COO

Były dyrektor sprzedaży i marketingu w Liberty Direct dołączył do Media Impact Polska.

Kraj, 25 marca 2014

Żywiec Zdrój wprowadza nowe formaty wody smakowej

Na rynku pojawią się butelki wody o pojemności 0,7 l o smaku truskawki i cytryny.

Kraj, 17 stycznia 2014

Edukacyjna aktywacja marki Żywiec Zdrój

Startuje projekt "Mamo, tato, pij wodę!", w której omawiane będą zagadnienia dotyczące prawidłowej diety i nawodnienia.

Kraj, 17 stycznia 2014

Anna Nawrocka-Tełewiak z Havas PR Warsaw do Onet.pl

Nowy rzecznik prasowy grupy Onet.pl.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Żywiec Zdrój podkreśla górskie pochodzenie [wideo]

Kampanię realizują Young & Rubicam i MediaCom Warszawa.

Kraj, 26 września 2012

Peter Wild & Partners promuje Żywiec Zdrój

Agencja jest odpowiedzialna za konkurs promujący nowe smaki wody mineralnej.

Kraj, 7 września 2012

Nowy art director w Ogilvy & Mather Advertising

Bartłomiej Walczuk dołączył do działu kreacji agencji.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Jakub Sagan przeszedł do The Digitals

Nowy creative director zdobywał doświadczenie w Young & Rubicam.

Kraj, 17 maja 2012

Żywiec Zdrój dla dzieci

Kampanię przygotowała agencja Young & Rubicam i Heureka.

Kraj, 9 maja 2012

Hoop Polska wprowadza Białowieski Zdrój

Nowa woda ma być alternatywą dla marek górskiego pochodzenia.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Nestle Waters wkrótce rusza z kampanią Nałęczowianki [wideo]

Marketer wykorzysta wprowadzoną rok temu platformę komunikacyjną marki.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Interaktywny outdoor w kampanii marki Żywioł od Żywca Zdrój [wideo]

Danone ruszył z kampaniami swoich marek wody.

Kraj, 2 marca 2012

Żywiec Zdrój po raz kolejny po stronie natury

Marka włącza się w akcję edukującą Polaków.

Kraj, 7 grudnia 2011

Z Mercedes-Benz Polska do Żywca Zdroju

Szymon Skoczylas dołączył do działu marketingu jednej ze spółek Grupy Danone.

Kraj, 30 listopada 2011

Cisowianka pierwszą wodą mineralną w puszce

Polskie Zdroje wprowadzą produkt na rynek na początku 2012 roku.

Kraj, 21 października 2011

Wydatki na reklamę wody wzrosły latem o ponad 30 proc.

Rynek wody mineralnej zwiększył wartość o niespełna 1 proc.

Kraj, 5 października 2011

Coca-Cola z nową kampanią Kropli Beskidu [WIDEO]

Marketer wspiera reklamą w mediach rebranding marki.

Kraj, 12 lipca 2011

Heureka przekonuje do aplikacji mobilnych

Agencja zrealizuje trzy niekomercyjne projekty dostępne w amerykańskim Apple Store.

Kraj, 22 czerwca 2011

Danone dla szkół

Ogólnopolska akcja promocyjna w sklepach Carrefour wspiera szkoły.

Kraj, 13 maja 2011

Zmiana identyfikacji Górskiej Natury

PepsiCo chce dzięki temu wzmocnić impakt marki, teraz głównie na półce.

Kraj, 9 maja 2011

Edyta Herbuś twarzą marki Veroni Mineral

Zbyszko stawia na produkty funkcjonalne w kategorii wody.

Kraj, 8 marca 2011

Kropka Bordo powiększa kreację i client service

Do zespołu agencji dołączyły Elżbieta Rzepka, Izabela Kwaśniak i Marta Sobczyk.

Kraj, 9 grudnia 2010

Danone właścicielem marki Dobrawa

Marketer ma kolejną markę wody w portfolio.

Kraj, 24 września 2010

Danone promuje Żywiec Zdrój - ucząc

Danone rozpoczął drugą edycję kampanii reklamowej "Mamo, Tato, wolę wodę!".

Przetargi, 15 lipca 2010

Heureka triumfuje w przetargu Żywca Zdroju

Marketer zrezygnował z obsługi projektowej na rzecz stałej współpracy z agencją.

Kraj, 9 lipca 2010

Nowa stara kampania Żywca Zdrój

Woda w poręcznej butelce reklamowana w TV i na outdoorze.

Kraj, 1 lipca 2010

Cisowianka w wielkim mieście

W nowej kampanii marketer odchodzi od tradycyjnie wykorzystywanych w spotach wód argumentów przemawiających za piciem wody.

Kraj, 21 czerwca 2010

Freszlab dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Eventy kulinarne wspierają sprzedaż smakowych wariacji produktowych.

Kraj, 14 czerwca 2010

PepsiCo zmieniło strategię komunikacji dla Górskiej Natury

Budżet reklamowy rozciągnięty w czasie i obejmuje inne obszary.

Kraj, 7 sierpnia 2009

Garden of Words zajmie się obsługą PR firmy Żywiec Zdrój

Garden of Words, agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, poprowadzi biuro prasowe firmy Żywiec Zdrój. Agencja zajmie się komunikacją zewnętrzną...

Kraj, 10 czerwca 2009

Żywiec Zdrój buduje świadomość produktu na ulicach miast

W ramach akcji promocyjnej Danone rozdaje dziś butelki wody gazowanej o smakach cytrynowym i pomarańczowym marki Żywiec Zdrój w ośmiu...

Kraj, 15 maja 2009

"Świat Konsumenta" zarzuca producentom proszków nieekologiczne działania

Magazyn "Świat Konsumenta" (Floyd Press) zarzuca producentom proszków podejmowanie działań nieekologicznych. W majowym wydaniu magazynu ukazał się test proszków do...

Przetargi, 22 września 2008

Garden of Words pracuje dla marki Żywiec Zdrój

Danone powierzyła agencji Garden of Words przygotowanie programu CRM dla marki wody Żywiec Zdrój. Szczegóły projektu nie zostały podane, wiadomo...

Kraj, 8 maja 2008

Nowa kampania Jurajskiej ma wzmocnić jej pozycję

Woda mineralna Jurajska rozpoczęła sezonowe działania reklamowe, które potrwają do końca sierpnia. Kampania "Posłuchaj swego pragnienia - zasmakuj natury" ma...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Cisowianka zmienia etykietę i planuje wsparcie reklamowe

Nałęczów Zdrój, właściciel marki wody mineralnej Cisowianka, podjął decyzję o zmianie opakowania produktu (etykieta i nakrętka) oraz planuje wsparcie komunikacyjne....

Kraj, 27 lutego 2008

Żywiec Zdrój wprowadza do portfolio markę Żywiec Zdrój Herbata

Żywiec Zdrój wprowadził na rynek nowy produkt - Żywiec Zdrój Herbatę. Jako jedyny tego typu produkt obecny na polskim rynku...

Kraj, 6 lutego 2008

Katarzyna Masewicz odeszła z DFF; Adam Śmiłowski nowym senior strategic plannerem

Katarzyna Masewicz, dyrektor strategiczny w DougFaberFamily (DFF), rozstała się z agencją. Pracowała w DFF od kwietnia 2007 r., wcześniej przez...