M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "FoodCare (firma)"

Kraj, 21 października 2010

Konrad Suszczyński nie jest już szefem marketingu FoodCare

Jego obowiązki przejęli brand managerowie poszczególnych marek z portfolio.

Kraj, 20 października 2010

Ostryga uzyskuje samodzielność

OS3 Multimedia powołuje do życia niezależną agencję marketingu społecznościowego.

Kraj, 12 października 2010

Bakalie poszerzą markę Gellwe

FoodCare wchodzi w nową kategorię produktową.

Kraj, 11 października 2010

Short-lista w przetargu na Tiger Energy Drink

Marketer szuka agencji reklamowej do obsługi projektu flagowego produktu.

Kraj, 1 października 2010

Nowy dział w TBWA PR

Consumer PR skupi się na kampaniach komunikacyjnych marek i produktów konsumenckich.

Kraj, 30 września 2010

5 mln euro na promocję N-Gine

FoodCare będzie kontynuować współpracę z Kubicą.

Kraj, 23 września 2010

Tiger zmienia design i nazwę

Lider rynku energetyków trafia na rynek w nowej, bardziej prestiżowej odsłonie i wyższej cenie.

Kraj, 15 września 2010

Karolina Kowalczyk w marketingu FoodCare

Odpowiada m.in. za współpracę marketera z domem mediowym.

Kraj, 9 września 2010

Fitella i "Top Model"

Nowy dietetyczny produkt FoodCare sponsorem programu TVN.

Kraj, 30 sierpnia 2010

Adrenaline Mountain Dew chce dogonić Tigera

1 września rusza kampania reklamowa nowego produktu PepsiCo.

Kraj, 20 sierpnia 2010

Z FoodCare do Certusa

Były dyr. marketingu FoodCare dyr. zarządzającym w Certusie.

Kraj, 30 lipca 2010

PepsiCo debiutuje z energetykiem

Marketer inwestuje w rosnącej wciąż kategorii w markę Adrenaline Mountain Dew.

Kraj, 26 lipca 2010

FoodCare inwestuje w dział trade marketingu

Marketer zatrudnił nową osobę w dziale wspierającym sprzedaż.

Kraj, 18 czerwca 2010

4move chce gasić pragnienie amatorów sportu

FoodCare z marką 4move debiutuje w segmencie izotoników. Rusza z kampanią reklamową.

Kraj, 1 czerwca 2010

N-Gine wzmaga energię

FoodCare startuje z kampanią telewizyjną nowego napoju energetyzującego.

Kraj, 28 maja 2010

FoodCare z agencją PR

TBWA/PR wspiera komunikację marek: Gellwe, Fitella, Tiger, N-Gine i 4Move.

Kraj, 11 maja 2010

Kubica z N-Gine na billboardach

Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego N-Gine.

Kraj, 11 maja 2010

Totalizator sponsorem Kubicy

Polski kierowca Formuły 1 w barwach Totalizatora Sportowego.

Artykuły weekendowe, 9 kwietnia 2010

Ryk, dym, moc i rywalizacja

Ryk silników, światła, dym, rywalizacja i dobra zabawa towarzyszyły imprezie firmowej pracowników FoodCare.

Artykuły weekendowe, 2 kwietnia 2010

W kwietniowym "MMP"

"MMP" zmieniło cykl wydawania z tygodniowego na miesięczny. Właśnie ukazał się pierwszy numer w nowej formule.

Kraj, 25 marca 2010

FoodCare wejdzie z marką 4move na rynek izotoników

FoodCare, producent napoju energetycznego Tiger, przygotowuje się do wejścia w segment napojów izotonicznych. Zadebiutuje w tej kategorii marką 4move. Zarówno...

Kraj, 23 marca 2010

Pentagon Research: w pierwszym wyścigu Kubica pozwolił zarobić Renault 1,2 mln zł


Inaugurujący sezon Formuły 1 wyścig w Bahrajnie (14 marca br.), który był debiutem Roberta Kubicy w teamie Renault, był udany...

