M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Elle (marka)"

Zagranica, 1 kwietnia 2003

"Elle" szuka modelki do kampanii reklamowej Guess

Magazyn "Elle" należący do Hachette Filipacchi Media nawiązał długoterminową współpracę z Guess Watches, na mocy której oba podmioty będą wspólnie...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Publicis i HMS Carat przygotowały kampanię dla Renault Clio Extreme

Od dzisiaj do końca kwietnia będzie trwała kampania reklamowa nowej wersji modelu Renault Clio Extreme, którą na zlecenie Renault Polska...

Kraj, 20 marca 2003

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza nową linię Naomi Campbell

Cosmopolitan Cosmetics wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków zapachowych Naomi Campbell - Naomi Campbell Mystery. Jak powiedział Maciej Farski, szef...

Kraj, 13 marca 2003

"Elle" ze specjanym dodatkiem kuchennym

Do najnowszego (kwietniowego) numeru "Elle" dołączony jest specjalny dodatek "Elle wokół stołu". Autorem i redaktorem dodatku jest Tessa Capponi-Borawska. Zawartość...

Kraj, 12 marca 2003

Groszewska w "Glamour". Druk magazynu powierzono RR Donnelley

Magdalena Groszewska, zajmująca obecnie stanowisko dyrektora ds. klientów strategicznych w "Twoim Stylu" i magazynie "Twój Styl Look" (Wydawnictwo Bauer), dołączy...

Zagranica, 6 grudnia 2002

Wspólny antynikotynowy projekt francuskich magazynów

16 magazynów kobiecych we Francji rozpoczęło akcję, której celem jest zniechęcenie kobiet do palenia papierosów. Kampania promująca ten projekt będzie...

Zagranica, 4 grudnia 2002

Bacardi-Martini powierza obsługę nowej marki agencji Strawberry Frog

Brytyjski oddział koncernu alkoholowego Bacardi-Martini powierzył obsługę debiutu rynkowego nowej marki agencji reklamowej Strawberry Frog. Jest to niewielka, niezależna agencja...

Kraj, 29 listopada 2002

Motorola prowadzi kampanię nowego modelu telefonu

Motorola Polska wprowadza na polski rynek swój nowy telefon - model T720 z kolorowym ciekłokrystalicznym wyświetlaczem. Launchowi towarzyszy kampania reklamowa...

Kraj, 25 listopada 2002

Siemens rozpoczął kampanię nowego modelu telefonu

Siemens rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy model telefonu C55. Część kreacji została przygotowana centralnie, adaptacją i przygotowaniem pozostałej części kreacji...

Kraj, 22 listopada 2002

L'Oreal wspiera reklamowo sprzedaż farby do włosów Preference

Koncern kosmetyczny L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową farb do włosów Preference. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson Polska, a...

Kraj, 22 listopada 2002

L'Oreal wspiera reklamowo sprzedaż farby do włosów Preference

Koncern kosmetyczny L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową farb do włosów Preference. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson Polska, a...

Zagranica, 19 listopada 2002

Hiszpańska firma odzieżowa Mango inwestuje w Europie Wschodniej

Mango, hiszpański producent damskich ubrań, planuje ekspansję w Rosji i innych krajach Europy Wschodniej. Sieć 591 sklepów miałaby powiększyć się...

Kraj, 7 listopada 2002

Rusza polska edycja europejskiej kampanii reklamowej marki Wrangler

VF Distribution, dystrybutor marki Wrangler w Polsce, uruchamia w tym tygodniu kampanię reklamową tej marki. Polska kampania jest cześcią europejskiej,...

Kraj, 16 października 2002

Citroen wspiera reklamą sprzedaż modelu samochodu C3

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową samochodu Citroen C3 HDi. Za planowanie strategiczne i zakup mediów odpowiedzialny...

Kraj, 10 października 2002

L'Oreal wspiera sprzedaż jesiennej kolekcji makijażu

Koncern L'Oreal zamierza wesprzeć reklamowo sprzedaż kosmetyków do makijażu z kolekcji jesień - zima 2002/2003. Adaptacją reklamy zajmie się agencja...

Kraj, 7 października 2002

Rozpoczęła się kampania reklamująca jesienną kolekcję Reserved

LPP SA, spółka zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży, rozpoczęła kampanię reklamową dla swojej marki Reserved. Kampania potrwa do końca...

Kraj, 4 października 2002

CIM uruchomił swój nowy serwis www

The Chartered Institute of Marketing (CIM) uruchomił nową stronę internetową zaprojektowaną przez agencję PR r.a. Productions. Strona www.cimpoland.pl skierowana jest...

Kraj, 27 września 2002

Radio Zet rozpoczyna nową kampanię reklamową

Radio Zet rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Radio na Dzień Dobry", promującą poranny program "Dzień dobry bardzo". Kampania potrwa...

