M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Coca-Cola (marka)"

Zagranica, 23 marca 2005

Spada wartość sprzedaży napojów gazowanych Coca-Coli w Wielkiej Brytanii

Spada wartość sprzedaży napojów gazowanych Coca-Coli w Wielkiej Brytanii. Według raportu zaprezentowanego przez firmę Britvic, jednego z konkurentów, wyniki sprzedaży...

Kraj, 1 marca 2005

Coca-Cola Poland Services kontynuuje kampanię flagowej marki

Pod koniec lutego br. rozpoczął się kolejny etap realizowanej od początku br. kampanii reklamowej Coca-Coli (Coca-Cola Poland Services) przygotowanej przez...

Zagranica, 28 stycznia 2005

Cadbury planuje konsolidację budżetu reklamowego

Cadbury-Schweppes rozważa konsolidację budżetu kreatywnego szacowanego na blisko 500 mln funtów w ramach jednego holdingu reklamowego. Koncern zwrócił się do...

Kraj, 6 stycznia 2005

Podbielski i Książek wzmacniają kreację agencji Scholz & Friends

W ramach rozbudowy działu kreacji do agencji Scholz & Friends dołączyły dwie nowe osoby: Krzysztof Podbielski na stanowisku senior art...

Zagranica, 16 grudnia 2004

Dom mediowy MPG Media Planning Group wygrał budżet Coca-Cola Argentina

MPG Media Planning Group, dom mediowy należący do grupy Havas, wygrał budżet mediowy firmy Coca-Cola Argentina. Wysokość wygranego budżetu szacowana...

Zagranica, 2 listopada 2004

McDonald's najbardziej pożądaną marką żywnościową wśród młodych Brytyjczyków

McDonald's jest najbardziej pożądaną marką żywnościową w grupie 13-17-letnich Brytyjczyków. Taki wniosek płynie z badania przeprowadzonego na zlecenie Club Culture...

Zagranica, 19 października 2004

Pepsi i Coca-Cola smakują tak samo, ta druga ma lepsze logo - uważają naukowcy

Pepsi nie smakuje lepiej w ślepych testach niż Coca-Cola - uważają naukowcy z National Institute of Drug Abuse. Eksperyment nie...

Kraj, 16 lipca 2004

Coca-Cola wzmacnia dodatkowo przed olimpiadą promocję "Sportowa gorączka"

Coca-Cola przygotowała promocję dla konsumentów oraz materiały POS i nowe olimpijskie etykiety dla napoju Coca-Cola. Jest to dodatkowe wzmocnienie letniej...

Zagranica, 12 lipca 2004

Amerykańscy konsumenci darzą największym zaufaniem markę Sony

Marka Sony zdobyła miano najbardziej godnej zaufania w ankiecie przeprowadzonej w USA przez firmę Harris Interactive. Na kolejnych miejscach znalazły...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Hyundai prowadzi w badaniach postrzegalności sponsorów Euro 2004

Ekspozycja reklam firmy motoryzacyjnej Hyundai jest dotąd najbardziej zauważalna podczas relacji z mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2004. Według...

Kraj, 8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

Zagranica, 18 maja 2004

David Benson został szefem planowania w sieci ZenithOptimedia

David Benson, dotychczas managing partner w sieci MindShare Worldwide, objął nowo utworzone stanowisko international head of communication planning w sieci...

Kraj, 13 maja 2004

230 marek uzyskało tytuł Superbrands

Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...

Kraj, 8 marca 2004

Decyzja McDonald'sa o wycofaniu największych porcji nie obejmie Polski

Światowa polityka McDonald'sa polegająca na wycofywaniu ze sprzedaży ze względów zdrowotnych największych porcji produktów nie dotyczy oferowanych w Polsce zestawów...

Kraj, 24 lutego 2004

Nowa kampania Pepsi będzie przebiegać w dwóch odsłonach

Nowy slogan marki Pepsi "Dare for more" i odświeżony wizerunek będzie w Polsce komunikowany konsumentom w dwóch odsłonach. Na marzec...

Kraj, 26 stycznia 2004

Nowy wizerunek Frugo wykonany w systemie Disruption

Na początku lutego startuje pierwsza kampania marki Frugo (Krynica Zdrój Sp. z o.o.) autorstwa TBWAWarszawa. Budżet ten trafił do agencji...

Kraj, 26 stycznia 2004

Nowy wizerunek Frugo wykonany w systemie Disruption

Na początku lutego startuje pierwsza kampania marki Frugo (Krynica Zdrój Sp. z o.o.) autorstwa TBWAWarszawa. Budżet ten trafił do agencji...

Kraj, 31 grudnia 2003

Ruszy nowa promocja muzyczna Coca-Coli

W styczniu 2004 r. Coca-Cola Beverages Polska Sp. z o.o. rozpocznie szeroko zakrojoną akcję promocyjną pod hasłem "Wejdź w rytm"...

