M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cinema City (firma)"

Kraj, 19 października 2005

Powstanie magazynu "Cafe by Reebok" wskazuje na spodziewany rozwój custom publishing

Miesięcznik "Cafe" (Direct Publishing) wraz z firmą Reebok przygotowali ekskluzywną edycję magazynu "Cafe by Reebok". Będzie się ukazywać co kwartał,...

Kraj, 19 października 2005

Orange będzie sponsorem sieci kin Cinema City i Imax

Orange (PTK Centertel) będzie sponsorem sieci kin Cinema City (ponad 200 sal kinowych w całej Polsce) oraz Imax (5 kin...

Kraj, 18 października 2005

Nivea Polska wspiera relaunch Nivea Lip Care niestandardową akcją Badania Całowania

Nivea Polska w ramach relaunchu marki Nivea Lip Care prowadzi niestandardową akcję pod hasłem Badania Całowania. Projekt obejmie 12 największych...

Kraj, 11 października 2005

Radio Bis promuje swój nowy wizerunek stacji dla młodego targetu w kampanii autorstwa Opus B

"BIS - Bardzo Inna Stacja" pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa Polskiego Radia Bis przygotowana przez agencję reklamową Opus B....

Kraj, 10 października 2005

Ruszyła kampania linii telefonów Siemens 75

W telewizji, prasie, kinach i internecie przez 1,5 miesiąca będzie trwała kampania reklamowa telefonów komórkowych marki Siemens pod hasłem "Poczuj...

Kraj, 27 września 2005

Agora dołączy do "Gazety Telewizyjnej" płytę "Co jest grane Live Informator Kulturalny"

Agora dołączy do najbliższego piątkowego wydania "Gazety Telewizyjnej", stałego dodatku do "Gazety Wyborczej", płytę "Co jest grane Live Informator Kulturalny"....

Kraj, 26 września 2005

Polskie Radio Bis rozpoczyna kampanię wizerunkową

Polskie Radio Bis rozpoczyna akcję wizerunkową. Hasło kampanii, którą przygotowała krakowska agencja reklamowa Opus B, brzmi: "BIS - Bardzo Inna...

Kraj, 22 września 2005

Małgorzata Sermanowicz-Rupala dyrektorem sprzedaży New Age Media

Małgorzata Sermanowicz-Rupala, dotychczas head of sales department w New Age Media, awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży firmy. W...

Kraj, 20 września 2005

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

Kraj, 19 września 2005

Anioł rewolucji w najnowszych reklamach marki House firmy Artman

Artman SA, producent odzieży m.in. marki House, rozpoczyna wizerunkową kampanię promującą jesienno-zimową kolekcję "Angel of revolution". Kampania obejmuje telewizję (TVN,...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Samsung będzie promował telefony X480 i X640 przy filmie "Fantastic Four"

Samsung Electronics Polska przeprowadzi w sierpniu br. akcję promocyjną związaną z wchodzącym na ekrany filmem "Fantastic Four". Samsung na poziomie...

Kraj, 21 czerwca 2005

New Age Media otwiera swoją nową stronę internetową

Nowa witryna internetowa New Age Media, domu sprzedaży reklam w multipleksach oraz kinach Imax, jest dostępna od połowy czerwca br....

Kraj, 3 czerwca 2005

Nowe multipleksy i Imax w ofercie New Age Media

Do oferty New Age Media, domu sprzedaży reklamy w multipleksach Cinema City i kinach Imax, dołączyły dwa nowo uruchomione multipleksy....

Kraj, 27 kwietnia 2005

Multikino i Cinema City powiększają swoje sieci kin

Sieć kinowa Multikino (należąca do Grupy ITI) otworzy w najbliższym czasie dwa nowe kina - w maju br. sześciosalowe we...

Kraj, 22 marca 2005

Pizza Dominium chce mieć 20 nowych lokali w 2005 r., rozpoczyna kampanię w Cinema City

Pizza Dominium, największa polska sieć restauracji sprzedających pizzę, zamierza w ciągu najbliższego roku otworzyć 20 nowych punktów sprzedaży działających na...

Kraj, 21 marca 2005

Cinema City uruchomiło nowy multipleks w Krakowie, drugi ze sponsorowanymi salami

Cinema City uruchomiło nowy multipleks. Jest to 10-salowe kino na krakowskim Kazimierzu. Według zapowiedzi spółki jej sieć kina ma się...

Kraj, 26 stycznia 2005

HP zachęca do kreatywnego korzystania z technologii konkursem na projekty graficzne T-shirtów

Hewlett-Packard Polska (HP) ogłosił konkurs "Hyde Park" na najciekawsze projekty graficzne na T-shirt. Partnerami medialnymi akcji są: Cinema City, "DosDedos",...