Kraj, 27 września 2002

Bauer wprowadza na rynek luksusowy magazyn "Look"

Spółka Media Styl (Grupa Wydawnicza Bauer) wprowadza na rynek kolejne luksusowe pismo z rodziny miesięcznika "Twój Styl", pod tytułem "Twój...

Kraj, 2 września 2002

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza na rynek perfumy Cindy Crawford

Cosmopolitan Cosmetics (CC) wprowadzi do sprzedaży jesienią br. sześć nowych produktów. W kategorii produktów prestiżowych będą to Gucci Eau de...

Kraj, 30 sierpnia 2002

Wella wprowadza nowy produkt i planuje kampanię

Firma kosmetyczna Wella Polska wprowadzi we wrześniu br. nową markę farb do włosów - Decore. Miesiąc później ruszy kampania reklamowa...

Kraj, 29 sierpnia 2002

Atlantic SA planuje kampanię reklamową nowej linii bielizny

Atlantic SA, producent bielizny osobistej, przeprowadzi prasową kampanię reklamową. Akcja reklamowa ruszy prawdopodobnie na początku września br. Za strategię i...

Kraj, 28 sierpnia 2002

Feedback/Hill and Knowlton organizuje kulinarną promocję Polski

Firma public relations Feedback/Hill and Knowlton oraz Fundacja Unia & Polska organizują ogólnopolski konkurs kulinarny "Polskie danie dla Europy". Głównym...

Kraj, 7 sierpnia 2002

Bauer zapowiada rekordowe przychody i wydaje nowe pisma luksusowe

Wydawnictwo Bauer zapowiada, że 2002 r. będzie dla niego rekordowy pod względem przychodów. Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer, szacuje, że...

Kraj, 29 lipca 2002

Resich-Modlińska wydawcą "Gali", Brzozowicz - naczelnym tygodnika

Alicja Resich-Modlińska, dotychczasowa naczelna tygodnika o gwiazdach "Gala" (wydawca: G+J Polska), awansowała na stanowisko wydawcy tego tytułu. Jednocześnie weszła do...

Zagranica, 22 lipca 2002

Francuzi liczą na sukces naziemnej telewizji cyfrowej

Nowo powstała francuska komisja rządowa ma zająć się przygotowaniem wprowadzenia we Francji naziemnej telewizji cyfrowej - przede wszystkim regulacji prawnych...

Kraj, 10 lipca 2002

Nałęczowianka rozpoczęła nową kampanię reklamową

ESI Distribution, która od 1996 r. odpowiada za strategię marketingową i handlową marki Nałęczowianka, rozpoczęła nową kampanię prezentującą odmłodzony i...

Kraj, 11 czerwca 2002

Jogurtowa promocja konsumencka Unilevera

Tequila/BTL Group przygotowała dla Unilevera promocję konsumencką, która ma zapoznać klientów z nowym produktem - majonezem jogurtowym Yofresh. Do końca...

Kraj, 5 czerwca 2002

Hachette Filipacchi Polska tworzy dział public relations

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska (HFP), wydawca magazynów "Elle", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie", "Maxim" oraz "Marie Claire" (wydawcą tego tytułu...

Kraj, 20 maja 2002

Wella realizuje kampanię reklamową kosmetyków profesjonalnych

Niemiecki koncern kosmetyczny Wella rozpoczął kampanię profesjonalnej linii kosmetyków do włosów System Professional. Działania potrwają do końca lipca br. i...

Kraj, 14 maja 2002

L'Oreal przeprowadzi kampanię produktową szminek Invincible

Koncern kosmetyczny L'Oreal Polska wesprze kampanią reklamową sprzedaż nowych produktów - szminek Invincible. Kampania będzie przebiegała w kilku etapach i...

Kraj, 9 maja 2002

Radio Zet będzie promować swoje pasmo poranne

W czerwcu i lipcu br. Radio Zet będzie promować swoje pasmo poranne "Dzień dobry bardzo" emitowane między godz. 6 a...

Kraj, 6 maja 2002

Nowe osoby w miesięcznikach "Pani" i "Uroda"

W zespołach redakcyjnych miesięczników "Pani" i "Uroda", wydawanych przez Edipresse Polska, zatrudniono nowe osoby. W "Urodzie" jest to związane z...

Kraj, 26 kwietnia 2002

Siemens rozpoczął wiosenną kampanię telefonów komórkowych

Siemens Information and Communications Mobile Devices rozpoczął kampanię wizerunkową dwóch telefonów komórkowych - modeli ME 45 i C45. Kampania modelu...

Kraj, 22 kwietnia 2002

Hoop przygotowuje kampanię reklamową Premium Orange

W maju br. rozpocznie się kampania reklamowa promująca markę Hoop Premium Orange (producent Hoop SA). Są to napoje gazowane z...