Kraj, 22 marca 2010

FoodCare promuje N-Gine, produkt, którego nie ma na rynku

FoodCare, właściciel marki napoju energetycznego Tiger, w pierwszym tygodniu marca br. poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej marki energetyka -...

Kraj, 10 marca 2010

N-Gine sponsorem transmisji Formuły 1

Rusza sponsoring transmisji telewizyjnych Formuły 1 z udziałem N-Gine, nowego napoju energetycznego wprowadzanego na polski rynek przez firmę FoodCare (o...

Kraj, 10 marca 2010

X-Trade Brokers sponsoruje zespół Formuły 1 Vodafone McLaren Mercedes

Potwierdziły się nasze nieoficjalne informacje (patrz DS "MMP" z 8 marca br.) - dom maklerski X-Trade Brokers został sponsorem jednego...

Kraj, 8 marca 2010

"Gazeta Wyborcza" razem z "Red Bulletinem" wspólnie w sprzedaży

Red Bull i Agora rozpoczynają realizację wspólnego projektu promocyjno-wydawniczego. W ramach akcji raz w miesiącu razem z "Gazetą Wyborczą" będzie...

Kraj, 8 marca 2010

Konrad Suszczyński p.o. dyr. marketingu FoodCare; marka N-Gine sponsorem Kubicy

Konrad Suszczyński, international category manager odpowiedzialny w FoodCare m.in. za markę napoju energetycznego Tiger, awansował w strukturach firmy. Został p.o....

Kraj, 24 lutego 2010

Ustronianka wprowadza energetyk Riders w wersji shot

Ustronianka, właściciel marki napoju energetycznego Riders, wprowadza skoncentrowaną wersję tego produktu. Riders Energy Shot sprzedawany jest w opakowaniach o pojemności...

Kraj, 10 lutego 2010

FoodCare też wprowadza skoncentrowany energetyk typu shot

FoodCare, właściciel marki napoju energetycznego Tiger, poszerza ofertę o skoncentrowany wariant i wprowadza Tiger Energy Shot. Podobne warianty swoich marek...

Kraj, 22 stycznia 2010

TBWA autorem nowej kampanii Tiger Energy Fruits

Dziś ruszają działania reklamowe napoju energetycznego Tiger produkowanego przez firmę FoodCare. Autorem i koordynatorem kampanii jest agencja TBWA, która wygrała...

Kraj, 11 stycznia 2010

Red Bull poszerza flagową markę o produkt Shot

Red Bull Polska poszerza flagową markę napoju energetycznego o innowacyjny produkt - Red Bull Energy Shot. To niegazowany bezalkoholowy napój...

Kraj, 7 grudnia 2009

Target BPO zbuduje sieć sprzedaży dla Tchibo Warszawa

Firma Target BPO zbuduje dla Tchibo dodatkową sieć sprzedaży detalicznej obejmującą 10 tys. sklepów na terenie całej Polski. Projekt ruszy...

Kraj, 30 października 2009

Sprzedaż napojów energetycznych wzrosła ilościowo o prawie 15 proc.

Sprzedaż napojów energetycznych w Polsce rośnie - wynika z danych ACNielsena za okres VIII 2008 - VII 2009 r. Wartość...

Kraj, 20 października 2009

FoodCare będzie rozwijać markę Gellwe

Marka Gellwe pozostanie w portfolio Food Care - poinformowali przedstawiciele tej spółki po tym, jak Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów...

Kraj, 22 września 2009

XL wraca z kampanią do telewizji, chce pokonać Tigera

Spółka XL Energy Marketing prowadzi kampanię reklamową wspierającą napój energetyczny XL Energy Drink. Tym samym wraca z komunikacją tego produktu...

Kraj, 29 czerwca 2009

Maspex wspiera kampanią debiut Musli Lubella

Grupa Maspex i należąca do niej spółka Lubella prowadzą kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek Musli Lubella. Kampania obejmuje prasę,...