Kraj, 6 listopada 2003

Coca-Cola rozpoczyna świąteczną akcję marketingową

(Cross Media) Coca-Cola rozpoczyna wydawanie nagród w ramach kolejnej promocji świątecznej pod hasłem "Poczuj magię świąt 2003". W tym roku...

Kraj, 29 października 2003

Dział strategii McCanna powiększa się; inne zmiany strukturalne

Od listopada dział strategii agencji McCann-Erickson powiększy się o kolejną trzecią osobę - planera. Wojciech Borowski, managing director agencji nie...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Prawie połowa dzieci zwraca uwagę na marki - wynika z badań ARC Rynek i Opinia

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia podała wyniki badania dotyczącego postrzegania marek przez dzieci. "Naszym badaniem objęliśmy grupę dzieci w...

Zagranica, 25 sierpnia 2003

Agent Provocateur wybrany na jeden z najbardziej "Cool" brandów

Agent Provocateur, zuchwały brand bieliźniarski promowany przez piosenkarkę Kylie Minoque, został w Wielkiej Bytanii uznany za jedną z najbardziej stylowych...

Kraj, 30 czerwca 2003

LG Electronics wspiera kampanią dwie letnie akcje promocyjne

LG Electronics prowadzić będzie do końca lipca kampanię reklamową wspierającą dwie letnie akcje promocyjne. Jedna z nich - Megaloteria -...

Kraj, 16 czerwca 2003

MTV Polska zacieśnia współpracę ze sponsorami

Stacja muzyczna MTV Polska zacieśnia współpracę ze sponsorami. 16 czerwca br. na antenie stacji rusza konkurs Chihuahua Show organizowany we...

Kraj, 30 maja 2003

McDonald's rozpoczął dwie duże akcje promocyjne

W restauracjach McDonald's na terenie całego kraju rozpoczęła się sprzedaż nowego zestawu dla dzieci Happy Meal "Prosiaczek i Przyjaciele". Promocja...

Kraj, 29 kwietnia 2003

Pinokio w McDonald's

25 kwietnia w restauracjach McDonald's na terenie całego kraju rozpoczęła się sprzedaż nowego zestawu dla dzieci Happy Meal "Pinokio". 8...

Kraj, 16 kwietnia 2003

Marki trzymają się mocno - wręczenie nagród Trusted Brands 2003

Uroczyste wręczenie nagród Trusted Brands 2003 odbędzie się 24 kwietnia br. w Auli Instytutu Fizyki Politechniki Warszawskiej. Nagrody dla najbardziej...

Kraj, 3 kwietnia 2003

Ruszyła nowa kampania Coca-Coli z dotychczasowym hasłem

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Coca-Coli, której celem jest m.in. prezentacja odświeżonego logo produktu. Na kampanię składają się dwa spoty:...

Kraj, 21 marca 2003

Bohaterowie "Księgi Dżungli" w zestawach Happy Meal

McDonald's Polska rozpoczyna w restauracjach na terenie całego kraju kolejną promocję zestawów dla dzieci Happy Meal. Tym razem do wyboru...

Kraj, 17 marca 2003

Reader's Digest ogłasza wyniki badań European Trusted Brands

Ogłoszone zostały wyniki trzeciej edycji największych europejskich badań konsumenckich European Trusted Brands. Na potrzeby tych badań Reader's Digest przebadał 27...

Kraj, 18 listopada 2002

Engine odpowiedzialny za świąteczną promocję Coca-Coli w internecie

Wraz ze świąteczną promocją koncernu Coca-Cola Poland Services, we współpracy z agencją Engine z Gdańska, opublikowany został nowy serwis internetowy....

Kraj, 13 listopada 2002

Ruszyła korporacyjna strona Coca-Coli

Pod adresem www.cocacola.com.pl od kilku dni funkcjonuje internetowa strona Coca-Cola Poland Services Ltd. Serwis został zaprojektowany i stworzony przez e-point...

Kraj, 5 listopada 2002

Adcon przygotowała promocję świąteczną napojów Coca-Coli

Ruszyła świąteczna kampania promocyjna napojów Coca-Cola Poland Services przygotowana przez agencję reklamową Adcon. W ramach kreacji agencja opracowała nowe etykiety...

Kraj, 11 października 2002

Promocyjne etykiety Coca-Coli z rysunkami Andrzeja Mleczki

W krakowskich sklepach pojawią się półlitrowe butelki Coca-Coli z rysunkiem Lajkonika autorstwa Andrzeja Mleczki. Jest to element działań promocyjnych przygotowanych...