Zagranica, 10 kwietnia 2002

Rosyjska firma outdoorowa nie będzie prezentować reklam L'Oreal

News Outdoor, druga co do wielkości firma reklamy zewnętrznej w Rosji, odmówiła sprzedaży powierzchni reklamowej koncernowi kosmetycznemu L'Oreal, który zamierzał...

Kraj, 10 kwietnia 2002

Dorota Maj zastąpi Magdę Groszewską na stanowisku naczelnej "Urody"

Dorota Maj została redaktor naczelną miesięcznika "Uroda" (wydawnictwo: Edipresse Polska). Stanowisko obejmie w połowie maja br. Zastąpi Magdę Groszewską, której...

Kraj, 2 kwietnia 2002

Triumph rozpoczyna kampanię unowocześniającą wizerunek firmy

Producent bielizny Triumph International rozpoczyna kampanię reklamową, która potrwa do końca czerwca br. Największy nacisk zostanie położony na reklamę zewnętrzną,...

Kraj, 21 marca 2002

Reebok rozpoczyna repozycjonowanie swoich produktów

W kwietniu br. rozpoczyna się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Reebok, której kreację polski oddział koncernu przygotował we własnym zakresie. "Celem...

Zagranica, 18 lutego 2002

Axel Springer kupuje udziały w rumuńskim wydawnictwie

Niemiecki wydawca Axel Springer zdecydował o zmianie strategii na rynku rumuńskim. Springer zamknął tamtejszą spółkę zależną Axel Springer Editura i...

Zagranica, 16 stycznia 2002

Hachette Filipacchi Medias kupuje paryski city magazine

Francuski gigant wydawniczy Hachette Filipacchi Medias (HFM) kupił 75 proc. udziałów w paryskim city magazine "Zurban" od Europ@Web, kontrolowanego przez...

Zagranica, 16 stycznia 2002

Hachette Filipacchi Medias kupuje paryski city magazine

Francuski gigant wydawniczy Hachette Filipacchi Medias (HFM) kupił 75 proc. udziałów w paryskim city magazine "Zurban" od Europ@Web, kontrolowanego przez...

Kraj, 18 grudnia 2001

Radio Zet zaplanowało kampanię reklamową na styczeń 2002 r.

Na początku stycznia 2002 r. rozpocznie się miesięczna kampania promocyjna porannego pasma Radia Zet. Od strony kreacji i strategii kampanię...

Kraj, 3 grudnia 2001

Tygodnik "Gala" poszerza strukturę kierownictwa

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) poszerzył kierownictwo. Prowadzenie działu krajowego i zagranicznego powierzono Katarzynie Dolińskiej. Szefem nowo utworzonego działu aktualności został...

Kraj, 3 września 2001

COTY POLSKA WPROWADZA NA RYNEK NOWĄ SERIĘ KOSMETYKÓW THE HEALING GARDEN

Firma Coty Polska wprowadziła na rynek nową, rumiankową linię kosmetyków z serii The Healing Garden. Kolekcja Słodkich Snów składa się...

Zagranica, 31 lipca 2001

TELEWIZYJNY DEBIUT "PARIS MATCH" WE FRANCJI

Francuski koncern mediowy Lagardere prowadzi przygotowania do wprowadzenia na rynek nowej stacji telewizyjnej, która powstanie na kanwie popularnego tygodnika "Paris...

Kraj, 20 lipca 2001

TRZECIA KAMPANIA WIZERUNKOWA ERY

23 lipca rozpocznie się trzecia kampania wizerunkowa Polskiej Telefonii Cyfrowej Era (pierwsza miała miejsce w październiku 2000, druga na początku...

Kraj, 28 czerwca 2001

KAROLINA SUCHENEK POPROWADZI "MARIE CLAIRE"

Tytuł "Marie Claire" powróci najprawdopodobniej na polski rynek wczesną jesienią br. Wydawcą tytułu będzie Hachette Filipacchi Polska (HFP), wydawca pięciu...

Kraj, 30 marca 2001

CZY HFP BĘDZIE WYDAWAĆ POLSKĄ EDYCJĘ "MARIE CLAIRE"?

Hachette Filipacchi Polska (HFP), wydawca czterech miesięczników, w tym "Elle", a także lada chwila Đ piątego magazynu "Maxim", szuka poprzez...

Zagranica, 14 marca 2001

NOWA "ELLE" NIE TYLKO W KANADZIE, ALE TEŻ NA WĘGRZECH I UKRAINIE

Francuski gigant mediowy Hachette Filipacchi wprowadzi na rynki kanadyjski, węgierski i ukraiński nowe wersje swojego wiodącego tytułu kobiecego "Elle". Francuski...