Kraj, 6 stycznia 2005

New Age Media prezentuje ofertę na 2005 r., Cinema City uruchomiło nowy multipleks

New Age Media, dom sprzedaży reklamy kinowej, rozpoczął prezentację swojej nowej oferty handlowej w agencjach i domach mediowych. Prezentowane są...

Kraj, 4 stycznia 2005

Małgorzata Sermanowicz-Rupala szefem działu sprzedaży New Age Media

Małgorzata Sermanowicz-Rupala awansowała na stanowisko head of sales department w New Age Media. Będzie odpowiedzialna za kierowanie sześcioosobowym działem sprzedaży...

Kraj, 23 grudnia 2004

Dwie osoby dołączyły do zespołu Carat Polska

W domu mediowym Carat Polska (Aegis Media) zatrudniono dwie nowe osoby - Piotra Frankowskiego na stanowisku asystenta w dziale zakupu...

Kraj, 25 października 2004

Agencja Icon zrealizuje trzymiesięczną kampanię reklamową marki Flips

Na zlecenie firm DM Snack Co. (dawniej PPH K&D Kadar) producenta chipsów, chrupek i płatków śniadaniowych Flips, agencja reklamowa Icon...

Kraj, 20 października 2004

New Age Media urealnia cenniki reklamowe, likwidując duże rabaty

New Age Media (NAM), dom sprzedaży reklam kinowych, podał cennik reklam na rok 2005. Ceny będą średnio o jedną piątą...

Kraj, 1 października 2004

Aster City Cable rozpoczyna dwuetapową kampanię reklamową

Aster City Cable, właściciel telewizji kablowej Aster, rozpoczyna dwuetapową kampanię reklamową. Strategię i kreację przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants....

Kraj, 20 września 2004

Heyah kontynuuje współpracę z telewizją MTV

Heyah została sponsorem nowego programu informacyjnego w MTV. Od dzisiaj na antenie tej stacji nadawany będzie serwis "MTV News" przekazujący...

Kraj, 6 września 2004

Heyah rozpoczyna kampanię reklamową programu lojalnościowego Klubu Heyah

Heyah rozpoczyna dziś kampanię reklamową wspierającą program lojalnościowy Klubu Heyah. "Celem kampanii jest zaprezentowanie młodym ludziom Klubu Heyah, zaproszenie do...

Kraj, 2 września 2004

Małgorzata Mikina i Michał Stolarczyk dołączyli do zespołu New Age Media

Do zespołu brokera reklamy kinowej New Age Media dołączyły na początku września br. dwie nowe osoby: Małgorzata Mikina i Michał...

Kraj, 18 sierpnia 2004

EA planuje na wrzesień start kampanii "The Sims II"

Electronic Arts Polska przygotowuje się do swojej najważniejszej tegorocznej premiery - będzie to launch gry "The Sims II". Kampania wprowadzająca...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Raiffeisen Bank Polska startuje z kampanią "Wyciągnij wnioski - wymień kartę"

Raiffeisen Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową pt. "Wyciągnij wnioski - wymień kartę". Kreację akcji, która potrwa do końca listopada, przygotowała...

Kraj, 16 sierpnia 2004

New Age Media będzie sprzedawać reklamę dla poznańskiego multipleksu Kinepolis

New Age Media będzie od 20 sierpnia br. obsługiwać na wyłączność 20-salowy poznański multipleks Kinepolis. Był on do tej pory...

Kraj, 23 lipca 2004

New Age Media do każdego tygodnia kampanii wykupionej w sierpniu dodaje tydzień gratis

Broker reklamy kinowej New Age Media wprowadził specjalną ofertę dla reklamodawców planujących promowanie się w wakacje. Oferta obowiązuje przez cały...

Kraj, 19 lipca 2004

New Age Media zaoferuje reklamodawcom wieloletni sponsoring sal kinowych

Spółka New Age Media, broker reklamy kinowej, opracowała nowatorski projekt sponsoringu sal kinowych przez marketerów. Jesienią rusza centrum handlowe Arkadia...

Kraj, 21 maja 2004

Cinema City otworzy do końca 2005 r. 10 nowych multipleksów

Sieć Cinema City planuje budowę 10 nowych multipleksów do końca 2005 r. "Oznacza to zwiększenie liczby sal tej sieci o...

Kraj, 20 maja 2004

New Age Media zakończyła proces zmiany tożsamości wizualnej i strategii działania

Spółka New Age Media, broker reklamy kinowej sieci Cinema City, zakończyła proces zmiany tożsamości wizualnej i strategii działania. Nowe logo...