Kraj, 29 czerwca 2009

Szklana butelka Tigera wkrótce w stylistyce Porsche Design

FoodCare, właściciel marki napoju energetycznego Tiger, w sierpniu br. wprowadzi do sprzedaży odświeżone opakowanie napoju w szklanej butelce o poj....

Kraj, 3 czerwca 2009

Wycieczka do NASA od Tigera, kampania wspierająca za 5 mln zł

FoodCare rozpoczął akcję promocyjną napoju energetycznego Tiger Energy Drink. Jak twierdzi Konrad Suszczyński, international category manager w spółce, jest to...

Kraj, 28 maja 2009

Dominik Doliński, były marketingowiec FoodCare, w agencji konsultingowej NeumannBrown

Dominik Doliński, do czerwca ub.r. dyrektor marketingu FoodCare (producent napoju energetycznego Tiger i właściciel marek Gellwe oraz Fitella), obecnie zajmuje...

Kraj, 13 marca 2009

Tiger rusza z największą w swej historii kampanią promującą butelkę od Porsche

Spółka FoodCare, właściciel marki Tiger, wprowadza na rynek nowe opakowania tego napoju energetycznego. Startuje z największą w historii kampanią reklamową...

Kraj, 4 lutego 2009

Joanna Kucharczyk PR menedżerem Blue Angels Advertising

Joanna Kucharczyk objęła nowo utworzone stanowisko PR menedżera w agencji reklamowej Blue Angels. Będzie odpowiedzialna m.in. za kontakty z mediami...

Kraj, 15 grudnia 2008

Właściciel Delecty przejmie markę Gellwe

Rieber & Son, właściciel marki Delecta i King Oscar, podpisał umowę wstępną o przejęciu marki Gellwe należącej do FoodCare. W...

Przetargi, 28 listopada 2008

FoodCare szuka agencji dla marki Tiger Energy Drink

Firma FoodCare, mająca w swoim portfolio markę Tiger Energy Drink, rozpoczyna procedury przetargowe związane z jej obsługą reklamową na przyszły...

Kraj, 12 listopada 2008

Izabela Korzeniowska dressings category activation managerem w Unileverze

Izabela Korzeniowska objęła stanowisko dressings category activation managera w Unilever Polska. Zastąpiła Marcina Laskowskiego, który odszedł do firmy FoodCare (patrz...

Kraj, 7 listopada 2008

Marcin Laskowski dyr. marketingu firmy FoodCare

Marcin Laskowski objął stanowisko dyrektora marketingu firmy FoodCare. Będzie odpowiedzialny za politykę marketingową i trademarketingową takich marek, jak Gellwe, Tiger,...

Kraj, 11 sierpnia 2008

FoodCare wprowadza na rynek wodę Tiger Energy Water

Firma FoodCare wprowadziła wodę smakową Tiger Energy Water. Do tej pory pod marką Tiger sprzedawane były napoje energetyczne będące liderem...

Przetargi, 8 sierpnia 2008

OS3 Multimedia zrealizuje serwisy dla Fitelli i Tigera

Agencja interaktywna OS3 Multimedia wygrała przetarg organizowany przez firmę FoodCare. Agencja zrealizuje serwisy internetowe dla marek Tiger (napój energetyczny) i...

Kraj, 12 czerwca 2008

Dominik Doliński przestał kierować marketingiem FoodCare

Dominik Doliński, dyr. marketingu FoodCare (producent napoju energetycznego Tiger i właściciel marek Gellwe oraz Fitella), odszedł z firmy. W FoodCare...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Energetyczny Kalaschnikow wchodzi do Polski

Szwajcarski napój energetyczny Kalaschnikow za kilka tygodni pojawi się w Polsce. Jego dystrybucją zajmie się szczecińska firma Armada AG, współpracująca...

Kraj, 23 stycznia 2008

Sebastian Pender w zespole marketingu firmy FoodCare

Sebastian Pender dołączył do zespołu marketingu firmy FoodCare, producenta marek Tiger, Gellwe i Fitella. Objął stanowisko junior brand managera, odpowiedzialnego...