Kraj, 16 lipca 2002

Koncern Coca-Cola Poland Services intensyfikuje działania promocyjne

Koncern Coca-Cola Poland Services Ltd. rozpoczął działania marketingowe dla swoich brandów Coca-Cola, Fanta, Sprite oraz Coca-Cola Light. W ciągu najbliższych...

Zagranica, 20 czerwca 2002

Coca-Cola i Danone - wspólne przedsięwzięcie na rynku wód mineralnych w USA

Koncern Coca-Cola podpisał umowę z firmą Danone w zakresie obsługi marketingowej i produkcji wody mineralnej na terenie USA. Danone zobowiązał...

Kraj, 24 maja 2002

Nowy gigabillboard Coca-Coli nawiązuje do mundialu

Koncern Coca-Cola rozwinął nowy gigabillboard reklamowy na jednym z centralnych budynków w Warszawie. Reklama nawiązuje do Mistrzostw Świata w Piłce...

Zagranica, 22 kwietnia 2002

Coca-Cola wykorzystuje wizerunek legendy futbolu Brazylijczyka Pele

Coca-Cola wykorzystuje wizerunek legendarnego wirtuoza futbolu Brazylijczyka Pele w swojej brazylijskiej edycji kampanii reklamowej. Reklama została przygotowana pod względem strategii...

Kraj, 9 kwietnia 2002

Reklamodawcy wiążą promocje produktowe z piłką nożną

Coca-Cola Poland Services, JVC Polska i Radio Zet zorganizowały wspólnie loterię promocyjną "Polska Gola!". Konkurs, w którym nagrodami są m.in....

Zagranica, 26 marca 2002

PepsiCo. będzie wspierać w Rosji markę szkockiego producenta

PepsiCo. będzie w Rosji rozlewać, reklamować i dystrybuować lemoniadę Irn-Bru, szkockiego producenta firmy A.G. Barr. Szkocka firma, która na swoim...

Zagranica, 8 marca 2002

Coca-Cola rozpoczęła promocję swoich marek w Hiszpanii

Koncern Coca-Cola rozpoczął w Hiszpanii kampanię promocyjną swoich dwóch brandów: Coca-Coli i Fanty. Autorem akcji jest agencja reklamowa McCann-Erickson Worldwide....

Zagranica, 8 marca 2002

Coca-Cola podpisała umowę z parkiem rozrywki Dracula w Bukareszcie

Koncern Coca-Cola podpisała umowę z parkiem rozrywki Dracula w Bukareszcie. Na mocy zawartego porozumienia firma otrzymała wyłączne prawo do sprzedaży...

Kraj, 17 stycznia 2002

Start drugiej edycji programu "Gorąca Piątka CD MTV"

W styczniu br. wystartowała druga edycja wspólnej akcji promocyjnej Coca-Coli, MTV i Microsoftu, wspierana przez Kodak Polska i laboratoria Kodak...

Kraj, 10 stycznia 2002

Budżet Coca-Coli w Universal McCannie

Coca-Cola Poland Services rozpoczęła 1 stycznia br. współpracę z domem mediowym Universal McCann. Pod koniec 2001 r. wygasła umowa Coca-Coli...

Kraj, 19 listopada 2001

Rusza świąteczna promocja produktów Coca-Coli

Koncern Coca-Cola po raz szósty organizuje świąteczną promocję. W jej ramach oferuje konsumentom nagrody, które w tym roku ufundowała firma...

Kraj, 18 października 2001

Grupa Ogilvy przejmuje obsługę budżetów reklamowych marek Sprite i fanta

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather (O&M) 1 stycznia 2002 r. oficjalnie przejmie obsługę budżetów dwóch marek firmy Coca-Cola Poland Services...

Kraj, 17 września 2001

COCA-COLA WYKORZYSTUJE WIZERUNEK HARRY'EGO POTTERA

Coca-Cola Poland Services Ltd. rozpoczęła akcję promocyjną dla marki Coca-Cola pod hasłem "Graj w magiczne nakrętki". Jest to lokalna realizacja...

Kraj, 17 września 2001

BC MFD ROZPOCZYNA OBSŁUGĘ PR NIEKTÓRYCH MAREK COCA-COLI

Firma BC MFD podpisała umowę o współpracy w zakresie public relations z firmą Coca-Cola Poland Services Ltd. na obsługę marek:...

Kraj, 18 czerwca 2001

LETNIA PROMOCJA COCA-COLI

Coca-Cola rozpoczęła letnią akcję promocyjną pod hasłem - "Latem chce się żyć!". Promocją objęto butelki i puszki Coca-Coli, Fanty i...

Zagranica, 12 kwietnia 2000

Coca-Cola wprowadza mniejsze butelki w Rosji

Coca-Cola, naśladując swoje posunięcie w Indiach, wprowadzi w Rosji mniejsze butelki dla sztandarowych napojów: Coca-Coli, Fanty oraz Sprite'a. Już w...