Kraj, 12 maja 2004

Sieć kin Cinema City rozpoczęła największą w swojej historii akcję autoreklamową

Sieć kin Cinema City rozpoczęła największą w swojej historii kampanię reklamową. "Celem tej akcji jest zwiększenie sprzedaży biletów w kinach...

Kraj, 12 maja 2004

Nissan Poland stawia na niestandardowe formy reklamy modelu Micra

Koncern Nissan Poland, który w maju br. rozpoczął kampanię reklamową modelu Micra w prasie, zapowiada, że samochód będzie także reklamowany...

Kraj, 6 kwietnia 2004

"Gala" w półmilionowych nakładach z oscarowymi filmami, wsparcie kampaniami

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) rozpoczął serię oscarowych wydań. Do czterech numerów magazynu będą dołączone filmy DVD, które otrzymały statuetki Oscara...

Kraj, 26 marca 2004

Awangarda realizuje pierwszą kampanię wizerunkową linii lotniczych Air Polonia

Tanie linie lotnicze Air Polonia, które w grudniu ub.r. uruchomiły rejsy na wybranych trasach międzynarodowych i krajowych, rozpoczęły swoją pierwszą...

Kraj, 20 stycznia 2004

TelePizza wspiera nową ofertę reklamą w telewizji i w kinach

TelePizza Poland Sp. z o.o., prowadząca sięć restauracji fast food, wprowadziła do swojej oferty nowy produkt o nazwie RollDog (parówka...

Kraj, 3 listopada 2003

Euro Dream Team, agencja freelancerów, przygotowała film dla Avonu

Agencja reklamowa Euro Dream Team przygotowała dla firmy Avon 15- sekundowy film pt. "Szpilka". Po raz pierwszy polski oddział Avonu...

Kraj, 8 października 2003

New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam

Broker reklamy kinowej New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam o 10-15 proc. "Wojna cenowa wśród brokerów...

Kraj, 7 października 2003

Publicis przygotował kampanię Jeżyków dla firmy Jutrzenka

Jutrzenka SA rozpoczęła kampanię reklamową ciastek w czekoladzie z bakaliami o nazwie Jeżyki. Kampania kierowana jest do osób powyżej 15....

Kraj, 20 sierpnia 2003

Smyczyńska zajmie się sponsoringiem filmów w New Age Media

Olga Smyczyńska objęła stanowisko sponsorship executive w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. Przejście Smyczyńskiej związane jest z wprowadzeniem...

Kraj, 26 czerwca 2003

MRM Momentum dla Nescafe Frappé

Agencja marketing services MRM Momentum przygotowała dla Nestle promocję kawy mrożonej Nescafe Frappé, która odbywa się w dziewięciu kawiarniach Cafe...

Kraj, 17 czerwca 2003

Wkrótce rozpocznie się kampania zmienionej "Nowej Fantastyki"

Miesięcznik "Nowa Fantastyka" zaplanował kampanię promocyjną w prasie i w internecie, która towarzyszyć będzie 250. numerowi pisma (ukaże się w...

Kraj, 11 czerwca 2003

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna "Daruj nam życie"

Z inicjatywy Fundacji Moja Afryka rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna "Daruj nam życie" na rzecz pomocy mieszkańcom Afryki. Głównym celem...

Kraj, 16 stycznia 2003

Hachette Filipacchi Polska będzie w kinach reklamować "Film"

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska rozpocznie pod koniec stycznia br. kampanię reklamową miesięcznika "Film". 30-sekundowy spot reklamowy będzie emitowany w kinach...

Kraj, 26 września 2002

List do redakcji

W odpowiedzi na list Leszka Popowicza, prezesa firmy Best Marketing & Promotion Agency, zajmującej się reklamą kinową (został opublikowany 19...

Kraj, 19 września 2002

List do redakcji

Prezes brokera reklamy kinowej Best Marketing & Promotion Agency Leszek Popowicz przesłał do redakcji DS "MiMP" list następującej treści: W...

Kraj, 16 stycznia 2002

Od marca RMB Polska zajmie się sprzedażą reklamy w Multikinach

Od marca br. dom sprzedaży reklamy kinowej RMB Polska przejmie na wyłączność obsługę Multikina, największej w Polsce sieci multipleksów. Do...

Kraj, 16 stycznia 2002

Od marca RMB Polska zajmie się sprzedażą reklamy w Multikinach

Od marca br. dom sprzedaży reklamy kinowej RMB Polska przejmie na wyłączność obsługę Multikina, największej w Polsce sieci multipleksów. Do...